×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

تکنولوژی و کامپیوتر

بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز چیست؟

بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

اگر انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز برای‌تان دشوار است و نمی‌دانید کدام دوربین را انتخاب کنید در این مقاله همراه ما باشید. در ادامه با برخی دوربین‌های مداربسته که به صورت تخصصی برای فضای باز، طراحی شده‌اند آشنا می‌شوید. این دوربین‌ها قابلیت دید در شب، آلارم هشدار، تشخیص چهره و … دارند به همین دلیل بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آیند. اگر دوربین مداربسته شما خراب شده است یا برای مدت طولانی با مشکلاتی نظیر نویز در تصویر، خاموش شدن مداوم و… مواجه می‌شود، پیشنهاد می‌شود خدمات تعمیر دوربین مداربسته را به افراد متخصص در این حوزه بسپارید. می‌توانید از شماره 02154591616 برای برقراری تماس با کارشناسان آچارباز استفاده کنید.

معرفی بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

در سال‌های اخیر استفاده کردن از انواع دوربین‌ مداربسته برای فضاهای باز به منظور افزایش امنیت، رایج شده است. اگر به دوربین مداربسته برای فضای باز نیاز دارید، دوربین‌هایی که قابلیت دید در شب دارند را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه چند تا از بهترین دوربین‌هایی که در فضاهای بازی نظیر باغ‌ها، ویلاها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند را، معرفی می‌کنیم.

1. دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل K2 pro

در ساخت بدنه این دوربین از پلاستیک ABS که نوعی پلاستیک سخت شناخته می‌شود، استفاده شده است. دوربین  Camera Pro 2K توانایی ضبط تصاویر با کیفیت 1296 پیکسل با رزولوشن 2K دارد. یک عدد دوربین 3 مگاپیکسلی در طراحی این دوربین قرار داده شده است.

این محصول، توانایی چرخش 360 درجه به صورت افقی و 96 درجه به طور عمودی را دارد به همین دلیل می‌تواند تمام محیط را به نمایش بگذارد. لنز دوربین مداربسته شیائومی مدل K2 pro دارای 6 حسگر نوری برای انتقال نور به پردازنده است، این سازه به دلیل استفاده از مادون اینفرارد 940 نانو متری، در شب نیز تصاویر خوب و با کیفیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

عملکرد حسگر AI بهبود یافته این محصول به طوری قدرتمند است که حسگر‌ها قادرند کوچک‌ترین حرکت‌ها را تشخیص دهند. همچنین این دوربین با استفاده از قابلیت AI قادر به تشخیص انسان از حیوان و تشخیص چهره افراد نیز هست. در ادامه برخی مشخصات فنی این محصول را معرفی می‌کنیم:

  • ابعاد: ۱۲۲x۱۲۲x۷۸ میلی‌متر
  • وزن: ۳۴۹ گرم
  • مشخصات ظاهری: بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال: بی‌سیم  (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال: بی سیم
  • نوع حسگر تصویر: CMOS
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی: دید در شب
  • منبع تغذیه: ۵ ولت ۲ آمپر
دوربین مداربسته مدل K2 pro
قابلیت دید در شب و نظارت دوربین مداربسته مدل K2 pro بسیار اهمیت دارد.

2. دوربین مداربسته تحت شبکه بوش مدل NDP-7512-Z30K

دوربین‌های سری AUTODOME IP starlight 7000i امکانات منحصر به فردی در محیط باز ارائه می‌دهند. تکنولوژی Starlight به همراه شاخصه آنالیز هوشمند تصاویر بدون نیاز به روشنایی از جمله قابلیت‌های مهم این دوربین‌ها است. این سطح امنیت را بهبود می‌دهد، به گونه‌ایی که کاربران قادر به مشاهده تصاویر رنگی در لوکس نوری ۰.۰۰۷۷ هستند.

ردیابی هوشمند سوژه از دیگر ویژگی‌های این دوربین به حساب می‌آید. شما می‌توانید با کلیک کردن، آلارم دستگاه را فعال کنید سپس دوربین به محض مشاهده سوژه در منطقه ممنوعه به شما هشدار می‌دهد. این دوربین با به همراه داشتن استاندارد NEMA-TS2 به عنوان گزینه‌ای عالی برای نظارت و کنترل محیط باز به حساب می‌آید. این دوربین‌ها قدرت درک شرایط خطرناک را دارند بنابراین با مشاهده سوژه غیر عادی به سرعت به شما اطلاع رسانی می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه

3. دوربین مداربسته تحت شبکه بی سیم اسفیورد مدل Z206

دوربین بی‌سیم اسفیورد به سیستم دزدگیر با هوش مصنوعی مجهز شده است. از این هوش مصنوعی برای تشخیص تفاوت حیوانات و انسان‌ها استفاده شده است و متناسب با تنظیماتی که دارد می‌تواند حین احساس خطر، پیام هشدار برای تلفن همراه شما ارسال کند. از ویژگی‌های ارزشمند این دوربین قابلیت دید در شب رنگی است. این دوربین حتی در تاریکی مطلق، تصاویر واضحی از محیط برای شما ضبط می‌کند.

دوربین اسفیورد مدل Z206 قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن را دارد به همین دلیل در شرایط بارانی یا در محیط بیابانی می‌توانید از این محصول استفاده کنید. دوربین بی‌سیم اسفیورد برای ذخیره کردن تصاویر به دستگاه‌های ذخیره سازی نیاز ندارد. با قرار دادن کارت حافظه میکرو اس دی در محفظه زیر دوربین می توانید تصاویر را ذخیره کنید.

 در حالت ضبط 24 ساعته به ازای هر روز به 4.5 گیگابایت فضا نیاز دارد و در صورت پرشدن حافظه، تصاویر قدیمی‌تر به صورت خودکار حذف می ‌شوند. اگر می‌خواهید این دوربین را در باغ یا ویلایی استفاده کنید ولی دسترسی مناسبی به اینترنت ندارید، می توانید از مودم های سیمکارتی دانگلی استفاده کنید. برخی مشخصات فنی این محصول را در ادامه معرفی می‌کنیم:

  • نوع حسگر تصویر: CMOS
  • سایز حسگر تصویر: ۱/۲۹
  • نوع لنز: FULL HD
  • فاصله کانونی: ۳.۶ میلی‌متر
  • محدوده دیافراگم: F ۱.۲
  • رزولوشن‌های تصویر: ۱۰۸۰x۱۹۲۰
  • سرعت فیلم‌برداری: FPS ۲۵/۳۰
دوربین مداربسته اسفیورد مدل Z206
این دوربین تحت شبکه دوگانه به صورت با سیم و بی سیم طراحی شده است.

4. دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل AW200 MJSXJ05HL Global

دوربین هوشمند مدار بسته شیائومی AW200 برای تضمین زوم دیجیتال و بزرگ نمایی جزئیات، کیفیت تصویر و ارائه رزولوشن بالا 1080×1920 ساخته شده است. دیافراگم بزرگ F1.6 موجود در این دوربین به بهبود نور و شفافیت تصویر کمک می‌کند. قابلیت دید در شب تمام رنگی با نور بسیار کم یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این دوربین است. این پارامترها تضمین می‌‌کنند که دوربین مدار بسته شیائومی  AW200 MJSXJ05HL Global در هر شرایطی و به صورت مداوم تصاویر با کیفیتی ضبط کنند.

پشتیبانی از فضای ذخیره سازی ابری یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فردیست که در طراحی این دوربین مدار بسته استفاده شده است. پس از فعال شدن سرویس ابری، ویدئوی رویداد به طور خودکار در فضای ابری آپلود می‌‌شود و عملکرد تماشای ویدئوی بی‌ درنگ پویا در همان زمان فعال می‌کند، به طوری که حتی اگر دوربین خراب یا دزدیده شود همچنان شما به فایل‌های ضبط شده دسترسی خواهید داشت. کارت های Micro SD با ظرفیت 64 تا 256 گیگابایتی که از قبل با فرمت دوربین همگام سازی شده باشند هم توسط دوربین AW200 پشتیبانی می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه

5. دوربین فضای باز شیائومی مدل IMILAB EC2

دوربین مداربسته IMILAB EC2 یکی از محصولاتی است که طراحی بی‌سیم دارد و برخلاف بسیاری از دوربین‌های نظارتی موجود در بازار، به تعویض مداوم باتری نیاز ندارد؛ زیرا باتری تعبیه شده در این دوربین به اندازه‌ای خوب است که تا 4 ماه بدون بروز مشکل کار می‌کند. برای شارژ مجدد باتری نیز یک عدد آداپتور شارژ و کابل  USBدر بسته‌بندی محصول ارائه می‌شود. محصولات این برند استاندارهای بین‌المللی را دارند و در صورتی‌که خراب شوند نیز به راحتی قابل خریداری هستند.

  • مشخصات اتصال: بی‌سیم
  • نوع حسگر تصویر: CMOS
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی: micro SD
  • منبع تغذیه: باطری ۵۱۰۰ میلی آمپر
دوربین شیائومی مدل IMILAB EC2
دوربین هوشمند IMILAB EC2 شیائومی دارای قابلیت تشخیص حرکت است.

دوربین‌های مداربسته مانند نگهبان، در طول شبانه روز و با مشاهده افراد مزاحم یا حیوانات خطرناک، آلارمی به گوشی شما ارسال می‌کنند، به همین دلیل برای حفظ امنیت، استفاده از بهترین دوربین‌ مداربسته برای فضای باز، پیشنهاد می‌شود. دوربین‌های مداربسته به مرور زمان خراب می‌شوند، بی توجهی نسبت به تعمیر دوربین مداربسته ممکن است خطرات جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد. برای انجام تعمیرات با کارشناسان ما در آچارباز از طریق شماره 02154591616 تماس بگیرید.

تعمیر دوربین مداربسته با آچارباز
خدمت تعمیر دوربین مداربسته و دزدگیر در آچارباز، شامل تمامی اقدامات لازم برای نصب و راه‌اندازی، عیب‌یابی و تعمیر انواع دوربین‌های مداربسته می‌شود. هر کجای تهران که باشید، در صورت خرابی این تجهیزات، آن را عیب‌یابی و تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر دروبین مداربسته

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا