×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

دوربین مداربسته

راهنمای خرید دوربین مدار بسته

راهنمای خرید دوربین مدار بسته

این روزها برای افزایش امنیت راهکارهای زیادی چون استفاده از دزدگیر، قفل‌های کتابی، محافظ برای پنجره‌ها و درهای ورودی، استخدام نگهبان، استفاده از حیوانات مانند سگ‌های نگهبان و … وجود دارد. اما یکی از کم هزینه‌ترین راه‌ها استفاده از دوربین‌های مداربسته است. دوربین‌های مدار بسته در انواع و برندها و مدل‌های مختلفی در بازار موجود هستند. ولی قبل از اقدام به خرید دوربین مدار بسته باید به چه نکاتی توجه کرد؟ از دوربین خود چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی را انتظار دارید؟ بهترین برندهای تولیدکننده دوربین مدار بسته کدام‌ها هستند؟ آچارباز در مقاله راهنمای خرید دوربین مدار بسته به این سوالات پاسخ خواهد دارد.

پیش از خرید دوربین مدار بسته به چه نکاتی باید دقت کرد؟

پیش از خرید دوربین مداربسته نکات زیادی وجود دارد که توجه به آنها کمک شایانی به شما در آینده خواهد کرد. بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن چالش‌ها اقدام به خرید کرده و پس از آن هنگام مواجه شدن با این موارد، از خرید خود پشیمان می‌شوند. از طرف دیگر باید نوع هر دوربین از نظر ظاهر و کارایی مشخص شود. اینکه برای هر نقطه چه نوع دوربینی نیاز دارید خیلی مهم است. در ابتدای راهنمای خرید دوربین مدار بسته، تصمیم داریم توجه شما را به این نکات جلب کنیم.

1. دزدگیر یا دوربین مدار بسته؟

قبل از خرید دوربین به این نکته توجه داشته باشید که دوربین نمی‌تواند هنگام وقوع جرم، مجرم را متوقف کند، تنها باعث جلوگیری از اقدام و شناسایی وی پس از وقوع خواهد شد. اما استفاده از دزدگیر در کنار دوربین، بهترین تاثیر را در کاهش و توقف جرم را دارد.

2. مشکل قانونی نصب دوربین مدار بسته

اگر شما نیز این نگرانی را دارید که در اثر نصب دوربین مدار بسته برای شما تخلفی در قانون ثبت شود، باید بگوییم که نصب دوربین تا زمانی که به حریم شخصی افراد غیر، تجاوز نکند، موردی ندارد. پس اگر تصمیم به نصب دوربین در محیط‌های مشاع چون فضای پارکینگ و یا راهروها را دارید، لازم است رضایت افراد غیر را داشته باشید.

نکات قانونی نصب دوربین مداربسته
نکته مهم برای استفاده از دوربین‌های مداربسته، توجه به بررسی ویدیوهای ضبط شده در دوربین‌ها است
پیشنهاد مطالعه

3. آیا فضای مناسبی برای نصب دوربین‌ها وجود دارد؟

قبل از اقدام به خرید قسمت‌هایی را که تصمیم دارید با دوربین پوشش دهید به خوبی بررسی کنید.

  • در نصب دوربین تلاش می‌شود که تمامی ورودی‌ها و خروجی‌ها در دیدرس قرار گیرند و همینطور نقطه کوری در دوربین‌ها وجود نداشته باشد. گاه نقاط کور در دوربین‌ها کل هزینه نصب را بی‌اثر می‌کنند.
  • اگر شما یک دوربین CCTV با یک براکت ۳ محوره را خریداری می‌کنید، می‌توانید این دوربین را در هر جایی که دوست دارید نصب کنید: برای مثال روی سقف، دیوار یا پشت بام. البته اگر ارتفاع نصب دوربین خیلی بالا باشد، آنگاه فقط موی سر افراد را مشاهده کرده و موفق به تشخیص چهره آنها نخواهید شد. همچنین اگر دوربین در ارتفاعی بسیار پایین نصب شود، خرابکاران می‌توانند به راحتی آن را از کار بیندازند.
  • مورد دیگر هم کابل کشی‌های دوربین است، در صورت بی‌نظمی و عدم مدیریت این مورد نیز، هم زیبایی فضا و هم کارایی دوربین‌ها به چالش کشیده خواهد شد.
  • برای دوربین‌ها نیاز به تامین انرژی برق است. دقت کنید که این امکان فراهم باشد زیرا که استفاده از باتری در این فرآیند به دلیل اتمام سریع شارژ آن، استاندارد نیست.
  • پس طراحی و برنامه ریزی نصب، بهتر است توسط کارشناس صورت گیرد و تعداد دوربین‌های مورد نیاز با توجه به فضا، بررسی شود.

توجه: به تعداد دوربین‌های مورد نیاز پس از اعلام کارشناس توجه کنید و سعی نکنید از آن بکاهید. ایجاد نقاط کور، کل هزینه و سیستم مدار بسته را نابود می‌کند.

فضای مناسب دوربین‌های مداربسته
در دوربین‌های نظارتی نباید نقطه کوری وجود داشته باشد.

4. به دنبال چه نوع و استایلی از دوربین‌های مداربسته هستید؟

انواع مختلفی از دوربین‌های مدار بسته در بازار وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی بوده و برای کاربرد خاصی مناسب هستند. دوربین‌های مداربسته قدیمی از نظر طراحی بسیار شاخص و شناخته شده هستند، بنابراین برای استفاده در منزل، خیلی مناسب نیستند. اما همین دوربین‌ها برای نصب در محل‌های کاری بسیار مناسب بوده و در کشف جرم و جنایت بسیار مفید واقع می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه

5. دوربین‌های بی‌سیم یا باسیم؟

شاید افراد به اشتباه این برداشت را داشته باشند که هنگام استفاده از دوربین‌های بی‌سیم به کابل کشی احتیاجی نیست! باید بگوییم که این تفکر اشتباه است. در ادامه راهنمای خرید دوربین مدار بسته لازم است این مورد را نیز به شما گوشزد کنیم که در دوربین‌های بی سیم یا همان وایرلس (wireless) تنها انتقال اطلاعات بدون سیم صورت می‌گیرد، اما برای تامین برق آن نیاز به کابل کشی جریان برق است.

توجه: اگر تصمیم به استفاده از دوربین مدار بسته وایرلس یا بی‌سیم در فضای آزاد را دارید،  به این نکته توجه کنید که اغلب این دوربین‌ها تا 50 برد امکان تبادل داده دارند و در صورت وجود دیوار در مسیر انتقال، 15 برد از آن کم می‌شود.

6. نحوه بررسی ویدیوها توسط شما چگونه خواهد بود؟

آیا تمایل دارید که بتوانید با گوشی خود دوربین‌ها را کنترل کنید؟ یا ترجیح می‌دهید در اتاق کنترل از روی مانیتور به تماشای ویدیوها بپردازید و یا میخواهید که به دوربین‌ها در لپ تاپ خود در هر مکانی دسترسی داشته باشید؟ قبل از خرید دوربین مدار بسته، بررسی کنید که شرکت تولید کننده دوربین چه امکانات و نرم افزارهایی را برای آن در نظر گرفته است.

نحوه بررسی ویدیوهای دوربین مداربسته
برخی از کمپانی‌ها همراه با دوربین‌های خود نرم افزارهایی را برای گوشی ها جهت بررسی ویدیوها، تولید می‌کنند.
پیشنهاد مطالعه

7. هزینه‌های جانبی نصب دوربین را فراموش نکنید

هزینه‌ها در مجهز شدن به دوربین مدار بسته فقط به هزینه خرید و نصب دوربین ختم نمی‌شود. بلکه باید هزینه‌های جانبی آن شامل کابل کشی، تجهیزات مانیتورینگ، تامین انرژی، اینترنت و نگهداری آن را در طی دراز مدت نیز بررسی و در نظر بگیرید.

8. تامین فضای مورد نیاز برای ذخیره فیلم؛ استوریج و هاردهای دوربین مداربسته

اگر فیلم دوربین‌ها ضبط نشود، کارایی دوربین‌ها زیر سوال خواهد رفت. از طرفی ذخیره این ویدیو‌ها نیاز به فضای کافی دارد. پس باید مکان و حافظه لازم تامین شود. برای ذخیره سازی این فیلم‌ها ابتدا باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • تعداد دوربین‌ها،
  • کیفیت ضبط
  • و تعداد روزهایی که می‌خواهید ویدیو آرشیو شود

جهت تامین فضای مورد نیاز می‌توانید از استوریج و یا هاردهای دوربین مداربسته استفاده کنید.

ویژگی‌های زیر در استوریج باعث استفاده از آن شده است:

  • راحتی در استفاده: می‌توانید با یک کیبورد و موس اقدام به بررسی ویدیوها کنید.
  • امنیت: به علت استفاده از سیستم عامل لینوکس در استوریج‌ها امنیت اطلاعات در شبکه حفظ می‌شود و شما نگران افشای اطلعات و یا هک اطلاعاتی خود نخواهید بود. و نیازی نیست که به صورت مرتب اقدام به آپدیت سیستم عامل بزنید.
  • embedded Backup Station: با وجود این قابلیت در استوریج‌ها همواره امکان بکاپ از ویدیوهای دوربین را دارید.
  • کاهش استفاده از منابع و افزایش کارایی: دارای ویژگی All-in-One بوده و طراحی پیشرفته و قدرتمندی دارند.
نحوه ذخیره سازی ویدیوهای دوربین مدار بسته
استوریج و هاردهای دوربین مداربسته برای ذخیره سازی داده‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین ویژگی‌های زیر در هاردهای دوربین مداربسته (CCTV) باعث استفاده از آنها شده است:

  • امنیت اطلاعاتی بالایی دارند.
  • برای نوشتن و ذخیره اطلاعات مناسبند زیرا که تنها یک دهم از فضا و قابلیت خود را به خواندن (نمایش ویدیو) اختصاص می‌دهند و 9 دهم باقی مانده برای ضبط استفاده می‌شود.
  • دارای درایوهای video-optimizedهستند.
  • قابلیت استفاده به صورت شبانه روزی را دارند.
  • طول عمر و کارایی بالاتری دارند (در آنها از فریمور استریمینگ استفاده شده است)
  • قابلیت استفاده در هوای گرم
  • قابلیت مدیریت مصرف انرژی و دمای عملکرد
  • قیمت مناسب

9. نگهداری از دوربین‌ها

پیش از خرید دوربین مدار بسته توجه کنید که لازم است پس از نصب، به صورت دوره‌ای دوربین‌ها بررسی شوند، پس زمان و همینطور فردی را باید برسی و کنترل دوربین‌ها در نظر بگیرید. برای آشنایی با نحوه مراقبت از دوربین مدار بسته می توانید به مقاله راهکارهای صحیح نگهداری دوربین مدار بسته مراجعه کنید.

سرویس دوربین‌های مداربسته
برای تعمیر دوربین‌های مداربسته از یک کارشناس ماهر و معتمد کمک بگیرید.

10. به چه تعدادی دوربین احتیاج دارید؟

دوربین‌های IP که در بستر شبکه هستند، قیمت بالاتری نسبت به دوربین‌های اچ دی دارند. اما اگر تعداد دوربین‌ها بالا باشد، هزینه‌های این دوربین‌ها توجیح اقتصادی دارد.

11. قیمت دوربین

در هنگام خرید دوربین قیمت نیز فاکتور مهمی است، همواره تلاش کنید، با توجه به انتظاراتی که از دوربین دارید اقدام به خرید کنید. گاه قیمت پایین یا بالای دوربین‌ها علاوه بر برند، به علت کم یا زیاد شدن قابلیت‌های آن است.

12. شرکت ارائه دهنده خدمات

قبل از خرید به برند تولید کننده دوربین توجه کنید سعی کنید از برندهایی خرید کنید که معتبر بوده و در ایران نمایندگی داشته باشند، زیرا که فقط کار با خرید و راه‌اندازی دوربین‌ها تمام نمی‌شود. بلکه شما به بررسی دوره‌ای و پشتیبانی نیز نیاز دارید.

از سوی دیگر اگر برند انتخابی شما در ایران نمایندگی ندارد، سعی کنید از کارشناسان مراکز خوش سابقه و قابل اعتماد برای نصب دوربین‌ها استفاده کنید زیرا که اطلاعات شما ارزشمند هستند.

نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته در آچارباز
آچارباز سامانه اعزام تعمیرکار حرفه ای و متخصص به محل در حوزه تجهیزات الکترونیکی است که در زمینه نصب تجهیزاتی چون دوربین مداربسته و راه اندازی آنها نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است. همین حالا درخواست خود را ثبت کنید:
درخواست نصب دروبین مداربسته

13. کمپانی تولید کننده دوربین

هنگام خرید دوربین توجه به برند اهمیت بالایی دارد زیرا که رابطه مستقیمی می‌تواند با قیمت و گارانتی و کیفیت محصول داشته باشد. خرید از یک برند خوب باعث صرفه جویی در هزینه‌های آتی خواهد شد.

توجه کنید: اگر از شرکت معتبری اقدام به خرید کردید، گرفتن کارت گارانتی محصول را فراموش نکنید.

پیشنهاد مطالعه

ویژگی های مهم در انتخاب دوربین مدار بسته

برای خرید یک دوربین مدار بسته، بسیار اهمیت دارد تا شما تمامی فاکتورهای موثر بر کاربرد مورد نظر خود را در نظر بگیرید. این فاکتورها از شرایط آب و هوایی گرفته تا شرایط نور محیطی که می خواهید دوربین را در آنجا نصب کنید متفاوت هستند. تصمیم شما در انتخاب یک دوربین مدار بسته، همچنین می تواند تحت تاثیر میزان امنیتی بودن شرایط و جزئیات تصاویری که می‌خواهید به دست بیاورید، قرار گیرد.

ویژگی‌های دوربین‌های مداربسته
قبل از انتخاب دوربین باید بررسی کنید که آیا دوربین مد نظر پاسخگوی نیازهای شما است و یا خیر؟

1. اندازه دوربین و قابلیت مخفی سازی آن

آیا شما می خواهید تا دیگر افراد متوجه ثبت فیلمشان توسط دوربین مدار بسته بشوند یا نه؟ اگر پاسخ شما به این سوال “نه” است، پس به یک دوربین مخفی نیاز دارید. اگر افراد از قبل از وجود یک دوربین مدار بسته‌ی مخفی در محل آگاه نباشند، نمی‌توانند مکان آن را پیدا کنند.

این دوربین‌های مخفی می‌توانند با شکل و شمایل مختلف (مثل یک سنسور تشخیص دود) نصب شوند، در حالی که کار اصلی آنها فیلمبرداری مخفیانه از منطقه است. اگر شک دارید که یکی از کارکنان شما دزدی می‌کند و یا وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهد، استفاده از این نوع دوربین‌ها توصیه می‌شود.

2. میزان کیفیت تصاویردوربین مداربسته با توجه به کاربری

اگر شما برای مراقبت و مشاهده‌ی افرادی که نمی‌شناسید از دوربین استفاده می‌کنید، پس نیاز است تا رزولوشن دوربین شما بالا باشد. استفاده از دوربین با رزولوشن بالا از این حیث مهم است که در صورت نیاز، می‌توانید از تصاویر باکیفیت آن برای متهم کردن یک شخص (مثلا دزد) در دادگاه استفاده کنید.

دوربین با کیفیت بالا، دوربینی است که رزولوشن آن بالاتر از ۵۵۰TVL باشد. هر کیفیتی پایین‌تر از این سطح، نمی‌تواند منجر به تشخیص هویت فرد مجرم شود. اگر از دوربین مدار بسته برای نظارت بر روی کارکنان خود استفاده می‌کنید، نیازی به رزولوشن بسیار بالا نخواهید داشت. چون به هر حال می‌توانید حتی در کیفیت‌های پایین‌تر هویت کارمندان خود را از روی تصاویر تشخیص دهید.

3. قابلیت استفاده از دوربین مدار بسته در نور کم و زیاد

شما باید شرایط نور محل نصب دوربین را بسنجید. اگر شما با محیط‌های کم نور سر و کار دارید، پس به دوربینی با لوکس پایین نیاز دارید. یعنی دوربین شما باید بتواند حتی در محیط‌های بسیار کم نور، تصاویر با کیفیتی را ثبت کند.

قابلیت استفاده از دوربین مدار بسته در نور کم و زیاد
همه دوربین‌ها قابلیت دید در شب را ندارند.

4. قابلیت دید در شب

اگر بررسی محیط در شب برای شما اهمیت دارد، باید این نکته را در پیش از انتخاب دوربین در نظر بگیرید اغلب دوربین‌های دارای LEDهای مادون قرمز امکان این را فراهم می‌کنند که مناطق تاریک را مشاهده کنید.

5. قابلیت Illumination Rage

پارامتر دیگری به نام Illumination Rage وجود دارد که به معنی حداکثر فاصله‌ای است که یک دوربین نظارتی می‌تواند در هنگام شب آن را ببیند. در شب میزان پوشش دهی دوربین‌ها ممکن است کم شود. پس مطمئن شوید که دوربین‌ها در شب نیز هم‌پوشانی لازم را خواهند داشت.

6. مقاومت در مقابل آسیب‌های احتمالی

آیا ممکن است که دوربین شما هدف خرابکاری دزدها یا آسیب های ناگهانی قرار بگیرید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، پس شما به دوربین‌هایی نیاز دارید که طراحی مقاومی در مقابل این گونه آسیب‌ها داشته باشند.

7. برد تحت پوشش با دوربین مداربسته

فاصله‌ی اشیا، اموال و یا اشخاصی که می‌خواهید آنها را تحت نظارت قرار دهید نسبت به دوربین مدار بسته، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب نوع، سایز و شکل لنز دوربین شما هستند. اگر شما دوربینی با لنز ثابت بخرید، آنگاه در هنگام نصب نمی‌توانید زاویه و برد دید لنز آن را تغییر دهید. پس در هنگام خرید این نوع دوربین‌های مدار بسته، ضروری است تا لنز با سایز مناسب خود را انتخاب کنید.

برد تحت پوشش با دوربین مداربسته
لنزه در تغییر برد تاثیر گذار هستند، پس در هنگام خرید به لنز دوربین مداربسته توجه کنید.

8. دوربین مداربسته با قاب محافظ و یا مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و خاک

دوربین‌های مداربسته از اجزای الکتریکی استفاده می‌کنند که در برابر عناصر مختلف حساس هستند. اگر آب یا گرد و خاک وارد دوربین شما شود، کیفیت ویدیوهای دوربین به شدت کاهش می‌یابد، به طوری که حتی ممکن است دوربین شما از کار بیفتد. بنابراین وجود یک قاب محافظ کمک می‌کند تا دوربین‌های نصب شده در فضای باز از آسیب رطوبت و گرد و غبار در امان بمانند.

اگر دوربین نظارتی خود را می‎خواهید در فضای باز نصب کنید و برای آن هیچ گونه قاب محافظی در نظر نگرفته اید، باید مطمئن شوید که دوربین شما به طور کامل در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد.

9. دوربین مداربسته با لنز CCD  یا  CMOS

لنز CCD اغلب نسبت به لنز CMOS تصاویر بهتر و واضح‌تری را ارائه می‌دهد، هر چند که هزینه‌ی تولید این عکس‌ها بالاتر است. لنز CMOS یا Complementary Metal Oxide Semiconductor lenses (لنزهای نیمه هادی اکسید فلزی مکمل) در جریان الکتریکی پایین تری نسبت به لنز CCD کار می کند.

در نتیجه مصرف الکتریسیته این لنز کمتر بوده، پس در هنگام کار گرمای کمتری تولید کرده که می‌تواند مزیتی برای کار با یک دوربین اکسترنال باشد. همچنین باتری‌های این لنزها کوچک‌تر بوده و عمر طولانی‌تری خواهند داشت

توجه: نوع لنز دوربین باید به دقت تعیین شود. اندازه میلیمتر دوربین تاثیر مستقیمی در زاویه دید و همچنین مشاهده جزئیات دارد که نیازمند کارشناسی دقیق از محل است.

10. قابلیت زوم، شیب و چرخش الکترونیکی  (ePTZ)

دوربین‌های آنالوگ قدیمی هم قابلیت زوم دارند، ولی در این دوربین‌ها شما فقط می‌توانید به صورت زنده بر روی ویدیوها زوم کنید که این کار هم به کندی صورت می‌پذیرد.

با دوربین‌های megapixel IP، شما می‌توانید بر روی تصویر، به صورت لایو و هم برای تصاویری که در گذشته ضبط شده‌اند زوم کنید، آن‌ها را بچرخانید و یا کج کنید. بنابراین صرف نظر از زمان ضبط ویدیو، می‌توانید تمامی جزئیات آن را مشاهده کنید.

شیب و چرخش الکترونیکی  ePTZ
نرم افزار NVR به شما این امکان را می‌دهد که بر روی هر قسمتی از ویدیوی خود که دوست دارید زوم کنید

11. قابلیت ثبت تصاویر HD

دوربین‌های Megapixel IP می‌توانند ویدیوهای کیفیت بالا یا HD را ثبت کنند که جزئیات موجود در این ویدیوها بسیار بالا است. اگر شما بخواهید جزئیات دقیق صورت یک فرد را در ویدیو ببینید، مجبورید تا از دوربین مگاپیکسل استفاده کنید.

6 مورد از برترین برندهای دوربین مدار بسته

اگر برای خرید دوربین مدار بسته بدون اطلاعات کافی به بازار مراجعه کنید با حجم عظیمی از پیشنهادات خرید دوربین مداربسته با انواع برندها، روبرو می‌شوید. امروزه کمپانی‌های بسیاری در سراسر جهان اقدام به تولید دوربین مداربسته کرده‌اند. اما همیشه بهترین‌ها در این بازار پر رقابت موفق‌تر خواهند بود. در ادامه این مقاله تلاش کردیم به معرفی 6 کمپانی برتر تولید کننده دوربین مدار بسته در جهان و قابلیت‌های دوربین‌های این برندها، بپردازیم.

بهترین برند دوربین مداربسته
سعی کنید قبل از حضور در بازار جهت خرید دوربین مداربسته، برند دوربین خود را انتخاب و از قیمت‌های دوربین‌های آن با مطلع شوید

1. کمپانی هایک ویژن

کمپانی هایک در بین تولید کنندگان دوربین مدار بسته در رتبه اول قرار دارد. این شرکت چینی به ابتکار و توسعه کیفیت محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهد. در نکات مثبت هایک ویژن می‌توان دارا بودن نمایندگی در ایران را اشاره کرد. دوربین‌های مداربسته این برند دارای قابلیت‌های زیر هستند:

  • کیفیت تصویر خوب
  • کاربری آسان
  • گشترش پذیری
  • امکان مانیتورینگ دوربین‌ها با گوشی
  • پشتیبانی از دوربین‌های TVI ، AHD ، ANALOG ، Darkfighter ، Onvif

2. دوربین های مداربسته کمپانی داهو

کمپانی داهو بیش از بیست سال است که در کشور چین در زمینه تولید دوربین مداربسته فعالیت می‌کند.  دوربین‌های مداربسته HD با نام این کمپانی ثبت اختراع و تولید شده است. از نقاط عطف دوربین‌های داهو موارد زیر را می‌توان نام برد

  • کیفیت بالای ضبط تصاویر
  • رزولوشن بالا در تصاویر
  • ردیابی خودکار
  • قابلیت استفاده در نور کم

3. کمپانی یونی ویو برند معتبر تولید دوربین مداربسته

شرکت یونی ویو از دیگر کمپانی‌های چینی است که در زمسنه دوربین‌های مداربسته فعالیت می‌کند. از رزومه طلایی این شرکت همین بس است که ابداع دوربین‌های مداربسته IP (تحت شبکه) را در روزمه خود دارد. از قابلیت‌های دوربین‌های آن می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • قابلیت فشرده سازی
  • plug and play
  • ردیابی هوشمند
  • قابلیت +PoE

4. کمپانی بزرگ سامسونگ

کمپانی سامسونگ از کمپانی‌های معروفی است که اغلب شما نام آن را در بازار لوازم خانگی و صوتی و تصویری شنیده‌اید. این کمپانی از قافله تولید دوربین مدار بسته نیز جا نمانده است و با تولید دوربین‌های با کیفیت خود توانسته بازار خوبی را کسب کند. از ویژگی دوربین‌های مدار بسته سامسونگ به موارد زیر می‌توان اشاره کرد.

  • قابلیت بالای دید در شب
  • کیفت مناسب تصاویر
  • زاویه دید کافی
  • و…
دوربین مداربسته سامسونگ از برترین برندهای دوربین مداربسته
اصلی‌ترین دلیل استقبال از دوربین‌های مداربسته سامسونگ قابلیت دید در شب قوی آنهاست.

5. سونی از تولید کنندگان برتر دوربین مدار بسته

سونی از شرکت تولید کننده دوربین مداربسته در ژاپن فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. بیشتر دوربین‌های تولید شده توسط سونی تحت شبکه هستند. نکته ای که در اینجا وجود دارد، متاسفانه دوربین‌های مداربسته سونی با دارا بودن لنزهای بسیار قوی و با کیفیت، قیمت بالایی دارند که کمی خرید را مشکل می‌کند. اما آنچه که باعث استقبال جهانی از این دوربین‌های مداربسته شده است، موارد زیر هستند:

  • کیفیت بالای ساخت
  • رابط کاربری آسان
  • تغییر رنگ کم لنزها
  • و…

6. دوربین‌های مداربسته برند آلمانی بوش

شاید اغلب افراد شرکت آلمانی بوش را با لوازم‌ خانگی‌های بسیار با کیفیتش بشناسند. اما این شرکت در زمینه سیستم‌های امنیتی و تولید دوربین2های مدار بسته نیز فعالیت می‌کند. از نکات مثبت دوربین‌های مداربسته این کمپانی می‌توان موارد زیر را اشاره کرد:

  • دوربین‌های مداربسته وایرلس
  • دارای صدای دو طرفه
  • دارای آلازم
  • داری سنسور تشخیص آتش
  • دارای سنسور تشخیص حرکت
  • و …
5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. باسلام
      فردین عزیز، خواهش می‌کنیم و ممنونیم از شما که نظرتان انرژی بخش تیم آچارباز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا