×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

پرینتر

بهترین پرینترهای چاپ عکس خانگی

بهترین پرینترهای چاپ عکس خانگی

اگر عاشق عکاسی هستید و دوست دارید در خانه خود سلفی‌ها و عکس‌هایی که گرفته‌اید را چاپ کنید، بی تردید نام پرینترهای چاپ عکس خانگی را شنیده‌اید. از پرینتر‌های موبایل گرفته تا پرینتر‌ها معمولی، برای شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم، به معرفی بهترین پرینترهای چاپ عکس خانگی بپردازیم.

بررسی مدل های پرینترهای چاپ عکس خانگی

در قدم اول برای خرید پرینترهای چاپ عکس خانگی، ابتدا باید نیاز خود و بودجه را در نظر بگیرید. مدل‌های مختلف پرینتری که در بازار وجود دارد و قابلیت‌های متعددی که ارائه می‌کنند، می‌تواند در هنگام خرید مشتری را کمی سردرگم کند.

به همین دلیل در این مقاله، قصد داریم به بررسی مدل های پرینترهای چاپ عکس خانگی بپردازیم.

در ابتدا باید به اندازه عکس‌های مورد نظر خود، فکر کنید. در حالت عادی اندازه عکس در چاپگر‌های معمولی، a4و چاپگر‌هایی با فرمت گسترده کاغذ‌هایی با اندازه a3 و یا a3+ هستند. اما اگر به دنبال انتخاب بهترین چاپگر عکس هستید، ما فرمت a3+/wide را به شما توصیه می‌کنیم.

در حالت کلی وقتی صحبت از، پرینترهای چاپ عکس خانگی است پرینتر‌های جوهری به ذهنمان می‌آیند. ملزومات و مواد مصرفی این پرینتر‌ها، کارتریج جوهری هستند که خود بسته به جنسی که دارند به دو دسته دای و پیگمنت تقسیم می‌شوند. اگر قصد خرید یک پرینتر چاپ عکس خانگی را دارید، باید به مواد مصرفی آن نیز دقت کنید.

جوهر پیگمنت در برابر نور آفتاب و رطوبت مقاومت بالایی دارد، این در حالی است که جوهر دای رنگ و روی بهتری به عکس می‌دهد. جوهر دای از قیمت کمتری برخوردار بوده، اما در عین حال جوهر پیگمنت کیفیت بیشتری دارد. هر دو جوهر گفته شده دارای نقاط مثبت و منفی زیادی هستند، این شما هستید که براساس بودجه و نیازی که دارید انتخاب می‌کنید.

این نکته را هم در نظر بگیرید که، کارتریج‌های جوهری بسیار گران قیمت هستند. حال با دانستن تمام این نکات، در ادامه شما را با بهترین پرینترهای چاپ عکس خانگی آشنا خواهیم کرد.

پرینتر تک کاره جوهری Epson SC P400

چرا پرینتری از برند اپسون انتخاب کردیم؟ پاسخ ساده است، زیرا با این دستگاه شما عکس‌ها را با کیفیتی خارق العاده چاپ خواهید کرد، بدون اینکه قیمت بسیار زیادی برای خرید آن بپردازید. پس اگر خواهان چاپ عکسی با کیفیت بالا هستید، اما در عین حال می‌خواهید کمی پول هم صرفه جویی کنید، این پرینتر می‌تواند برای شما یک گزینه ایده‌آل باشد.

این نکته را هم به شما بگوئیم که پرینتر اپسون جدا از کیفیت بالا و قیمت مناسب، با چاپ 5 صفحه در یک دقیقه سرعت چاپ بسیار پایینی دارد. سینی کاغذ این دستگاه، در حدود 150 برگ ظرفیت دارد.

بهترین پرینترهای چاپ عکس خانگی
بسته به نوع جوهری که برای پرینتر خود انتخاب می‌کنید، کیفیت عکس چاپی نیز متغیر خواهد بود
تعمیر پرینتر در محل با آچارباز
سرویس و تعمیر پرینتر در محل آچارباز شامل ارائه انواع خدمات تخصصی نصب، سرویس و تعمیر انواع پرینترهای لیزری و جوهری می‌شود. در هر ساعتی از روز که نیاز به تعمیر چاپگرتان دارید، در هر محله از تهران که باشید، می‌توانید با قیمت مناسب، از خدمات آچارباز بهره مند شوید.
درخواست تعمیر پرینتر

پرینتر جوهر افشان Canon Pixma TS 9521C

چرا اسم این پرینتر را در راهنمای خرید بهترین پرینترهای چاپ عکس خانگی آوردیم؟ این پرینتر تنها برای چاپ عکس نیست و می‌تواند از اسکن گرفته تا کپی همه کار‌ها را برای شما انجام دهد. علاوه بر این با قابلیت اتصالات بی سیم، شما می‌توانید بدون هیچ کابل و سیمی اسناد و عکس‌های خود را از گوشی هوشمند خود به پرینتر فرستاده و به سرعت آن‌ها را چاپ کنید. پرینتر جوهری کانن، با چاپ 15 برگ در دقیقه از سرعت چاپ به نسبت خوبی برخوردار است. سینی کاغذ پرینتر چندکاره جوهری کانن، ظرفیت در حدود 100 برگ دارد.

بررسی مدل های پرینترهای چاپ عکس خانگی
پرینتر‌های جوهرافشان، بهترین چاپگر برای پرینت عکس‌های شما هستند

چاپگر قابل حمل Canon SELPHY QX10

می‌خواهید پرینتری مناسب برای چاپ عکس خانگی بخرید؟ پس باید در مورد پرینتر‌های موبایل نیز، فکر کنید. پرینتر‌های موبایل یا چاپگر‌های قابل حمل، به دلیل وزن کم و ابعاد و اندازه جمع و جور به شما این امکان را می‌دهند که در هر زمان و هر مکان عکس‌های خود را چاپ کنید و بعد آن را در کیف یا کوله پشتی خود قرار دهید.

چاپگر قابل حمل Canon SELPHY QX10، با چاپ یک عکس در چهل و سه ثانیه از سرعت خوبی برخوردار است. نکته‌ای جالب که باید در مورد پرینتر  Canon SELPHY QX10 بدانید این است که، کانن ادعا می‌کند عکس‌های چاپ شده با این پرینتر تا 100 سال ماندگاری دارند.

عکس چاپگر جوهر افشان
پرینتر‌های قابل حمل، یک گزینه عالی برای چاپ عکس‌ها و سلفی‌های شما هستند

پیشنهاد مطالعه

پرینتر تک کاره جوهری Canon IP8720

پرینتر جوهرافشان کانن 8720 با وزنی در حدود هشت کیلوگرم و ابعاد و اندازه‌ای کوچک بسیار مناسب مصارف خانگی است. با سرعت چاپ مشکی و رنگی 14 و 10 برگ در دقیقه چه برای چاپ اسناد چه برای ظاهر کردن عکس، این پرینتر یک گزینه ایده‌آل برای شما است. برخورداری از درگاه usb و قابلیت وای فای سبب شده شما به راحتی بتوانید این پرینتر را بین سیستم‌های مختلف به اشتراک گذاشته و یا حتی بدون کابل و سیمی عکس‌ها را از گوشی هوشمند خود به پرینتر فرستاده و چاپ کنید.

درباره چاپ عکس
با استفاده از قابلیت بی سیم شما می‌توانید عکس‌ها را از گوشی هوشمند خود به پرینتر فرستاده و پرینت بگیرید

چاپگر جوهری چندکاره HP Envy 5055

دوست دارید بدون هیچ دردسری، از گوشی هوشمند خود عکس‌ها و اسناد خود پرینت بگیرید؟ اگر جواب بله است، چاپگر جوهری چندکاره HP Envy 5055 با قابلیت وای فای یک گزینه مناسب برای شما است. علاوه بر این پرینتر اچ پی، از پورت usb نیز پشتیبانی می‌کند. این پرینتر از ابعاد و اندازه‌ای جمع و جور برخوردار است، بنابراین فضای زیادی از اتاق شما را اشغال نمی‌کند. کیفیت و رنگ تصاویر در پرینتر اچ پی، از عمق و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. سرعت چاپ رنگی در این پرینتر 7 برگ در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید به 10 برگ در دقیقه می‌رسد.

چه پرینتری برای خانه بخرم
پرینتر‌های اچ پی با ویژگی و قابلیت‌های متعددی که دارند، می‌توانند یک گزینه عالی برای پرینتر‌های خانگی باشند

در این مقاله سعی کردیم شما را با برخی از بهترین پرینتر‌های چاپگر خانگی آشنا کنیم. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، برای اینکه بهترین خرید را داشته باشید باید نیاز و بودجه خود را در نظر بگیرید. اگر احساس می‌کنید علاوه بر پرینت گرفتن عکس، به مواردی مانند اسکن و کپی نیز نیاز خواهید داشت پس یک پرینتر چندکاره انتخاب کنید. به طور کلی بهترین پرینتر برای چاپ کردن عکس، پرینتر‌ جوهرافشان است زیرا کیفیت بسیار بالایی در پرینت گرفتن عکس دارد. به یاد داشته باشید، شاید پرینتر‌های جوهری قیمت خرید بسیار پایینی داشته باشند، اما در عین حال کارتریج‌هایی بسیار گران قیمت با ظرفیت و طول عمر پایینی دارند و از قابلیت شارژ کارتریج نیز برخوردار نیستند. پرینتر‌های جوهری نیز، ممکن است در اثر استفاده نادرست، خراب شده و از کار بیافتند. بنابراین با دیدن هر گونه اختلال در عملکرد چاپگر، برای جلوگیری از خرابی سایر قطعات بهتر است به سرعت برای تعمیر پرینتر اقدام کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا