×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

نظافت منزل و ساختمان

آشنایی با بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی و خارجی در ایران

بهترین مارک توالت فرنگی

قصد خرید توالت فرنگی دارید و نمی‌دانید کدام مارک بهتر است؟ برای انتخاب بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی و خارجی دچار سردرگی شده‌اید؟ نگران نباشید در این مقاله آچارباز قصد داریم، بهترین بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی و خارجی را معرفی و ویژگی‌های آنها را بررسی کنیم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.  فرقی نمی‌کند کدام مارک توالت فرنگی ایرانی یا خارجی را انتخاب کنید، توالت فرنگی ممکن است به‌ مرور زمان با مشکلاتی نظیر قطعی آب، کارنکردن مکش و… مواجه شود؛ بنابراین لازم است برای تعمیر توالت فرنگی به تعمیرکاران مجرب مراجعه کنید. امکان ثبت درخواست تعمیر در سایت و اپلیکیشن آچارباز نیز وجود دارد. برای بررسی و رفع مشکل توالت فرنگی خود می‌توانید از طریق شماره 02154591616 نیز با تعمیرکاران ما در تماس باشید.

بهترین مارک توالت فرنگی کدام است؟

برخی از برندهای تولیدکننده توالت فرنگی ایرانی و خارجی بیش از سایر مارک‌ها توسط مشتریان انتخاب می‌شوند. در ایران برند‌هایی نظیر گلسار، مروارید، کرد و در برندهای خارجی برندهای خارجی Kohler، Sterling، Jacuzzi و… طرفداران بیشتری دارند. بهترین مارک توالت فرنگی بهتر است ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

  • مدل‌های متنوع روکار و توکار
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و لعاب شفاف و ضد لک
  • طراحی محصولات در انداز‌های مختلف برای استفاده در فضاهای کوچک و بزرگ
  • طراحی هوشمندانه برای نگهداری و نظافت آسان
  • تولید توالت فرنگی با انواع سیستم تخلیه آب واترجت، توربوجت، آبشاری و …
  • داشتن گواهینامه‌های معتبر بین المللی
  • ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش

با بررسی هر یک از این موارد می‌توانید مناسب‌ترین مدل را از بین بهترین برند انتخاب کنید.

معرفی بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی و خارجی

در ادامه بهترین برندهای توالت فرنگی ایرانی و خارجی را که طرفداران بیشتری بین مشتریان دارند، معرفی می‌کنیم. برای انتخاب یکی از انواع برند ایرانی و خارجی بهتر است ابتدا بودجه و محل نصب توالت فرنگی را مشخص و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی

توالت فرنگی مروارید

مروارید یکی از برندهای ایرانی تولیدکننده توالت فرنگی است که فعالیت خود را از سال 1368 آغاز کرده است. استفاده از مواد باکیفیت و مرغوب از جمله ویژگی توالت‌های فرنگی این برند است. انواع توالت‌های فرنگی نظیر روکار و توکار توسط این برند تولید می‌شود. برخی ویژگی‌های مهم محصولات این برند عبارتند از:

  • نگهداری و تعمیر آسان
  • استفاده از لعاب مرغوب
  • رنگ شفاف و درخشنده
  • سیستم‌های متنوع تخلیه مانند واترجت، توربوجت، آبشاری و …
بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی و خارجی
مروارید، گلسار، گاتریا و… از جمله برندهای محبوب ایرانی در زمینه تولید توالت فرنگی هستند.
پیشنهاد مطالعه

یکی دیگر از برندهای تولیدکننده توالت فرنگی ایرانی، برند گلسار فارس است. این برند محبوب ایرانی از بهترین کارشناسان در کارخانه خود برای تولید توالت فرنگی باکیفیت و بادوام استفاده می‌کند این برند در سال‌های متعددی گواهینامه SANTECH DESIGN را دریافت کرده است؛ بنابراین اگر کسب گواهینامه معتبر در این حوزه، برای شما اهمیت دارد، می‌توانید این برند را انتخاب کنید.

پخت دوبار لعاب توالت‌های فرنگی این برند شفافیت قابل‌توجهی به آنها بخشیده ‌است. از طرفی استفاده از انواع روش‌های تخلیه و تولید محصولات در انواع مختلف یک تکه، وال هنگ و دو تکه باعث محبوب‌شدن محصولات بهداشتی گلسار شده‌است.

توالت فرنگی گلسار مدل پارمیس
توالت فرنگی گلسار یکی از برندهای پرطرفدار ایرانی است و علاوه بر کیفیت بالا قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.
پیشنهاد مطالعه

توالت فرنگی گاتریا

در سال 1379 برند گاتریا با هدف توسعه صنعت چینی بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرد. این برند با دعوت از کارشناسان حرفه‌ای از کشور ترکیه و ایتالیا و استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت به‌سرعت مورد توجه مشتریان قرار گرفت. استفاده از مواد باکیفیت، لعاب آنتی باکتریال، ضد خش و لک، تنوع در سیستم تخلیه و بسیاری موارد دیگر از جمله ویژگی‌های این برند محبوب است. از طرفی این برند ایرانی توانسته است گواهی ISO9001 را نیز به دست آورد. از ویژگی بارز محصولات برند گاتریا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سابقه طولانی
  • کیفیت بالا
  • طراحی کاربردی برای تمیز کردن آسان
  • گارانتی طولانی
  • تنوع بالا محصولات

توالت فرنگی برند کرد

چینی بهداشتی کرد از سال 1362 فعالیت خود را شروع کرده‌است و از دانش متخصصین ایرانی و مشاوران بین المللی برای طراحی محصولات خود بهره می‌برد. توالت فرنگی‌های چینی کرد در دو نوع پرکاربرد وال هنگ و منوبلاک (یک تکه) طراحی و تولید می‌شوند. چینی کرد برای این توالت‌های فرنگی سیستم‌های تخلیه آب، توربوجت و ریزشی را در نظر گرفته است. مدل‌های لیندا، طاووس، آنتوریوم و … از انواع یک تکه و مدل‌های آرتا، کانسپت و دافنه از مدل‌های وال هنگ این برند هستند.

بهترین مارک توالت فرنگی خارجی

توالت فرنگی Kohler

برند Kohler یکی از برندهای تولیدکننده توالت فرنگی است که در شهر ویسکانسون با تولید و ساخت لوازم کشاورزی فعالیت خود را آغاز کرد. بعد از مدتی این برند توانست با اضافه‌کردن صنعت سفالگری تولید توالت فرنگی را آغاز کند. توالت‌های فرنگی این برند کیفیت بالایی دارند و ازآنجایی‌که برای تولید محصولات این برند از مواد باکیفیت استفاده می‌شود؛ دوام رنگ کافی طولانی دارند. توجه داشته باشید که این برند جز برندهای تولیدکننده توالت فرنگی مقرون‌به‌صرفه به‌حساب می‌آید.

توالت فرنگی Jacuzzi

با وجود اینکه همه ما با شنیدن اسم جکوزی یاد وان‌های جکوزی می‌افتیم؛ اما این برند سابقه درخشانی نیز در تولید توالت فرنگی دارد. مهم‌ترین دلیل برای وجود این برند در لیست بهترین مارک توالت فرنگی استفاده از فلاش تانک‌های قدرتمندی است که توسط این برند تولید می‌شود. اگر شما برای خریدن توالت فرنگی به دنبال برندی هستید که فشار آب کافی را به گردش در بیاورد، پیشنهاد می‌کنیم توالت فرنگی‌های برند جکوزی را خریداری کنید. ویژگی‌هایی که باعث می‌شود شما این محصول را خریداری کنید؛ شامل موارد زیر است:

  • طراحی مناسب برای تمیز کردن آسان
  • طراحی ظاهری مدرن
  • تولید توالت‌های فرنگی هوشمند

در انتخاب بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی و خارجی دنبال چه چیزی باشیم؟

برای انتخاب بهترین مارک توالت فرنگی لازم است به این موارد توجه کنید:

  • مخزن و سیستم فلاشینگ
  • اندازه، شکل ظاهری و ظرفیت
  • تعیین بودجه
  • سیستم تخلیه
  • نوع لعاب
  • روکار و توکار بودن

در مقاله راهنمای خرید توالت فرنگی اطلاعات کاملی را برای انتخاب بهترین مدل با توجه به فضا و بودجه در اختیارتان قرار داده‌ایم.

پیشنهاد مطالعه
عوامل موثر در انتخاب بهترین مارک توالت فرنگی
بررسی ویژگی‌های ظاهری، فنی و لوازم جانبی، قیمت و … پیش از خریدن توالت فرنگی باید مورد توجه قرار بگیرند.

برندهای مختلفی نظیر مروارید، گلسار و… در ایران و برندهایی نظیر جکوزی، Kohler و… در خارج از ایران توالت فرنگی تولید می‌کنند. این برندها هرکدام در تولید محصولات خود از ویژگی‌های مختلفی برای بالابردن رضایت کاربر استفاده کرده‌اند. پیش از انتخاب بهترین مارک توالت فرنگی به مواردی نظیر نحوه نصب و تعمیر توالت فرنگی نیز توجه داشته باشید و اگر برای خدمات مربوط به تعمیر در جستجوی مرکز معتبر هستید به آچارباز مراجعه کنید. از طریق شماره 02154591616 می‌توانید درخواست خود را با کارشناسان آچارباز مطرح کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا