×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

یخچال و فریزر

لیست کدهای خطای یخچال فریزر ساید بای ساید بوش و راه حل رفع آنها

کد خطاهای یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال یکی از مهمترین وسایل الکتریکی آشپزخانه است که قرار است به صورت شبانه‌روزی کار کند. به همین خاطر اگر صاحب یکی از بهترین­ مدل­های بازار یعنی یخچال فریزر ساید بای ساید بوش باشید، باز هم به دلیل استفاده زیاد احتمال فرسودگی و خراب شدن آن وجود دارد. خوشبختانه با نمایش کد خطاهای یخچال فریزر ساید بای ساید بوش در صفحه نمایشگر، تشخیص و عیب‌یابی مشکل به وجود آمده بسیار آسان است. بسته به کد ارور و خرابی پیش آمده ممکن است نیاز به تعمیر یخچال یا تعویض قطعه­ای­ از آن باشد. توصیه می­کنیم با مرور لیست کد ارورهای یخچال فریزر ساید بای ساید بوش که در زیر ارائه شده است، با آگاهی بیشتری به دنبال عیب‌یابی مشکل دستگاه خود باشید. در صورتی که با استفاده از اطلاعات این مقاله نتوانستید علت مشکل یخچال فریزر ساید بای ساید بوش خود را تشخیص دهید، تیم کارشناسی آچارباز می­تواند به شما کمک کند. برای درخواست کمک و راهنمایی فقط کافی است با شماره‌های مندرج در این صفحه تماس بگیرید.

قبل از اینکه ارورهای یخچال ساید بای ساید بوش را با هم مرور کنیم لازم است نکته­ مهمی را یادآور شویم. در صورتی که برای رفع کد خطا و تعمیر یخچال، نیاز به تعویض قطعه‌ای از آن باشد، دقت داشته باشید که با توجه به مدل یخچال فریزر خود آن قطعه را انتخاب کنید. در این طور مواقع یک تعمیرکار حرفه­ای یخچال می­تواند در تشخیص و عیب‌یابی صحیح، به شما کمک کند.

کد خطای E1 و روش رفع آن

این کد خطا می­گوید که سنسور یخ­ساز یخچال ساید بای ساید بوش معیوب است. برای رفع ارور E1 لازم است که ابتدا مقاومت و سیم­های متصل به سنسور را بررسی کنید و در صورت عدم وجود مشکل، باید قطعه سنسور یخ ساز تعویض شود.

کد خطای RT و رفع آن

در یخچال ساید بای ساید بوش مانند دیگر یخچال­‌ها، انواع سنسورها وجود دارد. سنسور محیطی یکی از آنها است. در صورت معیوب شدن این قطعه و اختلال در عملکرد آن، کد ارور RT روی صفحه نمایشگر ظاهر می­شود. با بررسی و تست مقاومت و اتصال سیم­های سنسور می­توان متوجه خرابی آن شد. در صورتی که هیچ­گونه خرابی تشخیص داده نشد، زمان تعویض قطعه سنسور محیطی فرا رسیده است. جهت تعمیر یا تعویض سنسور می­توانید از سرویسکار حرفه­ای آچار باز درخواست کمک کنید.

پیشنهاد مطالعه
سنسور محیطی یخچال
در صورت نمایش کد خطای RT با بررسی سنسور محیطی یخچال و رفع آن می­توان مشکل یخچال فریزر ساید بای ساید بوش را برطرف کرد.

کد خطای r1 و رفع آن

ارور r1 یکی از خطاهای یخچال فریزر ساید بای ساید بوش است که نمایش آن به معنی ایجاد مشکل برای سنسور است. اقدام درست برای برطرف کردن این کد خطا، بررسی میزان مقاومت و سیم­های متصل به سنسور است. در صورت عدم تشخیص مشکل، سنسور یخچال باید تعویض شود.

کد خطای Ea و روش رفع آن

در مواردی ممکن است، موتور یخ ساز یخچال، دچار ایراد شود که به صورت ارور Ea روی صفحه نمایشگر یخچال نمایان می­شود. سیم­های متصل به موتور یخ ساز را مورد بررسی قرار دهید. اگر متوجه ایرادی نشدید، نمایش کد خطای Ea به معنای فرا رسیدن زمان تعویض موتور یخ ساز است.

پیشنهاد مطالعه

کد خطای EU و رفع آن

اگر زمانی کلید خاموش و روشن شدن یخچال فریزر ساید بای ساید بوش دچار مشکل شود، کد خطای EU روی صفحه دیجیتال نمایشگر ظاهر می­شود. با بررسی سالم بودن کلید خاموش و روشن و رفع مشکل آن، این کد خطا برطرف خواهد شد.

کد خطای ES و رفع آن

ارور ES در یخچال فریزر ساید بای ساید بوش از معیوب شدن کلید یخ ریز خبر می­دهد. به راحتی با بررسی سالم بودن کلید یخ ریز و حل مشکل آن می­توانید این کد خطا را رفع کنید.

کد خطای Eg و رفع آن

علت ارور Eg به خرابی شیر برقی یخچال مربوط است. برای برطرف کردن این کد خطا لازم است ابتدا تست شیر برقی را انجام دهید، در صورت تشخیص خرابی باید نمونه سالم و اصل را جایگزین کنید. تعویض شیر برقی کار راحتی است به شرطی که تمام نکته‌های آن را بدانید. اگر احساس می­کنید تعویض شیر برقی خراب، کار شما نیست، بهتر است از یک تعمیرکار حرفه­‌ای یخچال بخواهید این کار را برای شما انجام دهد تا هیچ­گونه دردسری برایتان به وجود نیاید.

تعمیر یخچال و فریزر در محل با آچارباز
در صورت مشاهده هرگونه مشکل در نصب و راه اندازی یخچال و همچنین خرابی یخچال خود، به راحتی می‌توانید در سامانه آچارباز درخواست خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناس باشید.
درخواست تعمیر یخچال و فریزر
اخلالات شیر برقی یخچال
کد خطای Eg مربوط به معیوب بودن قطعه شیر برقی است.

در صورتی که برای رفع کد خطا و تعمیر یخچال، نیاز به تعویض قطعه‌ای از آن باشد، دقت داشته باشید که با توجه به مدل یخچال فریزر خود آن قطعه را انتخاب کنید.

کد خطای F1 و رفع آن

از دیگر خطاهای یخچال فریزر ساید بای ساید بوش، ارور F1 است. این کد خطا با معیوب شدن سنسور یخچال در ارتباط است. برای برطرف کردن آن و تعمیر یخچال، لازم است در قدم اول مقاومت و سیم­های متصل به سنسور را بررسی کرده و در صورت خرابی آن را برطرف کنید. چنان­چه برای رفع کد خطای F1 نیاز به تعویض سنسور باشد، باید خیلی سریع آن را انجام دهید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا