×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

قدم به قدم آموزش فر کردن موها با اتومو به زبان ساده

فر کردن موها با اتومو

بسیاری از خانم‌ها برای تغییر استایل، علاقه مند فر کردن موهایشان هستند. برای فر کردن موها به وسیله خاصی نیاز ندارید، کافی‌ست اتوی مو داشته باشید و مراحل فر کردن را بدانید. اگر این کار را بلد نیستید تا انتهای این مقاله آچارباز با ما همراه شوید تا با نحوه فر کردن موها با اتومو به طور دقیق آشنا شوید. توجه به این نکات باعث استفاده درست از دستگاه می‌شود و عمر آن را بالا می‌برد؛ در غیر اینصورت اتو مو آسیب دیده و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. اگر اتو موی شما ایرادی دارد می‌توانید در قسمت تعمیر اتو مو آچارباز سفارش‌تان را ثبت کنید. کارشناسان ما تعمیرات اتوی مو در تهران و سایر شهرستان‌ها را در کوتاه‌ترین زمان توسط نیروی متخصص انجام می‌دهند. کافیست جهت هماهنگی در این صفحه درخواست بزنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

آموزش فر کردن موها با اتومو

قبل از اینکه فرکردن موها با اتو مو را امتحان کنید، نوع حالت و فر مو خود را انتخاب کنید. اینکه می‌خواهید فر موی شما ریز یا درشت باشد؛ زیرا مدل موها در نحوه کار شما تأثیر می‌گذارد.

روشهای فر کردن موها با اتومو
برای فرکردن موها باید جنس مو خود را بشناسید و فری که می‌خواهید را انتخاب کنید.

1- شستن موها

اولین مرحله از فر کردن موها با اتومو شستن موهاست. شستن موها برای داشتن حالت فر بهتر اهمیت دارد. البته باید بعد از شستن موهایتان را به طور کامل خشک کنید تا از وز شدن یا سوختگی موها حین اتو کشیدن جلوگیری کنید.

2- استفاده از انواع ترکیبات محافظت کننده مو

با استفاده از این محصولات، گرما مستقیم روی موهای شما تأثیر نمی‌گذارد و مانعی بین موهای شما و اتو مو ایجاد می‌شود. زمانی که از محافظ استفاده می‌کنید، فولیکول‌های مو شما کمتر آسیب می‌بینند و با وجود استفاده از اتو مو و دستگاه‌هایی از این قبیل، موهای نرم و سالم‌تری خواهید داشت.  

فر کردن موها با اتومو و مراقبت از آن
استفاده از اسپری کردن محفظ کننده موها قبل از فر کردن موها با اتومو لازم است.

3- تقسیم‌ بندی موها  

چه موی شما بلند باشد و چه کوتاه، برای فر کردن موها با اتومو  باید از گیره‌های مخصوص برای تقسیم بندی موها استفاده کنید. تقسیم بندی نکردن موها باعث سردرگمی شما می‌شود و کار فر کردن را زمان‌بر و خسته‌کننده می‌کند.

فر کردن موها با اتوموبهتر است یا بابیلیس؟
تقسیم بندی نکردن موها باعث سردرگمی شما می‌شود و کار فر کردن را زمان‌بر و خسته‌کننده می‌کند.

4- شروع فر کردن موها

برای شروع موهایتان را در دسته‌های باریک سه سانتی جدا کنید. اتو مو را نزدیک ریشه مو ببرید و تا جایی که می‌خواهید فر داشته باشد، پایین بیاورید و بعد از آن اتو مو را 180 درجه بچرخانید.

در حالی که موهایتان یک دور به دور اتو مو چرخیده، اتو مو را به سمت پایین بکشید و موهایتان را باز کنید. اگر می‌خواهید فر موهای شما نازک‌تر باشد، باید دسته کمتری از موهایتان انتخاب کنید و به جای 180 درجه اتوی مو را 360 درجه بچرخانید.

5- شل یا سفت بودن فر مو

حرکت دست شما زمانی که اتو مو را به سمت پایین می‌کشید، مهم است. اگر حرکت دست شما سریع باشد فر موها شل‌تر شده و اگر این کار را محکم‌تر و با آرامش بیشتری انجام دهید، فرهای سفت و خوش حالت‌تری خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه

6- اتمام کار

بعد از تمام شدن فر کل موها، آنها را با دست مرتب کنید و اگر تمایل دارید فرها برای مدت زمان بیشتری بمانند، از اسپری تثبیت کننده مو (تافت) استفاده کنید. برای خوش حالتی موهایتان و جلوگیری از ایجاد چسبندگی، تافت را از فاصله دور روی موهایتان اسپری کنید.

فر کردن موها با اتومو و زیبایی موها
بعد از اتمام کار فر کل موها را با دست مرتب کرده و برای اینکه فرها زمان بیشتری ثابت بمانند به آنها تافت بزنید.

روش استفاده صحیح از اتو مو

برای داشتن موهای خوش حالت و سالم، نکات زیر را هنگام استفاده از اتو مو رعایت کنید:

  • برای استفاده از اتو مو نباید دستگاه بیش از اندازه داغ شده باشد.
  • موهای خیس برای استفاده از اتو مو مناسب نیست.  خیس بودن موها هم به دستگاه آسیب می‌رساند و هم سلامت موهای شما را هم به خطر میندازد.
  • اگر موهای لخت و به اصطلاح ژاپنی می‌خواهید، نباید پشت سر هم موهایتان را اتو کنید. این کار نه تنها شما را به هدفتان نمی‌رساند، بلکه موهای شما دچار آسیب جدی می‌شود.‌
پیشنهاد مطالعه

در این مقاله آچارباز مراحل فر کردن موها با اتومو را بیان کردیم. با مطالعه این مطلب ‌به‌طور حتم می‌توانید موهای خود را به‌راحتی در خانه فر کنید. لوازم برقی مانند اتو مو به دلیل داغ شدن و استفاده مرتب، ممکن است دچار خرابی شوند، و در این صورت برای تعمیر اتو مو به متخصص نیاز دارید. آچارباز تعمیر اتو مو در تهران و سایر شهرستان‌ها را توسط بهترین متخصصان انجام می‌دهد. برای ثبت درخواست می‌توانید با شماره 02154591616 تماس بگیرید یا در سایت و اپلیکیشن درخواست‌تان را ثبت کنید.

تعمیر اتو مو و فرکننده مو در آچارباز
خدمت تعمیر اتو مو و فرکننده مو ، شامل عیب‌یابی، سرویس و تعمیر اتو مو و فرکننده موهای مختلف می‌شود. برای تعمیر اتو مو و فرکننده مو خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه تعمیر اتو مو و فرکننده مو از می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر اتو مو و فرکننده مو

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا