×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

تخفیف ویژه آچارباز برای دارندگان سپ کارت

جدیدترین امتیاز آچارباز برای مشتریانش، از این پس پرداخت هزینه خدمات با استفاده از سپ کارت انجام خواهد شد. سپ کارت که خدمتی از سوی شرکت پرداخت الکترونیک سامان است، کارتی هوشمند و متصل به شبکه شتاب بوده که امکان شارژ توسط خودتان و یا از سوی سازمان‌ها را دارد.

با استفاده از سپ کارت، سرعت پرداخت‌های غیرنقدی به کارکنان از سوی سازمان‌ها افزایش خواهد یافت و بسیار آسان‌تر و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

در صورت اتمام موجودی سپ کارت، بدون نیاز به جمع‌آوری کارت‌ها، تا مبلغ دلخواه قادر به شارژ آن هستید. سپ کارت قابل استفاده در کارتخوان‌های تمامی فروشگاه‌ها و مراکز خرید است. این کارت دارای کد CVV2 و رمز دوم بوده و به شما امکان خرید اینترنتی را هم می‌دهد.

از این رو شما با داشتن رمز دوم سپ کارت خود، بعد از دریافت خدمات آچارباز به راحتی می‌توانید با استفاده از سپ کارت هزینه را پرداخت کرده و در کنار تخفیف‌هایی که در حساب کاربری‌ خود دارید، از 10% تخفیف ویژه هم بهره ببرید.

از طریق سامانه و اپلیکیشن 724، قادر هستید از خدمات سپ کارت استفاده کنید. شما می‌توانید با وارد شدن به منوی مراکز پذیرنده، لیست مراکز و فروشگاه‌هایی که خدمات سپ کارت ارائه می‌دهند را مشاهده کنید. آچارباز نیز با افتخار در این لیست قرار دارد.

حال شما می‌توانید برای دریافت انواع خدمات آچارباز در سایت و اپلیکیشن درخواست خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناس باشید.

ثبت درخواست تعمیر در آچارباز

 

دانلود نسخه iOS و اندروید اپلیکیشن آچارباز

دانلود

 

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا