×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

چطور مشکل داغ نشدن اتو مو را از بین ببریم؟

بررسی علت داغ نشدن اتو مو

اتو مو وسیله‌ای برای صاف کردن و حالت دادن به موهاست. این وسیله الکتریکی مانند هر وسیله برقی دیگری، ممکن است دچار مشکلات زیادی شود که با تعمیر به‌موقع می‌توانید تا سالها از آنها استفاده کنید. یکی از مشکلات رایجی که می‌تواند برای اتو موهای مختلف به وجود آید، داغ نشدن اتو مو است. اگر در زمان استفاده از اتو مو متوجه شدید که این وسیله به خوبی داغ نمی‌شود باید برای تعمیر آن اقدام کنید. برای تعمیر اتو مو لازم است از افراد ماهر کمک بگیرید و خودسرانه عمل نکنید. آچارباز با کمک تکنسین‌های ماهر خود می‌تواند تعمیرات اتو مو در تهران را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد. برای این کار با شماره 02154591616 تماس بگیرید یا سفارش‌تان را در این صفحه ثبت کنید. 

تعمیر اتو مو و فرکننده مو در آچارباز
خدمت تعمیر اتو مو و فرکننده مو ، شامل عیب‌یابی، سرویس و تعمیر اتو مو و فرکننده موهای مختلف می‌شود. برای تعمیر اتو مو و فرکننده مو خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه تعمیر اتو مو و فرکننده مو از می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر اتو مو و فرکننده مو

چطور علت داغ نشدن اتو مو را پیدا کنیم؟

کار اصلی اتو مو صاف کردن و حالت دادن موها از طریق گرماست. زمانی که در زمان استفاده با مشکل داغ نشدن اتو مواجه می‌شوید با تشخیص درست مشکل راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید، آن را برطرف کنید. مشکلات رایجی که در داغ نشدن اتو مو تأثیر زیادی دارند، عبارت‌اند از: خرابی منبع تغذیه، ایراد پیدا کردن المنت‌های اتو مو ، خرابی ترموستات، جمع شدن گردوغبار در اتو مو، خرابی سیم‌کشی و سیم متصل به اتو مو  و … .

بعد از اینکه تمام این احتمالات ذکر شده را به خوبی چک کردید، برای پیدا کردن علت داغ نشدن اتو مو به سراغ پریز که برای اتصال به برق از آن استفاده می‌کنید، بروید. گاهی سیم‌کشی ساختمان اتصالی دارد و در زمان استفاده از اتو مو  شما را دچار مشکل می‌کند. بررسی دو شاخه اتو مو ، دکمه روشن و خاموش و سیم آن، در زمان داغ نشدن اتو مو کار هوشمندانه‌ای است و آنها را فراموش نکنید. در ادامه هر کدام از دلایل خرابی اتو مو را به شما اعلام می‌کنیم.

توجه به خرابی المنت‌ها

یکی از علت‌های مهم و رایج داغ نشدن اتو مو، خرابی المنت‌هاست. اتو مو از طریق المنت‌ها داغ می‌شود. زمانی‌که این المنت‌ها خراب باشند، سبب داغ نشدن اتو مو می‌شود. شما نمی‌توانید المنت‌ها را در خانه تعمیر کنید و باید این کار را به تعمیرکار بسپارید. می‌توانید از تکنسین‌های ماهر آچارباز برای تعمیر اتو مو در تهران یا سایر شهرستان‌ها کمک بگیرید.

خراب شدن ترموستات

ترموستات، قطعه‌ای در دستگاه اتو مو است که سبب داغ شدن آن می‌شود. برای رفع این مشکل ابتدا باید فردی ماهر آن را تست کند که قابلیت تعمیر دارد یا خیر. در صورتی که امکان تعمیر ترموستات نباشد، باید آن را با قطعه جدید تعویض کنید. با اینکار مشکل داغ نشدن اتو مو برطرف می‌شود.

رفع مشکل داغ نشدن اتو مو
برای پیدا کردن علت داغ نشدن اتو مو باید اتصالات برقی را چک کنید.

جمع شدن گرد و خاک

اگر برای مدت زمان طولانی از هر وسیله برقی استفاده نکنید و آن را داخل جعبه مخصوص نگذارید، مقدار زیادی گردوغبار وارد دستگاه خواهد شد. اتو مو نیز اگر به مدت طولانی استفاده نشود، دچار زنگ‌زدگی شده و گردوغبار وارد المنت‌های آن می‌شود. زمانی که گردوغبار وارد اتو مو  شود، دستگاه کارکرد درست خود را از دست می‌دهد و بهتر است برای حفظ سلامت اتو مو به‌صورت دوره‌ای آن را تمیز کنید.

خرابی سیم‌‌کشی

برای پیدا نکردن علت داغ نشدن اتو مو سیم‌کشی را بررسی کنید. گاهی کشیدگی یا قطع شدن سیم در اتو مو مانع داغ شدن المنت‌های اتو مو می‌شود. بررسی اتصالات داخلی اتو مو برای عیب‌یابی گزینه بسیار خوبی است؛ اما اگر اطلاعی از این کار ندارید، از یک متخصص کمک بگیرید. زمانی که اتصالات سیم‌کشی داخلی اتو مو  دچار مشکل شده باشد، مانع از داغ شدن اتو مو می‌شود.

سوختن سیم‌کشی داخلی

سوختن سیم‌کشی داخلی بیشتر در اتو موهایی اتفاق می‌افتد که تایمری برای تنظیم درجه حرارت ندارند. زمانی‌که برای مدت زیادی اتومو داخل برق باشد و داغ کند، ممکن است سیم‌کشی آن بسوزد و دستگاه خراب ‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق بعد از 10دقیقه کار با اتو مو ، آن را خاموش کنید.

چگونگی رفع مشکل داغ نشدن اتو مو
کشیدگی یا قطع شدن سیم در اتو مو مانع داغ شدن اتو مو می‌شود.

به غیر از مشکلاتی که برای داغ نشدن اتو مو  نام برده شد، ممکن است اتو مو دچار مشکلات دیگری شود که از جمله آنها می‌توان به آب شدن سیم، اتصالی، خاموش شدن ناگهانی، روشن نشدن و … اشاره کرد. برای اطلاع از علت این مشکلات و نحوه رفع آنها می‌توانید مقاله «معرفی مشکلات رایج اتو مو + راه حل رفع آنها» را مطالعه کنید.

بررسی علت داغ نشدن اتو مو
اتصالی کردن اتو مو  باعث به هم خوردن تمام عملکرد این دستگاه می‌شود.

در این مقاله سعی کردیم 5 علت‌ اصلی که سبب داغ نشدن اتو مو می‌شود را به شما اعلام و نحوه رفع آنها را آموزش دهیم. اگر مهارت و ابزار کافی برای عیب یابی یا تعمیر اتو مو را ندارید، توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان آن را تعمیر نکنید. می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید تا کارشناسان ما هماهنگی‌های لازم را با شما انجام دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا