×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

چگونه جاروشارژی را برقی کنیم؟

برقی کردن جاروشارژی
تا حالا، مطلبی در مورد برقی کردن جاروشارژی خوانده‌اید؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟

وقتی صحبت از وسایل برقی همچون جارو شارژی، لپ تاپ و … می‌شود، اغلب به این مزیت آنها اشاره می‌شود که این وسایل برقی در صورت قطعی برق شهری، باز هم قابل استفاده هستند. در کنار این مزیت بسیار خوب وسایل شارژی، این مشکل نیز وجود دارد که باتری‌های شارژی، در گذر زمان به تدریج ضعیف می‌شوند و به مانند روزهای اول قابل استفاده نیستند. در این شرایط کاربران ترجیح می‌‌دهند، این وسایل را به طور کامل برقی کنند. این بار ما در وبلاگ آچارباز، قصد داریم در مورد برقی کردن جاروشارژی با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید تا در مورد تبدیل جاروشارژی به برقی، راهنمای تبدیل جارو شارژی به سیمی، تفاوت عملکرد جاروهای برقی و شارژی و … با شما صحبت کنیم.

تبدیل جاروشارژی به برقی

چنانچه در برقی کردن جاروشارژی قصد دارید ساختار این وسیله نظافت را تغییر دهید، باید به شما بگوییم، این کار امکانپذیر نیست. اما اگر دستگاه مجهز به تغذیه از هر دو نوع برق باشد، می‌توانید در شرایط زیر از هر دو منبع تغذیه استفاده کنید:

  • در زمان‌هایی که بدون برق هستید، می‌توانید از باتری شارژی استفاده کنید.
  • در صورتی که باتری جارو، آسیب دیده‌باشد، شما این امکان را دارید تا از برق شهری برای تأمین انرژی آن استفاده کنید؛ بدون آنکه مجبور باشید مشکل باتری را حل کنید.
تعمیر جاروشارژی در محل با آچارباز
برای دریافت خدمات در زمینه تعمیرات انواع جارو شارژی سانی، مولینکس، سایا و مجیک و...کافیست در همین صفحه روی دکمه زیر کلیک کنید. تعمیرکار سیار آنلاین آچارباز، جاروشارژی شما را با هر برندی که باشد، در اسرع وقت تعمیر خواهد کرد.
درخواست تعمیر جاروشارژی
ساختار جاروشارژی
برقی کردن جاروشارژی با هدف تغییر ساختار جارو، امکان‌پذیر نیست!

نحوه تبدیل جارو شارژی به سیمی

اگر قصد برقی کردن جاروشارژی خود را دارید؛ بهتر است، مطالب زیر را در نظر بگیرید:

  1. همانطور که گفته شد، ابتدا اطمینان حاصل کنید که جارو شارژی شما از منبع برق شهری پشتیبانی می‌کند.
  2. چنانچه جاروی شما، برق شهری را پشتیبانی می‌کند، باتری را از جارو شارژی جدا کرده و سیمی که مربوط به جارو است را به برق متصل کرده و از آن به صورت برقی استفاده کنید.

عملکرد جاروهای برقی و شارژی چه تفاوتی دارد؟

اگر فکر می‌کنید با برقی کردن جارو شارژی، عملکرد آن تغییر می‌کند، سخت در اشتباهید. البته تغییرات کوچکی در آن به وجود می‌آید که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

  • با برقی کردن جاروشارژی، محدوده فعالیت شما محدود به پریز برق می‌شود. دیگر در همه جا نمی‌توانید جارو شارژی را حمل کنید.
  • با برقی کردن جاروشارژی، شما دیگر مانند باتری‌های شارژی، محدودیت زمانی برای استفاده از جارو ندارید. می‌توانید به راحتی کابل و دو شاخه را به پریز برق متصل کرده و برای زمان طولانی‌تری، از دستگاه استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه

تفاوت عملکرد جاروشارژی و برقی
با برقی کردن جاروشارژی، قدرت مکش و میزان تمیز کردن جاروشارژی فرقی نخواهد کرد.

با برقی کردن جاروشارژی، محدوده فعالیت شما محدود به پریز برق می‌شود

آیا برقی کردن جارو شارژی خطرناک است؟

شاید به نظر شما برقی کردن جاروشارژی، کار خطرناکی باشد! اما، باید به شما بگوییم اگر جاروشارژی، دارای درگاه باتری و برق است، برقی کردن جاروشارژی کار خطرناکی نیست. اما با توجه به اینکه با برق سروکار دارید، بهتر است، برقی کردن جاروشارژی را به یک تعمیرکار جاروشارژی بسپارید.

در این مقاله سعی کردیم تمامی مطالبی را که در مورد برقی کردن جاروشارژی لازم است بدانید، با شما در میان بگذاریم. چنانچه قصد برقی کردن جاروشارژی خود را دارید، می‌توانید درخواست خود را در بخش تعمیر جاروشارژی در سایت یا اپلیکیشن آچارباز ثبت کنید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن به کمک شما می‌آیند.

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا