×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

خانه و آشپزخانه

طرز تهیه نوشیدنی خانگی

تهیه نوشیدنی خانگی

درست کردن یک نوشیدنی خوشمزه و پرانرژی به عنوان حسن ختام یک روز کاری می‌تواند خستگی را از تن شما بیرون کرده و لذت بالایی برای شما به همراه بیاورد. نوشیدنی‌های تنوع بسیار بالایی دارند و می‌توانید به کمک دستگاه‌های مختلف قهوه ساز، مخلوط کن، آبمیوه گیری و … آن‌ها را تهیه و نوش جان کنید. اگر شما هم به تهیه نوشیدنی خانگی فکر می‌کنید، با این مقاله آچارباز همراه باشید.

اگر هر کدام از دستگاه‌های شما دچار خرابی شده‌است و نیاز به تعمیر کار ماهر دارید، می‌توانید درخواست خود را از طریق زدن روی کلمات تعمیر قهوه ساز، تعمیر مخلوط کن، تعمیر غذا ساز، تعمیر خرد کن، تعمیر آب میوه گیری، تعمیر اسپرسوساز، تعمیر چای ساز و … ثبت کنید.

طرز تهیه نوشیدنی خانگی سرد با قهوه

قهوه از نوشیدنی‌های بسیار پرطرفدار است که می‌توان با استفاده از آن انواع مختلف نوشیدنی‌ها را تهیه کرد. برای تهیه برخی از آن‌ها به دستگاه‌های قهوه ساز احتیاج دارید، اما برخی دیگر بدون استفاده از دستگاه‌های خاص تهیه می‌شوند. در ادامه طرز تهیه انواع نوشیدنی خانگی با قهوه معرفی شده است.

موکا کولا سرد

قهوه و نوشابه کولا از نوشیدنی‌های بسیار پرطرفدار و خوشمزه هستند. ترکیب این دو در کنار یکدیگر نوشیدنی بسیار جذابی برای شما آماده می‌کند. برای تهیه این نوشیدنی می‌توانید از پودر قهوه فوری استفاده کنید. یک قوطی نوشابه کولا، یخ و مقداری شیر باریستا یا شیر پرچرب تهیه کنید. ابتدا درون لیوان یخ بریزید و پودر قهوه فوری را روی آن‌ها بریزید. سپس نوشابه و شیر را اضافه کرده و خوب هم بزنید تا نوشیدنی شما آماده شود.

آیس کافی با شیر

ترکیب آیس کافی با شیر می‌تواند طعم بسیار ملایمی به قهوه داده و برای افرادی که طعم تلخ قهوه را دوست ندارند، بسیار مناسب است. برای تهیه این نوشیدنی به 200 میلی لیتر قهوه دمی سرد به همراه 50 میلی لیتر شیر، شیرین کننده دلخواه مانند عسل و چند تکه یخ احتیاج داریم.

قهوه را دم کنید و اجازه دهید کمی خنک شود، سپس تکه‌های یخ را به آن اضافه کنید. سپس باقی مواد را اضافه کرده و خوب هم بزنید تا به خوبی ترکیب شده و کف دار شوند. سپس درون لیوان ریخته و نوش جان کنید.

تهیه نوشیدنی خانگی با قهوه
برای افرادی که به طعم قهوه علاقه دارند، آیس کافی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

آیس موکا

نوشیدنی دیگری که دارای طعم شیرین و شکلاتی به همراه قهوه است، آیس موکا است. این نوشیدنی دارای طعمی بسیار متفاوت است و با خوردن آن به طرفدار همیشگی آن تبدیل می‌شوید. برای تهیه این نوشیدنی به دو فنجان قهوه آماده نیاز دارید که می‌توانید به کمک قهوه ساز تهیه کنید.

شکر قهوه‌ای، وانیل، سس شکلات و یک تا دو فنجان شیر نیز برای تهیه آن نیاز دارید. قهوه را تهیه کرده و با شکر قهوه‌ای، سس شکلات و وانیل ترکیب کنید. ترکیب را درون یخچال قرار داده تا خنک شود و در نهایت کمی شیر به آن اضافه کنید. نوشیدنی بسیار خوشمزه و لذت بخش که برای پذیرایی از مهمان نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای تعمیر قهوه ساز از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

طرز تهیه نوشیدنی با مخلوط کن

مخلوط کن از وسایل بسیار کاربردی در آشپزخانه است که انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و اسموتی‌ها را می‌توان به کمک آن تهیه کرد. استفاده از مخلوط کن بسیار ساده است و کافی است تمام مواد اولیه نوشیدنی موردنظر را درون آن بریزید و به خوبی میکس کنید. سپس چند تکه یخ درون آن ریخته و نوشیدنی خنک و خوشمزه‌ای میل کنید. البته اگر مخلوط کن در خانه ندارید، نگران نباشید زیرا می‌توانید به کمک غذاساز و خردکن هم نوشیدنی‌های خوشمزه تهیه کنید.

اسموتی موز و توت فرنگی

این اسموتی از پرطرفدارترین اسموتی‌هاست که بسیار خوشمزه و مقوی است. کودکان، ورزشکاران و حتی افرادی که رژیم‌های غذایی خاص دارند، می‌توانند از این اسموتی استفاده کنند. تهیه این نوشیدنی بسیار ساده است و کافیست یک لیوان توت فرنگی، یک عدد موز و یک دوم لیوان شیر را درون مخلوط کن بریزید و به خوبی میکس کنید.

قبل از ریختن تکه‌های موز و توت فرنگی می‌توانید آن‌ها را در فریزر قرار دهید تا کاملاً یخ زده و سپس درون مخلوط کن بریزید. اضافه کردن تکه‌های یخ یا مقداری شکر نیز می‌تواند با توجه به ذائقه شما انجام شود. همچنین می‌توانید مقدار موز یا توت فرنگی را برحسب علاقه کمتر یا بیشتر کنید تا مزه موردنظر حاصل شود.

تهیه نوشیدنی خانگی هم در فصل گرما و سرما می‌تواند خستگی را رفع و انرژی دوباره را به ما برگرداند.

انواع مختلفی از اسموتی‌های میوه مانند موز، انبه، بلوبری، آوودکادو و … را می توانید با ترکیب شیر، دارچین، شکر و … تهیه کنید. کار با مخلوط کن بسیار ساده است و کافی است مواد اولیه را درون آن ریخته و نوشیدنی جذاب و خوشمزه‌ای را تهیه کنید.

طرز تهیه نوشیدنی خانگی
مخلوط کن برای تهیه انواع اسموتی بسیار کاربرد دارد.

طرز تهیه نوشیدنی با آبمیوه گیری

آبمیوه‌های طبیعی خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین نوشیدنی‌هایی هستند که می‌توانید روزانه آن‌ها را تهیه و میل کنید. استفاده از آبمیوه گیری در منزل به شما کمک می‌کند تا آبمیوه‌ای کاملا سالم و بدون مواد افزودنی تهیه کنید. از میوه‌هایی مانند انگور، سیب، هویج، پرتقال، هندوانه، گریپ فروت و … را می‌توانید با آبمیوه گیری آب گرفته و نوشیدنی خوشمزه‌ای تهیه کنید. طرز تهیه نوشیدنی سرد خانگی با آبمیوه گیری بسیار ساده است.

نوشیدنی زردآلو و انبه

یکی از نوشیدنی‌های جذاب و خوشمزه از ترکیب زردآلو و انبه به دست می‌آید. برای تهیه این نوشیدنی ابتدا به کمک آبمیوه گیری آب زردآلو و انبه را بگیرید. از هر کدام یک دوم لیوان کنار بگذارید. یک عدد موز را کاملاً له کنید و به همراه یخ و یک قاشق ماست ترکیب کنید. این نوشیدنی فوق العاده خوشمزه و جذاب است.

طرز تهیه نوشیدنی خانگی با آبمیوه گیری
برای تهیه نوشیدنی سرد خانگی می‌توانید از آبمیوه گیری استفاده کنید.

طرز تهیه نوشیدنی با خردکن

اگر در منزل مخلوط کن ندارید، می‌توانید از خرد کن برای تهیه نوشیدنی‌ و اسموتی‌های مختلف استفاده کنید. تمام نوشیدنی‌ها و اسموتی‌هایی که به کمک مخلوط کن تهیه می‌شوند را می‌توانید با خرد کن تهیه کنید.

اسموتی هویج، زنجبیل و سیب

این نوشیدنی جذاب و مقوی با مواد اولیه آب هویج، سیب ترش، آب گریپ فروت، زنجبیل و عسل تهیه می‌شود. آب هویج و گریپ فروت را به کمک دستگاه آبمیوه گیری گرفته و کنار بگذارید. سپس سیب‌ها را با خرد کن کاملاً خرد کنید و مواد دیگر را به آن اضافه کنید. از این نوشیدنی می‌توانید به صورت روزانه استفاده کنید.

برای تعمیر غذاساز از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

طرز تهیه نوشیدنی با غذاساز

غذاساز نیز قدرت بالایی در خرد کردن و مخلوط کردن مواد خوراکی دارد. به همین دلیل گزینه مناسبی برای تهیه اسموتی به شمار می‌رود. هر نوع میوه و خوراکی خوشمزه‌ای را می‌توانید برای تهیه اسموتی استفاده کنید. غذاساز می‌تواند ترکیب کاملاً یکدستی را برای شما ایجاد کند.

میوه‌های موردنظر برای تهیه اسموتی را درون غذاساز ریخته و به خوبی میکس کنید. در نهایت تیغه‌های غذا ساز را برداشته و اسموتی را در ظرف مناسب سرو بریزید و نوش جان کنید. با توجه به ظرفیت غذاساز می‌توانید حجم مختلفی از اسموتی را برای یک یا چند نفر تهیه کنید.

در این مقاله آچارباز به طور کامل با طرز تهیه انواع نوشیدنی خانگی آشنا شدیم. این نوشیدنی‌ها با مواد اولیه متفاوتی تهیه شده و برای ذائقه‌های مختلف مناسب هستند. شما می‌توانید با هر وسیله‌ای در منزل مانند مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذا ساز، خردکن و … نوشیدنی‌های سرد و گرم و اسموتی‌های خوشمزه و جذاب تهیه کنید.

تهیه نوشیدنی خانگی با دستگاه‌های ذکر شده فوق، راحت‌تر و سریع‌تر آماده می‌شود. اگر کارکرد این وسایل با اختلال همراه باشد، باید نسبت به تعمیر آنها اقدام کنید. آچارباز برای راحتی شما تعمیر انواع وسایل آشپزخانه مانند تعمیر قهوه ساز، تعمیر مخلوط کن، تعمیر آب میوه گیری ، تعمیر خرد کن ، تعمیر غذا ساز ، تعمیر اسپرسوساز، تعمیر چای ساز و … را به صورت تخصصی توسط تعمیرکاران مجرب انجام می‌دهد. برای استفاده از این خدمات می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن آچارباز درخواست خود را ثبت کنید.

3/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. آبمیوه گیری من جدیده و تازه دارم ازش استفاده می کنم مارکش پاناسونیکه. موقع آب سیب گرفتن یک دفعه گیر کرد و خاموش شد. بویی سوختگی نمیده باید چکار کنم

    1. نیوشا عزیز،
      گاهی به دلیل استفاده طولانی مدت ممکن است این مشکل مشاهده شود کمی صبر کنید و بعد از سرد شدن دستگاه مجددا امتحان کنید. اگر مشکل حل نشد می توانید برای بررسی های بیشتر با بخش تعمیر آبمیوه گیری تماس بگیرید.

  2. چای ساز من آب رو خیلی خوب جوش میاره ولی چای دم نمیکشه و سرد هست. چطور باید این مشکل رو حل کنم؟

    1. مهدیه عزیز،
      لطفا قسمت قرار گرفتن قوری را چک کنید که گرمای لازم را داشته باشد اگر این قسمت سرد است می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر با کارشناسان آچارباز در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا