×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

آبگرمکن و پکیج

بررسی مشکلات و خرابی‌های آبگرمکن ایران شرق

مشکلات و خرابی‌های آبگرمکن ایران شرق

ایران شرق یکی از بهترین برندهای تولید کننده وسایل گرمایشی در ایران است که محصولات مختلفی مانند آبگرمکن، بخاری و … تولید می‌کند. این برند محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کند. اما همانند تمام وسایل گرمایشی موجود ممکن است دچار اشکال شده و به درستی کار نکنند. مشکلات و خرابی‌های آبگرمکن ایران شرق متفاوت بوده و بسیاری از اوقات به راحتی قابل تشخیص و برطرف شدن هستند. اگر نمی‌توانید این مشکلات را برطرف کنید باید از فرد متخصص در زمینه تعمیر آبگرمکن کمک بگیرید. در ادامه قصد داریم تعدادی از مشکلات آبگرمکن ایران شرق و نحوه برطرف کردن آنها را به شما آموزش دهیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

مشکلات و خرابی‌های آبگرمکن ایران شرق

آبگرمکن‌های ایران شرق از قطعات باکیفیت ساخته شده‌اند، اما گاهی اوقات نیز با مشکلاتی روبرو می‌شود. رایج‌ترین این مشکلات در ادامه ذکر شده‌اند.

گرم نشدن آب رایج‌ترین مشکلات آبگرمکن ایران شرق

یکی از رایج‌ترین مشکلات آبگرمکن ایران شرق، گرم نکردن آب است. اگر آب به خوبی گرم نشود تمام فعالیت‌های مرتبط با آبگرمکن ازجمله حمام رفتن؛ استفاده در آشپزخانه، لباسشویی و … دچار مشکل می‌شود.

اصلی‌ترین علت گرم نشدن این، مشکل در ترموستات است. اگر با این مشکل روبرو شدید، برای تعمیر یا تعویض ترموستات اقدام کنید.

برای تعمیر آبگرمکن از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

نشتی آب

چکه کردن آب از آبگرمکن این شرق نیز یکی دیگر از رایج‌ترین مشکلات و خرابی‌های آبگرمکن ایران شرق است. در صورتی‌که یکی از قطعات یا بخش‌ها در آبگرمکن در اثر ضربه یا پوسیدگی دچار آسیب و سوراخ شود، آبگرمکن دچار نشتی می‌شود. برای برطرف کردن این مشکل ابتدا باید آبگرمکن را به طور کامل باز کرده و تمام قسمت‌های آن را بررسی کنید تا محل نشتی پیدا شود. سپس برای تعمیر آن اقدام کنید.

یکی از فعالیت‌های بسیار مهم و تأثیرگذاری که برای جلوگیری از مشکلات و خرابی‌های آبگرمکن ایران شرق باید انجام دهید، تمیزکاری و سرویس دوره‌ای آن است.

خرابی سنسور حرارتی از مشکلات آبگرمکن ایران شرق

از دیگر مشکلات آبگرمکن ایران شرق، خرابی سنسور حرارتی است. آبگرمکن‌های ایران شرق دارای سنسور حرارتی هستند که میزان دمای آب را اندازه گیری می‌کنند. اگر این سنسور دچار مشکل شود، اندازه گیری دما به درستی صورت نمی‌گیرد و آب در یک دمای ثابت و مشخص باقی می‌ماند. ممکن است سنسور دچار ترک ریز، شکستگی یا کثیفی و گرد و غبار شده باشد. اگر نتوانید این مشکلات را برطرف کنید، در این صورت باید برای تعویض سنسور اقدام کنید.

مشکلات آبگرمکن ایران شرق
سرویس دوره‌ای باعث کاهش هزینه‌های سالانه و عملکرد بهتر آبگرمکن ایران شرق شما می‌شود.

خاموش شدن آبگرمکن ایران شرق

یکی دیگر از مشکلات آبگرمکن ایران شرق، خاموش شدن آبگرمکن حین کار است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حین حمام کردن، آبگرمکن خاموش شده و نتوانستید از آب گرم استفاده کنید. این مشکل به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد که مهم‌ترین آن‌ها خرابی واشر دیافراگم، خراب شدن ترموکوبل، خرابی مشعل یا ارتفاع بالای شمعک آبگرمکن است.

اگر با تعمیر آبگرمکن آشنایی دارید می‌توانید برای بررسی و تعمیر این قطعات اقدام کنید، در غیر این صورت از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

کاهش فشار آب خروجی

از دیگر مشکلات رایج آبگرمکن‌ ایران شرق، کاهش فشار آب خروجی آن‌هاست. در این شرایط ممکن است لوله‌های آب یا قطعاتی از آبگرمکن که آب از آن‌ها عبور می‌کند، دچار گرفتگی و رسوب شده باشند. پس از رسوب زدایی، فشار آب چند برابر می‌شود.

پیشنهاد مطالعه

سرد و گرم شدن آب در آبگرمکن ایران شرق

اغلب آبگرمکن‌های ایران شرق کمتر با این مشکل روبرو هستند. اما در صورتی‌که در حین استفاده، دمای آب مدام بالا و پایین می‌شود، ممکن است لوله کشی ساختمان به درستی انجام نشده باشد. علاوه بر آن شعله نامناسب آبگرمکن و فشار پایین آب نیز می‌توانند از دلایل این مشکل باشند.

روشن نشدن آبگرمکن ایران شرق

یکی دیگر از نشانه‌های خرابی‌های آبگرمکن ایران شرق ،روشن نشدن آن‌هاست. این آبگرمکن‌ها دارای الکترود جرقه زن هستند و ایجاد رسوب در آن‌ها باعث روشن نشدن آبگرمکن می‌شود. الکترودها در فاصله نزدیکی با شمعک قرار می‌گیرند. گرد و غبار محیط و ایجاد رسوب در این قطعه به طور کامل آن را از کار می‌اندازد.

خرابی‌های آبگرمکن ایران شرق
رایج‌ترین مشکلات آبگرمکن ایران شرق گرم نشدن آب، نشتی آب، خرابی سنسور و .. است.

تغییر رنگ آب خروجی در آبگرمکن‌های ایران شرق

تغییر رنگ آب خروجی از مشکلات و خرابی‌های آبگرمکن ایران شرق محسوب می‌شود که نیاز به بررسی دارد. در این حالت ممکن است لوله‌های مسی آبگرمکن دچار مشکل شده و نیاز به تعویض داشته باشند. البته این مشکل نیز بسیار کم در آبگرمکن‌های ایران شرق به وجود می‌آید و اغلب به دلیل پوسیدگی لوله‌های آب ساختمان مشاهده می‌شود.

راه حلی کم هزینه برای مشکلات آبگرمکن ایران شرق

یکی از فعالیت‌های بسیار مهم و تأثیرگذاری که برای جلوگیری از مشکلات و خرابی‌های آبگرمکن ایران شرق باید انجام دهید، تمیزکاری و سرویس دوره‌ای آن است. اغلب املاح موجود در آب باعث ایجاد رسوب در بخش‌های مختلف آبگرمکن می‌شود. همین جرم و رسوب‌ها از کارکرد درست و صحیح آبگرمکن جلوگیری می‌کنند.

برای سرویس حتما از افراد با تجربه و متخصص کمک بگیرید تا در کمترین زمان با هزینه‌ای مناسب و به صورت کاملا اصولی آبگرمکن شما را سرویس کنند.

تعمیر آبگرمکن دیواری ایران شرق در آچارباز
خدمت تعمیر آبگرمکن دیواری ایران شرق آچارباز، شامل نصب، سرویس، عیب‌یابی و تعمیرات آبگرمکن دیواری ایران شرق است. برای تعمیر آبگرمکن دیواری ایران شرق خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر آبگرمکن دیواری ایران شرق می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر آبگرمکن دیواری ایران شرق

آبگرمکن وسیله‌ای بسیار کاربردی و ضروری در محیط‌های مختلف است. برندهای مختلفی در زمینه تولید آبگرمکن در ایران فعالیت می‌کنند که ایران شرق از بهترین و باکیفیت‌ترین آن‌هاست. اما آبگرمکن‌های این برند نیز به مرور زمان دچار مشکلات و خرابی‌هایی می‌شوند که روی نحوه کار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. در این مقاله به مشکلات و خرابی‌های آبگرمکن ایران شرق پرداختیم. در صورتی‌که در زمینه انجام تعمیر آبگرمکن تخصص و تجربه‌ای دارید، می‌توانید این مشکلات را به سادگی برطرف کنید، در غیر این صورت می‌توانید از طریق تماس با شماره 02154591616 از متخصص آچارباز کمک بگیرید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

    1. درود بر شما
      خانی عزیز،
      ابتدا از باز بودن مسیر پیلوت و شیر گاز اطمینان حاصل شود. اگر سالم بود، بوبین و ترموکوبل هم چک شود.

    1. درود بر شما
      مهناز عزیز،
      اگر دستگاه در هنگام تشکیل شعله آب را گرم نمی‌کند، مسیر باید جرمگیری شود.

    1. درود بر شما
      منصوری عزیز،
      ترموکوبل و بوبین نیاز به بررسی دارند.

    1. درود بر شما
      حیدری عزیز،
      کارشناس باید دستگاه را بررسی و محل نشتی را پیدا کند و آن را برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا