×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

با آچارباز درآمد کسب کنید

سیستم همکاری در فروش آچارباز اقدامی جدید برای شما است تا بتوانید از این سامانه درآمد کسب کنید. برای این کار فقط کافی است آچارباز را تبلیغ کرده و کمیسیون دریافت کنید.

در صورتی که مدیر وب‌سایت، وبلاگ، اپلیکیشن و یا کانال‌های شبکه‌های اجتماعی هستید، یا اینکه دانشجویی در پی شغل مناسبید و در کنار تحصیل مایلید درآمد کسب کنید، این سیستم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

افرادی هم که دارای روابط عمومی خوبی هستند و به بازاریابی علاقه دارند و یا حتی فروشندگان و صاحبان کسب‌وکاری که به‌طور مداوم درخواست خدمات و تعمیرات از مشتریان خود دریافت می‌کنند، اما خودشان ارائه دهنده خدمات نیستند نیز بهترین گزینه برای سیستم همکاری با آچاربازند.

نحوه فعالیت سیستم همکاری در فروش آچارباز به شرح زیر است:

1- در ابتدا باید در سایت ثبت نام و لینک اختصاصی خود را دریافت کنید.

2- سپس برای اینکه افراد بیشتری با شما و نحوه کارتان آشنا شوند، در سایت و شبکه‌های اجتماعی تبلیغات کنید.

3- در ادامه کار، به ازای تیکتی که ثبت و تکمیل می‌کنید کمیسیون کسب خواهید کرد. برای دریافت کمیسیون هم باید منتظر تایید سفارش بمانید.

4-  با فعالیت در سیستم همکاری در فروش آچارباز شما بدون نیاز به سرمایه و تجهیزات و عدم نیاز به پشتیبانی، درآمد نامحدود کسب خواهید کرد.

در صفحه همکاری در فروش، لیست قیمت‌ها برای شما تعریف شده و امکان محاسبه درآمدتان را نیز دارید.

مزایای همکاری در فروش آچارباز:

– بدون نیاز به سرمایه و تجهیزات، قادر به کسب درآمد هستید.

– در آمد نامحدود کسب خواهید کرد.

– نیازی به پشتیبانی مشتریان هم ندارید.

با هر تیکت موفقی که از سوی دوستان شما ثبت می‌شود، درآمد شما به صورت پلکانی بالا رفته و اعتبار هدیه به حساب کاربری شما افزوده می‌شود. در نهایت این اعتبار را به وجه نقد تبدیل کنید.

محاسبه درآمد شما به این صورت است که:

در صورتی که دوستتان با کد معرف شما عضو آچارباز شود، با هر تیکتی که او ثبت کند، به حساب شما پول واریز خواهد شد. تا زمانی که تعداد تیکت‌ها کمتر از 9 سفارش باشد، مبلغ واریزی به حساب شما، به ازای هر سفارش 5000 تومان است. اما به محض اینکه تعداد سفارش‌های شما از 9 سفارش بیشتر شد، به ازای هر سفارش 10000 تومان به حساب شما واریز می‌شود. این روند به صورت تصاعدی و با افزایش سفارش‌های موفق افزایش می‌یابد.

نحوه دریافت کمیسیون از همکاری شما به این ترتیب است که اگر مجموع کمیسیون‌های شما به ۴۵,۰۰۰ تومان برسد، قادر به برداشت مبلغ هستید.

با مراجعه به صفحه همکاری در فروش آچارباز و مشاهده جدول سفارشات، میزان درآمد خود را محاسبه خواهید کرد.

لازم به ذکر است که جهت دریافت کمیسیون، باید درخواست خود را تا قبل از ساعت 23:59 روز سه شنبه ثبت کرده باشید، تا مبلغ کمیسیون در روز چهارشنبه هفته آینده به حسابتان واریز شود. زیرا پرداخت کمیسیون‌ها هر هفته یکبار و در روز چهارشنبه انجام می‌گیرد.

 

اطلاعات تکمیلی در رابطه با سیستم همکاری در فروش آچارباز را از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

کسب درآمد با آچارباز

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا