×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

راهنمای خرید ریش تراش فیلیپس + معرفی جدیدترین مدل‌ها

راهنمای خرید ریش تراش فیلیپس

اصلاح کامل و دقیق چیزی است که تمامی آقایان به‌دنبال آن هستند. اگر روز خود را با اصلاح صورت آغاز می‌کنید یا گاهی این‌کار را انجام می‌دهید، فیلیپس برای شما ریش تراش‌های متنوعی در نظر گرفته است. در این راهنمای خرید ریش تراش فیلیپس شما را با برترین ریش تراش‌های فیلیپس در بازار و مشخصات فنی آن‌ها آشنا خواهیم کرد.  اگر ریش تراش فیلیپس شما به هر دلیلی دچار مشکل شده‌است، نگران نباشید کارشناسان آچارباز تعمير ريش تراش فيليپس شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و باکیفیت بالا انجام می‌دهند. کافی‌ست در این صفحه سفارشتان را ثبت کنید یا با شماره  02154591616 تماس بگیرید.

نکات ضروری راهنمای خرید ریش تراش فیلیپس

توقعات خود را از ریش تراش ایده‌آل، لیست کنید تا بتوانید بهترین ریش تراش فیلیپس موردنیاز خود را بخرید. با وجود گزینه‌های بسیار زیادی موجود در بازار شاید انتخاب مدلی خاص مشکل باشد. درک نیازهای خاص شما، مانند نوع پوست، میزان دفعات استفاده در هفته و … کمک می‌کند تا انتخاب‌های خود را در چند گزینه محدود کنید. در این راهنمای خرید ریش تراش فیلیپس این موضوع را بررسی می‌کنیم که چرا ریش تراش فیلیپس می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

توجه به ویژگی‌های ریش تراش فیلیپس

شرکت فیلیپس بیش از 100 سال سابقه در تولید حرفه‌ای ماشین اصلاح دارد. ماشین‌های اصلاح این برند همواره جزء باکیفیت‌ترین و بهترین گزینه‌ها بوده‌اند. برای بررسی و خرید بهترین مدل ریش تراش‌های فیلیپس باید نیازها و ترجیحات خاص خود را در نظر بگیرید سپس از بین  طیف گسترده‌ مدل‌ها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

از ریش تراش‌های ابتدایی تا مدل‌های پیشرفته، تمام محصولات فیلیپس با دقت و نوآوری طراحی شده‌اند. ریش تراش‌های فیلیپس به فناوری‌های مختلف مانند سیستم‌های چرخشی و فویل مجهز شده‌اند که تکنیک‌های مختلف اصلاح را برای انواع پوست برآورده می‌کنند.

در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های ریش تراش‌های فیلیپس را معرفی می‌کنیم:

  • تیغه‌های تیز برای اصلاح آسان موهای زخیم
  • اصلاح صورت در زوایای مختلف
  • قابلیت شستشو آسان و طراحی ضد آب
  • قابلیت خط زن
  • و…

حال که با ویژگی‌های ریش تراش‌های فیلیپس آشنا شدید، باید بدانید در زمان خرید کدام یک را مدنظر قرار دهید تا بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

تیغه‌های ریش تراش فیلیپس

تیغه‌های ریش تراش های فیلیپس، اغلب از باکیفیت‌ترین فولاد ساخته شده‌اند که در طول زمان کند نمی‌شوند. طراحی این تیغه‌ها به‌صورتی است که شما بتوانید انواع جنس مو را که در جهت‌های مختلف رشد می‌کنند، اصلاح کنید. این تیغه‌ها می‌توانند تا 150.000 برش در دقیقه انجام دهند.

پیشنهاد مطالعه
راهنمای خرید ریش تراش فیلیپس و تیغه
فیلیپس از فولاد با کیفیت برای تولید تیغه‌های ریش تراش‌هایش استفاده می‌کند.

روش اصلاح

درک جنبه‌های فنی ریش تراش فیلیپس می‌تواند به شما کمک کند تا براساس نیازها و ترجیحات خاص خود، خرید آگاهانه‌ای داشته باشید. یکی از مشخصات مهمی که باید در نظر بگیرید، سیستم اصلاح مورد استفاده در ریش تراش است.  فیلیپس سیستم‌های اصلاح مختلفی مانند روتاری و فویل ارائه می‌دهد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. سیستم های فویلی از یک یا چند بلوک نوع برشی که در قسمت زیرین سر فلزی نازک نصب شده‌اند، استفاده می‌کنند. ریش تراش‌های فویلی محبوب‌تر هستند و در نحوه اصلاح، عملکرد بهتری نسبت به ریش تراش‌های روتری دارند.

تعمیر ریش تراش با آچارباز
تعمیر ریش تراش با آچارباز، یک تعمیرگاه سیار آنلاین است. درصورت خرابی ریش تراش برقی، در انواع ریش تراش‌های تریمر و چرخشی، کافیست درخواست تعمیرکار آنلاین ریش تراش را ثبت کنید.
تعمیر ریش تراش

ریش تراش فیلیپس بی‌سیم و سیمی

شرکت فیلیپس دو مدل ریش تراش سیمی و بی سیم طراحی کرده است. نوع بی‌سیم این ریش تراش با باتری‌های قابل شارژ کار می‌کند. اگر تمایل به خریدن ریش تراش بی‌سیم دارید، به طول عمر باتری دقت کنید. بهترین حالت این است که ریش تراش فیلیپس شما تا دو ساعت بعد از شارژ قابل استفاده باشد.

شانه های ریش تراش فیلیپس

هر مدل ریش تراش‌های فیلیپس را انتخاب کنید، همراه آن چندین شانه مختلف نیز دریافت می‌کنید. تنوع این شانه‌ها به صورتی است که می‌توانید مدل‌های مختلف ریش را با آن کوتاه کنید. حتی برخی افراد برای کوتاه کردن موهای سر و بدن هم از این ریش تراش‌ها استفاده می‌کنند؛ در نتیجه اگر شما هم جزء این افراد هستید بهتر است به این نکات در زمان خرید ریش تراش فیلیپس دقت کنید.

وزن ریش تراش فیلیپس

ریش تراش‌های فیلیپس سبک هستند و باعث خستگی دست شما نمی‌شوند. چون سنگینی ریش تراش باعث کلافگی و عدم تمرکز بر اصلاح تمیز و کامل می‌شود، شرکت فیلیپس به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته است.

اکنون بیایید نگاهی دقیق‌تر به این مدل‌های خلاقانه بیاندازیم و بررسی کنیم که چه چیزی آن‌ها را از مدل‌های قبلی خود متمایز می‌کند.

درک جنبه‌های فنی ریش تراش فیلیپس می‌تواند به شما کمک کند تا براساس نیازها و ترجیحات خاص خود تصمیم خرید آگاهانه‌ای بگیریدداشته باشید.

راهنمای خرید ریش تراش فیلیپس جدید
ریش تراش‌های فیلیپس از به‌روزترین و کاربردی ترین تجهیزات ساخته‌ شده‌اند.

طراحی و جنس دستگاه ریش‌تراش

طراحی ریش‌تراش‌های فیلیپس اغلب آرگونومیک است واز پلاستیک فشرده بسیار مرغوب ‌ساخته‌شده‌است تا در برابر ضربه مقاوم‌تر باشند. همچنین در حین کار از دست شما سر نخورده یا دست را خسته نکنند. اگر این ویژگی برای شما اهمیت دارد باید به‌دنبال مدل‌هایی باشید که در ویژگی‌های آنها این مورد ذکر شده باشد.

ضدآب بودن

اگر از افرادی هستید که علاقه دارید در حمام یا زیر دوش از ریش تراش استفاده کنید، می‌توانید یکی از مدل‌های ضدآب فیلیپس را انتخاب کنید. خوشبختانه فیلیپس در این زمینه نیز دست شما را باز گذاشته و مدل‌های مختلف ضدآب را به بازار عرضه کرده است. سری 7000 به بالا در فیلیپس این مزیت را دارند.

میزان سر و صدای دستگاه ریش‌تراش

همه ریش‌تراش‌ها هنگام اصلاح صدا دارند؛ اگر شما به این میزان صدا حساس هستید می‌توانید از بین مدل‌های مختلف، ریش تراشی که صدای کمتری تولید می‌کند را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه
راهنمای خرید ریش تراش فیلیپس کم صدا
ریش‌تراش فیلیپس جزء کم صداترین ریش تراش‌های موجود در بازار است.

معرفی جدیدترین مدل های ریش تراش فیلیپس

فیلیپس با فناوری پیشرفته و ویژگی‌های نوآورانه، ریش‌تراشی‌هایی ساخته است که نیازهای هر فرد را برآورده می‌کند. مدل‌های جدید نسبت به مدل‌های قبل به ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند سرعت موتور بالاتر و تیغه‌های دقیق برای اصلاح مجهز شده‌اند.

مدلاندازه اصلاحمنبع انرژیجنس تیغهمدت زمان استفاده پس از شارژمدت زمان شارژوزنسایر امکانات
ریش تراش فیلیپس مدل QP28240.1شارژیاستیل پیشرفته45 دقیقه8-12 ساعت300 گرمقابل استفاده با کف یا خشک، ضد آب، دارای شانه برای بدن، امکان اصلاح ریش بلند، سری قابل شستشو
ریش تراش فیلیپس مدل s9311/840.1شارژیتیتانیوم پیشرفته50 دقیقه1 ساعت250 گرمقابل استفاده با کف یا خشک، ضد آب، قابل شستشو، برش چرخشی، سری انعطاف پذیر، قابلیت تنظیم سرعت
ریش تراش فیلیپس مدل 8270cc0شارژیاستیل ضدزنگ17 روز1 ساعت500 گرمضد آب، دارای پایه شستشو و ضدعفونی کننده و شارژ همراه الکل شستشو، قابلیت تعویض سری، برس تمیزکننده
ریش تراش فیلیپس مدل S55790.1باتری قابل شارژاستیل پیشرفته1 ساعت  1 ساعتقابل استفاده با کف یا خشک، ضد آب، قابل شستشو
ریش تراش فیلیپس مدل SP98200.1شارژیتیتانیوم پیشرفته1 ساعت  1 ساعت400 گرمضد آب، قابل استفاده با کف یا خشک، خط ‌زن، آداپتور، قابلیت تنظیم سرعت، دارای تکنولوژی موتور دیجیتال
ریش تراش فیلیپس مدل S99850آداپتور برقکربن استیل45 دقیقه  35 دقیقه235 گرمدارای استند شارژ، ضد آب، برس تمیزکننده، سری قابل شستشو

وقتی نوبت به یافتن ریش تراش مناسب می‌رسد، باید راهنمای خرید ریش تراش فیلیپس جامع را پیش از خرید بررسی کنید. فیلیپس در زمینه طراحی ریش تراش همیشه پیشرو بوده و همواره سعی می‌کند به‌روزترین ریش تراش‌ها را تولید کند.

با بررسی مشخصات فنی ریش تراش‌های فیلیپس، می‌توانید تصمیم‌گیری آگاهانه‌ای در مورد اینکه کدام مدل نیازهای شما را برآورده می‌کند، داشته باشید. خرید هر یک از محصولات فیلیپس خیال شما را تا مدت‌ها از بابت نظافت شخصی راحت می‌کند؛ اما اگر به هر دلیل مانند استفاده نادرست، دستگاه شما به مشکلی خورد و نیاز به تعویض تیغه ریش تراش فیلیپس،

تعویض باتری ریش تراش فیلیپس یا تعمير ريش تراش فيليپس داشتید می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا