×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

نکات مهم در تعمیر ریش تراش فیلیپس

تعمیر ریش تراش فیلیپس

امروزه داشتن ظاهری مرتب و آراسته، به یکی از مهم‌ترین نیازهای فردی تبدیل شده و آقایان نیز تلاش می‌کنند تا این نکات را رعایت کنند. به همین دلیل، میزان استفاده از انواع دستگاه‌های اصلاح موی سر و صورت آقایان افزایش یافته است. یکی از برندهایی که در این حوزه بسیار موفق عمل کرده، فیلیپس است. امروزه انواع ریش تراش‌های فیلیپس جزو محبوب‌ترین و معتبرترین محصولات در جهان هستند و بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. این دستگاه‌ها به صورت مداوم و روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند و همین امر نیز ریسک خرابی یا اختلال در عملکرد آنها را بالا می‌برد. تعمیر ریش تراش کار چندان پیچیده نیست، اما بهتر است آن را به عهده متخصصان و تعمیرکاران خبره بسپارید.

در ادامه این مطلب آچارباز به بررسی نکات مهم در تعمیر ریش تراش فیلیپس خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

ساختار انواع ریش تراش فیلیپس

مدل‌های ریش تراش فیلیپس دارای ساختار فویلی یا چرخشی بوده و این تفاوت در ساختار، روی نحوه تعمیر آنها نیز تاثیر گذار است. در بخش بعدی، این ساختارها را به تفصیل مورد بحث قرار می‌دهیم.

انواع ریش تراش فیلیپس
ریش تراش‌های فیلیپس دارای ساختار چرخشی یا فویلی هستند.

ریش تراش فویلی فیلیپس

ریش تراش‌های فویلی فیلیپس، در هنگام اصلاح، سر و صدای زیادی داشته و عملکرد رفت و برگشتی آن موجب می‌شود تا زمان اصلاح طولانی‌تر شود. در مقابل، ریش تراش فویلی وزن کمی دارد و می‌تواند استایل‌های تمیز و خط ریش یا مدل‌های ریش خاص را ایجاد کند. استفاده از این دستگاه برای کسانی که جنس موهای نازک و کوتاهی دارند و روزانه به اصلاح صورت خود می‌پردازند، بسیار مناسب است. 

ریش تراش چرخشی فیلیپس

ریش تراش‌های چرخشی فیلیپس ، جزو محبوب‌ترین انواع ریش تراش‌ها بوده و همین امر نیز میزان خرابی و نیاز به تعمیر را برای آنها افزایش می‌دهد. استفاده از ریش تراش چرخشی برای کسانی که موهای ضخیم و بلندی دارند یا به صورت روزانه، صورت خود را اصلاح نمی‌کنند، مناسب است. ریش تراش فویلی فیلیپس به واسطه حرکات دورانی خود می‌تواند مدت زمان لازم برای اصلاح صورت را کاهش داده و صدای کم آن نیز یکی از اصلی‌ترین مزایای آن است.

با این حال، امکان ایجاد استایل‌های خاص و خط ریش تمیز و صاف با این دستگاه‌ها وجود ندارد.

تعمیر ریش تراش در محل با آچارباز
سرویس تعمیر ریش تراش آچارباز، یک تعمیرگاه سیار آنلاین است. درصورت خرابی ریش تراش برقی، در انواع ریش تراش‌های تریمر و چرخشی، کافیست درخواست تعمیرکار آنلاین ریش تراش را ثبت کنید.
درخواست تعمیر ریش تراش
ریش تراش چرخشی فیلیپس
با استفاده از ریش تراش چرخشی فیلیپس ‌می‌توانید مدت زمان اصلاح خود را کاهش دهید.

پیشنهاد مطالعه

مشکلات ریش تراش فیلیپس

دستگاه‌های برقی و الکترونیکی ممکن است به دلایل مختلف دچار خرابی شوند. در این میان، از میان عمده مواردی که برای خرابی ریش تراش‌های فیلیپس عنوان می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن نشدن ریش تراش
  • داغ کردن بدنه دستگاه در هنگام استفاده
  • شکستن پایه نگهدارنده دستگاه
  • آسیب دیدن بدنه ریش تراش و مشکلات استفاده از آن
  • شکستن چرخ دنده ریش تراش
  • خرابی باتری
  • کار نکردن دکمه‌ها
  • خرابی برد الکترونیکی دستگاه
  • پارگی سیم
  • صدای عجیب و غریب در هنگام کار

و …

بنابراین اگر با هر یک از این مشکلات و نشانه‌ها در زمان کار با دستگاه و اصلاح سر یا صورت خود مواجه شدید، دستگاه را خاموش کرده و برای تعمیر آن اقدام کنید.

توجه کنید که مواردی همچون برقی یا شارژی بودن، ضد آب بودن، نمایش شارژ باتری و دکمه‌های تنظیم عملکرد دستگاه نیز بر نحوه تعمیر آن تاثیر داشته و عدم توجه به آنها ممکن است به طور کلی دستگاه شما را از کار بیندازد. پس بهتر است در هنگام مواجهه با هر یک از مشکلات و موارد این چنینی برای دستگاه ریش تراش خود، آن را نزد تعمیرکاران کارآزموده و مجرب برده و بدون آشنایی با ساختار داخلی دستگاه خود، آن را باز نکنید.

استفاده از ریش تراش چرخشی برای کسانی که موهای ضخیم و بلندی دارند یا به صورت روزانه، صورت خود را اصلاح نمی‌کنند، مناسب است.

نحوه تعویض باتری ریش تراش فیلیپس

اگر ریش تراش فیلیپس شما سالم است و تنها باتری آن دچار خرابی شده، باید باتری آن را تعویض کنید. البته بهتر است برای انتخاب باتری مناسب و تعویض آن با باتری معیوب دستگاه نیز از متخصصان این زمینه کمک بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم نکات مختلف تعمیر ریش تراش فیلیپس را به زبان ساده بیان کنیم. با توجه به قیمت بالای این ماشین‌های فیلیپس بهتر است در زمان خرابی دستگاه خودتان دست به آچار نشوید و یک تعمیرکار ریش تراش کمک بگیرید. می‌توانید در صورت تمایل درخواست خود را در اپلیکیشن یا سایت آچارباز در قسمت تعمیر ریش تراش ثبت کنید. تعمیرکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با بهترین قیمت دستگاه شما را تعمیر می‌کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. وقت بخیر.
    یک ریش تراش فیلیپس آکوا تاچ مدل AT610
    شارژ میشه،باطریشم سالمه،کلید پاورش و موتورش هم سالمه،ولی روشن نمیشه،فقط وقتی یک شوک میدی به موتور کار میکنه و تا زمانی که موتور در حرکته،کلید پاورش کار میکنه،وقتی موتور متوقف شد،روشن نمیشه،مجدد باید یک شوک بدی راه بیفته،ولی با کلید خاموش میشه.مشکل از کجاست؟ممنون میشم راهنمایی کنین

  2. سلام .چند روزیه که یکی از ۳ تاچرخهای ریش تراشم که قبلا فقط از زیر میچرخید قسمت رویه آن هم درگیر میشه و میچرخه! .. جابجاش هم که میکنم فقط همون یکی اینجوریه .. از نظر موتور هر ۳تا سرموتورش سالمه ، لطفا راهنمایی بفرمایید

  3. سلام وقت بخیر
    من ریش تراش فیلیپس ضداب مدل T890 دارم که چندروزه چراغ تیغه روشن میشه البته وقتی خاموش میکنم روشن میشه برای چندثانیه. بعد خاموش میشه
    میشه راهنمایی کنین چکار کنم چراغش روشن نشه
    ممنون‌میشم

  4. سلام بعضی ازریش تراشهای فیلیپس بابرق کارنمیکنندفقط بابرق شارژمیشوندیعنی پاورآن دربرق روشن نمیشود

    1. با سلام
      علی عزیز، ممنون از پاسخگویی شما. نظرات شما انرژی بخش تیم آچارباز است.

  5. سلام من هم یک ریش تراش فیلیپس برای همسرم خریدم چند سال توی جعبه مانده برای شارژ زدیم کمی شارژ شد و دیگه کار نکرد چرا قبلاً خوب شارژ می شد اما حالا شارژ نمیشه

    1. با سلام
      سودابه عزیز، اتری های شارژی پس از مدتی استفاده نشدن خراب می شوند و بهتر است به صورت دوره ای از آن استفاده و شارژ شود.

  6. سلام من یک ریش تراش فلیپس دارم که حدود ۱۰سال است شارژ نشده و اکنون که به برق می‌زنیم حتی چراغ شارژش هم روشن نمی‌شود و در برق هم کار نمی‌کند لطفا راهنمایی‌ام کنید. ممنون.

    1. با سلام
      کاربر عزیز، بعضی از ریش تراش های فیلیپس فقط قابلیت شارژ شدن دارند و با برق مستقیم کار نمی کنند.باتری های شارژی پس از مدتی استفاده نشدن خراب می شوند و بهتر است به صورت دوره ای از آن استفاده و شارژ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا