×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

دوربین مداربسته

معرفی 11 برنامه وصل كردن دوربين مدار بسته به گوشی

برنامه وصل كردن دوربين مدار بسته به گوشی

برای نظارت دوربین‌های مداربسته با استفاده از تلفن‌ همراه به نرم‌افزارهای خاصی نیاز دارید. این نرم‌افزارها به‌طور معمول برای انواع سیستم عامل‌های اندروید و ios در دو نسخه پولی و رایگان طراحی شده‌اند. اگر به اطلاعات بیشتری درباره این نرم‌افزارها نیاز دارید، در ادامه همراه ما باشید؛ زیرا قصد داریم در این مطلب 13 برنامه وصل كردن دوربين مدار بسته به گوشی را معرفی کنیم. چنانچه بعد از نصب برنامه‌ها امکان وصل کردن آن به گوشی را نداشتید یا هر مشکل دیگری برای دستگاه شما بوجود آمده بود می‌توانید در قسمت تعمیر دوربین مداربسته سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و مشکل را برطرف می‌کنند.

11 برنامه وصل كردن دوربين مدار بسته به گوشی

نرم افزارهای زیادی برای دیدن فیلم و تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته وجود دارند اما شما باید نرم‌افزاری را انتخاب کنید که با گوشی و دوربین شما سازگاری داشته باشد. برای اینکار بهتر است دو یا چند نرم‌افزار را دانلود و امتحان کنید.

شرکت‌های معتبر سازنده دوربین‌های مداربسته، نرم افزارهای مختلفی را در این زمینه پیشنهاد می‌کنند که در عین سادگی، کارایی زیادی دارد. در ادامه برخی از بهترین برنامه وصل كردن دوربين مدار بسته به گوشی را معرفی می‌کنیم.

1- نرم ‌افزار DMSS

اولین برنامه وصل كردن دوربين مدار بسته به گوشی، DMSS است. این برنامه یک سیستم نظارت تصویری دیجیتالی روی موبایل است. این نرم افزار فوق‌العاده در کمترین زمان اعلان‌های مختلف را به گوشی شما ارسال می‌کند. شما می‌توانید در هر زمان و با حضور در هر مکانی با کمک این برنامه نظارت کنید و برای اینکار تنها به اتصال وای فای یا اینترنت گوشی نیاز دارید. اتصال مداوم و بدون قطعی، مهم‌ترین ویژگی این نرم افزار است. هر یک از حروف نام این نرم افزار معنای خاصی دارند که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم:

  • Digital: انتقال داده از طریق شبکه
  • Mobile: دسترسی به تصاویر در هر لحظه و هرجا
  • Surveillance: تجهیزات نظارتی مانندIPC ، NVR،DVR، VTO،ALARM
  • System: جهت دیدن تصاویر live،playback  و اطلاع از وضعیت آلارم و …
استفاده از برنامه وصل كردن دوربين مدار بسته به گوشی
با استفاده از برنامه وصل كردن دوربين مدار بسته به گوشی می‌توانید در هر مکان و زمانی محیط مدنظرتان را بببنید و از امنیت آن مطلع شوید.
پیشنهاد مطالعه

2- نرم ‌افزار XMeye

نرم افزار نظارت از راه دور XMeye به صورت تخصصی برای سیستم‌های اندروید و iOS طراحی شده‌‌است. برنامه XMeye شما را قادر می سازد، با اتصال به دستگاه DVR و دوربین مدار بسته از طریق اینترنت یا اتصال در شبکه محلی LAN local connection (از راه دور) تصاویر دوربین‌های مداربسته را روی تلفن همراه یا تبلت مشاهده کنید.

این برنامه برای دستگاه‌های مرکزی دوربین مداربسته (DVR، XVR، NVR، HVR) که قابلیت اتصال به اینترنت یا شبکه محلی LAN را دارند، مفید است. بیشتر دستگاه‌هایی که بعد از سال 2010 تولید شده‌اند دارای پورت LAN هستند و روش‌های انتقال تصویر P2P  و DDNS پشتیبانی می‌کنند پس می‌توانید از این برنامه برای آنها استفاده کنید.

3- نرم ‌افزار iVMS-4500

نرم‌افزار IVMS4500 به صورت تخصصی توسط برند مطرح هایک ویژن جهت مانیتورینگ DVR، NVR  یا IPcam، تولید شده‌است. این برنامه در دو نسخه اندروید و  Iosوجود دارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید تصاویر محل مدنظرتان را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنید. حتی می‌توانید به آرشیو تصاویر دسترسی داشته یا قسمتی از تصوایر را ادیت کنید.

4- نرم ‌افزار HiLookVision

نرم افزار HiLookVision به عنوان نرم افزاری چندکاره شناخته می‌شود. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از دستگاه‌های مختلف DVR ، NVR را دارد. این برنامه که کاربری آسان و مناسبی دارد. به کمک نرم افزار HiLookVision می‌توانید تصاویری که توسط دوربین مداربسته ضبط شده را مشاهده کنید. بک آپ گیری فایل‌ها و امکان نظارت تصاویر و ویدئوها از راه دور تنها با اتصال به اینترنت از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار به حساب می‌آید. این نرم‌افزار در هر دو نسخه اندروید و ios وجود داشته و برای کاربران مختلف قابل استفاده است.

نرم‌افزارهای اتصال به دوربین مداربسته با گوشی
نرم‌افزارهایی که برای بررسی تصاویر دوربین مداربسته طراحی می‌شوند در دسته برنامه‌های Security System قرار می‌گیرند.

5- نرم‌افزار iViewer

کاربری آسان نرم‌افزار iViewer به شما اجازه می‌دهد تا ویدئوی زنده را از صدها دوربین در تلفن همراه نظارت کنید. با کمک این نرم افزار می‌توانید به دوربین‌های مدیریت ‌شده توسط VAST (نرم‌افزار مدیریت مرکزی و ویدئو)، NVR VIVOTEK دسترسی داشته باشید یا از طریق آدرس IP با جستجوی LAN به دوربین‌های جداگانه متصل شوید.

نرم‌افزار iViewer همچنین امکان دسترسی به صدای دو طرفه برای دوربین، کنترل صفحه نمایش PTZ و PiP، dewarp، عکس فوری و قابلیت پخش ویدیوی ضبط شده از VAST و NVR VIVOTEK را می‌دهد.

6- نرم‌ افزار Security Eye

نرم‌ افزار Security Eye به طرز فوق‌العاده‌ای امکان اعلان در صورت تشخیص حرکت به شما را دارد؛ بنابراین اگر برای نظارت اتاق فرزندتان در جستجوی نرم افزار هستد، Security Eye را انتخاب  کنید. این نرم افزار به صورت تخصصی برای ویندوز طراحی شده‌است اما می‌توانید از طریق مرورگر وب روی موبایل نیز از Security Eye  استفاده کنید.

از مزیت‌های این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محدودیت در ضبط تصاویر ندارد.
  • رابط کاربری ساده و مدرن دارد.
  • امکان تشخیص حرکت دارد.

7- نرم ‌افزار Xeoma

شما می‌توانید برنامه وصل كردن دوربين مداربسته به گوشی Xeoma را در دو نسخه پولی و رایگان دریافت کنید. در نسخه رایگان که به نام نسخه lite معروفی شده می‌توانید نظارت 4 دوربین مداربسته را به صورت هم‌زمان انجام دهید. در نسخه پولی این نرم افزار امکانات زیادی وجود دارد و برای فعال کردن آن‌ها باید هزینه پرداخت کنید. این نرم افزار برای اندروید و IOS تولید و طراحی شده‌است. در ادامه ویژگی‌های مهمی که باید پیش از نصب این برنامه در نظر بگیرید را معرفی می‌کنیم:

  • نصب این برنامه دشوار است و نیاز به تخصص دارد.
  • این نرم افزار قابلیت تشخیص چهره دارد.
  • با این برنامه می‌توانید تعداد زیادی دوربین مداربسته  را تحت نظر قرار دهید.
  • امکان دریافت اعلان‌های مختلف نظیر پیامک، تماس کوتاه و… در این نرم افزار وجود دارد.

8- نرم‌ افزار Genius Vision

از این نرم افزار می‌توانید برای وصل كردن برندهای مختلف دوربين مداربسته به گوشی تحت شبکه  IP استفاده کنید. نرم‌افزار Genius Vision برای گوشی‌های سیتم‌عامل اندروید و IOS  قابل استفاده است. یکی از نکات مهم درباره این نرم افزار این است که تنظیمات آن با توجه به دوربینی که استفاده می‌کنید، تفاوت دارد.

پیشنهاد مطالعه

9- نرم افزار Perfect Surveillance

نرم افزار Perfect Surveillance رابط  کاربری آسانی دارد و بدون داشتن دانش تخصصی می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید. نرم افزار Perfect Surveillance قابلیت تشخیص حرکات حین فیلم ‌برداری را دارد و امکان کنترل همزمان حداکثر 64 دستگاه را فراهم می‌کند.

نصب Perfect Surveillance ممکن است زمان‌بر باشد. اما کاربری ساده این برنامه باعث می‌شود تا هنگام استفاده این برنامه با مشکل مواجه نشوید. در این نرم افزار می‌توانید زمان شروع نظارت دوربین مداربسته را تعیین کنید.

10- نرم افزار iVideon

برنامه وصل كردن دوربين مدار بسته به گوشی  iVideon به صورت رایگان ارائه شده‌است. با وجود اینکه این نرم‌افزار نیاز به ارتقا و بهبود دارد اما کاربران زیادی بدون مشکل از آن استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی‌های که بیشتر به لحاظ تبلیغاتی معرفی شده، قابلیت تشخیص چهره افراد است.

با استفاده از این نرم افزار نظارت دوربین مداربسته دشوار نخواهد بود. می‌توانید این برنامه را روی گوشی‌های اندرویدی یا ios نصب کنید. تمامی تصاویر در فضایی امن ذخیره می‌شود و در اختیار شما قرار می‌گیرد. در ادامه برخی ویژگی‌های مهم این نرم افزار را معرفی می‌کنیم:

  • نمایش تصاویر با کیفیت بالا
  • جاسازی فیدهای نظارتی در سایت
  • امکان اشتراک گذاری ویدئوها
  • دسترسی و امکان نصب آسان

11- نرم افزار Anycam

نرم افزار Anycam با کاربری متوسط، به هر نوع دوربینی متصل می‌شود. نرم‌افزار Anycam امکان ضبط و پخش فیلم‌های دوربین مداربسته را فراهم می کند. شما با پرداخت هزینه در نسخه پولی Anycam به طور دائمی بروزرسانی نرم‌افزار را دریافت می‌کنید.

نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزار بسیار آسان است. با استفاده از این برنامه می‌توانید به‌راحتی به تصاویر ویدئویی در تاریخ یا ساعت خاصی دسترسی پیدا کنید. نسخه رایگان این نرم‌افزار تنها امکان اتصال دو دوربین مداربسته را فراهم می کند و زمان ضبط آن نیز محدود است.

انتخاب برنامه وصل كردن دوربين مدار بسته به گوشی
دوربین‌های مدار بسته متفرقه نرم‌افزار ندارند و برای دیدن تصاویر آنها باید از نرم‌افزارهای جداگانه استفاده کنید.

برنامه های وصل كردن دوربين مدار بسته به گوشی با کدام دوربین‌ها سازگارند؟

اگر می‌خواهید بدانید که هر یک از این برنامه‌ها به کدام دوربین متصل می‌شوند به این موارد توجه کنید:

نرمافزار DMSSسازگار با انواع دوربینهای مداربسته
نرمافزار XMeyeسازگار با انواع دوربین‌ها و دوربین‌های مداربسته NO NAME
نرمافزار iVMS-4500سازگار با برند هایک ویژن
نرمافزار HiLookVisionسازگار با برند هایلوک
نرمافزار iViewerسازگار با برند Vivotek
نرم‌افزار SECURITY EYEسازگار با انواع دوربین‌های مداربسته
نرم‌افزار Xeomaسازگار با انواع دوربین‌های مداربسته
نرم‌افزار Genius Visionسازگار با انواع دوربین‌های مداربسته
iVideonسازگار با انواع دوربین‌های مداربسته
Anycamسازگار با انواع دوربین‌های مداربسته  (نسخه رایگان آن محدودیت دارد)

هرکدام از این نرم‌افزارها دارای مزایا و معایبی هستند که با دانلود و تست آنها، انتخاب برای شما راحت می‌شود. برای مثال برنامه محبوب XMEYE از طریق فناوری CLOUD کمک می‌کند، تصاویر را به صورت زنده از طریق اینترنت ببینید. این برنامه با تلفن‌های اندروید و ios سازگار است و با دانلود آن کنترل محیط برایتان آسان می‌شود. در این مقاله آچارباز با 11 برنامه وصل كردن دوربين مداربسته به گوشی را به شما آموزش دادیم. انتخاب نرم‌افزار مناسب از میان این موارد ممکن است برایتان مشکل باشد. پس با تست کردن نرم‌افزارهای مختلف، می‌توانید مناسب‌ترین مورد را انتخاب کنید. اگر برای نصب، راه‌اندازی و تعمیر دوربین مدار بسته با چالش مواجه شده‌اید می‌توانید از تکنسین‌های باتجربه ما کمک بگیرید کافیست در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

تعمیر دوربین مداربسته با آچارباز
خدمت تعمیر دوربین مداربسته و دزدگیر در آچارباز، شامل تمامی اقدامات لازم برای نصب و راه‌اندازی، عیب‌یابی و تعمیر انواع دوربین‌های مداربسته می‌شود. هر کجای تهران که باشید، در صورت خرابی این تجهیزات، آن را عیب‌یابی و تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر دروبین مداربسته

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا