×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

خدمات سیستم های مخابراتی و زیرساخت در آچارباز

خدمات سیستم های مخابراتی و زیرساخت

سیستم مخابراتی با زیرساخت‌های مشخص، پایدار و مقاوم تشکیل شده‌اند که ارتباطات مردم در سطح کشور با بهترین کیفیت و سرعت انجام شود. برای این که بتوانید از زیرساخت و سیستم‌های مخابراتی به بهترین نحو ممکن استفاده کنید و اختلال‌ها و مشکلاتی که با آن مواجه می‌شوید را به درستی مدیریت کنید، باید کارهای اولیه و کار‌های زیرساختی که ارتباطات شما با افراد و سازمان‌ها را تضمین می‌کند، به خوبی انجام شود.

برای انجام کارهایی تخصصی در زمینه خدمات مخابراتی و زیرساختی، شرکت آچارباز، کارشناسان فنی متخصص دارد و انجام کارهای زیر را تحت پوشش قرار می‌دهد:

بازدید و رفع ایراد خطوط و Node شبکه:  زیرساخت‌های مخابراتی شامل خطوط بسیار و شبکه‌ای گسترده از گروه‌های مخابراتی هستند، چنانچه ایرادهایی در خطوط و Node‌های شبکه در فضای کسب‌کار‌ها و زندگی شما رخ دهد، کارشناسان آچارباز، تخصص کافی برای تشخیص و رفع ایراد‌های خطوط و Node شبکه دارند.

برنامه‌ریزی مرکز تلفن: با افزایش جمعیت و خطوط تلفن اهمیت ساخت دستگاهی برای کنترل خطوط تلفن و هدایت تماس‌ها به مقصد‌های مختلف بیش از پیش درک شد. سال‌های اخیر، دستگاه تلفن مرکزی می‌تواند مانند سیستم مخابرات کوچکی، داخل سازمان‌ها، شرکت‌ها، بیمارستان‌ها و هتل‌ها با به اشتراک گذاشتن خطوط شهری برای تمام داخلی‌ها استفاده شوند. برای برنامه‌ریزی تلفن مرکزی، شما می‌توانید درخواست خود را در سامانه آچارباز ثبت کنید. کارشناسان آچارباز در اسرع وقت پاسخگوی نیاز شما هستند.

نصب داکت یا تراکینگ:  نصب و راه‌اندازی تراکینگ و داکت‌ها، برای توزیع مناسب سیستم‌های برق نرمال و اضطراری، جابجایی، پوشش و حفاظت سیم‌کشی برق، روی دیوار ،کف زمین و داخل تابلو برق، است. اگر در این زمینه درخواست خود را در سامانه آچارباز ثبت کرده باشید، کارشناسان فنی آچارباز پاسخگوی درخواست شما هستند.

کابل گذاری: کارشناسان آچارباز تخصص و مهارت لازم برای نصب و راه‌اندازی با کیفیت شکل‌های متنوع کابل‌ها، مانند کابل‌های هوایی و زیر زمینی، فیبر نوری و غیره را دارند. کافی است شما درخواست خود را در این سامانه ثبت کنید تا کارشناسان فنی پاسخگوی شما باشند.

نصب و تعمیر داکت و ترانکینگ
خدمت نصب و تعمیر داکت و ترانکینگ در آچارباز، شامل نصب، تعمیر و یا تعویض داکت و انواع ترانکینگ می‌شود. تمامی مشکلات مربوط به داکت و ترانکینگ اینترنت، تلفن و برق ساختمان توسط متخصص داکت کشی و کابل کشی و از طریق سامانه ارائه خدمات آچارباز انجام می‌شود.
درخواست نصب و تعمیر داکت و ترانکینگ

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا