×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچاربازدستگاه کپی

خدمات تعمیرات انواع دستگاه کپی در محل با آچارباز

تعمیرات انواع دستگاه کپی

دستگاه کپی و تکثیر، به خاطر استفاده زیادی که در انواع سازمان‌های دولتی و خصوصی مانند دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، بیمارستان‌ها و انواع شرکت‌ها دارد، به سرعت مستهلک و فرسوده می‌شود. حتما دستگاه کپی شما هم، با ایرادهایی مانند جمع کردن برگه، داغ کردن درام، بسیار پر رنگ و یا کمرنگ کپی کردن اسناد، طولانی بودن زمان کپی کردن اسناد یا حتی ویروسی شدن، مواجه شده‌است که همین شما را پریشان و مستاصل می‌کند.

اما باید بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست. شرکت آچارباز، با هدف اعزام کارشناس به محل، برای رفع ایرادهای دستگاه کپی و تکثیر، خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

نصب و راه اندازی: اگر دستگاه فتوکپی و تکثیر خود را به تازگی تهیه کرده ‌و تخصص و مهارت لازم برای نصب و راه‌اندازی آن را ندارید، ما می‌توانیم در نصب و راه‌اندازی بی‌دردسر و آسان، شما را یاری دهیم.

تعمیر و رفع ایراد: اگر دستگاه کپی شما ایرادهای چون طولانی شدن زمان فعالیت، جمع و یا مچاله کردن کاغذ، تنظیم نبودن تونر کارتریج و داغ شدن درام دارد، ما می‌توانیم ایرادهای دستگاه کپی شما، را رفع کنیم.

سرویس کامل: می‌توانیم در انجام سرویس‌هایی همچون پاک کردن گرد وغبار، خارج کردن جسم خارجی از دستگاه، سرویس داخلی، روغن کاری دستگاه کپی، شما را کمک کنیم.

جنرال سرویس: با توجه به مدل دستگاه، طول عمر آن و میزان فرسودگی و ایرادهایی که در دستگاه کپی شما است، جنرال سرویس ارائه می‌دهیم.

خدمات شارژ و تعمیر انواع کارتریج: اگر کارتریج دستگاه فتوکپی و تکثیر شما ایراد‌هایی دارد که در رفع آن‌ها درمانده‌اید و یا نیاز به شارژ کارتریج خود دارید، می‌توانیم سرویس‌های لازم را به شما ارائه دهیم.

 

تعمیر دستگاه کپی در محل با آچارباز
سرویس تعمیر دستگاه کپی در محل، تعمیرگاه سیار آنلاینی است که با هدف عیب‌یابی و رفع خرابی انواع دستگاه کپی و تکثیر و ماشین‌های اداری، از هر برند و تکنولوژی ساختی ایجاد شده است. دستگاه کپی شما با هر مشکلی، در هر نقطه از تهران و در محل خودتان، توسط تعمیرکار آنلاین تعمیر خواهد شد.
درخواست تعمیر دستگاه کپی

سایر خدمات آچارباز:

پرینتر، پلاتر، اسکنر و کارتریج

تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر

صوتی و تصویری

سرور و شبکه

بازیابی اطلاعات و تعمیر هارددیسک

کپی و دستگاه های تکثیر

شارژ و تعمیر انواع کارتریج

خدمات مخابراتی و زیر ساخت

برق ساختمانی

سیستم های محافظتی

یخچال، فریز، ساید باید ساید

ماشین لباسشویی

اجاق گاز فر

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا