×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

میزبانی بزرگ استارتاپ‌ها در الکامپ 97

میزبانی بزرگ استارتاپ‌ها در الکامپ 97

نمایشگاه الکامپ با سابقه‌ای قریب به 24 دوره هر ساله میزبان بازدیدکنندگانی است که مشتاق آشنایی با تکنولوژی‌های نو و دستاوردهای جدید تولیدکنندگان عرصه  الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک هستند. با پیشرفت تکنولوژی و توسعه کسب و کار توسط جوانان و لزوم پشتیبانی از آنها برای تقویت این نهال نوپا، نمایشگاه الکامپ بر آن شد تا بخش دیگری با نام الکام استارز را در دل خود جای دهد تا استعدادهای جوان فرصت نمایش محصولات و دستاوردهای خود به مشتاقان این عرصه را به دست آورند.

الکام استارز که از سال 95 به طور رسمی شروع به فعالیت کرد، به یکی از بزرگترین گردهمایی‌های فعالان کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور تبدیل شد. در ابتدای کار، یک سالن بسیار کوچک به استارتاپ‌ها و کسب و کارهای جدید اختصاص داده شد که حتی با این شرایط جزو شلوغ‌ترین و جذاب‌ترین سالن‌های نمایشگاه آن دوره به شمار می‌رفت.

در طی دو سال اخیر با توجه به رشد و گسترش استارت‌آپ‌ها در تمامی عرصه‌های تکنولوژی و خدماتی کشور، الکام استارز 97 از اهمیت بالاتری نسبت به گذشته برخوردار است. به طوری که امسال فضای گسترده‌تری را در نمایشگاه بین المللی به خود اختصاص داده که می‌توان آن را نوید بخش گسترش و پشتیبانی از استارتاپ‌ها دانست. گفتنیست حدود 650 استارتاپ در الکامپ 97 حضور خواهند داشت.

آچارباز مفتخر است با وجود نامی نو در این عرصه با پشتوانه بیش از20سال خدمت در عرصه گارانتی و تعمیر تجهیزات الکترونیک، میزبان بازدید کنندگان محترم در الکامپ97 باشد.

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ از 6 الی 9 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار ‌خواهد شد.

4.2/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا