×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

جشنواره مشترک آچارباز و پرینت فید به مناسبت روز دانش آموز

آچارباز و پرینت فید، به مناسبت روز دانش آموز جشنواره مشترکی برگزار می‌کنند.

در این جشنواره که از 13 آبان تا 20 آبان برقرار است، خدمات آچارباز و پرینت فید با تخفیف 20000 تومانی قابل خرید هستند. شما می‌توانید با ورود به این صفحه و دریافت کد تخفیف آن، خدمات زیر را ارزان‌تر دریافت کنید:

خدمات آچارباز در جشنواره روز دانش آموز:

تعمیرات موبایل، تبلت، لپتاپ و کامپیوتر، نصب ویندوز، آنتی‌ویروس و انواع نرم افزار آموزشی و بازی، تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات، تعمیر پرینتر و جنرال سرویس لپتاپ و پرینتر از جمله خدماتی است که در این جشنواره می‌توانید با کد تخفیف مخصوص آن، از آچارباز دریافت کنید.

همانطور که می‌دانید آچارباز، سامانه اعزام تعمیرکار به محل است و نحوه کار آچارباز به این گونه است که پس از ثبت درخواست شما در سایت یا اپلیکیشن، کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند. پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار متخصص، حرفه ای و متعهد که از همه لحاظ تایید شده است، به محل شما آمده و مشکل شما را برطرف می کند.
پیشنهاد ما به شما این است که کارهای فنی را به ما بسپارید و خود به کارهای مهم‌ترتان برسید.

خدمات پرینت‌فید در جشنواره روز دانش آموز:

کلیه کارتریج‌های اصل و طرح با کیفیت را می توانید از فروشگاه اینترنتی پرینت فید با استفاده از کد تخفیف 20000 تومانی جشنواره روز دانش آموز خریداری کنید.
پرینت فید، فروشگاه اینترنتی کارتریج و مواد مصرفی است که کارتریج همه برندهای معتبر پرینتر را در خود دارد. همچنین علاوه بر کارتریج های اصل، شما می توانید کارتریج های طرح با کیفیت را نیز از این فروشگاه خریداری کنید.

پرینت فید یک موتور جستجوی قوی برای یافتن کارتریجهای مناسب هر پرینتر دارد و بعلاوه تخفیفات جذابی به مشتریان میدهد؛ مثلا شما با هر خرید، درصدی از مبلغ خرید خود را به صورت اعتبار در حساب کاربری خود دریافت میکنید که میتوانید در خریدهای بعدی از آن استفاده کنید. همچنین پرینت فید برای اولین خرید، 15000 تومان اعتبار هدیه به کاربران خود می‌دهد. تخفیف خرید تعدادی و جشنواره های مناسبتی مانند همین جشنواره از جمله تخفیفات جالب پرینت فید هستند.

جهت ثبت درخواست خود می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

جشنواره روز دانش آموز

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا