×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

حضور آچارباز در نهمین جشنواره غذا و بازارچه خیریه بوی عید

جشنواره غذا و بازارچه خیریه بوی عید

جمعیت امام علی طی اقدامی خیرخواهانه جشنواره‌ای باشکوه، با هدف کمک به کودکان و زنان آسیب دیده و محروم، در روزهای پایانی سال 97 برگزار کرد که آچارباز در جشنواره بوی عید حضور داشت.

چه خوب است که در روزهای پایانی سال شاهد برگزاری جشنواره‌های خیریه برای اشتغال‌زایی و حمایت مردمی هستیم. هر ساله موسسات خیریه در پی برگزاری این قبیل مراسم هستند تا با حمایت و کمک مردم جامعه بتوانند با هدایایی که در این جشنواره جمع‌آوری می‌شود، لبخند را به لبان خانواده‌های تحت پوشش بیاورند.

جمعیت خیره‌ی امام علی هم در این روزهای پایان سال 97 در تلاش است تا طبق رسم هرساله مراسمی باشکوه با همکاری اسپانسرهایی که قصد حمایت از کودکان و زنان آسیب دیده و محروم دارند، برگزار کند. شرکت کنندگان در این مراسم طی 3 روز و از 15 لغایت 17 اسفند ماه در مجموعه فرهنگی تلاش حضور داشتند.

نکته جالب این جشنواره وجود اتاق بازی برای کودکان بود. در این غرفه شما امکان این را داشتید که کودکان خود را به مربیان جمعیت امام علی بسپارید و خود از خرید لذت ببرید.

کارناوال شادی هم گاهی در سالن‌ها حرکت می‌کردند و شور و هیجان را با خود همراه داشتند.

در این جشنواره انواع صنایع دستی از گوشه و کنار کشور، لباس‌های هنر دست زنان سرپرست خانوار و زیورآلات دست ساز به فروش می‌رسید.

تابلوهای هنری ساخته شده از کاشی و چوب و همچنین محصولات آرایشی تولید شده از مواد اولیه ارگانیک در مراسم به نمایش گذاشته شدند.

در غرفه مواد غذایی هم بانوان عزیز، غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای سایر فرهنگ‌ها را برای بازدیدکنندگان به فروش می‌رساندند.

تیم فالنیک هم در پایان سال 97 کمک‌های نقدی به مجموعه امام علی داشته است. به واسطه این اقدام خیرخواهانه، برای مجموعه آچارباز که از استارتاپ‌های فالنیک است، امکان حضور در این جشنواره فراهم شد.

تیم آچارباز با هدف معرفی خدماتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در روزهای برگزاری این جشنواره در مجموعه تلاش حضور داشت.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا