×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

در سال 97 در آچارباز چه گذشت؟

در سال 97 در آچارباز چه گذشت؟

آچارباز در سالی که گذشت دستاوردهای بسیاری را برای خود رقم زد. آچارباز یکی از سامانه‌های اینترنتی و هوشمند ارائه خدمات در محل است که از 26  بهمن 95 به طور رسمی شروع به فعالیت کرده است. این سامانه، استارتاپی نوپاست اما پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک (ایران اچ پی) را دارد.

در آچارباز می‌توانید بدون صرف زمان، به بهترین خدمات با امنیت بسیار بالایی دست پیدا کنید، چرا که تمامی سرویسکاران آچارباز در محل شما حاضر شده و دستگاه شما را عیب یابی می‌کنند. همچنین توسط تیمی متخصص، احراز فنی شده‌اند و کارت تایید صلاحیت در اختیار سرویسکار قرار می‌گیرد و این کارت فقط به کسانی تعلق می‌گیرد که از نظر فنی توسط آچارباز تایید شوند.

از دیگر ویژگی‌های آچارباز، شفافیت در تعرفه‌های خدماتی است. به طوری به راحتی می‌توانید در صورت داشتن هرگونه مشکل در لوازم الکترونیکی خود، قبل از ثبت درخواست از مبالغ تعمیر آنها مطلع شده، سپس اقدام به ثبت درخواست در سامانه آچارباز کنید.

نگاهی کوتاه به فعالیت آچارباز در سال 1397

یکی از تغییرات بزرگ آچارباز، بزرگتر شدن سبد خدماتی آن بود. در ابتدا آچارباز تنها در زمینه‌هایی چون، پرینتر و ماشین‌های اداری و کامپیوتر و لپ تاپ کار خود را شروع کرد. سپس با استقبال مشتریان و تجربه‌های کسب شده در مدیریت این دو سبد، خدمات دیگری در حوزه IT به آچارباز اضافه شد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرور و شبکه
  • صوتی و تصویری
  • بازیابی اطلاعات و تعمیر هارددیسک
  • خدمات مخابراتی و زیرساخت
  • خدمات برق ساختمانی
  • خدمات سیستم‌های محافظتی دوربین مداربسته و دزدگیر
  • موبایل و تبلت

در سال ۹۷ با شناخت نیاز کاربران، فعالیت خود را توسعه دادیم و تعمیر لوازم خانگی و لوازم خانگی برقی را هم به لیست خدمات خود اضافه کردیم.

آغاز به کار آچارباز در شهرهای مختلف ایران

یکی از مهم‌ترین اهداف آچارباز از همان ابتدای فعالیت خود، حضور در شهرهای مختلف ایران و ارائه خدمات به ساکنین آن شهر بود. این امر با ایجاد بستر مناسب، علاوه بر تهران، در دی و بهمن ۹۷ در کرج، اصفهان، پرند و رباط کریم میسر شد. به زودی نیز در شهرهای دیگر ایران مهمان شما خواهیم بود.

پیوستن به کارشناسان آچارباز

از دیگر اقدامات آچارباز، طرح اشتغال زایی است به طوری که اکنون بیش از 500 نفر کارشناس حرفه‌ای و آموزش دیده در آچارباز در حال فعالیت و ارائه خدمت هستند.

گفتنیست  شما هم اگر توانایی و تخصص‌های لازم برای کار در هر یک از گروه‌های خدماتی آچارباز را دارید، می‌توانید  برای عضویت در آچارباز و ثبت نام به عنوان کارشناس به لینک زیر مراجعه و اپلیکیشن کارشناس آچارباز را دانلود کنید:

دانلود اپلیکیشن سرویسکار آچارباز

راه‌اندازی سیستم همکاری در فروش

 از دیگر اقدامات آچارباز در سال 97، راه‌اندازی سیستم همکاری در فروش بود. این سیستم برای کسانی طراحی شده است که در پی شغل دوم هستند و یا دانشجویانی که در کنار تحصیل، در پی کاری به‌صورت پاره وقت می‌گردند.

سیستم همکاری در فروش آچارباز اقدامی برای شما است تا بتوانید از این سامانه درآمد کسب کنید. برای این کار فقط کافی است آچارباز را تبلیغ کرده و کمیسیون دریافت کنید.

در لینک زیر می‌توانید شرایط کسب درآمد از طریق همکاری در فروش آچارباز را ببینید و کسب درآمد را شروع کنید:

 شروع کسب درآمد

 

ارائه اپلیکیشن آچارباز در دو نسخه اندروید و iOS

ابتدای کار، اپلیکیشن مشتری آچارباز راه‌اندازی و در کافه بازار عرضه شد. مشتریان باید درخواست خود را از طریق سایت ثبت می‌کردند.

در سال ۹۶ هم اپلیکیشن مشتریان شروع به‌کار کرد. و در نهایت در سال ۹۷ برای کاربرانی که از سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند هم اپ iOS در فروشگاه سیب اپ عرضه شد. شما می‌توانید اپلیکیشن آچارباز را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود اپلیکیشن آچارباز

 

آچارباز در جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، عرصه‌ای برای رقابت تنگاتنگ میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی است.

آچارباز مفتخر بود که در یازدهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران، جزو 5 وبسایت برتر در شاخه سرویس‌های خدمات شخصی و منزل قرار بگیرد.

تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در سال آینده خدمات با کیفیت تری را به شهرهای بیشتری از ایران بزرگ عرضه کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا