×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

وب اپلیکیشن آچارباز راه اندازی شد

وب اپلیکیشن آچارباز

کاربران گوشی‌های اپل و همچنین آن دسته از دوستانی که از گوشی‌های اندروید استفاده می‌کنند و قادر به نصب اپلیکیشن روی گوشی خود نیستند، از این پس قادرند از طریق وب اپلیکیشن‌ آچارباز از خدمات این سامانه استفاده کنند.

مدتی است که در پی تحریم‌های آمریکا علیه ایران، کاربران گوش‌های اپل در ایران با مشکلات بزرگی روبرو هستند. این کاربران دیگر قادر به اجرای بسیاری از اپلیکیشن‌های گوشی موبایل خود نبوده و اپل هم دیگر از نرم افزارهای خود در ایران پشتیبانی نخواهد کرد.

از سوی دیگر با حذف نرم افزارهای ایرانی از اپ استور، مشکلات زیادی برای دارندگان گوشی‌های اپل بوجود آمده است.

با این وجود بیشتر شرکت‌های ایرانی در پی حل این قبیل مشکلات برآمدند و سیستم وب اپلیکیشن و یا همان PWA را راه اندازی کرده‌اند. با استفاده از PWA تمام امکانات اپلیکیشن‌ها در قالب صفحات وب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آن دسته از کاربران آچارباز که از گوشی اپل استفاده می‌کنند و تا امروز قادر به استفاده از اپلیکیشن‌ ما نبودند، از این پس از طریق وب اپلیکیشن می‌توانند از تمامی خدمات ما بهره بگیرند.

ورود به وب اپلیکیشن

در سیستم وب اپلیکیشن هم شما با اولین ورود و ثبت نام، مبلغ 20000 تومان اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد. همچنین سیستم امتیازگیری روزانه و شانس شرکت در قرعه کشی هفتگی نیز مانند اپلیکیشن در سیستم وب وجود دارد.

راهنمای استفاده از وب اپلیکیشن

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا