×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

آبگرمکن و پکیج

آشنایی با بهترین آبگرمکن دیواری بوتان برای خرید

بهترین آبگرمکن دیواری بوتان

نیاز به آب گرم علی الخصوص در فصل‌های سرد سال باعث شده تا افراد از آبگرمکن‌ها استفاده کنند. آبگرمکن دیواری از وسایل بسیار کاربردی و ضروری در هر محیطی است. امروزه برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید این نوع آبگرمکن‌ها فعالیت می‌کنند که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیتی‌های خاص خود را دارند. یکی از برندهای معتبر در این زمینه، بوتان است. بوتان آبگرمکن‌های متنوعی را تولید می‌کند تا تمام افراد متناسب با محیط موردنظر گزینه مناسب را خریداری کنند. در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین آبگرمکن دیواری بوتان بپردازیم. آشنایی با این موارد می‌تواند به شما در خرید، نصب یا تعمیر آبگرمکن کمک کند.

نکات مهم برای خرید بهترین آبگرمکن دیواری بوتان

برای خرید بهترین آبگرمکن دیواری بوتان باید به نکات زیر توجه داشته تا انتخاب درست و مناسبی داشته باشید.

اندازه محصول

اولین نکته برای خرید بهترین آبگرمکن دیواری بوتان اندازه آن است. این محصول در ابعاد مختلفی تولید می‌شود تا افراد بتوانند با توجه به محیط مورد نظر آبگرمکنی با ابعاد مناسب خریداری کنند. اگر فضای کافی برای نصب دارید، می‌توانید سایزهای بزرگ آبگرمکن دیواری بوتان را خریداری کنید تا خیالتان بابت آب گرم راحت باشد.

قابلیت تنظیم شعله

برخی از نمونه‌های تولید شده دارای قابلیت تنظیم شعله هستند. به این صورت زمانی که به آب گرم بیشتری نیاز دارید می‌توانید شعله را زیاد کرده تا در زمان کمتری حجم آب گرم بیشتری تولید شود. در غیر این صورت با شعله کمتر از آن استفاده کنید.

فشار آب منطقه

میزان فشار آب ورودی آبگرمکن اگر از حد استاندارد کمتر باشد، آبگرمکن روشن نمی‌شود. به همین دلیل حتما قبل از خرید از حد استاندارد فشار آب مطمئن شوید تا آبگرمکن کارایی مناسبی داشته باشد.

برای تعمیر آبگرمکن از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

قابلیت تنظیم دما

قابلیت تنظیم دما از ویژگی‌های بسیار کاربردی است. به کمک این ویژگی می‌توانید در صورت نیاز آب گرم با میزان داغی بیشتری داشته باشید. با توجه به مدل آبگرمکن دسترسی به این ویژگی از روش‌های مختلفی امکان پذیر است.

میزان کارایی

میزان کارایی از نکات مهمی است که هنگام انتخاب بهترین آبگرمکن دیواری بوتان باید به آن توجه داشته باشید. میزان کارایی با توجه به مصرف انرژی در مقابل آب گرم تولید شده اندازه گیری می‌شود. اگر کارایی دستگاه بالاتر باشد، با مصرف انرژی کمتر، آب گرم بیشتری تولید می‌شود.

ظرفیت محصول

آبگرمکن‌ها دارای ظرفیت مشخصی هستند. این ظرفیت به صورت میزان آب گرم تولید شده در واحد زمان اندازه گیری می‌شود. معمولا ظرفیت آبگرمکن‌های گازی از مدل‌های برقی بیشتر است، اما هنگام خرید به این نکته توجه داشته و با توجه به میزان آب گرم مورد نیاز برای خرید اقدام کنید.

برند بوتان از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای ایرانی فعال در این زمینه است که با سابقه‌ای درخشان انواع مختلفی از بهترین آبگرمکن‌ها را با کیفیتی عالی تولید می‌کند.

سیستم جرقه زن خودکار

این مورد از قابلیت‌های مهم آبگرمکن است. زمانی که دمای آب پایین بیاید، دستگاه به کمک این سیستم روشن شده و آب را گرم می‌کند. با این ویژگی آبگرمکن شما کارایی ایمنی خواهد داشت.

پرفروش‌ ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان
محصولات شرکت بوتان با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌شوند.

بهترین مدل های آبگرمکن دیواری بوتان

بوتان یکی از برندهای بسیار باکیفیت و شناخته شده در ایران است که از سال 1332 آغاز به فعالیت کرده است. این برند در سال 1367 اولین آبگرمکن دیواری را تولید و به بازار عرضه کرد. به همین دلیل از بهترین تولید کنندگان این صنعت به شمار می‌رود.  این شرکت  برای تولید پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان از بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌های روز استفاده کرده‌است. در ادامه قصد داریم چند نمونه از بهترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان را معرفی کنیم.

پیشنهاد مطالعه

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3115

این محصول یکی از بهترین و پرفروش ‌ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان است که منطبق بر استانداردهای داخلی و خارجی از جمله استاندارد کیفیت اروپا CE تولید شده‌است. این مدل دارای شیر تنظیم دما و میزان آب خروجی است که بر اساس نیاز خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین از سیستم ماژولار بهره برده و کنترل شعله به صورت هوشمند انجام می‌شود. این نوع آبگرمکن هم با گاز شهری و هم گاز مایع کار می‌کند. همچنین دارای شمعک دائمی و فندک پیزوالکتریک ضربه‌ای است.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3115
این محصول یکی از بهترین و پرفروش ‌ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3115 است.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B5418rs

از دیگر مدل‌های پرفروش بوتان می‌توان به مدل B5418rs اشاره کرد. این آبگرمکن دارای ابعادی به اندازه36x65x24  سانتی‌متر است که می‌توانید در محیط‌های مختلف از آن استفاده کنید. حداقل فشار آب ورودی 10 و اختلاف دمای آب ورودی و خروجی به اندازه 22.7-50 است. همچنین امکان تنظیم دبی آب به کمک شیر تنظیم دما وجود دارد.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B5418rs
در آبگرمکن دیواری بوتان مدل B5418rs امکان تنظیم دبی آب به کمک شیر تنظیم دما وجود دارد.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3215i

این آبگرمکن با کمک فناوری‌های روز دنیا ساخته شده و کیفیت بسیار مناسبی دارد. در کمترین زمان آب گرم موردنیاز را تأمین و با فشار دلخواه شما خارج می‌کند. می‌توانید شعله آبگرمکن را به صورت ولومی یا پیوسته تنظیم کنید. همچنین به سیستم کنترل هوشمند و آیونایز مجهز شده است. این آبگرمکن بدون شمعک است و برای روشن شدن از سیستم جرقه زن خودکار بهره می‌برد. با هر دو نوع گاز شهری و مایع کار می‌کند و میزان مصرف گاز بسیار پایینی دارد.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3215i
آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3215i با کمک فناوری‌های روز دنیا تولید شده‌است و در کمترین زمان آب را گرم می‌کند.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3315if

یکی دیگر از استانداردترین و پرفروش‌ترین آبگرمکن‌های بوتان مدل B3315if است. این آبگرمکن توانایی تأمین آب گرم فوری، دائم و فراوان دارد و بر اساس استانداردهای روز دنیا و برترین فناوری‌های موجود ساخته شده است. دارای سیستم ایمنی کلید حرارتی روی مبدل است و امکان تنظیم شعله نیز در آن وجود دارد. این آبگرمکن به سیستم تخلیه آلاینده‌ها مجهز شده است. سیستم جرقه زن خودکار داشته و در مقابل رسوب گرفتن آسیب پذیری بسیار کمی دارد.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3315if
یکی دیگر از استانداردترین و پرفروش‌ترین آبگرمکن‌های بوتان مدل B3315if است.
پیشنهاد مطالعه

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4118 Turbo

این آبگرمکن دارای ابعادی به اندازه 65x36x24 سانتی‌متر است و از حداکثر فشار آب ورودی پشتیبانی می‌کند. جنس بدنه آن استیل است و مصرف گاز بسیار پایینی دارد. برای استفاده از این آبگرمکن می‌توانید از گاز شهری و گاز مایع استفاده کنید. اختلاف دمای آب ورودی و خروجی آب این آبگرمکن از 10 تا 15 درجه است. دارای شیر تنظیم دما است و می‌توانید دبی آب را به میزان موردنظر تنظیم کنید.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4118 Turbo
آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4118 Turbo جنس بدنه استیل و مصرف گاز بسیار پایینی دارد.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4115 Turbo

این آبگرمکن دارای ابعادی به اندازه 59x31x23 سانتی‌متر است. از نمونه آبگرمکن‌های بدون مخزن تولید شده توسط برند بوتان است. این آبگرمکن در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید از دو نوع گاز شهری و گاز مایع برای راه اندازی آن استفاده کنید. اختلاف دما میان آب ورودی و خروجی این آبگرمکن 25 تا 50 درجه است. دارای شیر تنظیم دما بوده و می‌توانید دبی آب ورودی را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4115 Turbo
آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4115 Turbo از نمونه آبگرمکن‌های بدون مخزن تولید شده توسط برند بوتان است.

آبگرمکن بوتان مدل B3318if

یکی دیگر از نمونه‌های بسیار کاربری و کاملا استاندارد تولید شده توسط برند بوتان مدل B3318if است. این آبگرمکن دارای ابعادی به اندازه 73x45x26 سانتی متر است و به راحتی می‌توانید در محیط‌های مختلف از آن استفاده کنید. دارای جنس بدنه استیل است که مقاومت زیادی داشته و تا سال‌ها بدون هیچ آسیبی قابل استفاده است. دارای شیر تنظیم دما است که می‌توانید میزان دبی آب را نیز با آن تنظیم کنید.

آبگرمکن بوتان مدل B3318if
از نمونه‌های بسیار کاربری و کاملا استاندارد تولید شده توسط برند بوتان مدل B3318if است.
پیشنهاد مطالعه

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4215i Turbo

یکی دیگر از نمونه‌های پرفروش برند بوتان آبگرمکن مدل B4215i Turbo است. اختلاف دمای ورودی و خروجی این مدل 25 تا 50 درجه است و سایز لوله تعبیه شده برای آب ورودی به اندازه 1.2 اینچ است. ابعاد این آبگرمکن314x592x227  سانتی‌متر است. این مدل نیز دارای شیر تنظیم دما و تنظیم دبی آب است و می‌توانید از گاز مایع یا گاز شهری برای کار کردن با آن استفاده کنید.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4215i Turbo
یکی دیگر از نمونه‌های پرفروش برند بوتان آبگرمکن مدل B4215i Turbo است.

آبگرمکن از وسایل بسیار ضروری است که برای محیط‌های مختلفی مانند حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و … استفاده می‌شود. امروزه در تمام ساختمان‌ها، آبگرمکن‌های دیواری به چشم می‌خورد. این آبگرمکن‌ها دارای برندهای مختلف با کارکردهای متنوعی هستند. برند بوتان از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای ایرانی فعال در این زمینه است که با سابقه‌ای درخشان انواع مختلفی از بهترین آبگرمکن‌ها را با کیفیتی عالی تولید می‌کند. در این مقاله بهترین آبگرمکن دیواری بوتان را معرفی کردیم تا انتخاب آگاهانه‌تری را تجربه کنید در صورت نیاز به نصب یا تعمیر آبگرمکن می‌توانید با شماره 02154591616 تماس بگیرید تا کارشناسان با تجربه ما اقدامات لازم را برای رفع ایراد دستگاه شما انجام دهند.

تعمیر آبگرمکن در محل با آچارباز
در صورتی که نیاز به سرویس یا تعمیر آبگرمکن دارید یا با هرگونه مشکل در آبگرمکن خود برخورد کردید، درخواست تعمیر خود را در سامانه آچارباز ثبت کنید و منتظر تماس کارشناس باشید:
تعمیر آبگرمکن
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام لطفاً بفرمایید آبگرمکن با خصوصیات اقتصادی و
    مصرف انرژی پایین کم فشار وکاریی بالا چی بخریم تعداد میخوام بخرم ممنون از راهنماییتون

    1. با سلام
      کاربر عزیز، بسته به متراژ، کاربری، میزان استفاده و … مدلهای مختلفی استفاده می شود. برای راهنمایی کامل و دقیق با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا