×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

آبگرمکن و پکیج

نحوه عیب‌یابی پکیج بوتان cv424s

عیب‌یابی پکیج بوتان cv424s

پکیج بوتان cv424s یکی از مدل‌های رایج و پرکاربرد به حساب می‌آید که افراد زیادی آن را به دیگر انواع مدل‌های پکیج ترجیح می‌دهند. یکی از دلایل محبوب بودن این پکیج ، مقرون به صرفه بودن آن است. پکیج بوتان cv424sنسبت به مدل‌های هم تراز خود ارزان‌تر است.

علی‌رغم تمام مزیت‌های این مدل از پکیج‌های بوتان، این امکان وجود دارد که با خرابی‌هایی روبرو شود که رفع ایرادات بوجود آمده الزام‌آور است. در این مطلب آچارباز با روش‌های عیب‌یابی پکیج بوتان cv424s آشنایی بیشتری پیدا می‌کنید و شناخت خوبی از آن بدست می‌آورید.

اگر برای انجام عیب‌یابی پکیج خود به خدمات تعمیر پکیج شبانه روزی نیاز دارید، می‌توانید روی آچارباز حساب کنید. آچارباز با یک تیم از افراد حرفه‌ای آماده تعمیر دستگاه شما هستند.

آشنایی با پکیج بوتان cv424s

همانطور که گفته شد این مدل از پکیج ‌ها مقرون به صرفه هستند و موارد استفاده زیادی دارند. این در حالی است که پکیج بوتان cv424s در واحدهایی با متراژ نه چندان بالا یعنی کمتر از 140 متر قابل استفاده است. از جمله ویژگی‌های پکیج بوتان cv424s می‌توان به راندمان بالای آن اشاره کرد که بازدهی 90 درصدی دارد.

برای تعمیر پکیج از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

اجزای پنل پکیج بوتان cv424s

اجزای پکیج بوتان cv424s شامل موارد زیر است:

1.نمایشگر فشار

2.نمایشگر دیجیتال

3.دسته مربوط به انتخاب وضعیت که شامل وضعیت‌های قطع و وصل موقتی و تنظیم پکیج در حالت تابستانه و زمستانه است.

4.دسته تنظیم دمای مدار گرمایش

5.دسته تنظیم دمای آب مصرفی

ذکر این نکته در این جا الزامی است که نمایشگر دیجیتال پکیج بوتان مدل cv424s از بالا به پایین و از چپ به راست شامل موارد زیر می‌شود:

1.نشانگر نقص فنی

2.نشانگر وجود شعله

3.نشانگر عدم وجود شعله

4.نمایشگر دمای آب مدار گرمایش

5.دمای آب مصرفی و کدهای عیب یابی

6.نشانگر سیستم گرمایش

7.نشانگر سیستم آب گرم مصرفی / نشانگر واحد دما

تعمیر پکیج در محل با آچارباز
خدمت سرویس و تعمیر پکیج در محل آچارباز، شامل ارائه انواع خدمات نصب، سرویس، عیب یابی، تعمیر و رفع خرابی تمامی برندهای پکیج دیواری و زمینی می‌شود. دستگاه شما را از هر مدلی که باشد، در هر نقطه از تهران و در محل خودتان تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر پکیج
نمایشگر پکیج بوتان cv424s
برای اینکه با زبان پکیج بوتان خود آشنا شوید باید معنی علامت‌های روی پنل را بشناسید.

طریقه نصب پکیج بوتان cv424s

به منظور نصب پکیج بوتان cv424s باید فاکتورهایی را مدنظر قرار دهید که از مهم‌ترین آنها می‎‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشخص بودن لوله‌های سرد و گرم آب
  • وجود داشتن لوله کشی گاز در محل نصب پکیج
  • مشخص کردن و تنظیم محل نصب دودکش قبل از نصب و راه‌اندازی پکیج بوتان cv424s

نصب پکیج بوتان مدل cv424s کار چندان دشواری نیست. اما ریزه کاری‌های زیادی دارد، در نتیجه بهتر است یک تعمیرکار نصب پکیج را انجام دهد. کارشناسان آچارباز برای نصب پکیج بوتان cv424s توانمندی‌های لازم داشته و آماده خدمت رسانی به شما هستند.

با توجه به هزینه‌های بالای پکیج بهتر است امور مربوط به تعمیرات پکیج را با حساسیت خاصی انجام دهید و در صورتی که در این زمینه مهارت ندارید آن را به تعمیرکاران کاربلد بسپارید.

راه‌اندازی پکیج بوتان cv424s

برای راه‌اندازی پکیج بوتان cv424s باید طبق نقشه موجود در جعبه اقدام کنید. پس از نصب بدنه دستگاه روی دیوار شیرهای اصلی که مربوط به گاز و آب هستند را باز کنید. این شیر ها مربوط به اب گرم مصرفی و گرمایش هستند. پس از باز کردن شیرها ظرفیت مدار گرمایش بالا می‌رود، منتظر بمانید تا ظرفیت مدار تکمیل شود. در این حین هواگیری پکیج بوتان مدل cv424s باید انجام شود. برای این کار لازم است شیرپرکن دستگاه را به آرامی باز کنید تا در نهایت مقدار مشخصی آب وارد مدار گرمایش شود. سپس زمانی که عقربه نمایشگر فشار در محدوده مجاز شیرپرکن قرار گرفت، شیر را به طور کامل ببندید.

راهنمای استفاده از پکیج بوتان cv424s

اولین نکته در راهنمای استفاده از پکیج بوتان ‌cv424s این است که پس از نصب مشخص کنید می‌خواهید از پکیج در چه حالتی استفاده کنید. پکیج‌ها در دو حالت تابستانه و زمستانه قابل تنظیم هستند. در نتیجه پس از روشن کردن دستگاه باید وضعیت آن‌ها را روی حالت تابستانه یا زمستانه قرار دهید.

اگر قصد دارید تنظیمات را در حالت تابستانه قرار دهید، قبل از روشن کردن دستگاه، از بسته بودن شیرهای رفت و برگشت اطمینان حاصل کنید. اما در صورتی که قصد دارید دستگاه را روی حالت زمستانه بگذارید، از باز بودن شیرهای رفت و برگشت مطمئن شوید.

نکته دیگری که می‌توان در راهنمای استفاده از پکیج بوتان ‌‌‌‍‌cv424s بیان کرد این است که اگر برای چند روزی می‌خواهید از پکیج استفاده نکنید یا در خانه نباشید؛ پکیج را روی حالت خاموشی موقت قرار دهید تا به شکل موقتی غیرفعال شود.

در این حالت به دلیل وصل بودن جریان برق در دستگاه و باز بودن مسیر آب و گاز، پکیج به وسیله مواردی از جمله سیستم ضدگریپاژ پمپ، سیستم ضدیخ زدگی محافظت می‌شود. چنانچه پمپ به مدت 24 ساعت خاموش باشد، سیستم ضد گریپاژ پمپ به صورت خودکار فعال خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه

راهنمای نصب پکیج بوتان مدل cv424s
بهترین راهنما برای نصب پکیج بوتان، مطالعه دفترچه راهنمای نصب پکیج دیواری بوتان cv424s است.

عیب‌یابی پکیج بوتان cv424s

وجود برخی ایرادات در پکیج‌های مختلف امری رایج است. در این راه، علی رغم تمام استانداردهای رعایت شده توسط پکیج بوتان cv424s این نوع پکیج ممکن است شامل ایراداتی در کارکرد خود باشد.

در این قسمت لیستی از خطاهای پرتکرار پکیج بوتان cv424s را بیان کرده‌ایم تا اگر خطاهای زیر روی صفحه نمایشگر شما نشان داده شد، بتوانید علت بوجود آمدن مشکل را تشخیص داده و عیب یابی پکیج بوتان cv424s را انجام دهید. البته فهمیدن علت به وجود آمدن مشکل دردی را دوا نمی‌کند و باید برای تعمیر پکیج بوتان خود از یک تعمیرکار پکیج بوتان کمک بگیرید.

کد خطا علت
ارورE1 خطای E1 به دلیل عدم وجود شعله یا قطع بودن گاز به وجود می‌آید.
کدخطا E2 ا رور E2 در زمان فعال شدن ترموستات تنظیمی پکیج نمایش داده می‌شود.
کد E3 خطای E3 به این معنی است که ایرادی در دودکش وجود دارد یا  پرشر دود با تاخیر روشن می‌شود.
ارور E4 ک دخطای E4 به علت مشکل در مدولاتور شیر گاز پکیج به وجود می‌آید.
کد E5 ارور E5 نشان دهنده اشکال در NTC مدار گرمایش است.
ارور E6 چنانچه اشکالی در NTC مدار آب گرم مصرفی به وجود آید کد E6 نمایش داده می‌شود.
کد خطا E7 ارور E7 نشان دهنده وصل بودن پرشر دود پیش از روشن شدن فن است.
کد E8 ه نگامی که مشکلی در ترموستات خارجی به‌وجود می‌آید ارور E8 روی نمایشگر پکیج ظاهر می‌شود.
ارور E9 ا گر افزایش دمای آب گرمایش بیش از ۹۵ درجه برسد، کدخطای E9 نمایش داده می‌شود.
کد خطا E13 نمایش ارور E13 خبر از اشکال نرم افزاری در برد کنترل پکیج می‌دهد.
کد  E15 زمانی که پرشر دود پکیج ایرادی پیدا کند، ارور E15 روی نمایشگر ظاهر می‌شود.
ارور E17 اگر ترموستات دود پکیج فعال شود کدخطای E17 روی صفحه نمایش پکیج به نمایش در می‌آید.
کدخطا E25 ارور E25 نشان دهنده یخ زدن مبدل اصلی پکیج است.
کد  E27 همزمان با خرابی پرشر آب یا افت فشار آب ارور E27 روی صفحه نمایش پکیج می‌افتد.
ارور E29 کدخطای E29 به ما خبر می‌دهد که مشکلی در مدار برق رسانی شیرگاز وجود دارد.
کد خطا   E99 ارور E99 نشان دهنده این است که دستگاه فن ندارد یا پکیج فن را تشخیص نمی‌دهد.

دفترچه راهنمای نصب پکیج دیواری بوتان cv424s

با توجه به اینکه نصب هر کدام از مدل‌های پکیج فوت و فن خاص خود را دارد، دفترچه راهنمایی برای آموزش نحوه نصب پکیج بوتان مدل cv424s در داخل کارتن موجود است. اگر از متخصصین در نصب این سری از پکیج‌های بوتان کمک نمی گیرید، به کمک دفترچه راهنمای موجود در انتهای کارتن این فرایند را انجام دهید.

تعمیر پکیج بوتان در آچارباز
خدمت تعمیر پکیج بوتان آچارباز، شامل عیب‌یابی، سرویس و پکیج بوتان است. برای تعمیر پکیج خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر پکیج بوتان می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید..
تعمیر پکیج بوتان
تعمیر برد پکیج بوتان مدل CV424S
در صورت وجود هرگونه ایراد در برد، اقدامات لازم برای تعمیر برد را انجام دهید.کارشناسان آچارباز برای انجام تعمیر پکیج بوتان مدل cv424s آماده هستند.

در این مطلب با پکیج بوتان مدل cv424s آشنا شدید و نحوه عیب‌یابی و انواع خطاهای موجود در آن را شناختید. با توجه به هزینه‌های بالای پکیج بهتر است امور مربوط به تعمیرات پکیج را با حساسیت خاصی انجام دهید و در صورتی که در این زمینه مهارت ندارید آن را به تعمیرکاران کاربلد بسپارید. در صورت تمایل می‌توانید درخواست خود را در سایت یا اپلیکیشن آچارباز در قسمت تعمیر پکیج بوتان ثبت کنید تا در اولین فرصت تعمیرکاران ما در محل شما حاضر شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید. ماخونمون نوسازه وشرایط خریدپکیج رونداریم.الان میخوایم یه هواکش برای لوله بخاری توی اتاق دربیاریم،راه حلی هست که خیلی خرابکاری و کثیف کاری نشه؟ وخیلی تروتمیز بشه سوراخ گردی ایجاد کردبرای لوله بخاری؟

    1. مهشید عزیز،
      این مستلزم رعایت کلیه استانداردهای ساختمان در مورد نصب وسائل گاز سوز و وجود شیر گاز می باشد. در صورت رعایت میتوانید از گردبر های دیوار گچی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا