×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

خدمات برق ساختمانی در محل با آچارباز

خدمات برق ساختمانی در محل

ساختمان‌سازی، سیم‌کشی و برق‌کاری ساختمان، فعالیتی بسیار دشوار و تخصصی است و باید از افراد مجرب و متخصص در حوزه برق ساختمانی استفاده شود. با این حال، ممکن است بعد از نصب و راه اندازی اولیه سیستم برق ساختمان، باز هم با ایراد‌هایی مانند سیم‌کشی رو کار و تو‌کار، نصب روشنایی، رفع اتصالی‌‌ها و حتی نصب و راه‌اندازی کولر آبی مواجه هستید.

آچارباز با اعزام کارشناسان متخصص برق‌کاری، پاسخگوی درخواست‌های شما در موارد زیر است:

نصب روشنایی:  حتما همه شما قطع برق و مواجه با تاریکی مطلق را تجربه کرده‌اید و اهمیت سیستم‌های روشنایی را می‌دانید. ما درخواست شما برای نصب و راه‌اندازی سیستم روشنایی را، با اعزام کارشناسان مجرب و متختص پاسخگو هستیم.

نصب داکت یا تراکینگ: نصب داکت و تراکینگ مناسب برای سیم‌کشی روکار، به طوری که محل نصب، مرتب، منظم و زیبا باشد؛ فعالیتی دشوار است که نیاز به تخصص و مهارت کارشناس برقکار دارد و کارشناسان فنی آچارباز، از عهده انجام این کار بر می‌آیند.

رفع اتصالی: اگر سیم‌کشی ساختمان طوری باشد که سیم‌ها اتصالی دهند و قطعی برق و یا فیوز را به دنبال داشته باشد. این مشکل باید به طور اساسی رفع شود تا به سیستم‌های الکتریکی همچون یخچال، تلویزیون، کامپیوتر شخصی و کولر و غیره آسیب جدی نزند. با رفع اتصالی از اتفاق‌های جبران ناپذیری که به خاطر جرقه زدن و آتش سوزی رخ می‌دهند جلوگیری می‌کنیم و در رفع اتصالی سیستم برق ساختمانی به شما سرویس‌رسانی کنیم.

پیشنهاد مطالعه

نصب فیوز و تابلو:  فرآیند نصب فیوز و تجهیزات آن، بسیار پیچیده و دشوار است و مطمئنا به افراد متخصص و مجرب نیاز دارد. ما می‌توانیم با اعزام کارشناسان مجرب و متخصص، انجام چنین فرآیندی را به آسانی و بدون دغدغه، برای شما امکان‌پذیر کنیم.

سیم کشی رو یا توکار: برای انجام سیم کشی روکار و تو‌کار مانند نصب کلید پریز و کلید سنسور خاموش روشن اتوماتیک راه پله، می‌توانید درخواست خود را در آچارباز ثبت کنید. کارشناسان فنی آچارباز در اسرع وقت پاسخگوی درخواست شما هستند.

نصب کولر آبی: نصب و راه‌اندازی کولر آبی، هر سال تابستان، دغدغه بسیاری از شما خواهد بود و بسیاری در انجام این کار تجربه، مهارت و تخصص لازم را ندارند. کافی است درخواست خود را در رسته خدمات برق ساختمانی و زیر رسته نصب کولر آبی به ثبت برسانید. کارشناس انتخابی در اسرع وقت به محل اعزام می‌شود و کولر آبی شما را نصب و راه‌اندازی می‌کند.

سیم کشی و رفع اتصالی برق ساختمان در آچارباز
خدمت سیم کشی و رفع اتصالی برق ساختمان، شامل تمامی خدمات برقکاری، سیم کشی برق خانگی و صنعتی، رفع اتصالی، نصب و تعمیر فیوز و جعبه تقسیم و ... است که توسط برقکار سیار آچارباز انجام می‌شود.
درخواست سیم کشی و رفع اتصالی
5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا