×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

خدمات ساختمانی

روش‌های بالا بردن امنیت کرکره برقی

امنیت کرکره برقی
نصب اصولی کرکره برقی بسیار مهم است.

دلیل استقبال صاحبان کسب و کار و مدیران ساختمان از کرکره برقی برای درب ورودی به جای درب‌های آهنی، ضریب امنیت بالای آن است. کرکره‌های برقی از جنس آلومینیوم، با تیغه‌های فولادی ساخته می‌شوند که در برابر ضربه‌های سنگین مقاوم هستند. برای حفظ امنیت فروشگاه، مراکز تجاری و اداری، ساختمان مسکونی، انبار، پارکینگ عمومی از کرکره برقی استفاده می‌کنند. کرکره برقی مطمئن و مقاوم است، ولی ممکن است امنیت اولیه کرکره برقی برای آسودگی خاطر شما کفایت نکند. اگر به دنبال افزایش امنیت کرکره برقی هستید، ما را همراهی کنید. در صورت نیاز به کمک متخصصین آچارباز برای تعمیر کرکره برقی می‌توانید درخواست خود را در لینک ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان در کنار شما باشیم.

نصب و تعمیر کرکره برقی با آچارباز
نصب و تعمیر کرکره برقی شامل عیب یابی و تعمیر و نصب انواع کرکره برقی است. با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار آچارباز در اسرع وقت کارشناس به محل شده اعزام می‌شود.
نصب و تعمیر کرکره برقی

انواع تیغه کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی با دو نوع تیغه زیر ساخته می‌شود:

تیغه‌های آلومینیومی: رایج‌ترین مدل تیغه در انواع کرکره برقی تیغه‌های آلومینیومی است. تیغه‌های آلومینیومی سبک، مقاوم، استاندارد و زیبا هستند.

تیغه‌های شفاف: تیغه‌های شفاف گران قیمت و لوکس هستند و از پلی کربنات ساخته می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه

روش‌های بالا بردن امنیت کرکره برقی

امنیت کرکره‌ برقی مهم‌ترین ویژگی آن است، برای افزایش آن می‌توانید از روش‌های متعددی که در ادامه بیان می‌کنیم، استفاده کنید.

  • استفاده از کرکره برقی که به سیستم کددهی رولینگ مجهز است.

برای باز و بسته کردن کرکره برقی به جای ریموت کنترل از سیستم کددهی رولینگ استفاده کنید، کارایی و امنیت این روش بالاتر از روش ریموت است و طول عمر قطعات کرکره برقی را هم افزایش می‌دهد.

  • نصب قفل هوشمند

کلید خلاص کن یکی از روش‌های مناسب برای بازکردن کرکره برقی بدون نیاز به برق است اما اگر سارقان یا افراد سودجو از آن استفاده کنند نقطعه ضعفی مهم برای تمنیت ملک شماست. برای پوشش این ضعف بهتر است از قفل‌های هوشمند جدیدی که با کارت و اثر انگشت باز می‌شوند استفاده کنید. قفل‌های ضد مته امنیت بسیار بالایی دارند زیرا با ابزار و دستگاه‌های مجهز هم قابل نفوذ نیستند.

  • در بالای کرکره برقی، دوربین مداربسته نصب کنید.

دوربین مداربسته یک سیستم نظارتی است و معمولاً در اماکن تجاری و اداری که اتاق نگهبانی و سیستم مانیتورینگ دارند استفاده می‌شود. این دوربین می‌تواند گزینه مناسبی برای افزایش امنیت کرکره برقی باشد. با نظارت بر دوربین مداربسته نصب شده در بالای کرکره برقی می‌توانید از باز ماندن درب، ورود افراد غیر مجاز و تهدیدات امنیتی احتمالی جلوگیری کنید.

  • نصب دزدگیر در بالای کرکره برقی

نصب سیستم‌های هشدار دهنده مثل دزدگیر اماکن هم از روش‌های افزایش امنیت کرکره برقی است، زیرا در صورت فشار وارد کردن یا ضربه زدن به کرکره برقی برای نفوذ به داخل، دزدگیر فعال شده و بلافاصله شروع به کشیدن آژیر و تماس با پلیس، مدیر یا نگهبان محل خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه
قفل مخصوص کرکره برقی
از کرکره برقی‌هایی که با اثر انگشت باز و بسته می‌شوند، استفاده کنید.
  • قطع برق کرکره

اگر روی کرکره برقی، قفل نصب کنید سبب افزایش امنیت آن خواهید شد به این صورت که در زمان باز شدن کرکره با ریموت، قفل بسته می‌شود و جریان برقی در مدار درب وجود ندارد و ریموت کار نمی‌کند. اگر بخواهید مجدد کرکره را بالا یا پایین ببرید باید اول قفل نصب شده را باز کنید و پس از برگشتن جریان برق، برای باز و بسته کردن درب از ریموت استفاده کنید.

  • نصب قرقره

با نصب قرقره در هر دو سمت ریل از خارج شدن درب از روی ریل به سبب وارد کردن ضربه و فشار جلوگیری می‌شود، و هیچ‌گاه درب با ضربه باز نخواهد شد.

  • جنس تیغه کرکره برقی

کرکره برقی با تیغه آلومینیومی تهیه کنید، که در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد. کرکره برقی آلومینیومی هم نباید از ورق نازک ساخته شود زیرا در صورت نازک بودن با فشار وارد کردن به تیغه وسط درب آن را از ریل خارج می‌کنند و درب قابل نفوذ می‌شود. از فروشگاه‌هایی که نمایندگی برند معتبر هستند و برای تولید کرکره برقی از آلومینیومی بازیافتی استفاده نمی‌کنند، خرید کنید.

  • نصب اصولی کرکره برقی

کرکره برقی با تیغه‌های فولادی با ضخامت مناسب هم اگر اصولی نصب نشود، قابل اطمینان نیست.

پس دقت کنید که نصب کرکره برقی اصولی انجام شود. نصب غیر اصولی باعث آسودگی کار سارقان خواهد شد زیرا با استفاده از جک خودرو یا یک دیلم، چند سانتیمتر از کرکره را بالا داده و بدون فعال شدن آژیر و سنسورهای هشدار دهنده می‌توانند به داخل نفوذ کنند.

استفاده از این روش‌ها می‌تواند امنیت کرکره برقی را تضمین کند. در صورتی که قصد استفاده از این روش‌ها را داشتید، تعمیرکاران حرفه‌ای آچارباز در خدمت شما خواهند بود.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا