×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

خدمات ساختمانی

انواع روش‌های چاپ روی کرکره برقی چیست؟

چاپ روی کرکره برقی

وقتی برای خرید به مغازه یا فروشگاهی مراجعه می‌کنید و با کرکره بسته مواجه می‌شوید، کمی ناراحت کننده است. اما بسیاری از صاحبان کسب و کار راه حل خوبی برای این شرایط ارائه داده‌اند: چاپ روی کرکره برقی. آنها مشخصات کسب و کار و شماره تماس‌شان را روی کرکره مغازه‌شان چاپ کرده‌اند. تا ارتباط‌شان با مشتری قطع نشود و در واقع چاپ روی کرکره برقی روشی موثر برای تبلیغ کسب و کار هم هست که با چند روش متفاوت انجام می‌شود و در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

در صورت نیاز به تعمیر کرکره برقی می‌توانید از خدمات آچارباز در این زمینه استفاده کرده و مشکل‌تان را با کمک یک تعمیرکار حرفه‌ای برطرف کنید. با آچارباز همراه باشید.

نصب و تعمیر کرکره برقی با آچارباز
نصب و تعمیر کرکره برقی شامل عیب یابی و تعمیر و نصب انواع کرکره برقی است. با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار آچارباز در اسرع وقت کارشناس به محل شده اعزام می‌شود.
نصب و تعمیر کرکره برقی

روش‌های چاپ روی کرکره برقی

1. چاپ روی کرکره برقی هنگام تولید کرکره

اگر قصد چاپ روی کرکره برقی را دارید، می‌توانید در زمان سفارش کرکره برقی چاپ روی آن را هم به درخواستتان اضافه کنید. در این صورت بدنه کرکره پس از تولید، به چاپخانه فرستاده می‌شود. سپس کرکره در داخل کوره قرار داده می‌شود و پس از انجام فرآیند رنگ بری، اطلاعات روی کرکره چاپ شده و پس از خشک شدن و پایان فرآیند چاپ، آماده ارسال به محل نصب است.

چاپ روی کرکره برقی با استفاده از چاپگرهای بزرگی که روی کرکره قرار می‌گیرند و با کیفیت بالا چاپ می‌کنند، انجام می‌شود. از مزایای چاپ روی کرکره هنگام تولید، به دقت و وضوح بالای چاپ نسبت به روش‌های دیگر و با دوام بودن چاپ است.

عرض پرینتر رابطه مستقیمی با اندازه چاپ آن دارد، هرچه عرض آن بیشتر شود، می‌تواند روی کرکره بزرگتری اطلاعات چاپ کند. اما در بازار کرکره‌هایی هم وجود دارد که عرض زیادی دارند و پرینتر مناسب آنها وجود ندارد و برای چاپ روی این کرکره‌ها باید از روش‌های دیگری استفاده کرد.

موادی که برای چاپ روی کرکره برقی به کار می‌روند باید در برابر شرایط آب و هوایی متنوع مقاومت کنند، چسبندگی و دوام مناسبی داشته باشند، راحت شسته شوند و به تیغه‌های کرکره برقی آسیبی وارد نکند. همچنین کمترین واکنش را نسبت به مواد شیمیایی و شوینده نشان دهند.

چاپ روی کرکره برقی هنگام تولید
چاپ روی کرکره برقی با استفاده از پرینترهای بزرگ و دقیق انجام می‌شود.
پیشنهاد مطالعه

2. چاپ روی کرکره برقی با استیکر و برچسب

روش دیگر چاپ روی کرکره برقی استفاده از استیکر و برچسب است. استفاده از این روش مزایایی مثل هزینه پایین و امکان چاپ روی کرکره پس از نصب دارد.

برای تولید برچسب و استیکر مخصوص چاپ روی کرکره از PVC نازک استفاده می‌شود که دو نوع براق و مات دارد.

برچسب‌ها نسبت به خط و خش مقاومت بالایی دارند و به راحتی دچار خراشیدگی و آسیب نمی‌شوند، برای شستشو هم راحت هستند و در حین شستن نگران کنده شدن آن نخواهید بود. در زمان سفارش استیکر به کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن دقت کنید.

چاپ روی کرکره برقی با برچسب و استیکر
چاپ روی کرکره برقی با برچسب ارزان‌تر از چاپ مستقیم است.
پیشنهاد مطالعه

3. چاپ روی کرکره برقی با نمد و پارچه

می‌توانید طرح مورد نظر را با تکه پارچه یا نمد درست کنید و برای چسباندن آن روی کرکره برقی از آهنربای دو طرفه استفاده کنید. البته این کار بیشتر برای کرکره پارکینگ خانه‌ها کاربرد دارد. این روش برای کسب و کار رسمی نیست و مخاطب را جذب نمی‌کند.

پیشنهاد مطالعه

4. چاپ روی کرکره برقی با نوارهای شب نما

برای چاپ تبلیغات خود روی کرکره برقی می‌توانید از چسب‌های شب نما استفاده کنید، این چسب‌ها را باید با دقت بالا بچسبانید تا در نهایت طرح مرتب و زیبایی به دست آورید.

اگر برچسب‌ها با دقت چسبانده نشوند ظاهر زشتی به کرکره برقی شما خواهد داد و شاید مجبور به تعویض آن شوید.

با چاپ مشخصات کسب و کار و راه‌های ارتباطی روی کرکره برقی مغازه، به طور شبانه روزی در حال تبلیغ کسب و کار خود هستید و در واقع تبلیغی دائمی و مقرون به صرفه است. از طرفی در زمان بسته بودن مغازه ارتباط شما با مشتری از طریق تلفن یا شبکه‌های اجتماعی  حفظ می‌شود.

با استفاده از این روش‌ها می‌توانید برای چاپ روی کرکره برقی اقدام کرده و به کسب و کارتان رونق بدهید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا