×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

سبک زندگیلوازم کوچک آشپزخانه

طرز تهیه انواع سالاد میوه تابستانی، ساده و شیک پذیرایی کنید!

طرز تهیه انواع سالاد میوه تابستانی، ساده و شیک پذیرایی کنید!

تابستان فصل رنگ‌های جذاب و میوه‌های دلپذیر است، مزه‌های دلچسب آلبالو، هلو، انجیر و گیلاس خبر از آمدن این فصل زیبا می‌دهند. در این روز‌های گرم و داغ، دلتان می‌خواهد با میوه‌های تابستانی یک میان وعده خوشمزه و خنک یا یک دسر لذیذ و سرد را امتحان کنید؟ پس منتظر چه هستید، با ما همراه شوید تا با دانستن طرز تهیه انواع سالاد میوه تابستانی، شب نشینی و مهمانی‌های خود را ساده، شیک و جذاب برگزار کنید.

سالاد میوه چگونه درست میشود؟ دست به کار شوید!

طرز تهیه سالاد میوه تابستانی؟ بله! این فقط شربت‌های خنک و غذا‌های سبک نیستند که تحمل گرمای تابستان را برای شما آسان می‌کنند. گاهی اوقات ترکیب چندین میوه خوشمزه با یکدیگر، می‌تواند تجربه دلچسبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

حالا بگذارید به شما بگوئیم که، یک سالاد میوه چگونه درست میشود. شاید به این فکر کنید که، درست کردن سالاد میوه قانون خاصی ندارد و فقط کافیست چند میوه را خرد کرده و با هم ترکیب کنید و تمام، سالاد خوشمزه شما آماده است.

اما این درست نیست، قبل از اینکه طرز تهیه سالاد میوه تابستانی را بدانید باید یک سری نکات را در هنگام تهیه آن رعایت کنید، تا در نهایت به یک سالاد میوه دلپذیر و شیک برسید.

سالاد میوه تابستانی
با دانستن فوت و فن و راز‌های سالاد میوه، بهترین سالاد میوه تابستانی را درست کنید

اجازه دهید با اولین قانون شروع کنیم، برای تهیه سالاد میوه تابستانی باید یک چاقوی تیز داشته باشید. پس قبل از اینکه میوه‌ها را بردارید، ابتدا چاقو را تیز کنید، زیرا میوه‌ها نباید له شوند. در خرد کردن آن‌ها عجله نکنید و مراقب انگشتانتان باشید.

نمی‌شود زیبایی را فراموش کرد، می‌شود؟ یک سالاد میوه خوشمزه و تازه، باید تزئین زیبایی هم داشته باشد. پس بعد از انتخاب میوه‌ها، با دقت آن‌ها را پوست گرفته و هسته‌ها را جدا کرده و یکنواخت برش بزنید. یکدست خرد کردن میوه‌ها و برش‌های یک اندازه باعث می‌شود زیبایی سالاد تابستانی دو چندان شود.

اگر دلتان یک سالاد میوه تابستانی شیک و دلچسب می‌خواهد، باید قید استفاده از میوه‌های یخ زده را بزنید. ممکن است با خود بگوئید چرا که نه، میوه یخ زده سالاد را هم خنک تر خواهد کرد. اما این یک روش اشتباه است، وقتی که میوه یخ زده را از یخچال بیرون می‌آورید و آن به دمای اتاق می‌رسد دیگر خبری از آن ظاهر زیبا نخواهد بود و میوه حتی پخته به نظر می‌رسد. شما که نمی‌خواهید به جای سالاد میوه، سوپ میوه درست کنید؟ پس میوه یخ زده را از گزینه‌ها خارج کنید.

تعمیر غذاساز در محل با آچارباز
تعمیر و عیب یابی غذاساز در محل، یکی از خدمات ارائه شده، توسط سامانه اعزام تعمیرکار به محل آچارباز است. کند شدن سرعت چرخش تیغه‌ها، از کار افتادن دکمه‌ها و پاره شدن سیم از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در اپلیکیشن ارائه خدمات آنلاین آچارباز می‌توانید آنها را جهت بررسی و رفع ایراد به تعمیرکار سیار آچارباز بسپارید.
درخواست تعمیر غذاساز

;

طرز تهیه سالاد میوه های تابستانی
سالاد میوه تابستانی، سرشار از خواص و ویتامین است و شما را سرحال می‌آورد

دوست و یار همیشگی سالاد میوه، که زیبایی آن را حفظ خواهد کرد چند قاشق آب لیموی ترش طبیعی است. وقتی که مشغول خرد کردن میوه‌ها هستید، نگران تغییر رنگ و تیره شدن آن‌ها نباشید، آب لیموی طبیعی را روی میوه‌ها بریزید و سپس روی بشقاب سالاد را با سلفون بپوشانید. خواهید دید که، طراوت و تازگی میوه‌ها حفظ خواهد شد.

اگر دوست دارید یک سالاد میوه زیبا و سرشار از ویتامین و تازگی داشته باشید، راز‌هایی که به شما گفتیم را بدون استثنا رعایت کنید. با دانستن این فوت و فن‌ها، همه عاشق سالاد میوه تابستانی خواهند شد و طرز تهیه آن را از شما خواهند گرفت.

سالاد میوه چگونه درست میشود
فقط با کمی آب لیموی ترش تازه، از تغییر رنگ میوه‌های سالاد تابستانی جلوگیری کنید

سالاد میوه تابستانی رژیمی، لذیذ و سالم

به دنبال طرز تهیه سالاد میوه تابستانی رژیمی هستید؟ بدون خامه، ماست و یا ماده‌ای که باعث افزایش وزن شود؟ دوست دارید یک میان وعده سالم و در عین حال خوشمزه را امتحان کنید؟ خب باید بگوئیم که این طرز تهیه مخصوص شماست. قلم کاغذ را برداشته و مواد لازم را بنویسید.

طرز تهیه سس سالاد میوه

  • 4 قاشق غذاخوری عسل
  • یک چهارم فنجان آب پرتقال تازه
  • پوست رنده شده لیمو

مواد لازم برای تهیه سالاد میوه

  • مقداری توت فرنگی تازه
  • 170 گرم بلوبری
  • 170 گرم تمشک
  • 3 عدد کیوی
  • یک پرتقال
  • 2 عدد سیب
  • یک انبه
  • مقداری انگور

قبل از هر کاری، ابتدا با آسان‌ترین کار، یعنی با درست کردن سس سالاد میوه شروع کنید. یک کاسه زیبا انتخاب کنید، تا سالاد میوه چشم نواز به نظر بیاید. یک ظرف کوچک برداشته و با ریختن مواد اولیه سس شروع کنید، ابتدا عسل را بریزید و سپس آب پرتقال. لیموی سنگی را برداشته و با استفاده از رنده تیز، کمی از پوست آن را درون این ترکیب بریزید. با یک قاشق یا چنگال کار مخلوط کردن سس را شروع کنید، ترکیب باید یکدست و یکنواخت شود پس تا حل شدن عسل دست از کار نکشید.

حالا باید میوه‌ها را بردارید، آن‌ها را با دقت شسته و پوست بگیرید. راز و رمز‌هایی را که درباره خرد کردن میوه‌ها، در ابتدا به شما گفتیم را که فراموش نکردید؟ بعد از پوست گرفتن میوه‌ها، آن‌ها را با دقت و منظم برش بزنید. برش یکدست، ظاهری زیبا به سالاد شما خواهد داد. لازم نیست بلوبری، تمشک و یا انگور را خرد کنید، آن‌ها به خودی خود ظاهری شگفت انگیز و اشتهاآور به سالاد شما خواهند داد. حالا کاسه زیبا و بلوری را برداشته و میوه‌ها را درون آن بریزید، سس سالاد را از یاد نبرید، آن را برداشته و روی مواد بریزید، با این ترکیب طعم و مزه‌ها را دو چندان خواهید کرد. با یک قاشق به آرامی مواد را با یکدیگر ترکیب کنید، میوه‌ها باید مزه سس را به خود بگیرند. بفرمائید سالاد میوه تابستانی رژیمی! مطمئن هستیم که امتحانش خواهید کرد، پس بعد از درست کردن آن نظر خود را در مورد این طرز تهیه با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد مطالعه
سالاد میوه تابستانی رژیمی
درست مانند یک تابلوی نقاشی، ببینید این سالاد میوه تابستانی رژیمی چه ترکیب رنگی اشتهاآوری دارد

طرز تهیه سالاد میوه تابستانی، رنگ و رویی تازه به مهمانی بدهید!

طرز تهیه سالاد میوه تابستانی که در ادامه به شما خواهیم گفت، مانند ستاره در میز پذیرایی شما می‌درخشد. پس بعد از فهمیدن این دستور تهیه، بدون هیچ شکی آن را برای مهمان‌های خود درست کنید.

مواد لازم برای تهیه سس سالاد میوه

  • یک قاشق غذاخوری آب لیمو ترش
  • یک قاشق چایخوری شربت افرا (می‌توانید عسل را نیز امتحان کنید)
  • یک دوم قاشق چایخوری زنجبیل رنده شده
  • کمی نمک

مواد لازم برای سالاد میوه

  • 10 عدد توت فرنگی خرد شده
  • 2 عد هلو خرد شده
  • یک دوم فنجان گیلاس
  • یک دوم فنجان بلوبری
  • یک دوم فنجان تمشک
  • یک چهارم فنجان ریحان تازه
  • یک چهارم فنجان نعناع
سالاد میوه برای تولد
به میوه‌های خوشمزه‌ای که، برای سالاد میوه انتخاب کرده‌اید به چشم یک پالت رنگی نگاه کنید

چاقوی تیز خود را برداشته و آشپزی را شروع کنید، اگر دوست ندارید با چاقو کار کنید غذاساز هم می‌توان کمک بزرگی برای شما باشد. توت فرنگی و هلو را با دقت خرد کنید، هسته گیلاس را گرفته و آن را از وسط نصف کنید. یک کاسه بزرگ بردارید، کاسه‌ای زیبا که بتواند، سالاد میوه را بهتر نشان دهد. حالا میوه‌های خرد شده و خوشرنگ خود را درون این ظرف بریزید.

نوبتی هم که باشد، نوبت درست کردن سس سالاد است آن را فراموش نکنید. در یک ظرف گود، آب لیموترش، شربت افرا و زنجبیل رنده شده و نمک را بریزید و با استفاده از یک همزن دستی کوچک این مواد خارق العاده را باهم ترکیب کنید. حالا که مطمئن هستید، مواد به خوبی با یکدیگر ترکیب شده‌اند باید آن را روی میوه‌های تابستانی بریزید. کاسه را برداشته و با تکان دادن آن، سس و میوه‌ها را باهم ترکیب کنید. نعناع و ریحان تازه را که از یاد نبرده‌اید؟ برای تزئین آن‌ها را کنار گذاشته‌ایم. پس آن‌ها را برداشته و روی میوه‌ها بگذارید و با بهترین ترکیب رنگی دنیا آشنا شوید. این هم از سالاد میوه تابستانی شما، همینقدر خوشمزه، همینقدر ساده!

پیشنهاد مطالعه
طرز تهیه سالاد میوه های تابستانی
شما با درست کردن این سالاد میوه، تنها یک میان وعده درست نخواهید کرد بلکه یک شاهکار خلق می‌کنید

طرز تهیه سالاد میوه تابستانی با خامه، باید امتحان کنید!

طرز تهیه سالاد میوه تابستانی با خامه، از این بهتر هم داریم؟ مطمئن هستیم اگر یکبار این سالاد را درست کنید، دیگر به سراغ رسپی‌های دیگر نخواهید رفت. اگر از مزه‌های قدیمی سالاد خسته شده‌اید، باید این طرز تهیه را در برنامه غذایی خود بگذارید. اجازده دهید ابتدا به شما، مواد لازم برای تهیه این میان وعده دلچسب را بگوئیم.

مواد لازم برای سس سالاد میوه با خامه

  • یک دوم فنجان ماست (ما به شما ماست توت فرنگی یا ماست وانیلی را پیشنهاد می‌کنیم)
  • یک دوم فنجان خامه زده شده

مواد لازم برای تهیه سالاد میوه تابستانی با خامه

  • یک فنجان توت فرنگی
  • یک فنجان تمشک تازه
  • یک فنجان انگور
  • یک عدد سیب سبز
  • یک عدد موز خرد شده
طرز تهیه سالاد میوه تابستانی با خامه
ترکیب ماست طعم دار و خامه، یک بافت جادویی برای سالاد تابستانی شما به ارمغان خواهد آورد

قبل از اینکه میوه‌ها را خرد کنیم، ابتدا باید خامه زده شده را درست کنیم. لازم نیست خرید خاصی انجام دهید، یک بسته خامه صبحانه کافیست. خامه را در یخچال گذاشته و بگذارید سرد شود، سپس یک ظرف بزرگ برداشته و خامه را در آن ریخته و کمی شکر و وانیل به آن اضافه کنید. شاید بتوانید شکر را حذف کنید، اما وانیل را برای دادن عطر خوش به خامه نگه دارید. میکسر را روشن کرده و خامه را در حدود بیست الی سی ثانیه هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کند. اکنون خامه را برای بیست و پنج دقیقه درون فریزر بگذارید.

در این فاصله می‌توانید میوه‌های سالاد تابستانی را، پوست گرفته و خرد کنید. حالا خامه را از فریزر بیرون آورده و بگذارید بافت آن نرم شود. سپس دوباره با استفاده از میکسر، آن را در یک جهت ترکیب کنید، این هم از خامه زده شده!

ماست توت فرنگی یا وانیلی را، با خامه زده شده ترکیب کنید. میوه‌های خرد شده را، در یک ظرف ریخته و سپس این سس سالاد خوشمزه را با آن‌ها ترکیب کنید. خامه با بافت کرمی که به این سالاد خواهد داد، آن را بسیار دلپذیر خواهد کرد. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید، انتخاب یک ظرف زیبا، برای سرو سالاد است. می‌توانید سالاد میوه تابستانی با خامه را، در یک جام نیز بریزید. بعد از درست کردن این سالاد لذیذ، تمامی دوستانتان از شما رسپی آن را می‌خواهند. پس لطفا این طرز تهیه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سالاد میوه با خامه
با چند برگ نعنای تازه، سالاد میوه تابستانی خود را زیبا‌تر و مزه دار تر کنید
پیشنهاد مطالعه

سالاد میوه تابستانی با بستنی، خنک بنوشید!

یکی از بهترین دستور‌های تهیه سالاد میوه، که بزودی محبوب دل شما خواهد شد ترکیب آن با بستنی است. گاهی گرما و حرارت در تابستان، می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. پس چه اشکالی دارد اگر بخواهیم، دو دسر دلپذیر و خنک را برای مقابله با گرمی هوای تابستان باهم ترکیب کنیم؟ سالاد میوه تابستانی با بستنی، ترکیبی از میوه‌های رنگارنگ و بستنی نارگیلی اشتهاآور است. پس اگر طرفدار میوه و بستنی هستید، این طرز تهیه می‌تواند برای شما یک انتخاب عالی باشد.

طرز تهیه بستنی نارگیلی

  • 300 میلی لیتر شیر نارگیل
  • 300 میلی لیتر خامه
  • 150 گرم شکر
  • 50 گرم نارگیل خشک شده (اگر دوست ندارید، می‌توانید حذفش کنید)

طرز تهیه سالاد میوه تابستانی با بستنی

  • 100 گرم توت فرنگی تازه
  • 1 عدد موز
  • 2 عدد کیوی کوچک
  • 1 عدد هلو
  • 2 عدد آلو
  • 2 عدد زردآلو
  • تعدادی تمشک
  • نصف یک لیموی تازه
  • 2 قاشق غذاخوری شکر
سالاد میوه تابستانی با بستنی
میوه‌های تابستانی با رنگ‌های زیبایی که دارند، بر زیبایی میز پذیرایی شما خواهند افزود

بگذارید صادقانه بگوئیم، که شما در این طرز تهیه به یک بستنی ساز نیاز خواهید داشت. البته باید بگوئیم که اگر غذاساز هم در خانه دارید، مشکلی در تهیه بستنی خانگی نخواهید داشت. می‌دانیم، هرکسی حوصله بریز و بپاش دستگاه غذاساز یا بستنی ساز را ندارد، اما به شما اطمینان می‌دهیم که این بستنی آنقدر خوشمزه است که شما را مجاب به اینکار خواهد کرد. اگر مدت زیادی است که از غذاساز استفاده نکردید، قبل از هر کاری آن را روشن کرده و ببینید که کار می‌کند یا نه. اگر مشکلی در کارکرد دستگاه می‌بینید، برای تعمیر غذاساز اقدام کنید.

پس بیش از این صبر نکنید و دستگاه خود را روشن کنید. باید بستنی را حدود یک روز قبل از، تهیه سالاد درست کنید. پس یک کاسه بزرگ برداشته و شیر نارگیل، شکر، خامه و پودر نارگیل را در آن بریزید. حالا که بستنی درست شده و ماده به قوام رسیده، آن را برای حدود دوازده ساعت درون یخچال قرار دهید.

یکی دو ساعت قبل از بیرون آوردن بستنی، باید سالاد خوشرنگ و زیبای تابستانی را درست کنیم. ابتدا میوه‌های تابستانی را بشوئید، سپس موز و هلو را پوست گرفته و آن‌ها را خرد کنید. برش زدن یکدست و یکنواخت را فراموش نکنید. حالا یک کاسه زیبا بردارید، لازم نیست به دنبال کاسه‌های بلور یا شیشه‌ای باشید، سخت نگیرید، یک کاسه با رنگی زیبا کافیست.

سالاد میوه با بستنی
با بستنی نارگیلی در کنار سالاد میوه، تابستانی خنک، خوشمزه و شاد داشته باشید

میوه‌های خرد شده را درون کاسه ریخته و سپس روی آن‌ها شکر و آب لیموی تازه بریزید. برای اینکه میوه‌ها تغییر رنگ ندهند، روی کاسه را با سلفون بپوشانید و آن را در یخچال بگذارید. نیم ساعت قبل از سرو، سالاد را از یخچال بیرون آورده و بگذارید کمی با محیط هم دما شود.

بستنی را روی سالاد بگذارید، می‌بینید چه خوشرنگ و اشتهاآور شده، انگار نه تنها آشپزی بلکه یک اثر هنری خلق کرده‌اید. سالاد میوه تابستانی با بستنی، می‌تواند تمامی مهمانی‌های شما را، به یک شب نشینی شیک و شاد تبدیل کند.

سس سالاد میوه تابستانی
با کمی پودر نارگیل، مزه بیشتری به سالاد میوه تابستانی و بستنی بدهید

طرز تهیه سالاد میوه برای تولد و مهمانی‌های شما

در این مقاله شما را با تعدادی، سالاد میوه خوشرنگ و خوشمزه تابستانی آشنا کردیم. شما به راحتی می‌توانید هریک از این رسپی‌های دلچسب و زیبا را، در کمترین زمان ممکن برای مهمانی‌های خود آماده کنید. سالاد میوه برای تولد، مهمانی و یا حتی یک دورهمی ساده، یک ایده شیک و در عین حال ساده است. اگر هریک از رسپی‌های گفته شده را درست کردید، خوشحال می‌شویم نتیجه را با ما در میان بگذارید. اگر طرز تهیه سالاد میوه تابستانی را می‌دانید، که در این مقاله به آن اشاره‌ای نشده آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. پیشنهاد میکنم اگه دوست دارید بعضی مغزها مثل خورده گردو هم داخل سالاد بریزید خیلی خوشمزه میشه یه امتحانی بکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا