×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

سرویس و تعمیر خودرو

راهنمای خرید کارواش خانگی

خرید کارواش خانگی

کارواش خانگی یک وسیله کاربردی، برای شستشو و تمیز‌کردن خودرو محسوب می‌شود. این وسیله کاربردی در مصرف آب صرفه جویی می‌کند، و ما‌را از مراجعه پی‌در‌پی به کارواش بی‌نیاز می‌کند. کارواش خانگی نظافت خودرو را بسیار آسان کرده و وقت نیروی کمتری از ما برای نظافت می‌گیرد. در این مقاله راهنمای شما، برای خرید کارواش خانگی خواهیم بود. با ما همراه باشید.

کارواش خانگی چگونه کار می‌کند؟

آب کم فشار لوله‌کشی از طریق ورودی دستگاه وارد آن می‌شود. موتورکارواش، آب را پمپاژ کرده و آن را از خروجی دستگاه با فشار بالایی خارج می‌کند. هرچه آب بیشتر باشد، با سرعت و فشار بیشتری خارج می‌شود. آب وارد شلنگ در دست کاربر شده و با فشار خارج می‌شود. آبی که با فشار از کارواش خانگی خارج می‌شود، با شدت به سطوح برخورد می‌کند.

از این آب پر فشار برای تمیز‌ کردن کف حیاط، آلاینده‌های شیمیایی و پاک کردن لکه از بدنه خودرو استفاده می‌شود. از کارواش خانگی برای تمیز ‌کردن کف حیاط و دیوار‌ها نیز استفاده کنید. حیاط، دیوار و ماشین شما بر اثر بارندگی کثیف شده است و فرصت و وسیله‌ای برای تمیز‌کردن آن‌ها ندارید؟ کافیست اپلیکیشن آچارباز را در گوشیتان نصب کرده و درخواست خدمات کارواش خودرو با آب در محل خود را در آن ثبت کنید. مشاوران آچارباز به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

چه نوع کارواشی بهتر است؟

کارواش‌های خانگی به دو دسته گازسوز و الکتریکی تقسیم می‌شوند. کارواش‌های گازسوز برای روشن شدن، احتیاج به منابع سوختی مانند بنزین، نفت و یا ذغال دارند. موتور کارواش‌های گازسوز در حین کار دود تولید می‌کنند، پس مناسب استفاده برای فضاهای بسته نیستند. کارواش‌های برقی هم به راحتی با برق روشن می‌شوند، و به محیط زیست آسیبی نمی‌رسانند. اما محدودیت دارند و تا جایی پیش می‌روند که طول سیم کابل اجازه دهد.

اما کارواش‌های گازسوز این محدودیت را ندارند، ولی در عین حال سر‌و‌صدا و وزن بیشتری دارند. همچنین این کارواش‌ها قدرت بیشتری به نسبت کارواش برقی دارند، اما بسیار گران‌تر هستند.

محیط و وسایلی که می‌خواهید کارواش را با آن تمیز کنید را در نظر بگیرید. سکوت یا سر‌و‌صدا؟ بوی بنزین یا برق؟ به این سوالات جواب دهید، و متناسب با محیطی که دارید بهترین کارواش خانگی را انتخاب کنید.

خرید کارواش خانگی

نکات مهم در خرید کارواش خانگی

کارواش‌های خانگی امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. عملکرد مناسب این کارواش‌ها در تمیز‌کردن سطوح مختلف، آن‌ها را به یک گزینه ایده‌ال برای نظافت تبدیل کرده است. کاهش هزینه، صرفه‌جویی در آب، انرژی و زمان تنها تعدادی از دلایل این محبوبیت هستند. در اینجا نکات مهم در خرید کارواش خانگی را به شما می‌گوییم با ما همراه باشید.

قدرت کارواش شما چقدر است؟

کارکرد درست هر کارواش خانگی بستگی به عملکرد پمپ آن دارد و قدرت پمپاژ کردن را توان موتور تعیین می‌کند. در هنگام خرید کارواش خانگی به توان موتور دقت کنید. بعضی از کارواش‌های خانگی۸۰ و قوی ترین آن‌ها ۲۵۰۰ وات توان دارند.

حال شاید این سوال برای شما پیش آید که حداکثر فشار آبی که کارواش خانگی می‌تواند تولید کند چقدر است؟ در مقابل مصرف آب کارواش خانگی شما چقدر است؟

میزان آن را در نظر بگیرید. اسم مقیاس فشار آب بار است. کوچک‌ترین کارواش‌های خانگی از ۶ بار و بزرگترین آن‌ها تا ۱۶۰ بار قدرت دارد. طبیعی است که هرچه بار بیشتر باشد دستگاه توانایی بیشتری برای تمیز‌کردن دارد.

خرید کارواش خانگی

جریان آب بیشتر، تمیزی بیشتر

اگر قصد خرید کارواش خانگی داشته باشید با این عبارت مواجه شده‌اید: حداکثر دبی آب. این عبارت چه معنی می‌دهد؟

در واقع حداکثر جریان آبی که با فشار در طی یک دقیقه از کارواش خانگی خارج می‌شود، حداکثر دبی آب نام دارد. حداکثر دبی آب از ۵ لیتر تا ۸ لیتر در کارواش‌های خانگی مختلف، متغیر است.  هرچه جریان آب بیشتر باشد قدرت تمیز‌کنندگی کارواش نیز بیشتر خواهد بود. به یاد داشته باشید، بالا بودن جریان آب، از مشخصات یک کارواش خوب است. جریان آب بیشتر، یعنی زمان کمتر برای شستشو. به این معنا که با جریان آب زیاد، هنگام شستشو، هم در وقت صرفه‌جویی می‌کنیم، هم در میزان انرژی و هم در مصرف آب.

خرید کارواش خانگی

سبک یا سنگین مسئله این است!

یک کارواش خانگی مناسب باید وزن ایده‌الی نیز داشته باشد. با توجه به اینکه که در هنگام کار، کارواش خانگی را جا‌به‌جا می‌کنید، باید بتوانید به راحتی آن را حرکت دهید. دقت کنید کارواش‌ها به دو دسته چرخدار و بدون چرخ تقسیم می‌شوند. اگر می‌خواهید با دستگاه کارواش نقاط دیگر را نیز تمیز کنید، کارواش چرخدار را انتخاب کنید. قبل از خرید به چرخ‌ها نگاه کنید. چرخ ها باید توان نگه داشتن وزن کارواش را داشته باشند.

خرید کارواش خانگی

لوازم جانبی کارواش خانگی

بسیاری ازکارواش‌های خانگی با لوازم جانبی به بازار عرضه می‌شوند. هرچه تعداد این لوازم جانبی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. این لوازم شامل نازل، شلنگ و یا مخزن مواد شوینده هستند. در اینجا شما را با لوازم جانبی کارواش خانگی آشنا خواهیم‌کرد.

شلنگ فشار قوی، بهترین انتخاب است

از شلنگ‌های فشار قوی برای کارواش خانگی استفاده کنید. شلنگ‌های معمولی تحمل قدرت فشار بالای آب را ندارند، و ممکن است حین کار پاره شوند. اندازه فضایی که می‌خواهید کارواش را با آن تمیزکنید در نظر بگیرید. به اندازه سیم و شلنگ دستگاه دقت کنید. این دو باید از اندازه‌ی مناسبی برخوردار باشند تا محدودیتی در حین کار ایجاد نکنند و دسترسی کامل به شما بدهند.

چه آب پاشی برای کارواش بهتر است؟

نازل یا آب پاش قطعه‌ای است که به انتهای شلنگ آب متصل می‌شود. نازل به شما این امکان را می‌دهد که جریان آب را به آسانی به سمت هدف مورد نظر خود هدایت کنید. هر نازل دارای چند نوع سری متفاوت است. به عنوان مثال اگر می‌خواهید درز بین کاشی‌های حیاط را تمیز کنید باید از نازل سوزنی یا صفر استفاده کنید. نازل سوزنی آب را با فشار و متمرکز از شلنگ خارج می‌کند، اما سطح آن نازک است. نازل کاردکی یا تیغه‌ای، سطح بیشتری را برای تمیز کردن پوشش می‌دهد، اما فشار آب را کمتر می‌کند.

اگر می‌خواهید زاویه‌ی پاشیدن آب را تغییر دهید، از نازل قابل تنظیم استفاده کنید. نازل قابل تنظیم با قطعه‌ای که دارد امکان تغییر زاویه آب را برای شما فراهم می‌کند.

خرید کارواش خانگی

مخزن دستگاه شستشوی ماشین خانگی

می‌خواهید برای شستشوی بهتر از مواد شوینده استفاده کنید؟ کارواش شما مخزن مواد شوینده دارد؟

اگر جواب منفی است باید راه سنتی شستشو را انتخاب کنید. مقداری کف درست کنید و ماشین را با آن بشویید. گاهی اوقات مخزن مواد شوینده بر روی دستگاه قرار دارد و شما به آسانی می‌توانید مواد شوینده را درون آن ریخته و نظافت را شروع کنید. در برخی از کارواش‌ها، مخزن مواد شوینده را به طور جداگانه طراحی می‌کنند. این مخزن‌ها طوری ساخته‌ شده‌اند که به آسانی بر روی کارواش نصب شوند.

حال در صورتی که خودتان قادر به شستشوی ماشین نبودید و یا فرصت نمی‌کنید خودروی خود را به کارواش منتقل کنید، نگران نباشید آچارباز در محل، خدمات کارواش نانو ماشین شما را انجام خواهد داد. کافیست درخواست خود را در سامانه آچارباز ثبت کنید:

سرویس کارواش خودرو در محل با آچارباز
خدمات کارواش خودرو در محل آچارباز، ارائه انواع خدمات ماشین شویی، روشویی و توشویی خودرو در محل و انواع خدمات آنلاین کارواش خودرو در کمترین زمان. با کارواش آنلاین خودرو، نظافت خودروی شما در هر محله‌ای از تهران و در هر ساعتی که شما بخواهید با تعرفه‌های از پیش تعیین شده انجام می‌شود.
درخواست کارواش خودرو
5/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا