×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

نرم افزار

مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو

بسیاری از کاربران همیشه طرفدار لپ تاپ‌های لنوو بوده‌اند و برند لنوو از جمله برندهای فعال در بازار ایران است، که مخاطبان بسیاری را جذب خود کرده است، چرا که لپ تاپ‌های لنوو از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار هستند. اما در این بحث به بررسی مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو می‌پردازیم.

از جمله مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- مشکلات گرافیکی

یکی از مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو مشکلات مربوط به گرافیک است. به گزارش برخی از کاربران گاهی مشاهده می‌شود که گرافیک لپ تاپ (Gpu) به درستی عمل نمی‌کند. یعنی در زمان پخش فیلم، مشکل ایجاد می‌شود و تصویر را به خوبی نمایش نمی‌دهد و به طور کلی با ایراد گرافیکی مواجه می‌گردد.

در بیشتر موارد علت مشکل گرافیکی در لپ تاپ لنوو به دلیل درست نصب نشدن درایورها است و یا اینکه این مشکل به دلیل قدیمی بودن درایورها ایجاد می‌شود. در این صورت برای نصب ورژن جدید بهتر است، از ورژن‌های جدید، درایور گرافیک را دانلود و نصب کنید که برای دانلود می‌توانید به سایت لنوو رفته و درایور مخصوص لپ تاپ خود را دانلود و نصب کنید.

پیشنهاد مطالعه

2- کند شدن سرعت سیستم

کند شدن سرعت سیستم و تاخیر در انجام دستور العمل‌ها از دیگر مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو است، که گاهی برخی از دارندگان و کاربران لپ تاپ لنوو متوجه می‌شوند، که سیستم متوقف می‌شود و یا به اصطلاح لگ می‌زند.

مشکل کندی سرعت لپ تاپ اگر چه می‌تواند دلایل سخت افزاری داشته باشد، ولی در بیشتر موارد به دلیل مشکلات نرم افزاری روی می‌دهد، که برای رفع این مشکل می‌توانید ابتدا ویندوز لپ تاپ را تعویض کنید و در صورت برطرف نشدن به بررسی علت سخت افزاری مشکل بپردازید. ولی با این حال در بیشتر از 90 درصد مشکل لگ زدن لپ تاپ دلایل نرم افزاری دارد و با بررسی نرم افزاری و پاک‌سازی از ویروس و غیره … مشکل برطرف می‌شود.

3-مشکل بد سکتور در لپ تاپ

بدسکتور لپ تاپ به دو دلیل سخت افزاری و نرم افزاری به وجود می‌آید، که در بیشتر مواقع ایجاد بد سکتور در لپ تاپ لنوو به دلیل نرم افزاری است و یکی از مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو محسوب می‌شود. مشکل بدسکتور به خرابی بخشی از هارد و یا همان فضای ذخیره سازی در لپ تاپ لنوو گفته می‌شود، که دیگر سیستم عامل توانایی خواندن اطلاعات ذخیره شده در یک بخش از هارد لپ تاپ را ندارد. این مشکل در هاردهای مغناطیسی و جدید SSd بیشتر رخ می‌دهد. البته در هاردهای اینترنال و اکسترنال هم ممکن است به وجود آید.

ایجاد شدن بدسکتور در لپ تاپ که یکی از مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو است می‌تواند، به همراه نشانه‌هایی باشد که از جمله آن می‌توان به دریافت مکرر پیغام خطا در زمان کپی کردن و انتقال فایل، عوض شدن اسامی فولدرها و فایل‌ها، مخفی شدن برخی از فایل‌ها و فولدرها، بی صدا شدن هارد، کند شدن در زمان باز کردن فایل و یا پوشه‌ای خاص، وجود صداهای غیر معمول از هارد، مرگ صفحه نمایش و یا آبی رنگ شدن آن، پایین آمدن سرعت لپ تاپ، هنگ کردن در فواصل زمانی مشخص، بوت نشدن و بالا نیامدن و غیره اشاره کرد.

برای رفع این مشکل در اولین قدم باید به عیب یابی و شناسایی مشکل پرداخت و سپس به تعمیر آن اقدام نمود.

4- ویروسی شدن لپ تاپ

ویروسی شدن از جمله مشکلات متداول لپ تاپ‌ها است، که در بیشتر لپ تاپ‌ها به دلیل استفاده از نرم افزاهای آلوده و یا اتصال به شبکه اینترنت و عدم نصب بودن آنتی ویروس معتبر و قوی به وجود می‌آید. از این رو، ویروسی شدن یکی از مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو است، که در بسیاری از موارد برای برخی از کاربران پیش می‌آید و سبب ناراحتی و آزار افراد می‌شود.

برای رفع این مشکل در ابتدا بهتر است سیستم را ویروس‌یابی کنید، سپس اگر مشکل برطرف نشد و ویروس پاک نشد می‌توانید به تعویض ویندوز و یا فرمت کردن سیستم اقدام کنید.

5- مشکل بدافزار

از دیگر مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو می‌توان به آسیب‌های بد افزاری و وجود باگ‌های امنیتی در آن اشاره کرد. به گزارش برخی از کاربران یکی از مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو وجود باگ امنیتی در این لپ تاپ‌ها است که توسط نرم افزار سوپرفیش به صورت پیش فرض روی این لپ تاپ‌ها نصب شده است. این باگ امنیتی سبب فعال نگه داشته شدن پسورد کاربران در حافظه خود می‌شود و برای هکرها که مشکل امنیتی این لپ تاپ را یافته‌اند قابل دسترسی است.

در حالی که با پاک کردن این نرم افزار هم مشکل حل نمی‌شود. کسانی که لپ تاپ‌های آنها دارای این باگ امنیتی و بد افزاری است، نباید از شبکه‌های وای فای عمومی استفاده کنند و باید برای اتصال به اینترنت از شبکه‌های خصوصی و شخصی استفاده کنند. البته این مشکل مربوط به سری‌های قدیمی لپ تاپ لنوو است که با بروزرسانی‌های ارائه شده از سوی شرکت لنوو این مشکل حل می‌شود.

6- مشکل کار نکردن تاچ پد لپ تاپ

کار نکردن تاچ پد لپ تاپ لنوو بیشتر به دلایل نرم افزاری به وجود می‌آید، که سبب به هم ریختن تمرکز کاربرها می‌شود و در کار افراد خلل ایجاد می‌کند. در حالی که این مشکل را می‌توان به راحتی و سادگی برطرف کرد. به عقیده بسیاری از کارشناسان در صورت بروز این مشکل کاربر با یک ریست ساده در بیشتر موارد می‌تواند، مشکل را حل کند.

در برخی موارد دلیل کار نکردن تاچ پد لپ تاپ غیرفعال شدن آن است که می‌توانید آن را با فشار دادن کلیدهای FN+F8  برطرف کنید. همچین این مشکل می‌تواند به دلیل تنظیمات تاچ پد به وجود آید که برای برطرف کردن آن می‌توانید از طریق کنترل پنل اقدام کنید.

 

7- مشکل هنگ کردن لپ تاپ

هنگ کردن لپ تاپ از جمله مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو است، که شاید برای هر کاربری پیش بیاید. هنگ کردن لپ تاپ به دلایل مختلف از جمله علل نرم افزاری مانند پر شدن حافظه، اجرای همزمان چندین برنامه سنگین، نصب کردن نرم افزارهای ناسازگار به سیستم عامل، خرابی‌های ناشی از سیستم عامل ویندوز و ویروسی شدن به وجود آید. که برای برطرف کردن آن ابتدا باید بررسی کنید و مشکل هنگ کردن لپ تاپ شناسایی شود. سپس بعد از عیب‌یابی می‌توانید اقدام به رفع کردن هنگی لپ تاپ لنوو کنید.

 

تعمیر لپ تاپ در محل با آچارباز
سرویس تعمیر لپ تاپ در محل آچارباز یک تعمیرگاه سیار آنلاین کامپیوتر است که کار آن عیب یابی و رفع ایراد تمامی سیستم‌های لپ تاپ است. در صورت بروز مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، کافیست در اپلیکیشن خدمات سیار آچارباز، درخواست تعمیرکار سیار لپ تاپ را ثبت کنید.
درخواست تعمیر لپ تاپ

 

8- خرابی‌های ناشی از سیستم عامل ویندوز

یکی دیگر از مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو خرابی‌های ناشی از سیستم عامل ویندوز است. ویندوزهای لپ تاپ به مرور زمان با انواع آسیب‌ها و خطاهای عملکردی و کاربردی مواجه می‌شوند.

در برخی موارد ما شاهد انواع خطاهای ویندوز هستیم و یا اینکه به دلیل درست نصب نشدن و یا از بین رفتن برخی از فایل‌های ویندوز و همچنین ویروسی شدن سیستم عامل، برخی خرابی‌ها برای سیستم عامل ویندوز به وجود می‌آید که نیاز است بررسی و برطرف شوند. با این حال در بسیاری از مواقع برای رفع خرابی‌های ناشی از ویندوز توصیه می‌شود که ویندوز نصب شده فرمت شده و مجدد ویندوز نصب کنید.

9-مشکل وای فای

مشکل وای فای و روشن نشدن آن از جمله مشکلاتی است که به طور معمول کاربران لپ تاپ لنوو با آن مواجه می‌شوند. مشکل وای فای با توجه به نیاز اکثر افراد برای اتصال به اینترنت می‌تواند از جمله مشکلات آزار دهنده برای کاربران باشد. با این حال چون مشکل وای فای از جمله مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو است، در اکثر موارد با برخی دستکاری‌های ساده می‌توان مشکل را برطرف کرد.

در بیشتر موارد مشکل وای فای لپ تاپ لنوو مربوط به درایور Lenovo ACPI-compliant virtual power controller  است که هنگام نصب Driver pack solution نصب می‌شود. غافل از اینکه این درایور مخصوص ویندوز ۸ و ۸٫۱ به بالا است. برای رفع این مشکل می‌توانید به روش زیر اقدام کنید.

Manage > device manager > system devices

و در ادامه به درایور lenovo ACPI-compliant virtual power controller رفته و آن را حذف کنید. با خاموش و روشن کردن دستگاه (ری استارت کردن آن) می‌توانید، مشکل وای فای لپ تاپ لنوو را حل شده بدانید و از وصل شدن به دنیای اینترنت لذت ببرید.

10-مشکل در حسگر اثر انگشت

به گزارش کاربران و دارندگان لپ تاپ لنوو یکی از مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو مربوط به آسیب پذیری در نرم افزار ویژه حسگر اثر انگشت است که در سیستم‌عامل‌های ویندوز 7، 8 و 8.1 رخ می‌دهد. این مشکل به هکرها اجازه می‌دهد با استفاده از پسوردهای غیرقابل ویرایش از سد حسگر اثر انگشت عبور کرده و وارد سیستم عامل شوند. براساس اعلام شرکت لنوو این مشکل در آسیب پذیری نرم افزار در برخی از لپ تاپ‌های سری Thinkpad ، ThinkStation و همچنین Thinkcentre لنوو شناسایی شده است.

اطلاعات حساس ذخیره شده در نرم افزار Fingerprint Manager Pro از جمله گواهینامه‌های ورود به ویندوز، اطلاعات اثر انگشت و اطلاعات کاربران، با الگوریتم‌های ضعیف رمز نگاری شده‌اند. این اطلاعات برای همه حتی با دسترسی‌های غیر از ادمین نیز قابل دستیابی هستند. البته هکرها در صورتی می‌توانند از این آسیب پذیری لپ تاپ سوء استفاده کنند، که به لپ تاپ دسترسی داشته باشند.

11-مشکل بلوتوث

از جمله مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو مشکل بلوتوث است، که در برخی موارد با وجود اینکه همه چیز به نظر درست می‌رسد، ولی بلوتوث کار نمیکند و قادر به شناسایی و ارتباط با دیگر بلوتوث‌های نمی‌شود. از این رو، کاربر برای انتقال داده و فایل با مشکل مواجه می‌شود و یا اینکه قادر به وصل کردن موس، صفحه کلید و دیگر وسایل جانبی به لپ تاپ نیست. چرا که بلوتوث لپ تاپ اصلا جفت نمی‌شود.

این مشکل در بسیاری از مواقع به دلیل نصب نبودن درایور بلوتوث و یا نصب ناقص آن ایجاد می‌شود و یا اینکه تنظیمات بلوتوث درست نیست. برای رفع این مشکل می‌توانید Driver Booster  نصب کنید و بعد آن را اجرا کنید. این نرم افزار درایورهایی که نصب نیستند را بررسی و نصب می‌کند.

در این بحث به بررسی مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو پرداختیم، اما اگر گاهی از پس رفع مشکلات دستگاه خود برنیامدید، کار را به کارشناس مجرب بسپارید. در حال حاضر سامانه آچارباز، آماده ارائه خدمت به مشتریان خود است. شما مشکلات لپ تاپتان را از طریق سایت و یا اپلیکیشن آچارباز ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس گرفته و در اولین فرصت کارشناس مجرب به محل شما اعزام شود

 

منبع:
easeus.com
anysoftwaretools.com
appuals.com

 

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫61 دیدگاه ها

  1. لپتاب من ideapad 3 core i3 هست.مشکل من اینه که با بازشدن صفحه لپتاب خودبه خود روشن میشه بدون اینکه دکمه پاور و بزنم بایدچکارکنم؟

    1. با سلام
      برای حل این مشکل دو راه وجود دارد:
      1-برنامه Lenovo Vantage را نصب کنید و بعد از باز کردن نرم افزار گزینه flip to boot را غیر فعال کنید.
      2- از کنار ساعت ویندوز روی عکس باطری کلیک کنید و وارد power option و change plan setting را بزنید، در صفحه روی عبارت change advanced power setting کلیک کرده و در صفحه جدید power buttons and lid را بزنید و قسمت lid open action را غیر فعال کنید.

  2. سلام ببخشید من لب تاب من lenovo است و جدید خریدم و الان هرچی هارد را واردش میکنم تو مای کامبیوتر نمیاره باید چیکار کنم تا برام باز شه؟

    1. باسلام
      روکسانای عزیز، منظورتان از هارد هارد اکسترنال است یا اینترنال؟ اگر در اتصال هارد اینترنال دچار اختلال شده اید، از قسمت Setup وارد تنظیمات بایوسشده و سوئیچ هارد دیسک را on کنید. برای رفع مشکل هارد اکسترنال نیز، صحت کابل و پورت و همچنین آپدیت بودن درایورهای usb را بررسی کنید. چنانچه مشکل رفع نشد، شما می‌توانید درخواست تعمیر لپ تاپ در محل خود را در سایت آچارباز و یا با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  3. سلام لبتابم lenovo G510 هست صدای میکروفنش داخل بازی ها تغییر میکنه (صداش خیلی بد میشه)

    چجوری باید درستش کنم❤

    1. باسلام
      امیر علی عزیز، برای رفع مشکل از Device Manager درایور صدا > درایور میکروفن را آپدیت کنید. چنانچه مشکل رفع نشد، شما می‌توانید درخواست تعمیر لپ تاپ در محل خود را در سایت آچارباز و یا با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

    1. باسلام
      فاطمه عزیز، اگر از اتصال سیستم خود به اینترنت و وجود حجم کافی اینترنت، اطمینان دارید، با مرورگر دیگری، اقدام به دانلود کنید، ممکن است در قسمت تنظیمات مرورگر دانلود را بلاک کرده باشید. همچنین پاک کردن کش مرورگر نیز میتواند به شما کمک کند. اگر مشکل رفع نشد شما می‌توانید درخواست تعمیر لپ تاپ در محل خود را در سایت آچارباز و یا با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  4. سلام خسته نباشید من یه مدته توی کلاسای انلاین شرکت میکنم بعد یه مدت کوتاه لگ میفته کل سیستمم هنگ میکنه ولی توی هیچ سایت و برنامه ای این اتفاق نمیفته پشتیبانی هم میگه سایت درسته بنظرتون مشکل از کجاست ویندوز 7

    1. باسلام
      حسین عزیز،در صورتی که از مرورگر کروم استفاده می‌کنید، توجه کنید که این مرورگر، حجم زیادی از پردازنده را اشغال می‌کند. مرورگر را آپدیت و سپس گزینه oogle Chrome Hardware Acceleration را غیر فعال کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد، شما می‌توانید درخواست تعمیر لپ تاپ در محل خود را در سایت آچارباز و یا با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  5. سلام خسته نباشید ببخشید من یه بار پوشه c پر شده بود چند تا از folder های پوشه c را به پوشه e منتقل کردم حالا هر کاری میکنم چون میخواستم یه نرم افزار نصب کنم حالا نه نرم افزار باز میشه نه نصب میشه و پیغام خطا میدهد
    لطفا راهنمایی کنید

    1. باسلام
      حمیدرضای عزیز، پوشه c محل قرار گیری نرم افزارهای اجرایی نیز است. ممکن است فایل‌های انتقالی شما جزو این موارد بوده است. برای رفع مشکل دوباره نصب و تنظیمات سیستم عامل را بررسی کنید. اگر مشکل رفع نشد شما می‌توانید درخواست تعمیر لپ تاپ در محل خود را در سایت آچارباز و یا با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند

  6. سلام
    لپ تاپLegion y500 حدود یک ماهه خریدم از همون هفته اولش که روشن میکردم تا الان اکثر اوقات بعد از روشن شدن به صفحه پسورد زدن که میرسه صفحه تاریک میشه و به سختی قابل دید هست و بعد از اینکه دور دکمه پاور میزنم درست میشه خواستم لطفا راهنمایی کنید مشکل از چیه؟

  7. سلام لبتاب من قبلا وب کمش کار میکرد چند وقت پیش ویندوز عوض کردم دیگه سمت وبکم نرفتم تا یه مدت پیش فهمیدم دوربینم وصل نمیشه تو دوایس منیجرم رفتم ولی کلا درایو دوربینم نیست باید چکار کنم الان؟ویندوزم 10لبتابمم لنووz510 ideapad

    1. باسلام
      مهدیه عزیز درایو وب کم مناسب ویندوز خود را دانلود و نصب کنید مشکل رفع میشود.

  8. لنوا G50 بعداز مدتي مفدار رم قابل استفاده را كم نشان ميدهد براي من 12گيگ را 3.46گيك قابل استفاده نشان ميدهد ؟در حالي كه 12گيگ رم سالم است

    1. باسلام
      آقا/خانم عبدی عزیز، برای آزاد کردن رم
      1- کلید ویندوز + R بزنید.
      2- در این قسمت عبارت msconfig را جستجو کنید.
      3- در صفحه جدید به تب Boot رفته و Advanced options را انتخاب کنید.
      4- حال در صفحه باز شده کلید Maximum memory را باز کنید.
      در صورتی که مشکل حل نشد ممکن است مشکل سخت افزاری باشد، برای رفع مشکل شما می‌توانید برای رفع مشکل شما می‌توانید درخواست تعمیر لپ تاپ در محل خود را در سایت آچارباز ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  9. سلام
    بعد از زدن دکمه ی powerمدائم اسم lenovoروی صفحه نوشته میشه و صفحه نمایش اصلی نمایش داده نمیشه

    1. باسلام
      مریم عزیز، سیستم عامل را دوباره نصب کنید و یا تنظیمات بایوس را بررسی کنید. اگر مشکل حل نشد، برای رفع مشکل شما می‌توانید درخواست تعمیر کامپیوتر در محل خود را در سایت آچارباز ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  10. سلام خسته نباشید من ویندوزم 10 هست ولی به وای‌فای متصل نمیشم مشکل از کجا هست؟

    1. باسلام
      فاطمه عزیز ، از نوار جستجو control panel را جستجو کنید سپس از بین گزینه ها network را انتخاب و از پنجره باز شده گزینه set up a new connection on net را انتخاب و سپس تنظیمات خود را اعمال کنید.

  11. سلام وقتی من به وای فای معتصل میشم
    حجم اینترنتم به سرعت تمام میشه
    نمیدوم مشکل آپدیت خودکار هست یا چیزی دیگه البته هرکاری کردم نتونستم اپدیت روتنظیم کنم که نتم نبره ممنون میشم راهنمایم کنید

    1. باسلام
      محمدرضای عزیز در صورتی که هنگام اتصال از مرورگر استفاده می‌کنید این امر عادی است. البته می‌توانید دسترسی برنامه‌های کامپیوتر را به اینترنت توسط فایروال نیز مسدود کنید.

  12. سلام
    من لپتاب لنووتینک پد x220دارم مشکل نصب برنامه داره چون یه برنامه دانلود کردم
    کلیک میکنم برای نصب چیزی نمیاد که اوکی کنم. ممنون میشم پاسخ بدید

    1. باسلام
      محمد رضای عزیز، ابتدا بررسی کنید که با کاربر ادمین وارد شده باشید، سپس با کلیک راست روی برنامه، گزینه run as administrator را انتخاب کنید. اگر با این روش حل نشد درایورها و در نهایت سیستم عامل را آپدیت کنید. در صورتی که مشکل حل نشد برای بررسی دقیق شما می‌توانید درخواست تعمیر لپ تاپ در محل خود را در سایت آچارباز ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

        1. باسلام
          خواهش میکنیم محمدرضای عزیز، خوشحالیم که توانستیم به شما کمک کنیم.

  13. با سلام
    من یه مشکلی داشتم توی بلوتوث لپ تابم لنووz510 تمامی درایو های مربوطه نصب گردیده اما وقتی روی سرچ میزنم هیچی برام بالا نمیاد.
    پیشنهادتون چیه؟

    1. باسلام
      امیر مجمد عزیز، از قسمت device manager اقدام به آپدیت درایو‌ها کنید. اگر مشکل همچنان باقی بود با شماره پشتیبانی ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۰۰ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  14. سلام لپ تاپ لنواست نمیدونم چرا ویدئوها رو برعکس نشون میده درست مثل عکسی که سر و ته گرفته و نگاهش میکنید لطفا راهنمایی کنید

    1. با سلام
      برای پخش ویدئو در لپ تاپ از نرم افزاهای دیگر استفاده کنید. امیدوارم مشکل برطرف شود.

  15. سلام.وممنونم برا مطالب مفیدتون.من لب تابم لنو تینک پد.چندروز قبل بالا امدن ویندوز error تایم و تاریخ میده.توی بوت برنامه میرم تایمو درست میکنم ولی بازم درشت نمیشه.وتو خود ویندوز تمام گزینهای تایم و تاریخ درست کردم که حتما ایران باشه.ممنون میشم کمک کنید

    1. سلام
      برای مشاوره با کارشناسان ما، لطفا با شماره پشتیبانی 02154591600 تماس بگیرید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.

  16. سلام من وقتی که روی ارم شبکه در گوشه ی لب تاب کلیلک میکنم برام باز نمیشه چیکار کنم

    1. سلام
      روی شبکه کلیک راست کرده و از دو گزینه پیشنهادی، یکی را انتخاب کنید.

  17. سلام خسته نباشید.
    من به تازگی یه لپ تاپ l340 رایزن7 گرفتم. امروز هرچی ویدیو زدم، صدای ناجور از تو لپ تاپ میاد، انگار داره فشار زیادی تحمل میکنه، انگار بلنگوهاش پاره شدن، تصویر اصلا جلو نمیرفت، از kmplayer و مدیا پلیرم ی جور بود، رفتم تو آپارتی یوتیوبی دوبره همونجری بود انگار فنش گیرکرده و داره میترکه.
    گارانتیم داره ولی بنظر شما مشکل چیه.
    ممنون میشم جواب بدید.

    1. سلام
      با مشکلاتی که فرمودین، لطفا هرچه سریع تر به گارانتی مراجعه کنید و خودتان دستگاه را دستکاری نکنید.

  18. من همین جدیدا لپ تاب لنونو مدل L340 که cori 7 هستش رو خریدم ولی هرچی می گردم اصلا مایکروسافت استوره نداره مشکل از چیه منظورم اینه که اصلا این برنامه وجود ندارد داخل سایت های زیادی هم رفتم ولی این برنامه رو پیدا نکردم

    1. سلام
      فقط کافیست در جستجوی ویندوز عبارت Microsoft store را وارد کنید.

  19. من حتی کلید کنار پاور که فکر کنم اسمش novo رو هم میزنم و چیزی بالا نمیاد. صدای کار کردن فن میاد شارژر هم وصله. در حالت باتری هم همینطور ه

    1. سلام
      بایوس لپ تاپ شما باید ریست شود. این کار هم بهتر است توسط کارشناس لپ تاپ انجام شود.

  20. سلام
    لپتاپ من لنو y50
    تنظیمات بایاسش رو دستکاری کردم دیگه اصلا بالا نمیاد حتی آرو لنو هم نمیاد. هر چی f2 del یا هر دکمه دیگه ای میزنم کار نمی کنه
    الان باید چی کار کنم؟

  21. سلام من لپ تپ لنوو ideapad330 تازه گرفتم وقتی اتو کد رو نصب میکنم و ران میکنم لپ تاپ هنگ میکنه و بلو پیج میشه چیکار کنم

    1. سلام
      شاید نسخه نرم افزاری که نصب میکنید با لپ تاپ شما سازگار نیست.

  22. با سلام ، یک دستگاه لب تاب لنوو جی ۵۰ دارم که از ابتدا تا کنون با ویندوز ۸ کار کرده مدتی بود که سیستم هنگ بود اقدام به تعویض ویندوز کردم ولی حالا روشن می کنم تا حد لوگوی ویندوز میاد و دیگه ویندوز را بالا نمیاره ، ممنون می شوم کمک کنید

    1. سلام
      پیشنهاد میکنم از نسخه دیگر ویندوز استفاده کنید. برای مثال ویندوز 10 روی سیستم خود نصب کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، با تعمیرکار کامپیوتر مشورت کنید.

  23. با سلام لب تاب لنوو بنده وقتی مونیتورشو ب سمت عقب میبرم ناگهان لوگ آف میشه سیستم به نظرتون مشکل کجاس

  24. سلام. خسته نباشید. من لپ تاپ lenovo g50 دارم. پیچ لپ تاپ شل شده بود و من فک میکردم پین های داخل لپ تاپ شکسته که گوشه ی لپ تاپ باز شده و داخلش یکم مشخصه طوریکه قسمت سوکت شارژرش آویزون بود. بعضی اوقات که من شارژر رو به سوکت میزدم، لپ تاپ خاموش میشد و من باید یکبار باتری رو درمیاوردم و سرجاش میذاشتم تا لپ تاپ دوباره روشن شه. این مشکل حدود 6 ماه داشتم. تا اینکه خودم دیدم با اتصال شارژر، اینبار یه جرقه بین اتصال شارژر و سوکت زده شد و وقتی لپ تاپ رو روشن کردم دیگه وقتی شارژر رو بهش وصل میکنم پیام not plugged in میده و فقط زمانی لپ تاپ رو شارژ میکنه، که خاموش یا توی حالت sleep باشه. یه شارژر نو گرفتم و وقتی به لپ تاپم زدم اون شارژر هم خراب شد. الان مشکل لپ تاپ من چی هست؟ میخوام یه جای مطمئن برای تعمیر ببرمش. ممنونم

  25. سلام ببخشید لپ تاپی با مشخصات
    Intel(R) Core(TM)i3_4005U @ 1.70GHz
    رم 4G
    گرافیک 2G
    64bit
    اینم مشخصات گرافیکش
    (Model : Lenovo G50-80 (U3E1
    الان میخوام رمشو ارتقای بدم به 12 . به نظر شما مشکلی براش پیش نمیاد؟
    میگن رم 4G از تمام 2G حافظه گرافیک استفاده نمیکنه و باید رمت بالای 8 گیگ باشه درسته؟
    اگه لازم باشه مشخصات کامل مادربوردو میفرستم خدمتتون

  26. سلام خسته نباشید لپ تاپ لنوو هست مدلR61علت مانیتور روشن نمی شود صدای سی پی یو میاداما هیچ صفحه ای درمانیتورظاهرنمی شود. یه مانیتوردیگه وصل کردم باز تصویرنشان نمی دهدایامشکل ازگرافیکش هست.ممنون میشم راهنمایی کنید

  27. سلام. لپ تاپ لنوو مدلR61دارم که چن مدتی هست صفحه روشن نمیشه فن کلا دستگاه درحال کارکردن هست امامانیتورخاموش چن بارروشن خاموش کردم هیچ چیزی درصفحه مشاهده نمی شود حتی دکمهF8روچن بارزدم بازهیچ که هیچ. علت چیست ایاصفحه مشکل دارد.

  28. سلام.خسته نباشید لبتابم لنوو هست‌.ویندوز ۱۰ نصب کردم درایو dvdromاز کار افتاده و از لیست device manager هیدن شده و کلا نیست تو مای کامپیوتر از طریق بوتم ک میخوام ویندوز عوض کنم جز گزینه های بوت نمیاد باید چیکا کنم؟ممنون از شما

    1. سلام

      ابتدا ویندوز خود را تعویض کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، از DVD رام جدیدی استفاده کرده و تعویض کنید.

    1. سلام

      اتصال اینتنت خود را چک کنید.
      از نرم افزار دیگری برای دانلود استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا