×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم کوچک آشپزخانه

چهار دلیل صدای غیرعادی چای ساز!

دلیل صدای زیاد چای ساز

امروزه استفاده از چای سازها با توجه به زمان کمی که برای دم کردن چای از ما می‌گیرند و صدای بسیار اندکشان مورد توجه قرار گرفته‌اند. اما همین محصولات مدرن کم‌صدا، گاهی صداهای نامتعارف و آزار دهنده از خود تولید می‌کنند که توجه ما را به خود جلب می‌کند. در این مقاله قصد داریم چهار دلیل صدای غیرعادی چای ساز را بیان کنیم. چنانچه با راهنمایی‌های انجام شده نتوانستید مشکل دستگاه را حل کنید باید برای تعمیر چای ساز خود از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

دلیل صدای غیرعادی چای ساز چیست؟

امروزه در خانه هر تازه عروسی که می‌روید یک چای ساز شیک و مدرن در گوشه آشپزخانه به عنوان یکی از ارکان اصلی جهیزیه به شما چشمک می‌زند! اما این چای ساز شیک اغلب بعد از اولین راه اندازی صدای غیرعادی و نامتعارفی دارد که تازه عروسان به آن توجه نمی‌کنند و اغلب به حساب تازگی محصول می‌گذارند و فکر می‌کنند پس از رسوب گذاری کتری این صدای نامتعارف به تدریج حذف می‌شود. با آچارباز همراه باشید تا ببینید این دلیل به تنهایی می‌تواند کافی باشد و آیا دلایل دیگری نیز برای صدای غیرعادی چای ساز وجود دارد؟

تعمیر چای ساز با آچارباز
تعمیر چای ساز آچارباز، یکی از خدمات آنلاین و سیار نصب،سرویس و تعمیر لوازم خانگی آچارباز است. سوختگی قطعات، از کار افتادن دستگاه چای ساز، ضعیف شدن دستگاه ها،گرم نماندن چای در این دستگاهها از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار آچارباز می‌توانید، آنها را بررسی و رفع کنید:.
تعمیر چای ساز

صدای غیر عادی ناشی از نو بودن دستگاه چای ساز

یکی از دلایل صدای زیاد چای ساز در زمان جوش آمدن کتری، نو بودن دستگاه است. بعضی از انواع چای سازها، در ابتدا صدای بسیار زیادی دارند که پس از چندبار استفاده به مرور صدای آنها کم و یا قطع می‌شود. دلیل آن هم همان رسوب گرفتن کتری، به مرور زمان است.

رسوب گیری کتری چای ساز
گاهی با رسوب گرفتن کتری چای ساز، پس از گذشت چند وقت صدای نامتعارف چای ساز قطع می‌شود.
پیشنهاد مطالعه

ضربه خوردن چای ساز باعث ایجاد صدای غیر عادی در آن

یکی دیگر از دلایل صدای زیاد چای ساز، ناشی از ضربه‌ای است که به بدنه دستگاه وارد شده‌. زمانیکه بدنه چای ساز دچار یک ضربه نامتعارف شده باشد، المنت دستگاه از بدنه فاصله گرفته و چای ساز دچار صدای نامتعارف می‌شود. در این زمان باید اقدام به تعمیر چای ساز خود کنید

در کل جوش آمدن آب، همراه با صداست

استفاده نادرست از چای ساز

استفاده نادرست از چای ساز، یکی دیگر از دلایل صدای زیاد چای ساز است، در این شرایط به المنت دستگاه آسیب وارد شده و صدای چای‌ساز زیاد می‌شود. از جمله استفاده‌های نادرست می‌توان به جوشاندن تخم مرغ یا سیب زمینی در کتری، اشاره کرد!

استفاده درست از چای ساز
چای ساز را پس از هر بار استفاده تمیز کرده و در جای مخصوص خود قرار دهید.

بی کیفیت بودن چای ساز

کیفیت برندی که برای چای ساز استفاده می‌کنید، بسیار مهم است. گاهی جنس بدنه کتری و المنتی که استفاده شده، کیفیت مطلوب را ندارند و همین امر، موجب صدای زیاد چای ساز در هنگام جوشیدن آب، می‌شود.

جای نگرانی نیست صدای چای ساز طبیعی است!

نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که در کل جوش آمدن آب، همراه با صداست. زیرا جباب‌های ریز موجود در آب سرد به تدریج گرم شده و می‌ترکند. این مکانیزم با صدایی شبیه به ویز ویز همراه است. اما صدایی که ما در این مقاله به آن اشاره می‌کنیم، صدایی بیشتر از ویز ویز ساده است. چنانچه پس از گذشت زمان صدای زیاد چای ساز برطرف نشد، پیشنهاد می‌شود که ضمن بررسی مجدد شرایط نگهداری این وسیله برقی، از تکنسین‌های آچارباز برای برطرف شدن این صدای نامتعارف چای ساز کمک بگیرید.

تعمیر چای ساز با آچارباز
تعمیر چای ساز آچارباز، یکی از خدمات آنلاین و سیار نصب،سرویس و تعمیر لوازم خانگی آچارباز است. سوختگی قطعات، از کار افتادن دستگاه چای ساز، ضعیف شدن دستگاه ها،گرم نماندن چای در این دستگاهها از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار آچارباز می‌توانید، آنها را بررسی و رفع کنید:.
تعمیر چای ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا