×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

آچاربازی ها، اپلیکیشن گوگل پلی سرویس خود را بروزرسانی کنید

برای اینکه گوشی‌های هوشمند بهترین عملکرد را در اجرای اپلیکیشن‌ها داشته باشند، باید در بازه‌های زمانی متفاوت، برنامه‌ها را بروزرسانی کنید. برای بروزرسانی اپلیکیشن‌های گوشی‌های اندرویدی هم بهترین منبع گوگل پلی است. حال شما نیاز دارید که خود گوگل پلی را هم بروزرسانی کنید.

اپلیکیشن آچارباز روبه رشد بوده و برای بهبود عملکرد و سرویس‌دهی بهتر، مدام در حال تغییر است. کاربران اندرویدی آچارباز باید آخرین نسخه از این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

 

دانلود

 

از طرفی با توجه به اینکه بیشتر گوشی‌های اندرویدی دارای سیستم عاملی با آخرین نسخه‌های موجود در بازار نیستند و نسخه‌ی سیستم عامل آن‌ها اندروید 5 و حتی پایین‌تر است، از https پشتیبانی نکرده و با خطای ssl مواجه می‌شوند. درنتیجه اپلیکیشن آچارباز در این گوشی‌ها اجرا نمی‌شود.

برای این کار باید نسخه‌های جدیدی از برنامه گوگل پلی سرویس را روی گوشی خود نصب کنید.

در ابتدا باید از قسمت تنظیمات گوشی ورژن گوگل پلی نصب شده روی گوشی را بررسی کنید. در صورتی که نسخه‌ی موجود کمتر از 12 باشد، باید گوگل پلی سرویس را بروزرسانی کنید. برای این کار به کافه بازار و یا گوگل پلی استور مراجعه کنید.

با بروزرسانی این برنامه، دیگر برای اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی خود دچار مشکل نخواهید شد.

اگر با بروزرسانی گوگل پلی سرویس، باز هم برای اجرای اپلیکیشن‌ دچار مشکل شدید، باید به سرویس‌کار موبایل مراجعه کرده و سیستم عامل گوشی موبایل خود را بروزرسانی کنید.

تعمیر موبایل در محل با آچارباز
در صورتی که گوشی موبایل شما، دچار هرگونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری شد، با کارشناسان آچارباز در ارتباط باشید و در محل مشکل موبایل را حل کنید. جهت ثبت درخواست کلیک کنید:
درخواست تعمیر موبایل

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا