×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

چرا جارو شارژی در حین کار خاموش می‌شود؟

5 دلیل خاموش شدن جاروشارژی

خاموش شدن جارو شارژی حین جارو کشیدن، اتفاقی است که اغلب برای همه‌ی ما رخ داده‌ است. تا به حال به دلایل خاموش شدن جارو شارژی فکر کرده‌اید؟ جارو شارژی یک وسیله‌ی نظافت سبک است که کار کردن با آن بسیار راحت و بی‌دردسر بوده و اغلب در خانه‌ی همه‌ی ما یکی از آنها وجود دارد. ما در این مقاله از آچارباز قصد داریم به بررسی دلایل مختلف خاموش شدن جارو شارژی، بپردازیم و شما را با روش‌های رفع مشکل آشنا کنیم. پس با ما همراه شوید.

5 مورد از دلایل اصلی خاموشی جارو شارژی در حین جارو کشیدن موارد زیر را شامل میشوند:

دلیل خاموشی جارو شارژی در حین جارو کشیدن چیست؟

همانطور که گفته شد، جارو شارژی یک وسیله‌ی کارآمد و سبک است که در خانه برای تمیزکاری سطحی از آن استفاده می‌شود. این وسیله‌ی کارآزموده، بسیار سریع، خانه را تمیز کرده و خردریزهای نان و گرد و خاک را از فرش، سنگ، سرامیک و پارکت، می‌زداید. اما گاهی این وسیله‌ی پرمصرف دچار مشکلاتی همچون خاموش شدن در حین کار می‌شود، اما دلیل این اتفاق چیست؟ دلایلی که باعث این اتفاق می‌شوند، عبارتند از:

تعمیر جاروشارژی در محل با آچارباز
برای دریافت خدمات در زمینه تعمیرات انواع جارو شارژی سانی، مولینکس، سایا و مجیک و...کافیست در همین صفحه روی دکمه زیر کلیک کنید. تعمیرکار سیار آنلاین آچارباز، جاروشارژی شما را با هر برندی که باشد، در اسرع وقت تعمیر خواهد کرد.
درخواست تعمیر جاروشارژی

اتمام باتری جاروشارژی علت خاموشی ناگهانی آن

اولین دلیلی که برای خاموش شدن جارو شارژی در حین کار می‌توان بیان کرد، اتمام باتری جارو است. بنابراین در ابتدا بررسی کنید که باتری شارژ دارد یا نه!

  • اگر باتری شارژ ندارد که باید آن را به برق بزنید تا شارژ شود. بهتر است چک کنید، جارو به طور صحیح روی پایه‌ی شارژ، قرار گرفته است یا خیر!
  • دلیل بعدی برای شارژ نشدن باتری جاروی شارژی، نرسیدن برق از پریز به جارو است. در این شرایط پریز را بررسی کنید که برق دارد یا خیر!
  • دلیل آخر استفاده از باتری‌های شارژی بی‌کیفیت است.
اختلال در باتری جارو شارژی
برای فاسد نشدن باتری جارو شارژی باید در ماه حداقل 2 بار از جارو استفاده کنید.

اگر باتری جارو شارژی فاسد شده و یا از نوع بی‌کیفیت باشد، باید آن را تعویض کنید.

زمانی که فیلتر دستگاه بسیار کثیف باشد، جارو شارژی در حین کار، ناگهان خاموش می‌شود.

خاموش شدن جارو شارژی به علت فاسد شدن باتری

اگر شما ساعت‌ها باتری را به برق زده‌اید، پریز نیز مشکلی ندارد، اما باتری هنوز شارژ نشده‌است، احتمال فاسد شدن باتری جارو شارژی بالا می‌رود در این حالت بهترین راهکار تعویض باتری است.

همکاران مجرب ما در مرکز تعمیر جارو شارژی آچارباز می‌توانند در کمترین زمان ممکن، باتری جاروی شارژی شما را تعویض کنند. باتری‌هایی که تعمیرکاران جاروشارژی ما از آنها استفاده می‌کنند، از نوع مرغوب و اصل خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه

روشن نشدن جارو شارژی به دلیل  خرابی برد

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن باتری شارژی در حین کار، خرابی برد جارو است. خراب بودن برد جارو شارژی، موجب قطعی ناگهانی برق شده و در نتیجه جارو شارژی در حین کار خاموش می‌شود. باز کردن جارو و بررسی برد آن، یک کار فنی و تخصصی است که نیاز به مهارت لازم در این زمینه دارد، چنانچه شما در این کار خبره نیستید، بهتر است از تعمیرکار جاروشارژی کمک بگیرید.

معیوب شدن برد جارو شارژی
یکی از ایرادهایی که موجب خاموشی ناگهانی جارو شارژی می‌شود، خرابی برد آن است.

خاموشی جارو شارژی به علت پر بودن مخزن جارو

دلیل سوم خاموش شدن باتری شارژی در حین کار، پر بودن مخزن جارو است. اگر دستگاه به صورت ناگهانی خاموش شد، پس از بررسی شارژ باتری به سراغ پر بودن مخزن جارو، بروید. پر بودن مخزن علاوه بر خاموش شدن ناگهانی جارو شارژی، موجب کم شدن کیفیت مکش دستگاه نیز می‌شود.

پیشنهاد مطالعه

مکش جارو شارژی
برای اینکه مکش جارو شارژی کم نشود، بهتر است پس از هربار استفاده مخزن جارو را خالی کنید.

کثیفی زیاد فیلتر جارو شارژی

زمانی که فیلتر دستگاه بسیار کثیف باشد، جارو شارژی در حین کار، ناگهان خاموش می‌شود. فیلتر قطعه‌ای است که از ورود گرد و غبار و ذرات ریز معلق هوا به داخل دستگاه، جلوگیری می‌کند. اگر فیلتر بسیار کثیف شده باشد و شما آن را تمیز نکرده باشید، جارو شارژی در حین کار، ناگهان خاموش می‌شود.

  • در این شرایط فیلتر را درآورده و تمیز کنید و دوباره در جای خود قرار دهید.
  • در صورتی که فیلتر جارو قابل شستشو است آن را بشویید، اجازه دهید خشک شود و سپس در جای مناسبش قرار دهید.
  • گاهی نیز فیلتر قابل شستشو نیست و باید آن را تعویض کنید. در این شرایط از یک تعمیرکار جارو شارژی، برای تعویض فیلتر کمک بگیرید.
کثیفی فیلتر جارو شارژی
یکی از دلایل خاموش شدن جارو شارژی به صورت ناگهانی، کثیفی فیلتر آن است.

در این مقاله سعی داشتیم تا دلایل خاموش شدن جارو شارژی در حین کار را با یکدیگر مرور کنیم. چنانچه دستگاه شما دچار خرابی‌های مختلف از جمله خرابی برد، یا تعویض باتری و فیلتر شده، می‌توانید از خدمات تعمیر جارو شارژی آچارباز، کمک بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا