×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

تبلت و موبایل

بهترین نرم افزارهای ریکاوری و بازیابی اطلاعات گوشی

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی

چند لحظه به این ماجرا فکر کنید که تمام فایل‌های مهم ذخیره شده در گوشی شما از بین رفته‌اند یا به طور تصادفی فایل‌های مهم را حذف کرده‌اید. هنگامی که این مشکلات رخ می‌دهد، چگونه می‌توانید فایل‌های گم شده را از تلفن همراه پیدا کنید. برای دسترسی دوباره به اطلاعات تلفن همراه خود به نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی نیاز دارید. ما در این مقاله آچارباز 8 نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی را برای کمک به شما معرفی کرده‌ایم تا تمام اطلاعات از دست‌ رفته را از حافظه خارجی تلفن همراه خود بازیابی کنید. البته اگر نتوانستید مشکل را به تنهایی حل کنید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا برای بازیابی اطلاعات گوشی و تعمیر موبایل خود اقدام کنید. 

[post_links]

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی، نرم‌افزارهایی هستند که هنگام از دست دادن اطلاعات توانایی کمک فوری، سریع و آسان را به شما داشته باشند. بهترین نرم‌افزارهای ریکاوری و بازیابی اطلاعات گوشی باید توانایی بازیابی عکس، فایل، ویدئو، لیست مخاطبین و… را در گوشی‌های اندروید و آیفون داشته باشند.

در ادامه 8 نرم‌افزار را به شما معرفی می‌کنیم که برخی از آنها نرم افزارهای بازیابی اطلاعات در گوشی اندروید و برخی دیگر نرم افزارهای بازیابی اطلاعات در گوشی ios است. ضمن اینکه بهترین نرم‌افزارها برای شما آنهایی هستند که توانایی بازیابی اطلاعات گوشی‌های اندروید و ios را به طور هم‌زمان داشته باشند.

1. Dr.Fone

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی
نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی Dr.Fone

نرم‌افزار Dr.Fone یک نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی است که در بسیاری از رده‌بندی‌ها به عنوان بهترین نرم‌افزار در این زمینه شناخته می‌شود. Dr.Fone یک رابط کاربری آسان دارد که به شما امکان بازیابی لیست مخاطبین، عکس‌ها، پیام‌ها، پیام‌های حذف شده، سابقه تماس، یادداشت‌ها، پیوست‌ها و… را از تلفن‌های اندرویدی و iOS می‌دهد. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند فایل‌های از دست رفته را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازیابی کنید. همچنین می‌توانید داده‌ها را از گوشی‌های خراب بازیابی کنید.

با استفاده از نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی Dr.Fone می‌توانید داده‌ها را از فایل‌های پشتیبان iTunes و به صورت مستقیم از iPhone، iPad و iPod touch بازیابی کنید. ضمن اینکه این نرم افزار با بسیاری از گوشی‌های اندرویدی سازگار است. سیستم‌عامل این نرم‌افزار با ویندوز 11، 10، 8، 7، ویستا و XP و مک 10.8 و مک 12 سازگاری داشته و با  بیش از 6000 گوشی نیز سازگار است. نرم‌افزار Dr.Fone اطلاعات شما را با سرعت زیادی بازیابی کرده و توانایی بازیابی اکثر مطالب شما را دارد.

پیشنهاد مطالعه

2. Cardrecovery

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی
نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی Cardrecovery

Cardrecovery یکی از نرم‌افزارهای پیشرو برای کمک به شما در بازیابی عکس‌ها و تصاویر از گوشی‌ها و کارت‌های حافظه دوربین‌های دیجیتال است. با استفاده از Cardrecovery یک نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی فوق‌العاده در اختیار دارید. این نرم‌افزار از انواع کارت‌های حافظه شما از جمله کارت‌های XD و کارت‌های SD پشتیبانی می‌کند. هر چند می‌توانید با Cardrecovery عکس‌ها را با هر فرمتی بازیابی کنید اما باید توجه داشته باشید که این ویژگی مخصوص نسخه کامل این نرم‌افزار است. Cardrecovery در همه نسخه‌های ویندوز ابل استفاده خواهد بود و می‌توانید برای بازیابی اطلاعات گوشی خود از آن استفاده کنید.

3. PhotoRec

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی
نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی PhotoRec

نرم‌افزار PhotoRec حتی روی فایل‌های عکس و ویدئو بسیار تخریب شده که روی کارت‌های حافظه، MMC، Microdrive و CF Card ذخیره شده‌اند نیز کار می‌کند. این نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی علاوه بر ویدئوهای حذف شده، حتی برای بازیابی فایل‌هایی که به شدت آسیب دیده یا فرمت شده نیز به خوبی کار می‌کند. این نرم‌افزار در سیستم عامل ویندوز 10 به پایین، مک OS X و لینوکس قابل استفاده است. یکی از ویژگی‌های نرم‌افزار PhotoRec رایگان بودن آن است که می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. اگر مبتدی هستید این نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی به دلیل نبودن در قالب GUI ممکن است برای شما مناسب نباشد.

4. Recover My Files

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی
نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی Recover My Files

فرآیند بازیابی اطلاعات گوشی شما از جمله عکس‌ها و فایل‌های تصویری با استفاده از نرم‌افزار Recover My Files بسیار ساده خواهد شد. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند بازیابی اطلاعات گوشی خود را به راحتی انجام دهید. نکته قابل توجه درباره این نرم‌افزار آن است که برای استفاده از آن نیاز به مهارت فنی خاصی ندارید ضمن اینکه از یک ابزار بازیابی اطلاعات گوشی با سرعت بالا هم استفاده می‌کنید. Recover My Files به دلیل انجام جست‌وجوی عمیق برای بازیابی انواع داد‌ها، نرم‌افزاری است که می‌توانید به آن اطمینان کنید. ضمن اینکه Recover My Files به سیستم عامل نیاز ندارد و امکان جستجوی محدود را برای شما فراهم می‌کند.

پیشنهاد مطالعه

5. Recuva Android Data Recovery

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی
نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی Recuva

نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی Recuva Android Data Recovery جز نرم افزارهای بازیابی اطلاعات در گوشی اندروید است. این نرم‌افزار برای بازیابی عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و انواع فایل‌ها و داده‌های اصلی موجود در گوشی طراحی شده است. Recuva یک نرم‌افزار رایگان است که برای بازیابی اطلاعات گوشی استفاده می‌شود. می‌توانید از این نرم‌افزار برای بازیابی اطلاعات در کامپیوترهای ویندوز، پخش‌کننده‌های MP3 و دوربین دیجیتال نیز استفاده کنید. این نرم‌افزار روی دستگاه‌های شما با سیستم‌عامل ویندوز 10 به پایین – و حتی ویندوز 2003 – به خوبی کار می‌کند.  یکی از کاربردهای Recuva قابلیت حذف داده‌هاست هرچند که به دلیل رایگان بودن، ممکن است برخی از داده‌های شما را بازیابی نکند.

6. Remo Recover

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی
نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی Remo Recover

به وسیله این نرم‌افزار می‌توانید فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف، فایل‌های ویدئویی و موسیقی را شناسایی و بازیابی کنید. این نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی همچنین از هارد دیسک‌های برندهای مختلف مانند فوجیتسو، اپل و … پشتیبانی می‌کند. الگوریتم داخلی Remo Recover به شما اجازه می‌دهد حداکثر 300 فایل را با فرمت‌های مختلف آنها بازیابی کنید. این نرم‌افزار روی دستگاه‌های با سیستم‌عامل ویندوز 10، ویندوز 8، ویندوز 7، ویندوز ویستا، ویندوز XP، ویندوز 2008 و ویندوز 2003 و همچنین روی دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل مک برای کمک به بازیابی اطلاعات گوشی شما عمل می‌کند. یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر Remo Recover پشتیبانی خوب این نرم‌افزار از مشتری است.

7. Undelete 360

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی
نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی Undelete 360

گوشی‌های هوشمند، دوربین‌ها، هارد دیسک‌ها، کارت‌های حافظه و دیگر فضاهای ذخیره‌سازی، محیط‌هایی هستند که می‌توانید به وسیله نرم‌افزار Undelete 360 فایل‌های از دست رفته آنها را بازیابی کنید. این نرم‌افزار برای کمک به شما از یک الگوریتم مدرن استفاده می‌کند که روند بازیابی اطلاعات از کارت حافظه را سرعت می‌بخشد. Undelete 360 از بازیابی فایل‌ها و پوشه‌ها از جمله آنهایی که به دلیل حجم بالایشان در سطل بازیافت قرار نمیگیرند، پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار در دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنند، کار می‌کند. Undelete 360 رایگان، با فیلترهای جست‌وجوی عالی و دارای ویژگی اضافی پاک کردن فایل است. مشکل بزرگ آن هم این است که ممکن است نتوانید برخی از داده‌ها بازیابی شده را پیدا کنید.

8. Recoverit Data Recovery

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی
نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی Recoverit Data Recovery

Recoverit Data Recovery احتمالا همان نرم‌افزاری است که شما به عنوان یک ابزار موثر بازیابی اطلاعات گوشی برای بازیابی ایمیل‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های صوتی حذف شده، نیاز دارید. Recoverit Data Recovery به عنوان یک نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد و استفاده از آن برای شما آسان خواهد بود. به وسیله این نرم‌افزار بازیابی اطلاعات گوشی می‌توانید  بازیابی اطلاعات حذف شده یا از دست رفته از کارت حافظه گوشی مانند عکس‌ها، فیلم‌ها، فایل‌های صوتی و سایر فایل‌ها را انجام دهید. توجه داشته باشید که این نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی برای بازیابی اطلاعات حذف شده یا از دست رفته از آیفون یا تلفن‌های بدون کارت SD شما طراحی نشده است.

در این مقاله آچارباز 8 نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی را به شما معرفی کردیم که به عنوان بهترین و حرفه‌ای‌ترین ابزارهای بازیابی اطلاعات در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که کار کردن با نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات نیازمند سطحی از مهارت است و اگر فکر می‌کنید که این مهارت را ندارید، بهتر است از کارشناسان ماهر در این زمینه کمک بخواهید. برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان با کارشناسان آچارباز می‌توانید با تلفن 02154591616 تماس بگیرید یا برای بررسی و بازیابی اطلاعات گوشی و تعمیر موبایل خود اقدام کنید.

ریکاوری و بازیابی اطلاعات با آچارباز
خدمات ریکاوری و بازیابی اطلاعات آچارباز، یکی از سرویس‌های تخصصی سامانه تعمیر آچارباز است. در صورت پاک شدن اطلاعات گوشی موبایل، هارد اینترنال یا اکسترنال، فلش مموری، کامپیوتر و لپ تاپ، کافیست در اپلیکیشن خدمات سیار آچارباز، درخواست تعمیرکار آنلاین را ثبت کنید.
بازیابی اطلاعات

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا