×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم کوچک آشپزخانه

چگونه چرخ گوشت خوب را تشخیص دهید!

تشخیص چرخ گوشت خوب

خرید لوازم خانگی خوب و کارآمد همچون چرخ گوشت، باعث می‌شود بدون آنکه نگران خرابی و یا تعویض قطعاتش بود، سال‌ها از آن استفاده کرد. مسئله‌ای که در این زمانه وجود دارد، تشخیص چرخ گوشت خوب در میان انبوه کالاهای باکیفیت و مشابه است.

لازمه یک انتخاب مناسب مثل همیشه، تحقیق و بررسی کامل و همه جانبه در مورد انواع کالا همچون چرخ گوشت‌هاست. بهتر است کمی در دنیای اینترنت جستجو کرده و ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک چرخ گوشت خوب را بررسی کنید. آچارباز در این مقاله قصد دارد که به شما در رابطه با نحوه تشخیص چرخ گوشت خوب راهنمایی‌هایی کامل، جامع و مختصر داشته باشد.

اگر مقاله «تفاوت چرخ گوشت صنعتی با چرخ گوشت خانگی در چیست؟» را مطالعه کرده و تصمیم به خرید بک چرخ گوشت خانگی دارید، این مقاله شما را در مسیر درست قرار خواهد داد. اما قبل از اینکه در این مورد با یکدیگر صحبت کنیم، ابتدا باید بدانیم چند نوع چرخ گوشت خانگی در بازار وجود دارد. بهترین جنس چرخ گوشت در ایران چه ویژگی‌هایی دارد؟ شاید هم باید اطلاعاتی در مورد بهترین برند چرخ گوشت در بازار بدانیم؟!

چند نوع چرخ گوشت در بازار وجود دارد؟

دو نوع چرخ گوشت در بازار موجود است. چرخ گوشت الکتریکی و چرخ گوشت دستی. در گذشته چرخ گوشت‍‌ها فقط نوع دستی بودند، حتی همین چرخ گوشت‌های دستی، سوسیس این فست فود خوشمزه را اختراع و روانه بازار کردند. اما امروزه چرخ گوشت‌های دستی در بازار بسیار نایاب شده و چرخ گوشت‌های الکتریکی یا برقی در مدل‌های مختلف با کارایی متنوع جایگزین آنها شده‌اند.

بهترین جنس چرخ گوشت در ایران چه ویژگی‌هایی دارد؟

آشنایی با قطعات چرخ گوشت و نحوه عملکرد آنها می‌تواند در تشخیص چرخ گوشت خوب به شما کمک کند. ما در این مقاله قصد نداریم درباره قطعات چرخ گوشت با یکدیگر سخن بگوییم، اما در تشخیص بهترین جنس چرخ گوشت نکاتی را لازم می‌دانیم که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • توان موتور
  • تعداد چرخ دنده
  • میزان تولید صدا
  • تنوع تیغه‌ها
  • وزن سبک چرخ گوشت
  • نحوه کار آسان
  • داشتن روکش محافظ
  • پایه ضدلغزش در حین کار
  • میزان عملکرد چرخ گوشت در دقیقه
بهترین چرخ گوشت بازار
چرخ گوشت‌های دستی دیگر در خانه‌ها کاربردی ندارند.
تعمیر چرخ گوشت در محل با آچارباز
خدمت تعمیر چرخ گوشت در محل شامل عیب یابی و تعمیر انواع چرخ گوشت است و در دسته خدمات تعمیر لوازم کوچک آشپزخانه سامانه آچارباز قرار می‌گیرد. کند شدن محور خرد کننده، اتصالی کردن سیم‌ها و نچرخیدن چرخ دنده‌ها از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار در محل آچارباز می‌توانید آن‌ها را جهت بررسی و عیب یابی به تعمیر کار سیار آنلاین بسپارید:
درخواست تعمیر چرخ گوشت

بهترین برند چرخ گوشت در بازار چیست؟

در میان انواع چرخ گوشت‌های خارجی و وطنی همچون هاردستون، بوش، تفال، مولینکس، پاناسونیک و مدل‌های وطنی مانند پارس خزر، تشخیص چرخ گوشت خوب در بازار برای مصرف کننده کار آسانی نیست و بیشتر فرد دچار سردگمی و گیجی می‌شود.

در این قسمت ما به طور مختصر در مورد چند مدل از بهترین برند‌های چرخ گوشت در بازار صحبت خواهیم کرد تا شما با دید و چشم انداز گسترده‌تری انتخاب مناسبی انجام دهید.

1- چرخ گوشت فلر مدل MG333

(Feller) یک برند چرخ گوشت آلمانی است. کیفیت مناسب اجناس آلمانی در زمینه وسایل خانگی بر کسی پوشیده نیست. این محصول نیز طراحی بسیار جذاب و فوق‌العاده‌ای دارد. قابلیت‌های این مدل چرخ گوشت عبارتند از:

  • دارای قطعه سوسیس‌ساز
  • قابلیت چرخ معکوس
  • دارای سه صفحه برش

چرخ گوشت فلر دارای قدرت موتور با توان 500 وات است، میزان خروجی گوشت چرخ کرده آن حدود 1.6 کیلوگرم در هر دقیقه بوده، تیغه‌هایش از فولاد ضدزنگ هستند، امکان چرخش معکوس دارد.

یکی از نکات مهم که در تشخیص چرخ گوشت خوب باید به آن توجه کرد، همین قابلیت چرخش معکوس دستگاه است. چون گوشت‌ها اغلب دارای رگ و ریشه و چربی و … هستند و در میان تیغه‌های چرخ گوشت گیر می‌کنند، چرخش معکوس این مشکل را به راحتی حل می‌کند.

تعمیرکار چرخ گوشت
مدل MG333 باکیفیت ساخت بسیار مناسب، قدرت و کارایی بالا و قابلیت چرخش معکوسش یکی از بهترین برندهای چرخ گوشت در بازار است.

2- چرخ گوشت کنوود مدل MG474

(Kenwood)  یک برند ژاپنی است که جایگاه بسیار قابل قبولی در سطح جهانی دارد. کنوود را در اروپا به عنوان یک رهبر در بازار صنعت لوازم خانگی می‌شناسند. این برند ژاپنی در سال 2001 با شرکت دلونگی ادغام شد.

چرخ گوشت مدل MG474 دارای ویژگی‌های زیر است:

  • دو قطعه سوسیس‌ساز
  • کبه‌ساز
  • دارای سه پنجره در سه اندازه ریز و درشت و متوسط
  • دارای سینی دو منظوره
  • جنس بدنه پلاستیک
  • دارای یک آچار همراه چرخ گوشت برای باز و بستن راحت‌تر قطعات
  • دارای محفظه برای جمع کردن سیم برق

این چرخ گوشت می‌تواند حدود 1.5 کیلوگرم گوشت را در دقیقه چرخ کند. سینی و گلویی آن فلزی است. تیغه‌هایش از استیل ضدزنگ هستند، سه پنجره برای چرخ کردن گوشت در سه اندازه مختلف دارد. قطعات سوسیس‌ساز و کبه‌سازش به شما کمک می‌کند تا سوسیس‌هایی با دو ضخامت مختلف در خانه تهیه کنید.

تعمیرات لوازم خانگی
چرخ گوشت مدل MG474 دارای یک سینی دو منظوره برای جمع کردن گوشت و قابلیت خاک‌گیری است. علاوه براین سه پنجره در سه اندازه مختلف دارد.

3- چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

تولیدکنندگان وطنی همچون برند پارس خزر امروزه توانسته‌اند محصولات باکیفیتی را روانه بازار کرده و اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کنند. این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه محصولات متنوعی در حوزه لوازم خانگی دارد.

چرخ گوشت مدل Buffalo-2020 یکی از همین لوازم خانگی متنوع این برند ایرانی است که می‌توان آن را به جرأت یکی برندهای مناسب به منظور تشخیص چرخ گوشت خوب دانست. هرچند که توان موتور آن به نسبت برندهای خارجی کمتر بوده اما بازده مناسبی دارد. با ما همراه باشید تا دلیل این ادعا را متوجه شوید:

  • دارای دو شبکه مخصوص خرد کردن گوشت و سبزی
  • دارای گلویی ایمن و مطابق استاندارد
  • دارای ظرف محافظ برای جمع آوری و نگهداری گوشت چرخ‌کرده
  • دارای قطعه سوسیس‌ساز
  • دارای عایق کاری دوبل قطعات الکترونیکی برای ایمنی بیشتر
  • دارای محفظه نگهداری سبزی و گوشت
  • دارای محفظه نگهداری سیم
  • دارای سینی بزرگ و جادار به همراه درپوش

میزان خروجی گوشت چرخ کرده مدل Buffalo-2020 پارس خزر حدود 1.2 کیلوگم گوشت در هر دقیقه است. این محصول کوچک و سبک بوده به گونه‌ای که وزن آن حدود 7 کیلوگرم است، بدنه آن پلاستیکی و تیغه‌هایش فولادی است. سینی گوشت، اندازه مناسبی داشته و مهم‌تر اینکه دارای درپوش است که از خاک گرفتن چرخ گوشت جلوگیری می‌کند. این محصول پایه‌های ضدلغزش دارد که مانع جابه‌جایی دستگاه حین استفاده می‌شود. یکی دیگر از صفات بارز که در تشخیص چرخ گوشت خوب باید به آن توجه کنیم، پایه‌های ضدلزش چرخ گوشت در حین کار است که مدل فوق این قابلیت را دارد.

سامانه تعمیر لوارم خانگی
وزن سبک، طراحی زیبا، قیمت به صرفه، پایه‌های ضدلغزش، ظرف نگهدارند، درپوش برای جلوگیری از خاکی شدن سینی همگی از ویژگی‌های مناسب این برند چرخ گوشت است که باید به آن توجه کرد.

پیشنهاد مطالعه

4- چرخ گوشت بوش مدل MFW67440

(Bosch) یک برند آلمانی بسیار معتبر است که در زمینه تولید لوازم خانگی همچون جاروبرقی، یخچال، ماشین ظرفشویی و… فعالیت کرده و همواره در گروه بهترین برندهاست.

چرخ گوشت بوش مدل MFW67440 را یکی بهترین برندهای چرخ گوشت در ایران می‌دانیم. ادله ما در این ادعا عبارتند از قدرت چرخ کردن 3.5 کیلو گوشت در هر دقیقه، توان موتور 2000 وات, جنس تیغه‌های استیل، وزن سبک حدود 6.4 کیلوگرم، دارای سیستم چرخ معکوس، 10 برش دهنده ورقه‌ای، کارایی متنوع همچون سوسیس‌ساز، کبه‌ساز، چرخ کردن گوشت و ماهی، خرد کردن پنیر و سبزیجات و …

تعمیرکار لوازم خانگی
کیفیت ساخت مناسب، ده کارایی متنوع، قدرت موتور بالا از جمله ویژگی‌های مدل MFW67440 است.

5- چرخ گوشت تفال مدل NE608

(Tefal) یکی دیگر از بهترین برندهای موجود در بازار است که در زمینه لوازم خانگی بسیار خوب کار کرده‌است. همان طور که بارها اشاره کردیم در تشخیص چرخ گوشت خوب به وزن چرخ گوشت، سیستم چرخش معکوس، قدرت موتور و… که قبل‌تر اشاره شد باید توجه کرد.

چرخ گوشت تفال مدل NE608 وزن بسیار سبک حدود 4.7 کیلوگرم داشته، جنس تیغه‌هایش از استیل بوده، سیستم چرخش معکوس دارد، می‌تواند 2 کیلوگرم گوشت را در هر دقیقه چرخ کند. قدرت موتورش 1800 وات است، سه شبکه توری دارد، قابلیت سوسیس ساختن داشته و لوازم کبه‌ساز و بیسکوییت‌ساز را هم دارد. این محصول همان‌طور که گفته شد یکی بهترین برندهای چرخ گوشت در بازار است.

تعمیر لوازم خانگی در تهران
کیفیت ساخت مناسب، سه شبکه توری، توان مصرفی 1500 تا 200 وات برخی از ویژگی‌های این چرخ گوشت است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد.
پیشنهاد مطالعه

6- چرخ گوشت هاردستون MGP5001

چرخ گوشت (Hardstone) با توجه به ویژگی‌هایی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم در گروه بهترین برند چرخ گوشت بازار قرار می‌گیرد. این محصول وزن بسیار سبک 4.3 کیلوگرم داشته، جنس تیغه‌اش از استیل است و سیستم چرخش معکوس دارد. در دو سرعت مختلف می‌تواند گوشت را برای شما چرخ کند، سری سوسیس‌ساز و کبه‌ساز دارد.

تعمیر لوازم خانگی در تهران
وزن سبک، دوسرعته بودن، قدرت چرخش معکوس، قابلیت سوسیس‎ساز و کبه‌ساز، توان 2200 وات از جمله ویژگی‌های این برند معتبر چرخ گوشت در بازار است.

7- چرخ گوشت مولینکس مدل ME740

مولینکس نیز یکی دیگر از محصولات شرکت فرانسه است. در تشخیص چرخ گوشت خوب مولینکس مدل ME740 همین کافی است که بگوییم این محصول 5 کیلوگرم گوشت را می‌تواند در هر دقیقه چرخ کند. توان موتورش 2300 وات است، سه شبکه چرخ گوشت دارد، دکمه معکوس بر روی آن طراحی شده و قطعات سوسیس‌ساز و کبه‌ساز، سه رنده ریز، درشت و چیپسی هم دارد.

تعمیرات تخصصی چرخ گوشت برقی
کیفیت ساخت عالی، توان بالا، محفظه برای نگهداری قطعات سیم از جمله ویژگی‌های این محصول فرانسوی است.

8- چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-G1800

کیفیت محصولات (Panasonic) بر کسی پوشیده نیست. یکی از محصولات بسیار باکیفیت شرکت پاناسونیک، چرخ گوشت مدل MK-G1800 است. این محصول وزنی به نسبت بقیه بالا داشته و حدود 5.9 کیلوگرم است. با این همه می‌تواند حدود 1.8 کیلوگرم گوشت را در هر دقیقه چرخ کند. قدرت موتورش حدود 1800 وات بوده و مجهز به سیستم چرخش معکوس، سه صفحه مشبک ریز، متوسط و درشت برای چرخ کردن گوشت، قطعات جانبی سوسیس‌ساز و کبه‌ساز است. از جمله قابلیت‌های دیگر که در تشخیص چرخ گوشت خوب باید به آن توجه کنید، مجهز به پایه‌های ضدلغزش است که در این چرخ گوشت درنظر گرفته شده‌است.

تعمیر لوازم خانگی در تهران
نصب قطعات آسان، سیستم چرخش معکوس، قابلیت چرخ گوشت در مدل‌های مختلف از جمله ویژگی‌های این محصول است.

داشتن قطعات متنوع در چرخ گوشت همچون قطعات کبه‌ساز، سوسیس‌ساز، شبکه‌های مختلف برای چرخ کردن گوشت در مدل‌های مختلف، قابلیت چرخش معکوس و… به شما کمک می‌کند تا متناسب با نیاز خود یک چرخ گوشت مناسب انتخاب کنید. همچنین باید دستگاهی را انتخاب کرد که خدمات پشتیبانی مناسبی برای آن ارائه شود. تعمیر چرخ گوشت، کاری نیست که هر تعمیرکاری از پس آن برآید. در این مقاله ما سعی داشتیم در مورد بهترین برند چرخ گوشت با شما در حد توانمان سخن بگوییم. قطعا مدل‌های دیگری نیز در بازار موجود هستند که در گروه بهترین برند‌های چرخ گوشت قرار می‌گیرند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا