×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم کوچک آشپزخانه

نکات مهمی که در خرید گوشت کوب برقی باید به آن توجه کنیم؟

نکات مهم در خرید گوشت کوب برقی

زندگی هر روز مدرن‌تر و پیشرفته‌تر و البته ماشینی‌تر می‌شود. این امر در گسترش تنوع لوازم خانگی خانه نیز صدق می‌کند. اما از آن طرف خانه‌ها و به تبع آشپزخانه‌ها اغلب کوچک‌تر می‌شوند و لوازم خانگی که چندکاره هستند و حجم زیادی را اشغال نمی‌کنند، بیشتر طرفدار پیدا می‌کنند.

لوازم خانگی کم جا و سبکی همچون گوشت کوب برقی که می‌توان به راحتی با خرید قطعات جانبی همچون یک همزن، خردکن، مخلوط کن و … آنها را تبدیل به یک غذاساز چندکاره با نصف قیمت کرد، این روزها خواهان بیشتری در بازار دارند. پیشتر در مورد کارایی گوشت کوب برقی با شما صحبت کردیم. اما اگر هنوز گوشت کوب برقی مناسب خود را خریداری نکرده‌اید، در مقاله «راهنمای خرید گوشت کوب برقی» به شما هر آنچه که در هنگام خرید گوشت کوب برقی باید به آن توجه کنید، را آموزش می‌دهیم. پس با ما همراه باشید.

با توجه به کارایی این وسیله، در صورتی ‌که دچار مشکل شود کار آماده سازی موادغذایی سخت می‌شود، در نتیجه بهتر است در زمان خرابی، به سرعت برای تعمیر گوشت کوب برقی خود اقدام کنید.

سوالاتی که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد:

  1. در هنگام خرید گوشت کوب برقی باید به چه فاکتورهای مهمی توجه کنید؟
  2. چه قدرت موتوری برای گوشت کوب برقی مناسب است؟
  3. سرعت گوشت کوب برقی چقدر باید باشد؟
  4. آیا طراحی گوشت کوب برقی مهم است؟
  5. گوشت کوب برقی فلزی بهتر است یا پلاستیکی؟
  6. آیا وزن گوشت کوب برقی در انتخاب آن مهم است؟
  7. گوشت برقی بدون سیم بهتر است یا با سیم؟
  8. آیا گوشت کوب‌های کم صدا هم در بازار موجود هستند؟
  9. بهترین برند های خوب گوشت کوب برقی کدامند؟
  10. داشتن گارانتی در خرید گوشت کوب برقی مهم است؟

در هنگام خرید گوشت کوب برقی باید به چه فاکتورهای مهمی توجه کنید؟

در هنگام خرید گوشت کوب برقی توجه به برخی از فاکتورها و آشنایی با آنها شما را در خریدی هوشمندانه همراهی می‌کند، در این راستا موارد گفته شده در ادامه را در نظر بگیرید.

تعمیر گوشت کوب برقی با آچارباز
درآچارباز کلیه خدمات عیب یابی، سرویس، تعویض قطعات، تعمیر گوشت کوب برقی انجام می شود. سر و صدای ناهنجار، لرزش زیاد دستگاه و پاره شدن سیم از جمله مشکلاتی است که در آچارباز عیب‌یابی و تعمیر می‌شود.
درخواست تعمیر گوشت کوب برقی

چه قدرت موتوری برای گوشت کوب برقی مناسب است؟

مهم‌ترین نکته در خرید گوشت کوب برقی، قدرت موتور آن است. قدرت موتور گوشت کوب‌های بازار، اغلب بین 100 تا 150 وات و در برخی مدل‌ها تا 500 وات می‌رسند. اگر می‌خواهید که له کردن مواد غذایی به خوبی انجام شود و قیمت گوشت کوب برقی نیز مناسب باشد، قدرت موتور باید بین 200 تا 250 وات باشد تا یک بافت خوب و یکنواخت، در غذا ایجاد شود.

قدرت موتور گوشت کوب برقی
اگر قصد خرد کردن یخ با گوشت کوب برقی دارید، باید قدرت موتور آن بیشتر باشد.

سرعت گوشت کوب برقی چقدر باید باشد؟

نکته‌ی بعدی که در خرید گوشت کوب برقی باید به آن توجه کنید، سرعت آن است. گوشت کوب‌های برقی معمولی، اغلب تک سرعته یا دو سرعته هستند، اما مدل‌های گران‌تر آن، 4 تا 6 سرعت دارند.

پیشنهاد مطالعه

آیا طراحی گوشت کوب برقی مهم است؟

گوشت کوب برقی باید خوش دست باشد و به راحتی بتوان آن را کنترل کرد. دسترسی به دکمه خاموش و روشن آن، باید راحت باشد. بعضی از مدل‌های گوشت کوب برقی ،محل دکمه آن در جای درستی نبوده و کار کردن با گوشت برقی مشکل خواهد بود. بنابراین در هنگام خرید گوشت کوب برقی، به محل دکمه توجه کنید.

طراحی بدنه گوشت کوب برقی
در هنگام خرید گوشت گوب برقی به نحوه طراحی بدنه آن دقت کنید.

گوشت کوب برقی فلزی بهتر است یا پلاستیکی؟

یکی از بخش‌های مهم گوشت کوب برقی، پایه آن است که اغلب در دو جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک در بازار موجود هستند. پایه یا میله فلزی ضدزنگ و استیل، رطوبت مواد غذایی را به خود جذب نمی‌کند و در نتیجه امکان زنگ زدن در آن بسیار پایین بوده و طول عمر بیشتری دارد. اما پایه یا میله پلاستیکی طول عمر کمتری دارد و در هنگام کار با مواد غذایی همچون گوجه فرنگی به تدریج رنگ می‌گیرد.

گوشت کوب برقی با پایه فلزی
گوشت کوب‌ها با پایه فلزی جنس بهتری دارند و راحت‌تر تمیز می‌شوند.

نکته‌ی بعدی که در خرید گوشت کوب برقی باید به آن توجه کنید، تیغه‌های گوشت کوب برقی هستند. هرچه تیغه بلندتر و به صورت پرسی باشد، آن گوشت کوب بهتر است.

تیغه گوشت کوب برقی
در هنگام خرید گوشت کوب برقی دقت کنید از هیچ پیچ و مهره‌ای در تیغه آن استفاده نشده باشد.

آیا وزن گوشت کوب برقی در انتخاب آن مهم است؟

بهترین حالت استفاده از گوشت کوب برقی این است که یک دست آن را گرفته و با دست دیگر، لیوان مدرج گوشت کوب برقی را نگه دارید. پس با توجه به این شرایط ایده آل، وزن گوشت کوب برقی در هنگام خرید مهم بوده و باید به آن توجه کرد.

وزن گوشت کوب برقی
یکی دیگر از نکات خرید گوشت کوب برقی، وزن آن است.

گوشت برقی بدون سیم بهتر است یا با سیم؟

یکی از سوالاتی که ذهن مخاطبان را درگیر خود می‌کند، این است که گوشت کوب شارژی یا غیر شارژی، کدام بهتر هستند؟ گوشت‌کوب‌های سیم‌دار یا غیر شارژی، قیمت مناسب‌تری دارند. اما کابل‌شان اغلب کوتاه بوده و انعطاف‌پذیر نیستند و شما باید کنار پریز برق از آنها استفاده کنید. اگر در آشپزخانه محدودیت پریز دارید، بهتر است از نمونه شارژی آن استفاده کنید. چون در هر نقطه از آشپزخانه قابل استفاده بوده و شما قدرت مانور بیشتری خواهید داشت. اما مدل‌های شارژی و یا بدون سیم گوشت کوب برقی هم سنگین‌تر بوده و هم قیمت بالاتری دارند.

گوشت کوب برقی شارژی
اگر دسترسی به پریز در آشپزخانه شما مشکل باشد، بهتر است از گوشت کوب‌های برقی شارژی استفاده کنید تا محدودیتی در مورد کابل و پریز نداشته باشید.

آیا گوشت کوب‌های کم صدا هم در بازار موجود هستند؟

قدرت موتور گوشت کوب برقی اغلب رابطه مستقیم با صدای آن دارد. هرچه قدرت موتور بیشتر باشد، صدای گوشت کوب برقی نیز بالاتر است. اما گوشت کوب‌های برقی در بازار موجودند که قدرت موتورشان بسیار بالا بوده و هم کم صدا هستند. این گوشت کوب‌ها اغلب قیمت بالاتری دارند.

صدای گوشت کوب برقی
اگر به صدای گوشت کوب برقی حساس هستید، حتما در هنگام خرید گوشت کوب برقی صدای آن را بررسی کنید.

بهترین برند های خوب گوشت کوب برقی کدامند؟

برندهای معتبر گوشت کوب‌های برقی به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می‌شوند. برند ایرانی معتبر با کیفیت خوب گوشت کوب برقی، پارس خزر و برندهای خارجی معتبر، عبارتند از بوش، براون، فلر، مولینکس، کنوود، پاناسونیک، تفال، همیلتون و هاردستون.

داشتن گارانتی در خرید گوشت کوب برقی مهم است؟

پاسخ این پرسش مثبت است. هر وسیله برقی خانگی باید گارانتی داشته باشد و این قائده برای گوشت کوب‌های برقی نیز، صدق می‌کند تا در صورت نیاز به تعمیر گوشت کوب برقی ، بتوان از گارانتی و ضمانت نامه آن استفاده کرد.

توجه کنید، در صورتی که پیشتر گوشت کوب برقی داشته‌اید، که اکنون خراب شده است، قبل از هزینه برای خرید یک گوشت کوب برقی نو، می‌توانید از خدمات آچارباز، جهت تعمیر آن استفاده کنید.

تعمیر گوشت کوب برقی با آچارباز
درآچارباز کلیه خدمات عیب یابی، سرویس، تعویض قطعات، تعمیر گوشت کوب برقی انجام می شود. سر و صدای ناهنجار، لرزش زیاد دستگاه و پاره شدن سیم از جمله مشکلاتی است که در آچارباز عیب‌یابی و تعمیر می‌شود.
درخواست تعمیر گوشت کوب برقی

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا