×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

آبگرمکن و پکیج

آموزش کامل ریست کردن پکیج بوتان

ریست کردن پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از قدیمی‌ترین پکیج‌های گرمایشی و یکی از پرفروش‌ترین و پر متقاضی‌ترین دستگاه‌ها است. اگر مدل دستگاه شما پکیج بوتان است احتمالا مواقعی پیش آمده که دستگاه دچار مشکل شده است و یا اختلالی در آن رخ دهد که نیاز به تعمیر پکیج و ریست کردن آن داشته باشد. برای ریست کردن پکیج بوتان باید بدانید دکمه ریست پکیج بوتان کجاست و چه زمانی دستگاه نیاز به ریست کردن دارد. در این مقاله همراه ما باشید تا نحوه صحیح ريست كردن پكيج بوتان دستگاه های مختلف پکیج بوتان را به شما آموزش دهیم.

چه زمانی پکیج بوتان نیاز به ریست کردن دارد؟

زمانی که کد خطا بر روی نمایشگر ظاهر می شود و یا به هر دلیلی دستگاه روشن نمی شود و پکیج دچار اختلال شده است. اولین کار قبل از هر اقدامی ریست کردن پکیج است. ریست کردن دستگاه در صورتی که مشکل جدی وجود نداشته باشد به شما کمک می کند تا پکیج شما دوباره شروع به کار کند و راه‌اندازی شود.

برای تعمیر پکیج از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

زمانی که در تنظیمات پکیج اختلالاتی به وجود می آید و نمی توانیم آن را رفع کنیم از بازیابی کارکرد طبیعی استفاده می کنیم تا پکیج کارکرد خود را از سر گیرد. ریست کردن پکیج بوتان کار ساده ای است که خود افراد می توانند بدون نیاز به دانش فنی انجام دهند تا پکیج دیواری شان راه اندازی شود.

مشکل خطای E1 پکیج بوتان با ریست کردن حل می‌شود

در مدل های پرلا و ورونا کد خطای E1 در نمایشگر مربوط به روشن شدن مشعل پکیج است که در این مدل ها با یک بار ریست کردن مشکل حل می شود.

تعمیر پکیج بوتان در آچارباز
خدمت تعمیر پکیج بوتان آچارباز، شامل عیب‌یابی، سرویس و پکیج بوتان است. برای تعمیر پکیج خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر پکیج بوتان می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر پکیج بوتان

مشکل قطعی گاز و خرابی قطعات پکیج با ریست کردن حل نمی‌شود

چنانچه مشکلات پکیج اعم از قطعی گاز و یا خرابی قطعات پکیج باشد با ریست کردن دستگاه مشکل حل نمی شود. در این شرایط مشکل را باید به طریقی دیگر و با عیب یابی پکیج بوتان به صورت دقیق و حرفه ای توسط تعمیرکار پکیج بوتان تشخیص دهید تا مشکل حل شود. برای این کار از خدمات تعمیر پکیج استفاده کنید.

نحوه ریست کردن پکیج بوتان
ریست کردن پکیج اولین اقدامی است که با دیدن اختلال روی دستگاه انجام می‌شود.
پیشنهاد مطالعه

دکمه ریست پکیج بوتان کجاست؟

به صورت کلی ریست کردن هر دستگاهی توسط دکمه ای یا ترکیبی از دکمه‌ها انجام می‌شود و این فرایند باعث راه اندازی مجدد دستگاه می‌شود. در مورد دستگاه پکیج، بسته به اینکه دستگاه قدیمی و یا مدل جدید باشد دکمه ریست ممکن است داشته باشد و یا نداشته باشد.

مثلا در مدل های قدیمی پکیج بوتان دکمه خاصی برای ریست کردن وجود ندارد. در پکیج‌های قدیمی تر بوتان حتی دکمه استندبای هم وجود ندارد و فقط بر روی حالت تابستانه و زمستانه جا به جا می‌شوند. اما اساس کار اینگونه نیست که اگر پکیج شما مدل قدیمی بوتان است ریست نمی شود. مدل‌های جدیدتر نیز دارای دکمه ریست هستند.

همه دستگاه های پکیج ریست می شوند. در ادامه به روش ریست کردن مدل های مختلف پکیج بوتان و محل قرارگیری دکمه ریست پکیج بوتان اشاره می کنیم.

دکمه ریست پکیج بوتان
اگر با ریست کردن پکیج همچنان خطا میبینید حتما دفترچه دستگاه را مطالعه کنید.
پیشنهاد مطالعه

نحوه ریست کردن پکیج بوتان مدل BN

این مدل فاقد کلید استندبای می‌باشد و ریست کردن پکیج در این مدل به کمک حالت تابستانه و زمستانه انجام می‌شود. برای این کار کافی است دکمه ی مربوط به حالت تابستانه و زمستانه را یک بار روی تابستان و بار دیگر بر روی حالت زمستان تنظیم کنید و یک بار هم عکس این عمل را انجام دهید. یعنی اول بر روی زمستان و بار دیگر بر روی تابستان تنظیم کنید تا دستگاه شما ریست شود و مشکل حل شود.

پیشنهاد مطالعه

ریست کردن پکیج بوتان مدل اپتیما، کالدا و ونزیا

برای ریست کردن پکیج اپتیما و کالدا و ونزیا فقط کافی است دکمه تغییر فصل را روی حالت استندبای قرار دهید و پس از آن روی حالت تابستان و زمستان قرار دهید تا دستگاه شما ریست شود.

نحوه ریست کردن پکیج بوتان مدل پارما، پرلا، ورونا

برای ریست کردن پکیج بوتان در مدل های جدیدتر نظیر پارما و پرلا و ورونا به کمک دکمه پیچی مربوط به دمای رادیاتورها (کم و زیاد کردن رادیاتور) انجام می‌شود. برای ریست کردن پکیج

  1. ابتدا در سمت چپ پکیج دکمه پیچ را پیدا کنید و آن را روی حالت  OFF  قرار دهید.
  2. سپس دکمه را روی حالت تابستانه و زمستانه تنظیم کنید تا پکیج شما خیلی راحت ریست شود.
تغییر حالت زمستانه و تابستانه پکیج بوتان
برخی مدل ها دکمه ای برای ریست پکیج ندارند و ریست آنها همان تغییر حالت زمستانه به تابستانه است یا برعکس

در این مقاله سعی کردیم به ساده‌ترین شکل نحوه ریست کردن پکیج بوتان را در مدل‌های مختلف آموزش دهیم. بخاطر داشته باشید که ریست کردن همیشه پاسخگوی تمامی مشکلات پکیج نیست. گاهی پکیج اروری می‌دهد که با ریست کردن برطرف نمی‌شود. لطفا از ریست‌ها مکرر خودداری کنید و از یک متخصص تاسیسات کمک بگیرید و تعمیرات پکیج بوتان خود را به ایشان بسپارید.

سرویس پکیج در محل با آچارباز
خدمت سرویس پکیج در محل آچارباز، شامل ارائه انواع خدمات نصب، سرویس، عیب یابی و رفع خرابی تمامی برندهای پکیج دیواری و زمینی می‌شود. دستگاه شما را از هر مدلی که باشد، در هر نقطه از تهران و در محل خودتان تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر پکیج
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫16 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید ابگرم کن روشن نمیشه فشار اب سرد خوبه ولی اب گرم اصلا نمیاد لوله هایه ابگرم کن چک کردم هیچ رسوبی نداشت اشکال چیه

    1. با سلام
      رضای عزیز، به غیر از رسوب لوله های آب، عواملی چون درست کار نکردن شمعک، نشت آب، مشکل در دودکش، خرابی مشعل یا سنسور دما باعث گرم نشدن آب آبگرمکن است. باید آبگرمکن توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.

  2. با سلام من پکیج مدل پارما گرفتم تازه نصب شده حدودا بیست و چار ساعته داریم استفاده می‌کنیم اولش برا آب گرم مشکلی نداشیم ولی الان برا رادیاتور مشکلی نیست ولی برا آب گرم دیگه روشن نمیشه

    1. حسین عزیز سلام
      احتمالا مدار آب گرم پکیج شما هوا گرفته است. با راهنمایی‌های موجود در دفترچه، هواگیری مدار گرمایش را انجام دهید تا مشکل حل شود.

  3. سلام
    مشکل در تابستانی کردن پارما
    با اینکه حالت تابستانی را انتخاب کردم اما همچنان آبگرمکن روشن میشه و شوفاژها گرم هستندبا ریست هم مشکل حل نشد
    ممنون میشم راهنمای کنید

  4. سلام ببخشید میخام تنظیم کارخانه دستی انجام بدم ایا امکان دارد مدل لباس شویی پاک شوما 5کیلویی است

  5. اگر برد دستگاه من ایراد داره با ریست کردن مشکلش برطرف میشه؟

    1. باسلام
      رضای عزیز، این مسئله ایراد در برد باید توسط کارشناس بررسی شود ممکن است ایراد در آن نبوده و مشکل از قطعات دیگر باشد. آیا اروری در پکیج مشاهده می‌کنید؟ شما می‌توانید ریست کردن پکیج را امتحان کنید ولی این مورد تضمینی جهت رفع شدن مشکل نیست. با این حال شما می‌توانید برای تعمیر پکیج درخواست خود را از طریق سایت آچارباز یا تماس با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  6. امکان داره خود دکمه ریست هم خراب بشه؟ چون من وقتی دکمه رو میزنم فقط پکیج یکهو خاموش و روشن میشه ولی هیچ اتفاقی برای مشکلی که بابتش ریست کردم نمیوفته

    1. باسلام
      سلوچ عزیز، پس از مشاهده چه مشکلی اقدام به ریست پکیج می‌کنید؟

  7. باسلام پکیج بوتان مدلcv424sدارم برای رفع خطایE9ریست هم کردم ولی جواب نگرفتم کمک کنید ممنون میشم

    1. باسلام
      دوست عزیز این ارور ناشی از عدم گردش آب در مدار است، برای رفع این مشکل فشار آب و عدم رسوب گرفتگی مبدل‌ها را بررسی کنید و مشکل را رفع کنید. در صورتی که این اختلال رفع نشد، شما می‌توانید درخواست تعمیر پکیج در محل خود را در سامانه آچارباز با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند

  8. پکیج کالداونزیا بعد از به برق زدن دکمه ی وسط قرمز میماند. حتی ریست هم کردم بازم قرمز می ماند.

    1. باسلام
      دوست عزیز از مسدود نبودن دودکش و صحت سنسورها اطمینان حاصل کنید. بهتر است برای بررسی فنی پکیج خود با یک کارشناس تعمیر پکیج تماس بگیرید. همچنین شما می‌توانید درخواست تعمیر پکیج در محل خود را در سامانه آچارباز با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند

    1. با سلام
      دوست عزیز، مراحل در مطلب فوق کامل توضیح داده شده است. در صورت هر گونه سوال،با شماره 02154591600 تماس بگیرید، همکاران ما پاسخگوی شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا