×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

آبگرمکن و پکیج

آموزش تغییر حالت تابستانه یا زمستانه به یکدیگر در پکیج دیواری

تنظیم حالت تابستانه به زمستانه پکیج گرمایشی

یکی از سیستم گرمایشی‌هایی که امروزه در منازل دیده شده است پکیج‌های دیواری هستند چرا که توانایی انجام دو کار را به صورت همزمان دارند. پکیج‌های دیواری با اینکه به اندازه یک آبگرمکن دیواری مکان اشغال می‌کنند، توانایی انجام دو کار، یعنی گرم کردن محیط به کمک رادیاتورها و تامین آب گرم محیط را انجام خواهند داد. با نزدیک شدن به فصول سرد سال، همه کسانی که درون منزل خود از سیستم گرمایشی پکیج استفاده می‌کنند به این فکر می‌افتند که پکیج خود را از حالت تابستانی به زمستانی تغییر حالت دهند تا به کمک پکیج و رادیاتور محیط خود را گرم کنند. در

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با چگونگی تبدیل حالت تابستانی به زمستانی در پکیج یا تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیچ آشنا کنیم.

اگر با وجود راهنمایی‌های این مقاله پکیج شما از حالت تابستانه خارج نشد، باید آن را سرویس و تعمیر کنید. برای تعمیر پکیج می‌‎توانید روی تعمیرکاران و متخصصان آچارباز حساب کنید.

مواردی که درباره آنها بحث خواهیم کرد شامل:


معرفی وضعیت های مختلف پکیج های گرمایشی

پکیج‌های گرمایشی دارای تنظیمات مختلفی هستند که آنها را از آبگرمکن متمایز کرده‌است. با توجه به اینکه عملکرد پکیج گرمایشی شامل گرم کردن آب و گرم کردن رادیاتورها و سیستم گرمایش از کف می‌شود، پس باید بدانید که این دستگاه چند حالت دارد.

حالت زمستانه پکیج گرمایشی
با تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در مصرف همه انرژی‌ها صرفه جویی خواهد شد.

پکیج دیواری دارای دو حالت تابستانه و زمستانه است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و با توجه به فصل و شرایط آب و هوایی که در آن هستید، باید این دستگاه را تنظیم کنید.

در ادامه به بررسی حالات زمستانه، تابستانه و خاموش پکیج خواهیم پرداخت.

معرفی حالت تابستانه پکیج

در تابستان و روزهای گرم سال، تنها استفاده ما از پکیج گرمایشی، جهت گرم کردن آب مصرفی است. در واقع در این روزهای گرم، هیچ استفاده‌ای از رادیاتور و سیستم گرمایشی نمی‌کنیم. از این رو، مشعل اصلی پکیج و پمپ آن، تنها در زمانی که بخواهید از آب گرم استفاده کنید روشن می‌شوند. پس در این روزها، بهتر است پکیج را روی حالت تابستانه تنظیم کنید. با این کار، هم در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنید، هم از عمر مفید پکیج کاسته نخواهد شد. پس با آمدن بهار و گرم شدن هوا، تبدیل حالت زمستانه به تابستانه پکیج را فراموش نکنید.

برای تعمیر پکیج از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

حالت زمستانه پکیج گرمایشی چه ویژگی‌هایی دارد؟

در حالت زمستانه پکیج گرمایشی، علاوه بر ویژگی گرم کردن آب، باید رادیاتورها و سیستم گرمایش از کف هم گرم شوند. این به معنای روشن بودن مداوم مشعل اصلی است. با وجود این حالت، گرما به تمام بخش‌های خانه به صورت کاملا یکنواخت منتقل خواهد شد. پکیج، در دسته لوازم گرمایشی کم خطر و یا حتی بی‌خطر قرار دارد.

سیستم عملکرد پکیج در حالت زمستانه به این صورت است که، هر زمان شما آب گرم را باز می‌کنید، رادیاتورها از انرژی ذخیره شده گرمایی استفاده می‌کند. در نتیجه آب گرم با فشار خوب در اختیار شما خواهد بود. اما به محض اینکه آب گرم را ببندید، پکیج شروع به گرم کردن آب رادیاتورها می‌کند. در واقع پکیج در زمستان همزمان قادر به تولید آب گرم و گرم کردن رادیاتورها نیست.

حالت خاموش پکیج گرمایشی چگونه است؟

در حالت زمستانه پکیج، اولویت با تامین آب گرم مصرفی است. در این شرایط، گاهی رادیاتورها خاموش شده و از انرژی ذخیره شده برای گرم کردن فضا بهره می‌گیرند. از این رو پکیج خاموش می‌شود و فقط آب مصرفی را گرم می‌کند. به این حالت، وضعیت خاموش پکیج دیواری گفته می‌شود.

وضعیت شیر پرکن در تغییر وضعیت پکیج چگونه است؟

شیر پرکن، یک شیر کوچک آبی رنگ است که در زیر دستگاه قرار داشته و جهت تنظیم فشار پکیج کاربرد دارد. برای تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج، در صورتی که فشار پکیج افزایش یافت، باید فشار را کنترل کنید. این کار هم با باز کردن شیر پرکن امکان‌پذیر است. درجه دستگاه در حالت نرمال، باید بین 1 و 1.5 بار باشد. شیر پرکن را باز کنید تا فشار پکیج در این رنج قرار گیرد. به محض تنظیم شدن فشار پکیج، شیرپرکن را ببندید.

تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج
پس از تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج بوتان باید همه رادیاتورها بررسی شود و از گرم شدن آنها مطمئن شد.

قبل از تغییر وضعیت پکیج دیواری چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

قبل از اینکه برای تغییر وضعیت پکیج از حالت تابستانه به زمستانه اقدام کنید، باید شرایط را بررسی کرده و الزامات را مهیا کنید. اقدامات لازم برای تبدیل حالت تابستانه به زمستانه شامل موارد زیر می‌شود.

بررسی سلامت وضعیت دودکش پکیج؛ مسیر دودکش نباید مسدود باشد. مطمئن شوید که هیچ مانعی در مسیر دودکش وجود ندارد.

هواگیری رادیاتورها؛ اگر از سال گذشته نسبت به هواگیری رادیاتورها اقدام نکرده‌اید، این کار را در اولویت قرار دهید.

بررسی کنید که اولین بار است پکیج را نصب کرده‌اید و حالت زمستانه را فعال می‌کنید، یا اینکه پکیج در حالت تابستانه قرار دارد و می‌خواهید آن را تغییر وضعیت دهید.

 نحوه کارکرد پکیج های مخزن دار در تابستان

عملکرد پکیج در فصول گرم سال اینگونه است که تنها در زمانی که آب گرم را باز می‌کنید، روشن می‌شود. اما این امر در پکیج‌های مخزن‌دار کمی متفاوت است. تا زمانی که آب موجود در مخزن پکیج به دمای استاندارد دستگاه نرسد، مشعل اصلی روشن نخواهد شد. به محض اینکه دمای آب کاهش یافت، مشعل به صورت خودکار روشن شده و آب را گرم می‌کند. با رسیدن دمای آب به حد استاندارد، شعله خاموش خواهد شد. تشخیص دمای آب هم برعهده قطعه ترموستات است.

تعمیر پکیج در محل با آچارباز
خدمت سرویس و تعمیر پکیج در محل آچارباز، شامل ارائه انواع خدمات نصب، سرویس، عیب یابی، تعمیر و رفع خرابی تمامی برندهای پکیج دیواری و زمینی می‌شود. دستگاه شما را از هر مدلی که باشد، در هر نقطه از تهران و در محل خودتان تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر پکیج

نحوه تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج بوتان

برای تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج بوتان، باید مراحل زیرا را پیش ببرید:

  1. در ابتدا برای تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج بوتان باید پکیج را خاموش کرده و سپس شروع به راه اندازی مجدد آن کرد.
  2. برای راه اندازی پکیج دیواری بوتان در حالت زمستانه باید ابتدا درجه فشار آن کنترل و تنظیم شود.
    درجه فشار باید حدود 5 بار باشد. در صورتی که کمتر بود باید فشار افزایش یابد. برای افزایش فشار باید شیر زیر پکیج یا همان شیرپرکن را باز کرده تا فشار افزایش یابد و زمانی که فشار دستگاه بالا رفت و به 1.5 رسید باید شیر را ببندید.
  3. در این مرحله باید دودکش را بررسی کنید و از مسدود نبودن آن به وسیله شی خارجی مطمئن شوید.
  4. فلکه‌های زیر پکیج را که به شلنگ‌های آب متصل هستند را در صورت بسته بودن باز کنید.
  5. در مرحله بعد باید شیر ورودی و خروجی شوفاژ و رادیاتورها را باز کنید.
  6. حال باید پکیج را روی حالت زمستانه فعال کنید و سپس درجه دمای پکیج بوتان را افزایش دهید تا روشن شود.
  7. در این مرحله چند دقیقه منتظر می‌مانید تا دستگاه داغ شده و رادیاتورها هم گرم شوند.
  8. پس از گرم شدن رادیاتورها مطمئن شوید که هیچ مانعی برای ورود آب به درون رادیاتورها وجود ندارد و شروع به هواگیری پکیج‌ و رادیاتورها خواهید کرد.
  9. پس از هواگیری دوباره فشار پکیج باید کنترل و تنظیم شود تا دستگاه به درستی کار کند.

عملکرد دستگاه در این حالت اینگونه است که مشعل به صورت همیشگی روشن بوده و آب گرم را جهت گرم کردن محیط به رادیاتورها منتقل می‌کند و زمانی که شیر آب گرم را باز می‌کنید آب گرم به رادیاتور منتقل نخواهد شد و به شیر آب منتقل می‌شود.

تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج بوتان
پکیج بوتان یکی از بهترین سیستم‌های گرمایشی موجود در بازار است.

نکات قابل توجه در تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج بوتان

بعد از اینکه موفق به تغییر حالت تابستانه به زمستانه پکیج خود شدید، باید نکاتی را با دقت بررسی کنید:

  1. از گرم شدن تمام بدنه رادیاتورها به صورت کامل مطمئن شوید می‌توانید به کمک حس لامسه خود این را تشخیص دهید.
    گرم نشدن برخی از قسمت‌های رادیاتورها نشان دهنده رسوب گرفتگی و یا هوا گرفتن آنهاست که باید برطرف شود تا این سیستم عملکرد صحیحی داشته باشد.
  2. بهتر است قبل از خاموش کردن پکیج در صورتی که قصد تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج بوتان را ندارید، آب موجود در پکیج به صورت کامل تخلیه شود.
  3. پس از انجام تمامی مراحل تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج بوتان همه قسمت‌های آن را بررسی کنید و از نشتی نداشتن آن مطمئن شوید.
  4. برای جلوگیری از رسوب گرفتن رادیاتورها، بهتر است در فصل تابستان به جای بستن شیر ورودی آنها، تنظیمات پکیج را به درستی انجام دهید، چرا که بستن شیر آب در طولانی مدت باعث رسوب گرفتگی خواهد شد و رسوبات از گردش آب جلوگیری خواهند کرد.
    با نبستن مسیر ورودی و خروجی رادیاتورها و تنظیم پکیج بوتان به‌راحتی می‌توان از رسوب گرفتن ورودی رادیاتورها جلوگیری کرد.
  5. در صورتی که در فصل زمستان قصد مسافرت رفتن دارید و پکیج شما خارج از محیط خانه است بهتر است آن را خاموش نکرده و روی حالت ملایم قرار دهید و یا اینکه در صورتی که آن را خاموش کردید آب درون پکیج بوتان را تخلیه کنید چرا که ممکن است پکیج دچار یخ زدگی شود و پس از مسافرت شما را به دردسر بیاندازد.
  6. همیشه به خاطر داشته باشید که پس از هواگیری و قبل از روشن کردن پکیج بوتان فشار پکیج را تنظیم کنید چرا که با هواگیری مطمئنا فشار دستگاه پایین خواهد رفت.
گاهی تمام مشکلات پکیج، با هواگیری رادیاتورها برطرف می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه

نحوه تبدیل حالت تابستانی به زمستانی در پکیج ایران رادیاتور

در ادامه می‌توانید نحوه راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان را به صورت مرحله به مرحله بخوانید:

۱- در مرحله اول قبل از انجام هرکاری باید پکیج را خاموش کرده و برق و گاز آن را به صورت کامل قطع کنید تا ایمنی کار رعایت شود.
در صورتی که تمایل دارید می‌توانید در این مرحله سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را انجام داده و سپس تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج ایران رادیاتور را انجام دهید.

۲- در ادامه برای راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان باید فشار دستگاه تنظیم شود.

فشار دستگاه برای روشن شدن در حالت زمستانی باید حدود 1.5 باشد که برای بالا بردن فشار آن باید شیر کوچک زیر دستگاه را باز کرده و عقربه فشار را تحت نظر داشته باشید، زمانی که مقدار فشار دستگاه به میزان موردنظر شما یعنی 1.5 رسید شیر کوچک را ببندید.

۳- در مرحله سوم باید دودکش دستگاه بررسی شود و از مسدود نبودن آن مطمئن شوید چرا که در صورت بازگشت گاز حاصل از احتراق احتمال خفگی وجود دارد. البته در صورتی که سرویس پکیج را قبل از راه اندازی انجام داده‌اید می‌توانید از این مرحله صرف نظر کنید.

۴- مرحله بعدی نحوه روشن كردن پكيج ایران رادیاتور در زمستان ، باز کردن شیر آب‎‌های ورودی و خروجی رادیاتورها و پکیج است.

۵- سپس در این مرحله باید دستگاه را روی حالت زمستانی قرار دهید و استارت آن را بزنید. در صورتی که فن و پس از مدت کوتاهی مشعل آن روشن شد، پس دستگاه به درستی راه اندازی شده است.

تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور
هواگیری پکیج یک کار ساده است که هر کسی توانایی انجام آن را دارد.

۶- در مرحله بعد می‌توانید رادیاتورها را بررسی کرده و از گرم شدن همه آنها مطمئن شوید و سپس آنها را هواگیری کنید تا پکیج و رادیاتورها در مراحل بعد دچار مشکل نشوند.

۷- پس از اینکه دستگاه را هواگیری کردید در آخر دوباره فشار دستگاه را کنترل و تنظیم کنید و بدون هیچگونه استرسی از پکیج ایران رادیاتور خود استفاده کنید.

۸- زمانی که تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج ایران رادیاتور را انجام دادید دستگاه روی حالت زمستانی فعال خواهد شد و باید آب گرم مورد نیاز رادیاتور جهت گرم کردن محیط و آب گرم مورد نیاز شما را تامین کند و در صورتی که در عملکرد آن اختلال بروز کند باید سریع از تعمیرکاران مراکز خدمات فنی سرمایشی و گرمایشی کمک بگیرید.

با انجام این 8 مرحله تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری ایران رادیاتور به درستی انجام می‌شود؛ درصورتی که بعد از انجام این مراحل پکیج شما روی حالت زمستانه تنظیم نشد، می‌توانید برای سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور از متخصصان آچارباز کمک بگیرید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در آچارباز
خدمت تعمیر پکیج ایران رادیاتور آچارباز، شامل عیب‌یابی، سرویس و پکیج ایران رادیاتور است. برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر پکیج ایران رادیاتور می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید..
تعمیر پکیج ایران رادیاتور

نحوه تبدیل حالت تابستانی به زمستانی در پکیج دیواری ایساتیس

تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج ایساتیس هم تفاوت چندانی با بوتان و ایران رادیاتور ندارد و این کار طبق مراحلی که در بحث قبلی گفتیم انجام می‌شود. برای تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایساتیس هم باید:

  1. ابتدا پکیج را خاموش کرده و اتصال برق و گاز را قطع کنید.
  2. دودکش را کنترل کنید که مسدود نباشد.
  3. فشار دستگاه را بررسی کرده و آن را تنظیم کنید. همانطور که گفته شد، فشار دستگاه شما باید بین ۱ تا ۱/۵ باشد. با استفاده از شیر پرکن؛ فشار را تنظیم کنید.
  4. شیر آب‎‌های ورودی و خروجی رادیاتورها و پکیج را باز کنید.
  5. سپس در این مرحله باید دستگاه را روی حالت زمستانی قرار دهید و استارت آن را بزنید. در صورتی که فن و پس از مدت کوتاهی مشعل آن روشن شد، پس دستگاه به درستی راه اندازی شده است.
  1. رادیاتورها را بررسی کنید هم تمام قسمت‌های آنها گرم باشند و در صورت نیاز رادیاتورها را هواگیری کنید.
  2. پس از اینکه دستگاه را هواگیری کردید در آخر دوباره فشار دستگاه را کنترل و تنظیم کنید و بدون هیچگونه استرسی از پکیج ایران رادیاتور خود استفاده کنید.

در نهایت پکیج ایساتیس شما روی حالت زمستانه فعال خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه

نحوه تبدیل حالت زمستانی به تابستانی پکیج ایران رادیاتور

بعد از اتمام فصل سرما و آمدن روزهای گرم؛ دیگر نیاز نیست که مشعل اصلی پکیج همیشه روشن باشد. تنها در زمان استفاده از آب گرم شما به پکیج نیاز دارید.

برای تبدیل حالت زمستانه به تابستانه پکیج ایران رادیاتور، باید مراحل:

  1. پکیج را خاموش کنید.
  2. شیرهای رفت و برگشت به رادیاتورها را ببندید.
  3. با توجه به نیاز خود به آب گرم مصرفی، میزان درجه ولوم میانی را تنظیم کنید. برای حالت تابستانی، بهترین گزینه درجه صفر برای پکیج است.
  4. در نهایت پیچ یا همان ولوم ترموستات را در حالت صفر قرار دهید.
  5. تنظیم فشار پکیج را فراموش نکنید.

را انجام دهید.

نحوه تبدیل حالت زمستانی به تابستانی پکیج بوتان

در تبدیل حالت زمستانه به تابستانه پکیج ایران رادیاتور:

  1. برای شروع کار، ابتدا باید فشار پکیج را تنظیم کنید. فراموش نکنید که فشار استاندارد پکیج باید 1.5 باشد.
  2. پکیج را روی حالت تابستانه تنظیم کنید.

نحوه تبدیل حالت زمستانی به تابستانی پکیج ایساتیس

برای تبدیل پکیج به حالت تابستانه باید:

  1. برای شروع کار، فشار پکیج را تنظیم کرده و توجه داشته باشید که فشار مناسب برای دستگاه، 1.5 است.
  2. دکمه Power پکیج را فشار داده، رمز (0000) را وارد کرده و دستگاه را روشن کنید.
  3. در نهایت دکمه MODE 7 را فشار داده و پکیج را روی حالت تابستانه تنظیم کنید.

تمام مراحل تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج و حالت زمستانه به تابستانه پکیج گرمایشی را شرح دادیم.

دیدید که این کار به راحتی هرچه تمام‌تر انجام شد. اما چیزی که نباید فراموش کنید، رسیدگی به وضعیت پکیج و سرویس به موقع آن است. تعمیر پکیج دیواری، به صرفه جویی هزینه‌ها کمک بزرگی می‌کند. با این کار، دستگاه شما برای مدت طولانی‌تری بدون مشکل کای خواهد کرد.

تعمیر پکیج در محل با آچارباز
خدمت سرویس و تعمیر پکیج در محل آچارباز، شامل ارائه انواع خدمات نصب، سرویس، عیب یابی، تعمیر و رفع خرابی تمامی برندهای پکیج دیواری و زمینی می‌شود. دستگاه شما را از هر مدلی که باشد، در هر نقطه از تهران و در محل خودتان تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر پکیج
لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

  1. سلام. اگر حالت پکیج را از تابستانه به زمستانه تغییر دهم، آیا آب حمام هم گرم می‌شه یا فقط برای رادیاتوره؟

  2. تو حالت تابستانه هروقت آب گرم رو باز میکنیم بعد یک دقیقه رادیاتورها هم گرم میشن و بعد از بستن آب گرم رادیاتور ها هم بعد از یه مدت سرد میشن . ممنون میشم راهنمایی بفرمایین .

  3. در حالت تابستانه ( پکیج ایتالترم ) هروقت تو حموم آب گرم رو باز میکنیم رادیاتورها هم گرم میشن و بعد بستن آب دوباره رادیاتور ها سرد میشن ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.

  4. با سلام
    ضمن تشکر از مقاله مفید شما ، یکی از رادیاتورهای اطاق ما صدای آب میده علتش چی میتونه باشه و چیکار باید بکنم

  5. سلام خسته نباشید
    این پکیج ما شوفاژ های خونه رو خوب گرم میکنه
    ولی وقتی میریم حموم اب سرد میشه
    مشکل چیه

  6. سلام. پکج من لیوسا مخزن داره شما کارسرویس یاتعمیرش انجام می هید؟ یاتعمیرکارمربوطشومعرفی میکنید. منونم

  7. با سلام پكيج بنده مارك ميشن است و صفحه نمايش ديجيتالي ميباشد متاسفانه وقتي حالت زمسناني را خاموش ميكنم ابگرم حمام نيز سرد ميشود ممنون ميشوم راهنمايي بفرماييد با تشكر

    1. باسلام
      علیرضای عزیز برای رفع مشکل، صحت فلوسوئیچ، فلومتر، سنسور مدار مصرفی را بررسی و سپس مطمئن شوید که مبدل رسوب نگرفته باشد. در صورتی که مشکل رفع نشد، شما می‌توانید برای تعمیر پکیج درخواست خود را از طریق سایت آچارباز یا تماس با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  8. پکیج را از حالت تابستانه به حالت زمستانه تغییر داده ام، ولی رادیاتورها گرم نمیشه. مشکل چیه؟

    1. باسلام
      علی عزیز این مشکل می‌تواند از مواردی چون رسوب گرفتگی مدار گرمایش، خرابی مبدل، اختلال در سنسور دما، شیر سه راهی و … باشد. پیشنهاد میکنیم صحت قطعات مذکور را بررسی و رادیاتورها را هواگیری کنید. اگر مشکل رفع نشد شما می‌توانید برای تعمیر پکیج درخواست خود را از طریق سایت آچارباز یا تماس با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  9. اگر هردوحالت روشن باشدهم تابستانی وهم زمستانی مشکل پیش میاد برای پکیج

    1. باسلام
      آقا/ خانم خسروداد عزیز، در حالت تابستانی از پکیج جهت گرم کردن آب مصرفی استفاده می‌شود.
      در حالت زمستانی علاوه بر گرم کردن آب مصرفی، برای گرمایش نیز از آن استفاده می‌شود. پس با قراردادن پکیج روی حالت زمستانه از پکیج استفاده کاملی دارید و نباید حالت تابستانه فعال باشد، ممکن است پس از مدتی اختلالی در برد را شاهد باشید.

  10. برای پکیج من این حالت فرقی نمیکنه و در هر دو صورت رادیاتور گم میشه. مشکل از کلیده یا باید به دنبال مشکل در قطعات داخلی پکیج باشم؟

    1. باسلام
      حبیب الله عزیز، قبل از هر چیز رادیاتورها و پکیج را هواگیری کنید در صورتی که مشکل حل نشد لازم است سنسورها، اتصالات و برد پکیج بررسی شود. در صورتی که دانش و تجربه فنی در این رابطه ندارید لطفا برای تعمیر پکیج درخواست خود را از طریق سایت آچارباز یا تماس با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  11. سلام. در هنگام تبدیل پکیج بوتان از تابستان به زمستان کلید مربوطه اصلا تکون نمیخوره راه حلش چیه

    1. باسلام
      داوود عزیز اگر مراحل را به ترتیب طی کرده‌اید، ممکن است کلید دچار رسوب گرفتگی شده باشد، رسوب را رفع و کلید را بچرخانید و یا کلید را تعویض کنید.

  12. سلام. ممنون میشم تبدیل حالت تابستانه به زمستانه را در پکیج لورچ رو هم توضیح بدید؟

    1. باسلام
      دوست عزیز، تبدیل حالت تابستانه به زمستانه را در پکیج لورچ نیز بسیار شبیه به پکیج‌های معرفی شده است، مراحل را طی کنید و با خواندن نوشته روی دکمه ها، حالت را روی زمستانه قرار دهید. با این حال تلاش می‌کنیم در آپدیت بعدی مقاله این مورد اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا