×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

آبگرمکن و پکیج

عیب یابی پکیج آریستون چگونه است؟

علت شایع ترین مشکلات پکیج آریستون

امروزه در بیشتر ساختمان‌ها آب گرم بهداشتی و هوای گرم خانه، به کمک پکیج دیواری که به صورت مجزا برای هر واحد مسکونی نصب است، تامین می‌شود. پکیج دیواری از هر برندی که باشد، پس از مدتی استفاده و سرویس نشدن، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات پیدا می‌کند. پکیج آریستون (ARISTON) ساخت ایتالیا نیز، مانند سایر پکیج‌ها، می‌تواند درگیر مشکلاتی شود. در مقاله «عیب یابی پکیج آریستون چگونه است؟» آچارباز می‌خواهیم علت این قبیل مشکلات را با شما مطرح کرده و روش تعمیرات پکیج اریستون و رفع ایراد را آموزش دهیم.

نسل جدید پکیج‌ها مجهز به نمایشگر خطا هستند. شما می‌توانید با خواندن کد خطایی که روی صفحه نمایشگر ظاهر شده، به دفترچه راهنما یا این مقاله مراجعه کرده و مشکل پکیج خود را بر طرف کنید. اما بعضی از مشکلاتی که برای پکیج شما پیش می آید نیاز به بررسی دقیق توسط کارشناس تعمیر پکیج و عیب یابی و تعمیر تخصصی دارند. با آچارباز همراه باشید.

متداول ترین و اصلی ترین مشکلات پکیج آریستون

همانطور که که پیشتر گفتیم، تمامی پکیج‌ها در هر برندی با مشکلاتی روبرو می‌شوند، حال برخی از این مشکلات، در یک برند، رایج‌تر است. با توجه به تجربه کارشناسان تعمیر و کاربران پکیج، متداول و اصلی‌ترین عیوب پکیج آریستون شامل موارد زیر هستند، که در ادامه این مقاله مورد بررسی قرار خواهند گرفت:

  • برخی از قسمت‌های رادیاتور و شوفاژ سرد باقی می‌ماند و یا به صورت کلی گرم نمی‌شود.
  • دستگاه روشن نشده و شروع به کار نمی‌کند.
  • پکیج به صورت مداوم فعال است.
  • خروجی آب گرم فشار مناسبی ندارد.
اصلی ترین مشکلات پکیج آریستون
با سرویس دوره‌ای پکیج بسیاری مشکلات به وجود نخواهد آمد.

برای تعمیر پکیج از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

10 علت روشن نشدن پکیج آریستون و علت خاموش شدن پکیج آریستون

پکیج‌ آریستون مانند دیگر پکیج‌ها (بوتان، ایران رادیاتور، ایساتیس) ممکن است به یکباره با کاهش دمای آب یا در کل خاموشی کامل، مواجه شود. مشکل روشن نشدن پکیج آریستون می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله این دلایل موارد زیر را می‌توان نام برد:

1. مشکل موقتی در سیستم

ممکن است علت خاموش شدن پکیج آریستون، اثر یک عامل خارجی در آن باشد. برای بررسی این موضوع، یکبار پکیج خود را روشن کنید، اگر بدون مشکلی روشن ماند، پس یک مشکل موقتی در سیستم داشتید. در غیر اینصورت موارد دیگر را بررسی کنید.

تعمیر پکیج آریستون در آچارباز
خدمت تعمیر پکیج آریستون آچارباز، شامل عیب‌یابی و تعمیرات پکیج آریستون است. برای تعمیر پکیج آریستون خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر پکیج آریستون می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر پکیج آریستون

2. نیاز به هواگیری در پکیج آریستون

وجود هوا در پکیج، عملکرد درست آن را مختل می‌کند، در نتیجه خاموشی ناگهانی پکیج را شاهد خواهید بود. به طور معمول لازم است هر چند ماه یکبار پکیج خود را هواگیری کنید. اگر با روش هواگیری پکیج آشنا نیستید، می‌توانید مقاله «چطور پکیج آریستون را هواگیری کنیم؟» را مطالعه کنید.

رفع مشکل موقتی در روشن نشدن پکیج
هنگام روشن کردن پکیج به صورت دستی، با احتیاط عمل کنید

3. اتصالات برق پکیج را بررسی کنید

گاهی ممکن است مشکل روشن نشدن پکیج به سادگی با بررسی اتصالات دستگاه حل شود، در همین راستا، با یک فازمتر مطمئن شوید که پریزی که پکیج آریستون شما، به آن متصل است، برق دارد یا خیر؟ سپس سیم و اتصالات درونی پکیج را بررسی کنید که در آن قطعی وجود نداشته باشد.

4. عدم تشکیل شعله در پکیج آریستون

گاهی عدم تشکیل شعله، می تواند علت روشن نشدن پکیج آریستون باشد. در چنین مواقعی ما به شما توصیه می کنیم از تعمیرکاران مجرب برای تعمیر پکیج خود کمک بگیرید. چرا که هر یک از علل مذکور ممکن است نیاز به تعویض و بررسی دقیق‌تری داشته باشند. از جمله این عوامل موارد زیر است:

  • وجود مشکل در جرقه زن
  • خرابی یون تشخیص شعله
  • انسداد روزنه جریان هوا به داخل دستگاه
  • مشکل در رگلاتور گاز
  • کاهش یا نبود گاز دستگاه
  • انسداد روزنه‌های خروجی گاز دستگاه

می‌توانید برای تعمیر پکیج آریستون در تهران از آچارباز کمک بگیرید. کافیست درخواست خود را در سایت یا اپلیکیشن آچارباز ثبت کنید.

5. الکترود تشخیص شعله خوب کار نمی کند

از الکترود برای تشخیص سوختن صحیح گاز ورودی استفاده می‌شود. ممکن است فاصله الکترود از شعله در اثر گرما زیاد شده و یا دچار مشکل شده باشد، برای رفع این مشکل، با یک انبردست، الکترود را به آرامی به شعله نزدیک کنید. اگر مشکل رفع نشد، یا الکترود باید تعویض شود و یا مشکل در جای دیگری است.

6. روشن نشدن چراغ پیلوت پکیج آریستون

اگر چراغ پیلوت به دلایلی چون: خرابی ترموکوپل و بسته بودن شیر گاز، روشن نباشد، دستگاه نیز روشن نمی‌ماند.

7. وجود رسوب در لوله‌ها و شوفاژ‌ها

ممکن است پکیج یا مدار آب آن، دچار گرفتگی ناشی از رسوبات حاصل از املاح آب، شده باشد. گاهی پکیج به دلیل نبود آب کافی در سیستم گردش آب، توان روشن ماندن خود را از دست می دهد و بلافاصله خاموش می‌شود. پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش گام به گام رسوب زدایی پکیج دیواری را مطالعه کنید.

رسوبات موجود درون لوله‌ها، مانع از روشن شدن پکیج
گاهی رسوبات موجود درون لوله‌ها، مانع از روشن شدن پکیج می‌شوند

8. فشار کم آب در لوله‌های گردش آب پکیج

اگر فشار آب در دستگاه پایین باشد، سنسورهای پکیج آریستون پیام خاموش شدن پکیج را به برد می‌فرستند، به نشانگر فشار دقت کنید، در صورتی که کمتر از 0.5 باشد، دستگاه روشن نخواهد شد و در نتیجه، مشکل از فشار آب است. با استفاده از شیر پرکن پکیج را بین 1 تا 2 درجه تنظیم کنید. اگر با شیر پرکن مشکل کم بود فشار، حل نشد، بررسی کنید که دستگاه نشتی نداشته باشد.

9. برد پکیج اریستون دچار نقص شده است

برد به عنوان کنترل کننده عملکرد تمامی قطعات دستگاه، همزمان با روشن شدن دستگاه، فعال شده و شروع به دریافت و ارسال سیگنال به تمامی قطعات الکتریکی در سیستم می‌کند. به همین علت اگر این برد به هر دلیلی دچار مشکل شده باشد، دستگاه نیز تا زمان رفع مشکل یا تعویض قطعه خاموش می‌ماند.

10. خرابی فن و پرشر سوئیچ هوا و یا انسداد دودکش در پکیج آریستون

در صورتی که گازهای خطرناک ناشی از احتراق دستگاه به دلیل اختلال در فن و پرشر سوئیچ هوا و یا انسداد دودکش به خوبی دفع نشوند، سنسورهای دستگاه دستور خاموشی پکیج را صادر کرده و تا زمان رفع مشکل، دستگاه روشن نخواهدشد. برای بررسی هر کدام از این مشکلات پکیج آریستون، بهتر است با یک کارشناس سرویس و تعمیر پکیج تماس بگیرید تا تعویض و یا تعمیر قطعات، خطرات و هزینه‌های جانی و مالی بزرگی را به دنبال نداشته باشند.

خرابی فن و پرشر سوئیچ هوا و یا انسداد دودکش در پکیج آریستون
هنگام نصب پکیج، از دودکش‌های استاندارد استفاده کنید.

چه کدهای خطایی در پکیج آریستون که به دستگاه دستور خاموش شدن می دهند؟

در زیر برخی از رایج ترین خطاهای پکیج آریستون، که باعث خاموشی دستگاه می‌شوند، گفته شده است. همچنین می‌توانید لیست کامل خطاهای پکیج اریستون را در مقاله «معرفی تمام کد ارور پکیج آریستون»، مطالعه کنید:

  • خطای کد ۸۰ به معنای بالا بودن دمای آب به میزان بیش از استاندارد و فعال شدن کلید حد دستگاه
  • خطای کد ۸۰ ۷۰ به معنای عدم تشخیص شعله پکیج
  • خطای ۸۰ ۷۰ ۶۰ به معنای کم بودن میزان و مقدار آب در مدار و لوله ها یا وجود نشتی آب
  • خطای کد ۸۰ ۶۰ ۴۰ عدم وجود هوای کافی و جریان هوای کم
  • خطای کد ۷۰ ۶۰ ۴۰ تشخیص مشکل در سوئیچ دود
  • خطای کد ۳۰ به معنای وجود مشکل در برد اصلی پکیج

چرا پکیج آریستون خاموش نمی شود؟

در صورتی که پکیج آریستون شما در حالت زمستانه قرار داشته باشد، از آنجایی که در این حالت، پکیج علاوه بر گرم کردن آب مصرفی، آب گرم مدار گرمایش را نیز تامین می‌کند، پس روشن ماندن آن عادی تلقی می‌شود. اما در صورتی که پکیج در حالت تابستانه قرار دارد اما بدون باز کردن و استفاده از آب گرم، پکیج روشن می‌شود، احتمال می‌رود که فلوسویچ (فلورگلاتور) و یا فلومتر که وظیفه کنترل این روند را دارد، دچار اختلال شده باشد. در این حالت باید پکیج توسط کارشناس بررسی و قطعه تعمیر و یا تعویض شود.

پیشنهاد مطالعه

علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج اریستون چیست؟

چراغ قرمز پکیج، زمانی روشن می‌شود که دستگاه روشن است، اما به درستی کار نمی‌کند. گاهی با ریست کردن پکیج مشکل حل و چراغ قرمز، خاموش می‌شود. اما در صورتی که با راه اندازی مجدد دستگاه، مشکل حل نشد و چراغ قرمز پکیج اریستون همچنان روشن ماند، مشکل اساسی در این دستگاه وجود دارد. بهتر است بعد از بررسی های اولیه که در این مقاله گفته شد، با مراکز معتبر تعمیر، تماس گرفته و از خدمات تعمیر پکیج، استفاده کنید.

خرابی فن و پرشر سوئیچ هوا و یا انسداد دودکش در پکیج آریستون
گاهی حل مشکلات پکیج آریستون، با یک ریست ساده، امکان پذیر است.

چرا پکیج آریستون کار می کند، اما رادیاتورها گرم نیست؟

گاهی با وجود روشن بودن پکیج آریستون، رادیاتورها همچنان سرد هستند و محیط گرم نمی‌شود. اما دلیل این اتفاق چیست؟ موارد زیر از جمله دلایلی است که هنگام مواجه شدن با این مشکل کارشناسان آچارباز آن را بررسی می‌کنند، برخی را خود شما می‌توانید رفع کنید. اما رفع برخی دیگر، نیاز به دانش و مهارت فنی بالا دارند، که توصیه ما این است که برای حل مشکل، با کارشناسان مجرب تماس بگیرد.

  • فضا بزرگ بوده و تعداد شوفاژها نسبت به ظرفیت پکیج زیاد است.
  • اختلال در سوپاپ پکیج آریستون
  • وجود رسوب در مدار گرمایشی
  • نصب و لوله‌کشی غیر استاندارد
  • فشار گاز پایین و کم بودن شعله پکیج
  • عدم عملکرد درسته جرقه زن و خاموشی شعله
  • اختلال در برد دستگاه نیز ممکن است یکی از دلایل اصلی گرم نشدن آب و رادیاتورها در پکیج آریستون باشد که نیاز به بررسی کارشناس دارد.
پیشنهاد مطالعه

چرا پکیج آریستون آب را گرم نمی کند؟

یکی از مشکلات پکیج دیواری آریستون، گرم نشدن آب درون آن است. این مشکل نیز، دلایلی چون دلایل گرم نشدن رادیاتورها دارد. که کارشناسان پکیج به صورت دقیق هر کدام از موارد را بررسی و پس از یافتن علت اصلی آن را رفع می‌کنند. از جمله مواردی که تعمیرکار پکیج در محل، هنگام مواجه شدن با مشکل گرم نشدن آب پکیج و بررسی آن، مطرح می‌کنند، موارد زیر را می‌توان نام برد:

  • استاندارد نبودن دودکش و مسدودیت آن
  • کم بودن ارتفاع شعله
  • اختلال در برد پکیج آریستون
  • اختلال در مدار گردش آب
  • اختلال در پمپ سیرکولاتور پکیج
  • کم بودن فشار آب
  • و …
چراپکیج آریستون آب را گرم نمی کند
سرد شدن ناگهانی آب در حمام، از جمله مواردی‌ست که در صورت خرابی پکیج، شاهدش خواهید بود.

علت افت فشار پکیج آریستون چیست؟

علت افت فشار پکیج آریستون را می‎توان ناشی از عامل داخلی و یا خارجی متعددی دانست، برخی ناشی از مشکلات خود پکیج هستند و برخی دیگر وابسته به محیطی که دستگاه در آن نصب شده است. از جمله این علت‌ها، موارد زیر را می‌توان بررسی کرد:

  • وجود هوا در پکیج آریستون
  • نشت آب در سیستم گرمایشی پکیج
  • خرابی قطعات
  • کم بودن فشار آب ورودی به ساختمان و یا نشتی لوله‌های آب
  • ارتفاع زیاد از سطح زمین (زندگی در طبقات بالا)
  • عدم لوله کشی استاندارد در ساختمان
  • و …

علت سرد و گرم شدن آب گرم مصرفی چیست؟

گاهی هنگام حمام کردن و یا استفاده از آب گرم متوجه می‌شوید که فشار آب کم یا زیاد شده و آب گاهی سرد می‌شود. در مواقعی این مشکل نیاز به دانش فنی و تماس با تعمیرکار دارد. اما در مواقعی دیگر این فرآیند طبیعی و موقتی تلقی می‌شود.

  1. هنگامی که ارتفاع شعله زیاد باشد آب به سرعت گرم و پیام توقف فرایند گرم کردن آب به برد ارسال می‌شود، در نتیجه آب مدام در اثر شروع و توقف فرآیند سرد و گرم می‌شود.
  2. سنسورهای NTC همان سنسورهای بررسی کننده دمای آب هستند، در صورتی که دقت این سنسورها کاهش پیدا کند و یا دچار اختلال شوند نیز، این مشکل را شاهد خواهیم بود.
  3. اگر به صورت همزمان در قسمت‌های مختلف خانه مانند حمام و آشپزخانه و سرویس بهداشتی و … از آب گرم استفاده شود،ممکن است دستگاه توانایی لازم برای پاسخگویی به این حجم از درخواست را نداشته باشد و با نوسان آب گرم و سرد، روبرو شویم.
  4. اگر فشار آب ورودی به پکیج نیز کم باشد و یا پمپ ساختمان به خوبی آب را تامین نکند، مقدار کمی آب به پکیج وارد شده و به سرعت گرم می‌شود و NTC پیام توقف فرآیند را ارسال می‌کند.
  5. خرابی شیر سه راهه در پکیج نوع دو مبدله نیز ممکن است باعث سرد و گرم شدن آب شود.
علت سرد و گرم شدن آب گرم مصرفی
بررسی وجود اختلال در سنسورهای NTC باید توسط کارشناس مجرب صورت گیرد.
پیشنهاد مطالعه

علت سر و صدای پکیج آریستون چیست؟

یکی از مواردی که مشتریان آچارباز در قسمت مشکلات پکیج آریستون مطرح می‌کنند، شنیدن سر و صدای غیر عادی از پکیج است. اما علت این مورد چیست؟ بیشترین احتمالی که اغلب در این زمان می‌رود، وجود هوا در پکیج آریستون و یا مدار گرمایشی و رادیاتورهای آن است. برای رفع این مشکل لازم است اقدام به هواگیری پکیج و رادیاتورها کنید و در صورتی که مشکل حل نشد با تکنسین تماس بگیرید.

علت انفجاری روشن پکیج آریستون چیست؟

اگر روشن شدن پکیج آریستون شما، همراه با صدای بلند، یا همان انفجاری روشن شدن آن، شما را نگران کرده است، علت این مشکل در پکیج آریستون خود را در موارد زیر جستجو کنید:

  1. وجود مسدودیت در خروجی مشعل
  2. فاصله غیر استاندارد جرقه زن از مشعل
  3. اختلال و ضعف در جرقه زن پکیج آریستون
  4. اختلال در فرآیند تامین گاز پکیج (کم یا زیاد بودن فشار گاز ورودی)
  5. استفاده از گاز منبع تامین نامناسب (گاز شهری به جای گاز مایع)
علت انفجاری روشن پکیج آریستون
گاهی گرفتگی دودکش نیز، ممکن است باعث انفجاری روشن شدن پکیج شود.

با سرویس به موقع و دوره‌ای پکیج آریستون از بروز بسیاری از مشکلات می‌توانید جلوگیری کنید و هزینه نگهداری و تعمیر آن را تا حد چشم گیری کاهش خواهد داد. پس توصیه می‌کنیم که سرویس پکیج آریستون خود را با توجه به ارزش بالای این دستگاه، جدی گرفته و با یک سهل انگاری کوچک، باعث خسارت‌های بزرگ نشوید.

تعمیر پکیج در محل با آچارباز
خدمت تعمیر پکیج در محل آچارباز، شامل ارائه انواع خدمات نصب، عیب یابی، تعمیر و رفع خرابی تمامی برندهای پکیج دیواری و زمینی می‌شود. دستگاه شما را از هر مدلی که باشد، در هر نقطه از تهران و در محل خودتان تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر پکیج
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫43 دیدگاه ها

  1. سلام🙏
    قربان پکیج اریستون ما مثلا روی فشار یک و نیم بار هست و دما رو ۵۰درجه
    وقتی دما رو‌میبرم روی ۵۵درجه ،فشار خودبخود و سریع میره روی ۲و خورده ای و وقتی اف میکنه فشار از ۲و خورده ای میاد روی مثلا ۱/۷
    اگه دما رو‌از ۵۵بیارم روی ۵۰باز با افت فشار زیاد و سریع روبرو میشیم
    علت این نوسان فشار میتونه چی باشه ؟؟؟

    ممنونم ازتون🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    1. درود بر شما
      رسول عزیز،
      وجود هوا در سیستم و به احتمال خیلی زیاد خرابی در منبع انبساط دستگاه، دلیل این نواسانات است.

  2. سلام پکیج ما اریستون مدل اجیس است ،از هفته گذشته که تعمیرکار بخاطر نشت آب آنرا تعمیر کرده ،هر روز چندین بار همزمان چند چراغ بطور ممتد روشن میشه و بعد از حدود یکی دو دقیقه قطع میشه علت چیست ؟

    1. با سلام
      علی عزیز، هر چراغ نشان دهنده یک خطا است. جهت راهنمایی دقیق اعلام کنید کدام چراغ ها روشن می شوند.

    1. با سلام
      احمد عزیز، تعمیرکار باید دستگاه را از نزدیک بررسی و عیب یابی کند.

  3. سلام پکیج من آریسون ایتالیا هستش. درجه معمولا باید روی 1و نیم باشه ولی چند روزه همین ک روشن میشه پکیج درجه میره رو 4 شوفاژ رو هوا گیری میکنم درجه میاد پایین ولی بازم سریع برمیگرده حالت اول مشکل چیه لطفا راهنمایی کنید؟

    1. جواد عزیز سلام
      با توجه به توضیحات شما، احتمال رسوب گرفتن مبدل زیاد است. برای حل این مشکل باید یک تعمیرکار ماهر، پکیج شما را بررسی کند. برای تعمیر پکیج می‌توانید با شماره 54591616 تماس بگیرید.

  4. سلام پکیج مدل جنیوس است الان ارور ۱۰۳ نشون میده و پکیج روشن نمیشه تعمیر کار برد و بررسی کرده نتونسته درست کنه اشکال کجا خواهد بود

  5. پكيج ما درشمال تصب شده وسيستم گرنايش از كف داريم الان دوبار هست با مشكل گرم نشدن زمين مواجه شده ايم اب گرم مشكلي تيست زنين گرم نميشه تعميركارامده هواگيري كرده باز هم مشكل حل نشده دستگاه كار نيكنه لوله رفت گرم هست بازگشت ملايم دستگاه كارميكنه اما خرارت رو ٣٩درجه بالاتر نمياد زوز بع زود دستگاه كار ميكند ممنون ميشوم واهنمايي كنيد

    1. با سلام
      کاربر عزیز، با توجه به مشکل دستگاه شما، بهتر است دستگاه توسط تعمیرکار از نزدیک بررسی شود تا نظر قطعی در این مورد اعلام کند

  6. سلام مدل پکیج Egis 24F
    با هر بار روشن شدن پمپ ساختمان (نوسان کم در جریان آب ورودی) پکیج روشن و سپس به سرعت خاموش میشه. سیستم پمپ و بوستر هم بازبینی و تنظیم شده. سالها با این مشکل روبرو هستیم و کسی هم نمیدونه چکار باید کرد.

    1. با سلام
      مهدی عزیز، با توجه به مشکل دستگاه شما، بهتر است دستگاه توسط تعمیرکار از نزدیک بررسی شود تا نظر قطعی در این مورد اعلام کند

  7. سلام وقت بخیر پکیج ما آریستون است هنگام باز کردن شیر آب گرم پکیج زوزه میکشه و وقتی شیر آب گرم را باز می کنیم شعله مرتب روشن و خاموش میشه علتش چیه

    1. با سلام
      محمدی نسب عزیز، این مشکلات اغلب به دلیل فشار کم آب، رسوب گرفتن اتصالات پکیج و … به وجود می آید.تعمیرکار باید دستگاه را از نزدیک بررسی و عیب یابی کند.

    1. با سلام
      امیر عزیز، قسمت «10 علت روشن نشدن پکیج آریستون و علت خاموش شدن پکیج آریستون» را در مقاله مطالعه نمایید.

      1. سلام من پکیج اریستون دارم یه دفعه روی شفاژ نمی‌رود آب گرم باز میکنم کار میکند وقتی می‌بندم میخواهد برود روی شوفاژ یه لحظه می‌ره بعد قطع میشه کامل

  8. سلام ما به تازگی پکیج
    GENOS X خریدیم قبل نصب آب داشت آب داشتن قبل نصب عادی هست یا نه؟ واینکه ما به خاطر کم صدا بودن پکیج آریستون خریدیم ولی صداش زیاده از کجا بدونیم صداش مشکل داره یا نه؟

  9. سلام وقتتون بخیر . چرا صفحه تاچ پکیچ اریستون مدل جنیوس ایکس بعضی دکمه هاش انگار کار نمیکنند . مثلا دکمه قفل صفحه و به همین دلیل نمیشه کاری کرد. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام. شما تونستید مشکل رو حل کنین؟ چون برای ما هم این مورد پیش اومده.

  10. سلام وقتتون بخیر من یکی از مشتریان اریستون هستم. یه سوال داشتم. چرا صفحه تاچ پکیچ اریستون مدل جنیس ایکس بعضی دکمه هاش به سختی کار میکنه مثلا دکمه رفتن به حالت زمستانی و دکمه قفل صفحه. ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. با سلام
      جواد عزیز، این مشکل از ابتدا برای پکیج شما وجود داشته یا بعد از مدتی دکمه ها سخت کار می کنند؟

  11. سلام
    پکیج ما مدل egis هست
    روی حالت زمستانه به خوبی کار میکنه ولی شیر آب گرم مصرفی رو باز میکنیم روشن نمیشه
    هیچ اروری هم نشون نمیده
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. با سلام
      حسین عزیز، علت روشن نشدن پکیج در حالت زمستانه به دلایل زیر رخ می دهد:
      1- قطعی یا کم بودن فشار گاز ورودی به پکیج
      2- باز نبودن شیر بای پس پکیج
      3- شکسته شدن کلید تنظیم دمای مدار پکیج
      4- کم بودن دمای پکیج
      می توانید موارد بالا را بررسی کنید و در صورتی که مشکل برطرف نشد با شماره 02154591616 تماس بگیرید یا در قسمت تعمیر پکیج آچارباز درخواست بزنید تا تعمیرکار پکیج از نزدیک دستگاه را بررسی کند.

  12. پکیجم یک سره شده یعنی روی حالت تابستانه تغییر میدم باز دوباره رادیاتورا داغ داغن و اصلا هیچ فرقی نمیکنن.

    1. درود بر شما
      فریبرز عزیز، ایرادی که مطرح کرده اید به دلیل مشکل در برد است. این قطعه که مانند مغز دستگاه عمل می‌کند، باید توسط کارشناس بررسی و رفع ایراد شود.
      برای کسب طالاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید، از طریق شماره 02154591616 با کارشناسان آچارباز برای سرویس و تعمیر پکیج در ارتباط باشید.
      موفق باشید

  13. اینقدر همه چی گرون شده میخوام پکیج آریستون دست دوم بخرم خوبه؟ یا مارک دیگه ای بخرم نکنه بعدا پشیمون بشم

    1. باسلام
      حسن عزیز، پکیج آریستون جزو پکیج‌‌های پرطرفدار محسوب می‌شود. اما برای خرید پکیج دست دوم لازم است از دانش فنی کافی برای بررسی صحت قطعات داشته لاشید. پیشنهاد می‌کنیم در این راه دو مقاله «هنگام خرید پکیج دیواری به چه نکاتی توجه کنیم؟» و «معرفی تمام مدل های پکیج آریستون؛ بهترین را انتخاب کنید» را مطالعه کنید. همچنین شما می‌توانید از کارشناسان آچارباز هنگام خرید کمک بگیرید تا دستگاه را از نطر فنی قبل از خرید بررسی کنند. شما می‌توانید درخواست بررسی و تعمیر پکیج در محل خود را از طریق سایت و یا با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا کارشناسان ما مورد را بررسی کنند.

  14. باسلام. پکیج ما از نوع EGis هست و الان یک ماه هست که پکیج اروری میده و بیشتر از ۲۰ تعمیرکار اومدن و علتش رو نتونستن پیدا کنن ممنون میشم اگه کمک کنید. رادیات ها روشن هست و وقتی آب رو باز میکنیم گرمه وقتی میبندیم و پکیج بعد ۳ ثانیه میخواد استارت بزنه و بره روی شوفاژ ها نمیتونه و ارور ۶۰ ۷۰ ۸۰ و دودکش (یا همون چراغ زرد) (نقص در شعله) رو میده و ریست میکنیم کار میکنه ولی باز وقتی آب رو استفاده میکنیم یا شوفاژ ها که اتومات خاموش میشه بعد میخواد روشن بشه دوباره این ارور رو میده. برد رو تست کردن گفتن سالمه ارتفاع شعله رو زیاد کردن و فاصله اون میله های یونی رو هم چک کردن و خودش رو تعویض ولی درست نشده مثلا شبها که خوابیم صبح بیدار میشیم میبینیم پکیج خاموش شده با همون ارور موقعی که اتومات کرده دیگه نتونسته روشن بشه و اون ارور رو داده. لطفا کمک کنید هم هوا خیلی سرده و خونه سرد میشه و هم واقعا خریدن پکیج جدید با این قیمتها خیلی سخته.

    1. باسلام
      سعیده عزیز، برای رفع این مشکل لازم است عدم رسوب گرفتگی مبدل و نشت آب را بررسی کنید. کم بودن فشار آب باعث می‌شود که با ارور ۶۰ ۷۰ ۸۰ روبرو شوید. کافیست مدارگرمایشی پکیج را رسوب گیری و اقدام به هواگیری پکیج آریستون خود کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد، شما می‌توانید درخواست تعمیر پکیج در محل خود را از طریق سایت و یا با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا کارشناسان ما مورد را بررسی و رفع کنند.

  15. سلام . وقتتون بخیر چرا پکیج من کلمهFILL را نشون میده . متوجه نمیشم ایراد از کجاست! ریست هم میکنم درست نمیشه و هی خاموش میشه؟

    1. باسلام
      دوست عزیز ممکن است مشکل از افت فشار اب باشد، با این حال لازم است پکیج توسط کارشناس بررسی شود. شما می‌توانید درخواست تعمیر پکیج در محل خود را در سامانه آچارباز با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  16. سلام ارور چراغ ۵۰ و۶۰ اریستون همراه چراغ قرمز چیه ممنون

    1. باسلام
      دوست عزیز ممکن است مشکل ناشی از افت فشار آب مدار و فعال شدن کلید حرارتی و یا اختلال در جرقه زن باشد. شما می‌توانید درخواست تعمیر پکیج در محل خود را در سامانه آچارباز با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و رفع کنند.

  17. سلام . به تازگی وقتی پکیج را روشن می کنم صداهای عجیب و حالت قل قل مانندی میاد و بعد پکیج خاموش میشه. باید دو سه بار روشن کنم تا دیگه روشن بمونه. علت چیه؟

  18. سلام وقتتون بخیر پکیج من کلا بردش روشن نمیشه٬ احتمالا خراب شده٬ تعمیرش چقدر زمان میبره و هزینه اش چقدره تقریبا

    1. با سلام
      برای کسب اطلاعات قیمت و زمان تعمیر، با شماره 02154591616 تماس بگیرید. همکاران ما شما را راهنمایی میکنند.

  19. آب منطقه ای که زندگی میکنم خیلی قطع میشه یا خیلی کم فشاره٬ دستگاه ما همش خاموش میشه٬ میتونه علت خاموشی دستگاه به این علت باشه؟ اگر بله راه حل چیه 😩

    1. با سلام
      بله، قشار آب کم، دلیل اصلی روشن نشدن آبگرمکن دیواری و پکیج است. لطفا یک پمپ تقویت کننده آب در مسیر آب قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا