×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

آبگرمکن و پکیج

با ارور E51 پکیج ایران رادیاتور چه کنیم؟

ارور E51

ارور E51 یکی از انواع ارورهایی است که در پکیج‌های ایران رادیاتور رخ می‌دهد. داشتن اطلاعات مفید و جامع در مورد انواع اروها و نحوه رفع آنها به شما کمک می‌کند تا در شرایط بحرانی و یا در روزهای سرد زمستانی، زمانی که با این خطاهای پکیج مواجه شدید، اگر اشکال ساده ای بود خودتان برطرف کنید و اگر مشکل پیچیده‌تری بود برای تعمیر پکیج سریع‌تر اقدام کنید. وبلاگ آچارباز این بار قصد دارد علت و نحوه برطرف کردن ارور E51 را بررسی و آموزش دهد. پس همراه ما باشید.

ارور E51 پکیج ایران رادیاتور زمانی اتفاق می‌افتد که مسیر لوله دودکش، دچار گرفتگی شده باشد. بنابراین زمانی که آب گرم را باز می‌کنید و پکیج روشن می‌شود، فن دستگاه نیز فعالیتش را آغاز می‌کند در این زمان اگر گرفتگی در مسیر لوله بخاری وجود داشته باشد، سنسور دستگاه آن را با نشان دادن ارور E51 اعلام می‌کند.


۷ دلیل رخداد ارور E51 پکیج ایران رادیاتور

دلایل متعددی برای بروز خطای E51 پکیج ایران رادیاتور وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

1- گیر کردن فن پکیج

فن پکیج کمک می‌کند تا دود از دستگاه خارج شود. اگر به هر علتی همچون گیر کردن چوب یا ورود شی خارجی و … فن پکیح دچار مشکل شود و خطای E51 در پکیج رخ می‌دهد.

2- خرابی فن

یکی دیگر از دلایل بروز ارور E51 پکیج ایران رادیاتور، خرابی فن است که در این صورت باید فن پکیج تعویض شود.

3- خرابی برد پکیج

نیم سوز یا خراب شدن برد پکیج، یکی دیگر از دلایل ارور E51 پکیج ایران رادیاتور است. در این شرایط اغلب برد پکیج قابل تعمیر خواهد بود. پیشنهاد میکنیم علت و علائم خرابی برد پکیج ایران رادیاتور را اینجا بخوانید.

برای تعمیر پکیج از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

4- خرابی سنسور فشار هوا

یکی از مهم‌ترین دلایل خطای E51، خرابی سنسور فشار هواست که به پرشر هوا شهرت دارد. سنسور فشار هوا در واقع سنسور فن محسوب می‌شود. زمانیکه این سنسنور خراب می‌شود گویی سنسور فن خراب شده و دستگاه خطای E51 را اعلام می‌کند.

خرابی پرشر هوا
اگر بخواهیم به صورت کلی در مورد خطای E51 صحبت کنیم، مهم‌ترین دلیل، اختلال خرابی سنسور فشار هوا در پکیج است.

5- مسدود بودن مسیر دودکش

یکی دیگر از دلایل اعلام ارور E51 پکیج ایران رادیاتور، بسته بودن مسیر دوکش است که توسط چوب، لانه ساختنزندگان یا هر چیز دیگر این اتفاق رخ می‌دهد که باید آن را برطرف کرد.

6- گرفتگی شلنگ‌های رابط بین ونتوری و پرشر

قبل از اینکه در مورد گرفتگی شلنگ‌های رابط بین ونتوری و پرشر بخواهیم صحبت کنیم، ابتدا باید بدانیم کار ونتوری در پکیج چیست؟ ونتوری به عنوان یک پل یا عامل انتقال، فشاری که از طریق فن ایجاد شده را به پرشر هوا منتقل می‌کند.
برای اتصال ونتوری به پرشر هوا، شلنگ‌هایی به عنوان رابط وجود دارند که با گرفته شدن آنها، خطای E51 در پکیج ایران رادیاتور رخ می‌دهد. اغلب با فوت کردن ساده در شلنگ‌ها، مسیر باز می‌شود.اگر گرفتگی در مسیر لوله بخاری وجود داشته باشد، سنسور دستگاه آن را با نشان دادن ارور E51 اعلام می‌کند.

گرفتگی شلنگ‌های رابط بین ونتوری و پرشر
اگر گرفتگی شلنگ رابط ونتوری و پرشر هوا دلیل خطای E51 در پکیج ایران رادیاتور باشد، با یک فوت کردن ساده می‌توانید این گرفتگی را برطرف کنید

7- گیر کردن سنگ ریزه در داخل ونتوری

گاهی سنگ‌های ریزدر داخل خود ونتوری گیر می‌کنند و همین سنگ‌های ریز دلیل ارور E51 پکیج ایران رادیاتور خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه

چگونه ارور E51 پکیج ایران رادیاتور را برطرف کنیم؟

حال که 7 دلیل خطای E51 پکیج ایران رادیاتور را با شما در میان گذاشتیم، نوبت آن است که در مورد روش‌های برطرف کردن آن ها نیز بیان شود، از جمله اقداماتی که می‌توانید در این شرایط انجام دهید، عبارتند از:

  • باید مراقب باشید که پکیج دچار کمبود اکسیژن نشود. برای حل این مسئله باید لوله دودکش را بررسی کنید تا چیزی در آن گیر نکرده باشد.
  • در قسمت بالای پکیج دو درپوش وجود دارد که می‌توان با باز کردن یکی از آنها، این مشکل را برطرف کنید.
  • همان طور که اشاره شد، مشکل در پرشر سوئیچ هوا، یکی از دلایل بروز خطاست بنابراین به سراغ آن بروید. در مورد پرشر سوئیچ هوای پکیج چیست و چه وظیفه ای دارد؟ اینجا بخوانید.
  • شلنگ های رابط میان پرشر سوئیچ هوا و ونتوری را بررسی کنید تا گرفتگی نداشته باشد.
  • اگر بازهم خطای E51 رفع نشد، داخل ونتوری را بررسی کنید.
  • فن داخل پکیج را بررسی کنید که مشکل و یا خرابی نداشته باشد.

اگر شما هم در خانه یا محل کار از پکیج‌های ایران رادیاتور این برند معتبر ایرانی استفاده می‌کنید، لازم و ضروری است که دلایل ارورهای مختلف آن را بدانید. چنانچه خودتان نتوانستید، علت بروز خطا را پیدا کنید، برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود کافی است از خدمات آنلاین اپلیکیشن آچارباز کمک بگیرید تا کارشناسان در زمانی کوتاه به کمک شما بیایند.

تعمیر پکیج در محل با آچارباز
خدمت تعمیر پکیج در محل آچارباز، شامل ارائه انواع خدمات نصب، عیب یابی، تعمیر و رفع خرابی تمامی برندهای پکیج دیواری و زمینی می‌شود. دستگاه شما را از هر مدلی که باشد، در هر نقطه از تهران و در محل خودتان تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر پکیج
1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر . پکیچ ما چند وقتی است ارور E51 میدهد . با خاموش کردن ویا ریست کردن موقت مشکلش حل میشه اشکال کجاست ؟

  2. پکیج ما از دیشب ارور ای 51 میده ولی به نظرم هیچکدوم از این موارد بالا نبود ممکنه برد قاطی کرده باشه؟

  3. سلام ما در زمان استفاده طولانی مدت از آب گرم پکیجمون مثل حموم رفتن برق دار میشه و اتصالات رادیاتور ها و شیر حمام و سینک برق دارن چیکار باید بکنم که مشکلش برطرف بشه ؟؟؟

    1. درود بر شما
      میلاد عزیز، این ایراد به دلیل وصل نبودن سیم ارت دستگاه رخ می دهد. بهتر است برای رفع این مشکل، از طریق شماره 02154591616 با کارشناسان ما برای سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ارتباط باشید.
      موفق باشید

  4. پکیجم ایران رادیاتوره،تو حالت زمستونی هم گذاشتمش ولی نمیدونم درجه اش رو چند بزارم که خونه ام گرم گرم بشه من بچه ی کوچیک دارم و گرمای خونه خیلی برام مهمه

    1. باسلام
      نازنین عزیز، پیشنهاد میکنیم درجه را در زمستان روی 22 یا 23 درجه سانتی گراد قرار دهید. توجه کنید که برای بازدهی بهتر، لازم است سرویس و هواگیری پکیج را انجام داده باشد. در این راستا می‌توانید از کارشناسان آچارباز نیز کمک بگیرد. .شما می‌توانید برای تعمیر پکیج درخواست خود را از طریق سایت آچارباز یا تماس با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا