×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

5 پست پربازدید وبلاگ آچارباز در سال 97

آچارباز در سال 97 با همراهی شما کاربران عزیز و پیشنهادات و انتقادات مثبت، توانست مطالبی را تهیه کند که پاسخگوی نیازهای شما باشد و برخی از مشکلات فنی شما را برطرف کند. حال با توجه به فرا رسیدن سال جدید، بر آن شدیم تا مقالاتی که در سال 97، از نظر شما برتر بوده و بازدید بیشتری داشته را در یک پست آماده کنیم تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید:

 

متداول ترین عیوب تلویزیون ال جی

در میان انبوه تولیدات ال جی در طی چند سال گذشته مواردی از ضعف در طراحی و تولید دیده می‌شود که بسیاری از کاربران را دچار مشکل کرده است. حال در این قسمت برخی از مهمترین عیوب تلویزیون های ال جی را بررسی کرده و راه‌حل‌های برطرف کردن آن‌ها را نیز بیان می‌کنیم.

 

چگونه مشکل کار نکردن تاچ پد لپ تاپ را حل کنیم؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای لپ تاپ ها به وجود بیاید، عمل نکردن تاچ‌ پد آن است که در این مقاله  راه حل‌هایی برای رفع این مشکل به شما معرفی کرده‌ایم که به راحتی می‌توانید مشکلات رایج خود را حل کنید.

 

6 روش برای رفع مشکل هنگ کردن ویندوز

حتما شما هم با مشکل هنگ کردن سیستم مواجه شده‌اید. در این مواقع تنها راهی که به ذهنتان می‌رسد این است که کامپیوتر را خاموش و روشن و یا به اصطلاح Restart کنید و یا اینکه اقدام به نصب مجدد ویندوز می‌کنید، اما این‌ها تنها راه حل ممکن برای خارج شدن از این حالت نیست. چرا که با چند روش می‌توان در برخی موارد تا حدودی این مشکلات را برطرف کرد.

 

متداول ترین عیوب تلویزیون سامسونگ

سامسونگ، علاوه بر حضور پررنگ در بازار موبایل ایران، یکی از پرفروش ترین برندهای تلویزیون نیز به شما می‌رود. قطع به یقین از هر فروشگاهی که برای خرید تلویزیون اقدام کنید، یکی از مدلهای سامسونگ جزو اولین پیشنهادات فروشنده به شما خواهد بود. اما این تلویزیون‌ها نیز مشکلاتی دربردارند که در این مقاله آنها را بررسی کرده و راه‌حل های برطرف کردن آنها را نیز بیان کردیم.

 

چگونه مشکل شناسایی نشدن فلش در کامپیوتر را حل کنیم؟

آیا فلش شما هم گاهی در کامپیوتر و یا لپ تاپ تان قابل شناسایی نیست و خطای “USB device not recognized ” را دریافت کرده‌اید؟ به نظر شما مشکل از کجاست و چگونه می‌توان این مشکل را حل کرد؟ در این مقاله روش‌های حل عدم شناسایی فلش را به شما آموزش دهیم.

 

به امید آنکه این مطالب برای شما مفید باشد و از آنها نهایت استفاده را ببرید. در صورت داشتن هرگونه نظر و پیشنهاد می‌توانید در کامنت با ما در میان بگذارید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا