×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

آبگرمکن و پکیج

بررسی مشکلات پکیج گلدیران با راه‌های رفع عیب

علت روشن نشدن پکیج گلدیران

شرکت گلدیران یکی از وارد کنندگان شرکت ال جی در ایران است. این شرکت دو مدل پکیج را با استفاده از دانش خود با نام‌های پکیج گلدیران پرستیژ و پکیج گلدیران پایونر تولید کرده است. با آمدن پکیج‌ها، آبگرمکن‌‌ها از بسیاری از خانه‌ها جمع شده و مصرف کنندگان برای گرمایش و تولید آب گرم مصرفی از پکیج‌ها استقبال زیادی کردند. در این مطلب با مشکلات و عیب یابی پکیج گلدیران آشنا می‌شوید. برخی را مشکلات به راحتی قابل حل هستند و خودتان می‌توانید با راهنمایی‌های مقاله آن را حل کنید، ولی بعضی از مشکلات نیاز به مهارت فنی دارند؛ در نتیجه باید برای تعمیرات پکیج گلدیران خود از یک تعمیرکار پکیج کمک بگیرید.

علت‌ روشن نشدن پکیج گلدیران چیست؟
چگونه فشار آب پکیج گلدیران را بالا ببریم؟
علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران چیست؟
بررسی علت سرد و گرم شدن آب پکیج گلدیران
چرا فشار آب گرم پکیج گلدیران نسبت به آب سرد مصرفی کم است؟
علت صدای پکیج گلدیران
علت گرم نشدن رادیاتور ها در پکیج گلدیران
علت سوختن پمپ پکیج گلدیران چیست؟
روشن شدن چراغ قرمز پکیج گلدیران نشانه چیست؟
آشنایی با برخی از کد خطاهای رایج پکیج گلدیران


علت‌ روشن نشدن پکیج گلدیران چیست؟

علت روشن نشدن پکیج گلدیران از دو طریق قابل تشخیص است.

روش اول کد خطا بر روی نمایشگر پکیج به نمایش در می‌آید و با دانستن معنای کد خطا می‌توانید دلیل روشن نشدن پکیج را یافته و اقدام به تعمیر یا تعویض قطعه معیوب کنید.

در روش دوم بدون اعلام کد خطا پکیج روشن نمی‌شود. در این صورت لازم است موارد زیر را بررسی کنید.

برای تعمیر پکیج از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

۱- اشکال در میزان فشار آب پکیج

فشار آب دستگاه باید به صورت کامل کنترل شود، به این صورت که نباید از بازه‌ استاندارد خارج شود. اگر این میزان از  1.5 بار کمتر باشد، سیستم در حین کار کردن و یا حتی همان روشن شدن دچار اختلال می‌شود. دلایل بسیاری باعث کم شدن فشار پکیج‌ها و خاموش شدن آن می‌شوند که از جمله‌ی آنها عبارت‌اند از:

  • نشت پیدا کردن لوله‌های پکیج

به‌ وجود آمدن هر گونه نشتی در لوله‌های پکیج، میزان آب پکیج را کاهش می‌دهد. علت روشن نشدن پکیج گلدیران به این مورد ارتباط دارد و دستگاه باید به طور مداوم مورد بررسی قرار گیرد تا از روشن نشدن آن جلوگیری شود. این نشتی‌ها گاهی از قسمت زیرین دستگاه به‌وجود می‌آیند که به راحتی قایل تشخیص است. اما گاهی هم ممکن است داخل پکیج دچار نشتی شده باشد که در این مواقع باید از تعمیرکار کمک گرفت. در مورد محلول نشتی گیر پکیج٬ عملکردش و زمان استفاده از آن اینجا بخوانید.

  • خراب بودن شیر اطمینان

خراب شدن شیر اطمینان یکی دیگر از دلایلی است که فشار دستگاه را دچار اختلال می‌کند که باید به رفع آن پرداخت و توسط شیرپرکن پکیج فشار دستگاه را تنظیم کرد.

۲- اشکال سرعت پایین گردش آب در مدار لوله ها

گاهی اتفاق می‌افتد که با وجود تنظیم بودن فشار آب دستگاه، پکیج باز هم خاموش می‌شود. در این مواقع علت خاموش شدن پکیج را می‌توان به سرعت چرخش پایین آب ارتباط داد. سه دلیل عمده وجود دارد که با به‌وجود آمدن آنها کاهش سرعت چرخش آب احساس می‌شود که عبارت‌اند از:

  • رسوب گرفتگی پکیج

هر چقدر از میزان استفاده از پکیج‌ها بگذرد، رسوبات بیشتری در پکیج قابل مشاهده است. رسوب زدایی یکی از گزینه‌‌هایی است که می‌تواند مشکل روشن نشدن پکیج گلدیران را برطرف کند و بهتر است هر از گاهی انجام شود تا از خاموش شدن ناگهانی آن جلوگیری شود.

  • جمع شدن هوا در رادیاتورها یا مدار گرمایش

هرگاه شوفاژ‌ها را در حالت سرد مشاهده کردید یکی از مواردی که بهتر است آن را زودتر مورد بررسی قرار دهید، جمع شدن هوا در مدار گرمایش است. برای رفع یا جلوگیری این مشکل باید هواگیری رادیاتورها را به صورت منظم انجام داد.

  • اشکال پیدا کردن پمپ پکیج

چرخش آب در پکیج باید به صورت منظمی انجام شود. این کار توسط پمپ سیرکولاتور انجام می‌شود که اگر دچار اختلال شده باشد آب نمی‌تواند به درستی به چرخش درآید و پکیج خاموش خواهد شد.

تعمیر پکیج گلدیران در آچارباز
خدمت تعمیر پکیج گلدیران آچارباز، شامل عیب‌یابی، سرویس و پکیج گلدیران است. برای تعمیر پکیج خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر پکیج گلدیران می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید..
تعمیر پکیج گلدیران

چگونه فشار آب پکیج گلدیران را بالا ببریم؟

برای اینکه فشار آب پکیج خود را بالا ببرید، لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  1. فشار پکیج باید بین ۱ تا ۱٫۵ بار در مدار شوفاژها باشد تا دستگاه بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.
  2. شیر پر کن که زیر دستگاه پکیج قرار دارد را باز کنید.
  3. اجازه دهید گیج پکیج به حرکت بیفتد. گیج پکیج باید به ۱٫۵ بار برسد.
  4. پکیج را ریست کنید. هنگامی که پکیج روشن شود فشار آب آن بیشتر می‌شود.
  5. اگر شیر پرکن را دیرتر ببندید و فشار پکیج به ۳ بار برسد، احتمال دارد آب از زیر پکیج خارج شود. شیر پر کن‌ها در زیر پکیج نصب هستند و رنگ‌های مشکی و یا آبی دارند. برای بستن این شیر پرکن‌ها را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید و خلاف آن باز کنید.
علت سوختن پمپ پکیج گلدیران
برای بالا بردن فشار آب موارد بالا را رعایت کنید

علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران چیست؟

علت گرم نشدن پکیج را می‌توان با داشتن اطلاعاتی از کدهای خطای پکیج پیدا کنیم. همینطور بررسی برخی از قطعات و اطمینان از صحت آنها و یا تعمیر و تعویضشان می‌تواند کمک بزرگی در رفع این مشکل باشد. در ادامه تصمیم داریم کدهای خطایی که در مواقع گرم نشدن آب جهت اعلام مشکل به نمایش در می‌آیند و معنا و روش رفع را به شما آموزش داده و در انتها نیز به عامل تاثیرگذار بر این مشکل را با یکدیگر بررسی کنیم.

کد خطای نمایش داده شده هنگام گرم نشدن آب پکیج شامل موارد زیر است:

  • کد خطای E1

نشان دهنده عدم تشکیل شعله، خرابی حسگر و یا سنسور است. برای رفع این خطا شما باید صحت قطعات گفته شده را بررسی کنید و پس از شناسایی قطعه معیوب اقدام به تعمیر و یا تعویض آن کنید.

  • کد خطای E4

خبر از کم بودن فشار آب می‌دهد. اگر فشار آب کم باشد پکیج به درستی عمل نکرده و آب گرم نمی‌شود. برای رفع این خطا پمپ آب را بررسی کنید.

  • کدهای خطای E6 و E7

در این زمان سنسور دما یا NTC آب گرم مصرفی دچار اختلال شده‌اند. لازم است پکیج را بررسی و قطعات را تعویض یا تعمیر کنید. البته این یک کار تخصصی بوده و نیاز است توسط تکنسین حرفه‌ای انجام گیرد.

در صورتی که آب گرم نمی‌شود ولی کد خطایی نیز نمایش داده نشده است، موارد زیر را بررسی کنید:

گرم نشدن آب پکیج در اثر کم بودن ارتفاع شعله

در صورتی که فشار گاز به اندازه کافی نباشد و یا اختلالی در شیر تنظیم گاز وجود داشته باشد، ارتفاع شعله کم بوده و باعث می‌شود که آب گرم نشود.

حل مشکل ارتفاع کم شعله پکیج:

  • شیر تنظیم گاز را بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که دستگیره گاز به صورت کامل باز است.
  • در نهایت بد نیست دودکش‌ را نیز بررسی کنید. گاهی گرفتگی دودکش نیز باعث این اختلال می‌شود.

وجود رسوب در لوله‌ ها و مبدل‌ ها و اتصالات علت گرم نشدن آب پکیج

وجود رسوب در لوله‌ها و مبدل‌ها و اتصالات باعث گرم نشدن آب در پکیج دیواری گلدیران می‌شود. برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل، لازم است که به صورت مرتبط جهت سرویس پکیج خود اقدام کنید.

رفع رسوب لوله ها

اقدام به رسوب گیری پکیج کنید و بعد از اینکار در مسیر ورودی آب به داخل پکیج از یک رسوب گیر استفاده کنید. در مورد آموزش گام به گام نحوه رسوب زدایی پکیج اینجا بخوانید.

مشکلات برد و گرم نشدن آب

در صورتی که برد کنترل دچار مشکل شده و یا اختلالی در اتصالات آن وجود داشته باشد، آب گرم نخواهد شد.

حل مشکل برد پکیج:

لازم است تکنسین برد کنترل را باز کرده و اجزای آن را بررسی کند. تعمیر و عیب یابی برد کنترل، کاری تخصصی است و لازم است توسط افراد حرفه‌ای انجام گیرد.

پیشنهاد مطالعه

دیگر عوامل تاثیر گذار در گرم نشدن آب شامل موارد زیر هستند:

  1. دودکش نامناسب
  2. نامناسب بودن قطر شیلنگ گاز ورودی به پکیج
  3. تنظیمات نامناسب درجه حرارت آب گرم
  4. رسوب گرفتن فیلتر صافی شیر اهرمی
  5. تنظیم نکردن فشار سیکل گرمایشی: این فشار باید روی ۱٫۵ بار تنظیم شود.
  6. اشکال در لوله کشی‌های ساختمان زمانی که پکیج شما با یکی از مشکلات زیر رو به رو شد برای اینکه دستگاه پکیج شما مشکل دیگری پیدا نکند، می‌توانید ایراد پکیج خود را با یک تعمیرکار ماهر پکیج در میان بگذارید.
دلیل روشن نشدن پکیج گلدیران
برای جلوگیری از رسوب پکیج فیلتر سخت گیر نصب کنید

بررسی علت سرد و گرم شدن آب پکیج گلدیران

یکی از مواردی که ممکن است کاربران پکیج با آن مواجه شوند سرد و گرم شدن ناگهانی آب پکیج گلدیران است. در ادامه این مقاله، عوامل تاثیر گذار بر این موضوع و روش رفع آن را بیان می‌کنیم.

رسوب گرفتگی مبدل

یکی از دلایل اصلی سرد و گرم شدن آب رسوب گرفتگی مبدل‌ است. برای رفع این مشکل لازم است اقدام به جرم گیری و رفع رسوب از مبدل‌ کنید. اینکار با اسید شویی همراه است و نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد. بهتر است اسید شویی، توسط تکنسین مجرب صورت گیرد.

تعمیر پکیج در محل با آچارباز
تعمیر پکیج ، شامل ارائه انواع خدمات نصب، سرویس، عیب یابی، تعمیر و رفع خرابی تمامی برندهای پکیج دیواری و زمینی می‌شود. دستگاه شما را از هر مدلی که باشد، در هر نقطه از تهران، در محل خودتان تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر پکیج

فشار آب همراه با نوسان

فشار آب ورودی به ساختمان را بررسی کنید در صورتی که دارای نوسان باشد، مشکل از فشار آب است. برای رفع مشکل لازم است پمپ آب ساختمان را بررسی و تنظیم کنید. در مورد دیگر نیز فشار آب ورودی کم است و دمای آب به سرعت بالا می‌رود و باعث می‌شود سنسور فرمان قطع شعله را ارسال کند. هر دوی این مشکلات با تنظیم فشار آب قابل حل خواهد بود.

خرابی ترمیستور  و آب گرم مصرفی

وظیفه ترمیستور اعلام دما به برد است، در صورت وجود اختلال در آن میزان دما اشتباه به برد اعلام شده و آب سرد و گرم می‌شود. برای رفع این مشکل لازم است سنسور توسط تعمیرکار پکیج بررسی شود.

مشکل در فلوسوئیچ

اختلال و خرابی فلوسوئیچ باعث می‌شود که هنگام باز کردن آب سرد همراه آب گرم، آب به جای ولرم شدن، سرد شود. در این زمان برای رفع مشکل باید فلومتر تعویض گردد. در مورد تفاوت فلومتر و فلوسوئیچ اینجا بیشتر بخوانید.

تنظیم نبودن شعله آب گرم

در صورتی که شعله آب گرم به خوبی باعث گرم شدن آب مصرفی نشود. آب سرد و گرم خواهد شد. در صورتی که متوجه شدید مشکل از این قسمت است برای رفع آن اقدام به تنظیم شعله کنید.

خرابی پرشر فن

هنگامی که اختلالی در پرشر فن وجود داشته باشد، پرشر اهی درست عمل می‌کند اما پش از روشن شدن شعله قطع می‌شود. برای رفع این مشکل لازم است پرشر بررسی و تعویض شود.

ضعف پمپ

هنگامی که پمپ و یا تنظیمات سرعت آن در حالت ضعیف باشد، آب پکیج سرد و گرم خواهد شد. این مشکل در پکیج‌های دو مبدله ممکن است رخ دهد. با بررسی پمپ و تنظیمات آن می‌توانید مشکل را حل کنید.

چرا فشار آب گرم پکیج گلدیران نسبت به آب سرد مصرفی کم است؟

در جهت بررسی علت کم فشار بودن آب گرم مصرفی دو مورد مطرح می‌شود:

  • یک اینکه مشکل از شیر آب باشد

در صورتی که آب گرم خروجی از یک شیر آب فقط کم و فشار آب گرم در دیگر شیرها مقدار مناسبی است، لازم است صحت شیر آب بررسی شود و در صورت اختلال در آن اقدام به تعمیر و یا تعویض صورت گیرد.

  • دو فشار آب ورودی به پکیج کم باشد

در صورت وجود رسوب گرفتگی مبدل و یا ایراد و گرفتگی در مسیر آب ورودی به پکیج، فشار آب کمتر خواهد بود در نتیجه آب گرم خروجی نیز با فشار کمتری نسبت به آب سرد خارج خواهد شد. برای رفع این مشکل لازم است مبدل و لوله‌ها را رسوب زدایی کنید.

علت صدای پکیج گلدیران

اگر هنگام شروع به کار پکیج گلدیران از آن صداهای غیر طبیعی به گوش می‌رسد، لازم است صحت قطعات زیر را بررسی کنید.

  • در صورت شنیده شدن سوت کوتاه لازم است برد بررسی شود.
  • شیلنگ‌های خرطومی: در اثر لرزش شیلنگ‌ها در جای خود صدایی ایجاد می‌شود که با استفاده از بست‌های کمری می‌توانید این مشکل را رفع کنید.
  • وجود هوا در سیستم: هنگامی که هوا همراه با آب در پکیج جریان پیدا کند صدایی مانند خر خر به گوش خواهد رسید. برای رفع این مشکل لازم است پکیج را هواگیری کنید.
  • فن دستگاه: در صورت شکستگی و یا ورود جسم خارجی، فن دستگاه دچار اختلال شده و از پکیج صدایی مانند خرد شدن به گوش خواهد رسید.
  • پمپ پکیج: اختلال در پمپ و عدم عملکرد صحیح آن نیز باعث ایجاد صداهای غیر طبیعی خواهد شد.

علت گرم نشدن رادیاتورها در پکیج گلدیران

گاهی اوقات رادیاتور ها گرم نمی‌شوند و یا گاهی گرم و یا سرد می‌شوند. ما در این مطلب به چند مورد از دلایل گرم نشدن رادیاتورها می‌پردازیم:

  1. جنس نامطلوب رادیاتورها
  2. خرابی پمپ آب داخلی
  3. نبودن آب در مدار گرمایش
  4. نامناسب بودن دودکش
  5. کم بودن ظرفیت حرارتی دستگاه پکیج گلدیران نسبت به مساحت ساختمان
  6. ایراد در لوله کشی ساختمان
  7. وجود هوا و رسوب در مدار رادیاتورها و مبدل حرارتی
  8. کوتاه بودن ارتفاع شعله پکیج گلدیران که علت آن کم بودن فشار گاز ساختمان و یا تنظیم نبودن شیر ماژوله گاز است.
پیشنهاد مطالعه

علت سوختن پمپ پکیج گلدیران چیست؟

عملکرد پمپ در پکیج‌های تک مبدله گلدیران بدین صورت است که هنگامی که پکیج بر روی حالت تابستانه قرار دارد پمپ خاموش می‌شود. هنگامی که پکیج بر روی حالت زمستانه قرار دارد، در زمان استفاده از سیستم گرمایشی پمپ روشن می‌شود. عملکرد پمپ در پکیج‌های دو مبدله نیز اینگونه است که پمپ همواره روشن می‌ماند. اگر پکیج در حالت تابستانی باشد، هنگامی که شیر آب گرم را باز می‌کنید پکیج به کار می‌افتد.

فرقی نمی‌کند که پکیج شما از چه برندی باشد، به دو دلیل زیر پمپ پکیج خراب می‌شود یا می‌سوزد.

  1. کار کردن پمپ دستگاه بدون آب
  2. نصب پکیج بدون صافی

در صورتی که پکیج شما یکی از علت های بالا را داشت حتما با یک تعمیرکار تماس بگیرید و یا از خدمات تعمیرات پکیج گلدیران در سامانه آچارباز استفاده کنید.

علت روشن نشدن و گرم نشدن پکیج گلدیران
پمپ در پکیج قطعه مهمی است که باید تعمیر آن را جدی گرفت.

روشن شدن چراغ قرمز پکیج گلدیران نشانه چیست؟

علت روشن شدن چراغ قرمز در پکیج گلدیران دلایل بسیاری می‌تواند داشته باشد. در حالت کلی چراغ قرمز در پکیج‌ها به معنی ریست پکیج است. اگر پکیج خود را ریست کرده‌اید و پس از روشن شدن دستگاه پکیج هنوز چراغ قرمز روشن است و پکیج کار نمی‌کند باید به کد خطای دستگاه توجه کنید.

گاهی جرقه پکیج ضعیف است اما قادر به روشن کردن پکیج نیست در نتیجه چراغ قرمز روشن می‌شود. در این مواقع اگر با ریست کردن پیکج مشکل برطرف نشد، باید به دنبال علت دیگری باشید. برای مثال ممکن است از ضعف سیم ارت یا ترانس جرقه زن باشد یا بخاطر از کار افتادن میله یون و یا اشکالی در کابل‌های برق باشد.

اغلب در پکیج آنالوگ ایراد از ترموستات ایمنی ۱۰۵درجه یا سنسور حد است. در تمام مراحل کاری پکیج ایران رادیاتور، ترموستات حد مدار آن را کنترل می‌کند و کار آن کنترل و محافظت از سوختن مبدل اصلی در مقابل دما های بالا و گرمای زیاد است.

در صورت بروز اشکال در ترموستات حد، دمای مبدل بالا رفته و علاوه بر روشن شدن چراق قرمز، ارور ۴۰-۷۰-۸۰ در مدل های آنالوگ و ارور E81 در مدل‌های دیجیتال نمایان می‌گردد. که ریست کردن دستگاه مشکل را برطرف نمی‌کند و ترموستات حد باید تعویض شود.

اگر به شکل خلاصه علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور را بگوییم، موارد زیر را شامل می‌شود:

  1. کم بودن فشار آب در پکیج
  2. بسته بودن یر گاز ورودی
  3. تنظیم نبودن یون تشخیص شعله
  4. خراب و یا رسوب گرفتن بای پاس
  5. خراب بودن پرشر سوئیچ یا کلید فشار
  6. سوختن پمپ
  7. خراب بودن برد الکترود
  8. کثیف بودن منافذ خروج گاز جرقه زن و یا تنظیم نبودن فاصله جرقه زن
  9. جوش آوردن پکیج (بسته بودن شیر های رفت و برگشت – جرم گرفتن مبدل ثانویه – گیرپاژ کردن پمپ – کثیف بودن صافی برگشت)

۸- آشنایی با برخی از کد خطاهای رایج پکیج گلدیران

کد خطای پکیج گلدیران علت
کد خطای E1 الکترود تشخیص دهنده جرقه‌ی دستگاه شکسته است
کد خطای E2 دمای مبدل بیش از حد بالا رفته است
کد خطای E3 لوله آب گرم خروجی مشکل دارد
کد خطای E4 فشار با دستگاه بسیار پایین است
کد خطای E6 و E7 حس گر دمای پکیج گلدیران شکسته است
کد خطای E9 سیستم گرمایش دچار یخ زدگی شده است

متن کامل خطاهای پکیج ال جی گلدیران و راهنمای رفع ارور را این مقاله را مطالعه کنید.

پکیج گلدیران نیز مانند سایر پکیج‌ها در مواقعی به مشکلاتی بر میخورد که برخی از این موارد را همانطور که پیشتر توضیح دادیم را خودتان می‌توانید حل کنید. توصیه ما این است که برای سرویس و تعمیر پکیج خود از یک تکنسین مجرب به صورت دوره‌ای کمک بگیرید تا پکیج‌تان عمر طولانی‌تری داشته باشد.

تعمیر پکیج در محل با آچارباز
تعمیر پکیج ، شامل ارائه انواع خدمات نصب، سرویس، عیب یابی، تعمیر و رفع خرابی تمامی برندهای پکیج دیواری و زمینی می‌شود. دستگاه شما را از هر مدلی که باشد، در هر نقطه از تهران، در محل خودتان تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر پکیج
لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

‫23 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید دستگاه پکیج منزل ما گلدیران می باشد جدیدا در نشانه زمستان که قرار دارد و دمای رادیاتها خوب و گرم است ولی اگه شیر آبگرم باز میشه برای استفاده آبگرم نمیشه برای مصرف لطفا راهنمایی میفرمایید ممنون ازاپ آچارباز

    1. حکمت اله عزیز، سلام و روزبخیر،
      این مشکل می‌تواند به دلیل رسوب گرفتن مبدل پکیج، کم بودن فشار آب ساختمان یا مشکل دستگاه در تشخیص شعله باشد. برای حل مشکل یک تعمیرکار ماهر باید دشتگاه شما را بررسی کند.

  2. سلام دلیل افت فشار و روشن شدن چراغ زرد چیه ؟تازگی ها پکیج پیونبیر دانم افت فشار پیدا می‌کنه و باید فشار را زیاد کنم و چراغ زردش روشن میشه.

  3. سلام پکیج گلدیران ما فقط مشکل بالارفتن بار دستگاه هست که تا یک بیشتر نمی‌رود وباد ولرم میزنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم

  4. سلام پکیج پایونیر روی نمایش گر offمیزنه و خاموش میشه و به کل اب گرمش قطع میشه ولی تو حالت تابستانی ابگرمش عمل میکنه بیشتر شبها خانوش میشه دلیلش چی میتونه باشه

  5. سلام پکیج پایونیر روی نمایش گر offمیزنه و خاموش میشه و به کل اب گرمش قطع میشه ولی تو حالت تابستانی ابگرمش عمل میکنه بیشتر شبها خانوش میشه دلیلش چی میتونه باشه

  6. سلام
    وقتتون بخیر
    وقتی پکیج رو روی حالت زمستانی قرار میدم دمای آب شروع به بالا رفتن سریع میکنه تا میرسه به حدود ۸۰ و خودش قطع میکنه ولی آب وارد مدار گرمایش اصلا نمیشه
    اگر موتور برقی رو در بیارم درست میشه
    اول فکر کردم موتور سوخته، عوض کردم ولی بازم درست نشد
    در ضمن وقتی آب داغ میشه میره تو پمپ و صدای جوش امدن آب میده
    مبدل رو هم باز کردم و تمیز کردم ، اون سوپاپ پشت شیر سه طرفه رو هم تعویض کردم
    مشکل از چی میتونه باشه
    ممنون

  7. باسلام پکیج گلدیران دارم مدل پایونر روی آب گرم مصرفی هیچ مشکلی ندارد ولی روی شوفاژ دستگاه خاموش روشن میشود
    پمپ و NTSراتعویض کردم مشکلم حل نشد
    علت چیست لطفا راهنمایی کنید
    ممنون

    1. باسلام
      ابولفضل عزیز، صحت کلید تنظیم دما و ترموستات و همچنین باز بودن شیر بای پاس را بررسی و اقدام به رسوبگیری و هواگیری پکیج خود کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد، شما می‌توانید درخواست خود را برای تعمیر پکیج در سایت آچارباز ثبت کنید و یا با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶تماس بگرید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  8. سلام چند روزه پکیجم ارورe1 میده،شعله اش چند ثانیه روشن میمونه بعد خاموش میشه، چند بار زنگ زدم نمایندگی گلدیران ولی درست نشده، شما میتونین مشکل پکیجو حل کنین؟

    1. درود بر شما
      سمیرا عزیز، این مشکل مربوط به قطع بودن گاز، مسدود بودن دودکش یا خرابی سنسور باشد. اگر از سالم بودن سنسور ایراد داشته باشد باید توسط تعمیرکار فنی بررسی شود.
      موفق باشید

  9. وقتی پکیج را روشن میکنم هیچ کدوم از چراغ های پکیج روشن نمیشه و علامت off نشون میده و کد خطا دیگری هم نمیزنه. ایراد از کجاست؟

    1. باسلام
      آقا/ خانم احمدی عزیز، متوجه سوال شما نشدیم، آیا پکیج روشن می‌شود و آب را گرم میکند و فقط اطلاعات روی نمایشگر اشتباه است و یا پکیج شما به طور کل روشن نمی‌شود؟

  10. پکیج گلدیران مدل پرستیژ، شوفاژها دائم داغ نیست و سرد و گرم میشه. باید چیکار کنم؟ اول پاییز هم هواگیری کردم .

    1. باسلام
      داوود عزیز ممکن است مشکل در اثر رسوب گرفتگی مبدل باشد آن را بررسی و رسوب زدایی کنید اگر مشکل حل نشد صحت عملکرد قطعاتی چون پرشر فن، ترمیستور و فلوسوئیچ باید بررسی شود. شما می‌توانید درخواست خود را برای تعمیر پکیج در سایت آچارباز ثبت کنید و یا با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶تماس بگرید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  11. پکیج مدل pioneer دارم هفته پیش یکی دو بار ارور E3 داد. با خاموش و روشن کردن مشکلش حل شد. دیروز این ارور رو نشون داد و دیگه روشن نشد. چند بار از برق کشیدم و بعد از چند دقیقه روشن کردم.دوباره روشن شد. علت چی میتونه باشه؟

    1. باسلام
      میرحسین عزیز باید خروجی لوله آب گرم را بررسی می‌کردید، ممکن است رسوب گرفتگی دستگاه مانع از روشن شدن پکیج شود صافی‌های زیر پکیج را باز کرده و فیلترهای آن را به‌خوبی تمیز کنید. اگر مشکل حل نشد شما می‌توانید درخواست خود را برای تعمیر پکیج در سایت آچارباز ثبت کنید و یا با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶تماس بگرید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  12. پکیج گلدیران یک دقیقه بعد از روشن شدن، فشار گیج از ۱.۲تا ۲.۵افزایش پیدا میکنه و ارور e2 میده. اشکال کار کجاست؟ چک کردم هیچ نشتی در پکیج نبود و شیر اطمینان را هم ماه پیش عوض کردم

    1. باسلام
      مهراد عزیز بالا رفتن فشار در پکیج باعث داغ کردن آن و نمایش ارور e2 میشود. علت بالا رفتن فشار پکیج می‌تواند ناشی از خرابی هر کدام از قطعات مبدل پکیج، پمپ، شیر اطمینان، شیر پرکن و یا منبع انبساط باشد صحت این موارد را بررسی و مشکل را رفع کنید. اگر مشکل حل نشد شما می‌توانید درخواست تعمیر پکیج در محل خود را در سایت آچارباز ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  13. این محلول ضد رسوبی که باید داخل رادیاتورها ریخته بشه از کدوم قسمته؟ بنده خودم میتونم این کار رو انجام بدم یا حتما باید یه تاسیساتی بیاد؟

    1. با سلام
      این کار بهتر است توسط متخصص انجام شود تا دستگاه دچار مشکل نشود.

  14. سلام وقتتون بخیر, برای ما زیاد پیش اومده که بعد از دو سه هفته که شیر آب گرم رو باز میکنم رنگ آب, قهوه ایه , ایا پکیج نیاز به تعمیر داره یا مشکلی هست به نظرتون؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا