×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

ماشین ظرفشویی

راهنمای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی

مشکلات ماشین ظرفشویی

یکی از وسایل تقریبا مدرن و جدید ماشین ظرفشویی است. این ماشین، وظیفه شستن ظروف را انجام می‌دهد ولی در کنار آن شستن میوه نیز در رده عملکردهایش گنجانده شده است. به کمک ماشین ظرفشویی بسیاری از ظروف در کمتر از چند دقیقه شسته و خشک می‌شوند و مجدد می‌توان از آن ها استفاده کرد و یا این که در محفظه‌های کابینت‌های آشپزخانه چیده شوند.

عمر ماشین ظرفشویی معمولا بین 7 تا 12 سال است. در صورتی که به نحوه درست از آن استفاده کنید می‌توانید عمر مفید ظرفشویی را بیشتر کنید. ماشین ظرفشویی نیز مانند هر وسیله برقی دیگر احتمال خرابی و مشکلات بسیاری دارد به خصوص این که ماشین ظرفشویی از هماهنگی آب و برق کار می‌کند پس احتمال بروز مشکلات در این وسیله زیاد است. برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی ابتدا باید کارکرد آن را بشناسید. بسیاری از مشکلات ظرفشویی را خودمان در خانه می‌توانیم برطرف کنیم. برخی دیگر نیز نیازمند این است که با نمایندگی تماس حاصل کرده و درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی را داشته باشیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قبل از رفع مشکلات ماشین ظرفشویی چه کار کنیم؟

قبل از این که شروع به بررسی ماشین ظرفشویی و به رفع مشکلات آن بپردازید، باید آن را از برق بکشید و رطوبت‌های اطراف آن را به خوبی خشک کنید. دریچه تامین آب را ببندید و هیچ گونه ماده شوینده در داخل ماشین قرار ندهید. دستگاه را بعد از چند ساعت استراحت از آخرین زمان کارکرد را برای تعمیر باز کنید و اجازه دهید طی این مدت موتور ماشین ظرفشویی کاملا بی حرکت و در حالت استراحت باشد.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

چرا ماشین ظرفشویی کار نمی‌کند؟

از رایج‌ترین مشکلاتی که پس از خرید ماشین ظرفشویی رخ می‌دهد این است که ظرفشویی کار نمی‌کند. برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی هنگامی که کار نمی‌کند، باید در مرحله اول، مدار برق آن را بررسی کنید تا متوجه شوید که برق به درستی وارد ظرفشویی می‌شود.

در مرحله دوم از بسته شدن درب ماشین ظرفشویی مطمئن شوید. از آن جایی که بسیاری از مدل‌های ماشین‌های ظرفشویی با بسته شدن درب اصلی کار می‌کنند و تمامی دکمه‌ها روی این درب قرار گرفته است، برای راه‌اندازی و شروع به کار نیاز است که درب ماشین ظرفشویی به دقت و کامل بسته شده باشد. اگر درب به درستی بسته نمی شود می توانید با مراجعه به مقاله علت قفل نشدن درب ماشین ظرفشویی و بسته نشدن آن می توانید مشکل بسته نشدن درب را حل کنید.

اگر تمام این موارد را بررسی کردید و ماشین ظرفشویی مجدد روشن نشد، می‌توانید کابل یا لوله تخلیه ماشین ظرفشویی را کنترل کنید.

گاهی هم ممکن است پانل الکتریکی ماشین ظرفشویی سوخته باشد و یا دچار مشکل شده باشد. برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی که مربوط به پانل است یک مرتبه ماشین ظرفشویی را روشن و مجددا خاموش کنید. در صورتی که ماشین روشن نشد، باید فیوز جایگزین به کار ببرید.

برای مطالعه بیشتر درمورد دلیل کار نکردن ماشین ظرفشویی می توانید به مقاله دلایل روشن نشدن ماشین ظرفشویی مراجعه کنید.

علت خاموش نشدن ماشین ظرفشویی

وقتی ماشین ظرفشویی خاموش نمی شود ، معمولاً ایراد از سنسور نشتی است. اگر سنسور رطوبت را در ماشین ظرفشویی تشخیص دهد، سعی می کند مانع از خاموشی دستگاه شود و به طور دائم عمل تخلیه را تکرار میکند.

برای حل این مشکل یا برنامه ی شستشو دیگری انتخاب کنبد و یا به دنبال کدخطا و نشتی آب در دستگاه خود باشید.

خرابی تایمر ماشین ظرفشویی

یکی از قابلیت‌های مهم ماشین ظرفشویی که در صرفه‌جویی انرژی بسیار موثر است، استفاده از تایمرهای گوناگون است. زمانی که شما تایمری را بر حسب ظرفی که داخل ماشین شده انتخاب می‌کنید، ماشین طبق آن پیش می‌رود و زمان آبکشی و همچنین خشک‌کن را نیز محاسبه می‌کند. از راه های رفع مشکلات ماشین ظرفشویی بررسی عملکرد تایمر است.

در صورتی که تایمر انتخابی شما اجرا نشود، باید سوئیچ درب ماشین ظرفشویی را کنترل کنید. برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی که مربوط به سوئیچ ماشین ظرفشویی است با کمک یک پیچ گوشتی داخل پانل درب را باز کنید. ممکن است اتصالاتی در این قسمت به هم خورده باشد البته بهتر است برای تعمیر ماشین ظرفشویی با نمایندگی یا شرکت های خدماتی تماس بگیرید.

مشکلات روشن نشدن ماشین ظرفشویی
اگر ماشین ظرفشویی شما کار نمی کند از بسته بودن درب دستگاه و سالم بودن لوله تخلیه اطمینان حاصل کنید

چرا آب به داخل ماشین ظرفشویی نمی‌آید؟

ممکن است ماشین ظرفشویی را روشن کنید بعد از اتمام کار متوجه شوید که هیچ کدام از ظرف‌ها شسته نشده است و درست مثل اول خشک و کثیف هستند. برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی مربوط به عدم آبرسانی، ابتدا آب ماشین ظرفشویی و دریچه ورود آب را به خوبی کنترل کنید. مطمئن شوید که دریچه تخلیه به درستی به محل تخلیه متصل شده است. در حالت عادی با چرخاندن دریچه آب در جهت عقربه‌های ساعت  می‌توان راه آب را باز کرد.

راه کار بعدی برای رفع مشکل آب ماشین ظرفشویی این است که هنگامی که از زمان شستشوی آن مدت زیادی گذشته است شناور داخل ماشین را نگاه کنید. شناور معمولا یک درب برجسته پلاستیکی کوچک یا یک سیلندر است که داخل پایه وان در نزدیکی جلو و درون محوطه چیدمان ظروف قرار دارد. درب شناور را باز کنید تا بتوانید داخل آن را مشاهده کنید. با کمی تکان دادن آن می‌توانید ببینید یا بشنوید که شناور ماشین ظرفشویی داخل آب محفظه حرکت می‌کند. در صورتی که آب به اندازه کافی داخل شناور نباشد احتمالا لوله کشی آب به درستی انجام نشده است و یا این که آب به اندازه کافی وارد ماشین ظرفشویی نمی‌شود.

علت نشت آب از درب ماشین ظرفشویی چیست؟

گاهی هنگام کار کردن ماشین ظرفشویی متوجه می‌شوید که از درب آن مقداری آب نشتی دارد. برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی مرتبط با نشتی آب از داخل ماشین ظرفشویی به بررسی درب بپردازید. ممکن است که درب ماشین ترک هایی پیدا کرده باشد که مانع از بسته شدن کامل آن شود.

گاهی نیز علت می‌تواند واشر درب باشد. برای رفع مشکل واشر نیز کافی است یک واشر جدید جایگزین کنید. اگر دستگاه  خود را مملو از ظروف کرده‌اید و آن‌ها را درست  سرجایشان نچیده باشید آب و کف داخل ماشین ظرفشویی به دیواره داخلی درب برخورد می‌کند و از درزها بیرون می‌ریزد. شاید هم ظروف بر روی سوئیچ شناور گیر کرده‌اند و مانع عملکرد صحیح آن می‌شوند.

نشت آب از زیر ماشین ظرفشویی نیز به دلیل استفاده بیش از حد از مواد شوینده مخصوص این وسیله است. برای رفع مشکل نشت آب از زیر دستگاه باید ابتدا پایه‌های  آن را تنظیم کرده و به میزان مورد نیاز از قرص‌ها یا شوینده‌های مخصوص ماشین ظرفشویی استفاده کنید. در ضمن کنترل شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی نیز می‌تواند برای رفع مشکل موثر باشد.

پیشنهاد مطالعه

خشک نشدن ظروف بعد از شستشو در ماشین ظرفشویی

مرحله خشک‌کن ماشین ظرفشویی یک مرحله بسیار مهم و کار آمد است. به دلیل این که شما پس از پایان کار به راحتی می‌توانید ظروف شسته و خشک شده را استفاده کنید و یا داخل کابینت‌ها قرار دهید. در یان شرایط دیگر نیازی به خشک کردن با دستمال و  مشکلات ناشی از آن نخواهید داشت.

ولی ممکن است بعد از این که کار ماشین ظرفشویی تمام شد متوجه شوید که تمامی ظروف داخل ماشین به درستی خشک نشده‌اند و هنوز برخی از آن‌ها کامل خیس هستند. بهترین راه برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی به خصوص برنامه خشک کن این است که ترموستات ظرفشویی را به درستی کنترل کنید. این ترموستات می‌تواند باعث خاموش شدن عمل گرم کردن شود. با استفاده از یک مولتی متر می‌توانید این ترموستات را تنظیم کنید. در نهایت برنامه کمک شستشو را بررسی کنید تا در زمان خودش انجام گیرد. برای اطلاع از دیگر دلایل به وجود امدن این مشکل مقاله علل خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی را مطالعه کنید.

با ماشین ظرفشویی بد بو چه کار کنیم؟

را‌ه‌های بسیاری برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی وجود دارد. ولی بسیاری از ماشین‌ها به محض باز کردن درب آن، بوی بسیاری بدی از آن‌ها به مشام می‌رسد. این حالت سبب می‌شود که هیچ رغبتی برای قرار دادن ظروف داخل آن به وجود نیاید. برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی به خصوص بوی بد آن باید نظافت و نظم را هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی بیشتر رعایت کنید.

ظروف غذا را با مواد غذایی داخل دستگاه ظرفشویی قرار ندهید. هر چند که فیلتر ماشین  وظیفه‌ای جز جمع کردن این مواد غذایی ندارد. ولی جمع شدن این مواد چرب و بد بو می‌تواند محیط داخل ماشین ظرفشویی را علاوه بر بد بو کردن، به محلی نمناک و آلوده نیز تبدیل کند. کافی است قبل از قرار دادن ظروف داخل ماشین مقداری از مواد غذایی که بر روی آن‌ها چسبیده را با یک دستمال یا فرچه دور ریخته و آن‌ها بدرستی بچینید. پس از هر بار شستشو نیز حتما فیلتر کف ماشین ظرفشویی را بشویید و تمیز کنید تا هیچ گونه ماده غذایی در این قسمت انباشته نشود.

قرار دادن ظروف پلاستیکی نامرغوب نیز می‌تواند بوی نامطبوعی در ماشین ظرفشویی ایجاد کند.

چیدمان درست ظرف در ماشین
مشکل خشک نشدن درست ظروف در ماشین ظرفشویی می تواند نشانه خرابی ترموستات باشد

مشکل تخلیه نشدن آب و جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی

در صورتی که زمان اتمام کار ظرفشویی و باز کردن درب آن متوجه شدید که مقدار زیادی آب درون ماشین ظرفشویی جمع شده است، دستگاه شما دچار اختلال در تخلیه آب شده است.

در صورتی که میزان آب بیش از حد باشد در حدی که از شکاف هوا و یا بالای پمپ بیرون بزند، مشکل از مسیر حرکتی آب است. احتمالا قسمتی از آب تخلیه نمی‌شود و یا این که شیلنگ تخلیه درست عمل نمی‌کند. برای رفع این مشکل باید فیلتر هوای بالای  ماشین ظرفشویی خود را برداشته و با یک وسیله زبر مانند یک مسواک آن را خوب تمیز کنید تا انسداد و گرفتگی در این ناحیه به کلی برطرف شود.

برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی که مرتبط با تخلیه آب است باید ابتدا ماشین ظرفشویی را از برق کشیده و صافی را بردارید. در پوش توپی را باز کنید. بازوی اسپری آب را نیز بردارید. با یک مسواک یا برس این قسمت را به خوبی پاک کرده و مجدد تمامی قسمت‌ها را سرجای خود قرار دهید. اگر با انجام این کار نتوانستید برای رفع مشکل تخلیه آب کاری انجام دهید، باید به سراغ مسیر تخلیه آب بروید. دریچه تخلیه را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را با یک برس کاملا تمیز کنید. در صورت انسداد شدید می‌بایست یک شیلنگ جدید برای ماشین ظرفشویی خود تهیه کنید.

چرا چراغ نمک بی علت روشن می‌شود؟

اگر محل ذخیره نمک ماشین ظرفشویی سرخالی شود و یا این که ماشین ظرفشویی به نمک مخصوص نیاز داشته باشد چراغ مربوط به این بخش خود به خود روشن می‌شود. ولی اگر این چراغ دائم روشن شود یا این که با وجود نمک کافی باز هم چراغ مربوطه روشن باشد، مشکلی در این قسمت وجود دارد.

برای رفع مشکل چراغ نمک ماشین ظرفشویی چند عامل را بررسی کنید. نخست این که شاید ظروف مانع بسته شدن درب محفظه نمک شده باشند. دوم این که بازوی آب فشان به ظروف برخورد کرده و به علت این که درست در سرجای خود قرار ندارد و مانع جریان نمک مخصوص شده باشد. یا این که منافذ بازوی آب فشان مسدود و یا مشکل از خرابی آب افشان باشد که جریان شستشو به درستی انجام نمی شود. در نهایت به بررسی نمک مخصوص بپردازید. ممکن است تاریخ انقضای آن به اتمام رسیده باشد. بهتر است جهت پیشگیری از صدمات وارده به ماشین ظرفشویی از مواد مصرفی با کیفیت عالی استفاده کنید.

رفع مشکل تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی باید تمامی ظروف داخلش را به طور کامل شسته و تمیز کند. این عملکرد در حالت‌هایی مانند کریستال شوی به قدری قوی انجام می‌شود که تمامی ظروف علاوه بر تمیز شدن، درخشنده نیز خواهند شد.

در صورتی که پس از خاموش شدن دستگاه ظرفشویی متوجه شدید که این عملکرد به طور دقیق و کامل انجام نشده است، مشکلاتی وجود دارد. برای رفع این مشکل باید قبل از قرار دادن ظروف تمامی آن‌ها را از خرده غذا پاک کنید و اجازه ندهید که زمان زیادی ظروف کثیف بمانند و چربی‌ها بر روی آن ها خشک شود.

ظروف را درست در جای خود قرار دهید و از روی هم گذاشتن آن‌ها خودداری کنید به نحوی که آبرسانی به تمامی قسمت‌های ظروف به راحتی انجام شود. مطمئن شوید که آب فشان به ظرف بلند یا بزرگی برخورد نمی‌کند. این کار باعث می‌شود چرخش آب فشان به درستی انجام نشود و ظروف کاملا شسته نشوند. علاوه بر تمامی این‌ها برنامه انتخابی برای شستشوی ظروف را درست انتخاب کنید. برای مطالعه بیشتر در مورد این مشکل به مقاله دلایل تمیز نشستن ظروف در ماشین ظرفشویی مراجعه کنید.

علت جمع شدن کف در ماشین ظرفشویی

گاهی اوقات بعد از تمام شستشویی ظرف ها می بینید که کف مایع تمیز کننده هنوز انتهای ظرفشویی قرار دارد. در صورت بروز این مشکل یا از شوینده مناسب برای ماشین ظرفشویی استفاده نشده است و یا مخزن شوینده را بیش از حد پر کرده اید. اگر دریچه مخزن آب ماشین ظرفشویی نیز مشکلی داشته باشد و به خوبی آب را وارد ماشین نشود، احتمال باقی ماندن کف درون ماشین ظرفشویی وجود دارد. در این صورت  ظرف ها به خوبی شسته نمی شوند. همین موجب می شود که کف ها در داخل دستگاه باقی بماند. وجود کف ممکن است یکی از علت‌های زنگ زدگی ماشین ظرفشویی باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل با آچارباز
آچارباز، در زمینه خدمات و تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی آماده ارائه خدمت به مشتریان خود است. شما می‌توانید جهت ثبت درخواست در سامانه آچارباز از طریق این لینک اقدام کنید، تا کارشناس با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم صورت گیرد:
تعمیر ماشین ظرفشویی

خاموش شدن ماشین ظرفشویی در حین کار

اگر ماشین ظرفشویی شما در حین کار خاموش و یا متوفق شد باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • جریان برق: قطع شدن جریان برق دستگاه می تواند علت خاموشی ناگهانی ماشین ظرفشویی باشد.
  • فیوز حرارتی ظرفشویی: این قطعه وظیفه رساندن جریان برق به اجزایی همچون موتور و برد را دارد. فیوز حرارتی در زمانی که تشخیص به داغ شدن بیش از اندازه دستگاه نماید، برای محافظت از دستگاه ان را خاموش می کند.
  • درب ماشین ظرفشویی: اگر درب ماشین ظرفشویی به خوبی کیپ نشده باشد یا قفل درب خراب شده باشد امکان خاموشی و توقف در حین شستشو وجود دارد.
  • برد الکترونیکی ظرفشویی: این قطعه تمامی عملکردهای دستگاه را کنترل می کند و فرمان شروع و پایان هر کاری را صادر می کند. بنابراین ممکن است خرابی برد دلیل خاموش شدن یا توقف ناگهانی ماشین ظرفشویی در حین کار باشد.

اگر ماشین ظرفشویی شما یکی از این مشکلات را دارد بهتر است با یک تعمیرکار متخصص مشورت کرده و دستگاه خود را تعمیر کنید. با ثبت سفارش تعمیر ماشین ظرفشویی در آچارباز می توانید دستگاه خود را در اسرع وقت با بهترین تعمیرکاران ماشین ظرفشویی تعمیر کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

‫122 دیدگاه ها

  1. با سلام ماشین ظرفشویی ما یک دقیقه مانده به پایان زمان شستشو خاموش شده و تایمر آن به عقب و آغاز زمان شستشو بر میگردد علت آن چیست؟

    1. با سلام
      علی اکبر عزیز، احتمالا برد دستگاه دچار مشکل شده است. بهتر است تعمیرکار دستگاه را از نزدیک بررسی و عیب یابی کند.

  2. باعرض سلام نمایشگر ماشین ظرفشویی خاموش است .
    دستگاه رو که به برق میزنیم نمایشگر روشن نمیشه ولی تخلیه ماشین فعال میشود

  3. ماشین لباسشویی مانیتورش روش نمیشه برق رو قطع میکنیم ودوباره به برق میزنیم مانیتورش روشن نمیشه ولی تخلیه ابش فعال است ودارد اب رو تخلیه می
    کند.

  4. ماشین لباسشویی مانیتورش روش نمیشه برق رو قطع میکنیم ودوباره به برق میزنیم مانیتورش روشن نمیشه ولی تخلیه ابش فعال است ودارد اب رو تخلیه میکند

  5. با سلام حین شست و شوی ماشین ظرفشویی درش و باز کردم. بعد که اومدیم دوباره بزنیم شروع به کار کنه؛ ‌‌کار نمیکنه. روشن میشه ولی کار نمیکنه

  6. سلام ماشین ظرفشویی پاکشوما متاسفانه هنگام شست و شو چراغ برنامه شست وشو مثلا ۹۰ دقیقه چشمک میزند.مشکلش چیه؟

  7. سلام ماشین ظرفشویی پاکشوما دارم متاسفانه چراغی ک برای برنامه آبکشی هست مثلا ۹۰ دقیقه هنگام شست و شو چشمک میزنه دلیلش چی میتونه باشه.

  8. سلام خسته نباشید ظرفشویی من بکو هست بعداز اتمام هر برنامه ای ، خودکار 24 دقیقه دیگه میاره
    و البته بگم که بدون اوردن خطا و عیبی
    مدلش dfn24r22 هست

  9. با سلام و وقت بخیر
    ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره دارم از این دستگاه های بانه ای و متفرقه است روش زده بوش ولی بوش نیست
    مشکلی که داره اینه که اگه قرص بزاریم داخلش خوبه کار میکنه ولی زمانی که نمک و مایع استفاده میکنیم هر برنامه شستشویی رو که بهش میدیم تا اخر تموم نمیکنه تقریبا دو سوم هر برنامه رو کار میکنه و آلارم EL میزنه و متوقف میشه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید که امکان ایراد از کدوم سمت دستگاه میتوته باشه

  10. با سلام و وقت بخیر
    ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره دارم از این دستگاه های بانه ای و متفرقه است روش زده بوش ولی بوش نیست
    مشکلی که داره اینه که اگه قرص بزاریم داخلش خوبه کار میکنه ولی زمانی که نمک و مایع استفاده میکنیم هر برنامه شستشویی رو که بهش میدیم تا اخر تموم نمیکنه تقریبا دو سوم هر برنامه رو کار میکنه و آلارم EL میزنه و متوقف میشه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید که امکان ایراد از کدوم سمت دستگاه میتوته باشه

  11. با سلام وخسته نباشید ماشین ظرفشویی ما اریستون روشن که میکنم یک لحظه صدا ی اب میاد بعد قطع میشه دوباره درب را باز میکنم مسندم دوباره همان حالت انجام میشه ممکنه بگید مشکلش چیه ممنون

  12. باسلام خسته نباشید ظرفشویی ما آریستون هست درب ماشینو را که میبندم یک لحظه صدای اب میاد بعد دیگه قطع میشه هیچ کاری نمیکنه
    درب را باز میکنم دوباره مسندم صدای شرشر اب میاد دوباره قطع میشه میخواستم بپرسم مشکلش چیه. ممنون ار پاسختون

  13. سلام
    من ظرفشویی سری ۶ بوش دارم که بعد از اتمام شست و شو درب به صورت اتوماتیک باز میشد ولی الان دیگه در به صورت خودکار باز نمیشه ، مشکل از چیه

  14. سلام..من بعد شستن ظروف دیدم آب کفدار پرشده کف ماشین و ارور ۱۵ داده.سرچ کردم و ارور را با کج کردن دستگاه از بین بردم.ولی بعد که روشن کردم چراغ آب و مایع جلا دهنده همزمان چند ثانیه بعد روشن کردن چشمک میزنن..چند روزه که کار نمیکنم با دستگاه ولی هر بار روشن میکنم همونه..ظرفشویی بوش …ممنونم

  15. سلام وقت بخیر
    من دیشب ماشین ظرفشویی که روشن بود از برق کشیدم الان بیشتر از ده ساعته گذشته ولی وقتی میزنم به برق روشن نمیشه.چیکار باید بکنم؟

  16. سلام ماشین ظرفشویی میدیا تازه خریدم،اما کار نمی‌کرد از نمایندگی اومدن پمپ دستگاه و عوض کردن،الان‌روی برنامه اکو آب کف ماشین جمع میشه با برنامه های دیگه مشکلی نداره و اینکه آب هم خیلی داغ می‌کنه باز باید آبکشی رو‌بزنیم تا تخلیه بشه علتش چی می‌تونه باشه ممنونم

  17. سلام من تازه دوروزه ماشین ظرفشویی خریدم مارک پاکشومامدل15303_MDF نمایندگی ک اومدوصلش کردبعدازشست وشودرب ماشبن ازبیرون زردوحالت برامدگی پیداکردعلت چیه

  18. سلام
    من یه ماشین ظرفشویی ال جی خریدم وقتی در کارتن رو باز کردن متوجه وجود اب زیاد درون ماشین شدم مثل این که استفاده شده باشه من از فروشگاه استعلام کردم مثل اینکه یه چیز طبیعی باشه اعلام کردند این ابب مربوط به تست کارخانه هست و این دستگاه نو اک می باشد و گفتند طبیعیه ولی برای من قابل قبول نیست که برندی مثل ال جی اینگونه باشه میشه لطف کنید راهنماییم کنید من هنوز از دستگاه استفاده نکردم و فروشگاه هم مرجوع نمی کنه

  19. سلام ماشین طرفشویی رومیزی مجیک دارم، ماشین در حین کار و وقتی که زمان پرتاب قرص میشه ناگهان خاموش میشه، حتی گاهی قرص پرتاب میشه وچند دقیقه بعدش خاموش میکنه، علت چیه؟ ممنون میشم🙏

    1. با سلام
      سمیرا عزیز، چند دلیل می‌توانند باعث این مشکل شوند مانند، نرسیدن جریان برق، پریدن فیوز حرارتی، ایراد در قفل در ماشین ظرفشویی، خرابی برد الکترونیکی، پنل کنترلی و یا پمپ و موتور ظرفشویی باشد. برای حل مشکل ظرفشویی می‌توانید از تعمیرکاران ما کمک بگیرید و در صفحه‌ی تعمیر ماشین ظرفشویی درخواست خود را ثبت کنید.

  20. سلام وقت بخیر حدود یک هفته است ماشین ظرفشویی کندی مدل 1513(پاکشوما)نصب شده ولی دور درب لاستیک از داخل قسمتی که پیچ یا پرس شده از بالا تا پایین دور تا دور به صورت نقطه های ریز زنگ زدگی بوجود امده علت چست؟؛ با تشکر.

  21. سلام بزرگوار ماشین ظرفشویی کندی (پاک شوما)مدل1513 یک هفته از نمایندگی نصب کردن ولی دور درب لاستیک از داخل قسمتی که پرس شده یا پیچ شده از بالا تا پایین کاملا نقطه های مثل زنگ زدگی دارد.علت چیست راهنمایی کنید با سپاس

  22. سلام خسته نباشید ماشین ظرفشویی من مدل ال جیه تو ی روز دو بار استفاده کردم.. بعد یه روز هرکار میکنم روشن نمیشه.کار نمیکنه جای تایمرش علامت clمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا