×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اجاق گاز و فر

مشکلات معمول فر اجاق گاز چیست؟

راهنمای رفع مشکلات فر اجاق گاز

اگر علاقه به پختن انواع کیک‌ها و شیرینی‌ها دارید و در هفته حداقل روزی یکبار شیرینی و یا کیک خانگی درست می‌کنید، فر از وسایل مهم آشپزخانه شما خواهد بود. در گذشته اکثر فرها درون اجاق گاز قرار می‌گرفتند ولی رفته رفته از نظر محل نصب شامل تغییراتی شدند. به گونه ای که امروزه در دو نوع رومیزی و توکار تولید می‌شوند.

فرها از نظر نحوه پخت غذا به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  1. فرهایی که از گاز شهری انرژی خود را بدست می‌آورند: فرهای گازی
  2. فرهایی که در آنها غذا به کمک المنت‌های برقی پخته می‌شود: فرهای برقی
  3. فرهایی که پخت غذا در آنها با استفاده از امواج ماکروویو و المنت است: فرهای کانوکشن

در این مقاله ما تصمیم داریم به بررسی مشکلات رایج در فرهای گازی بپردازیم. همراه آچارباز باشید تا راه حل مشکلاتی که با فر گازی خود دارید را در اختیارتان قرار دهیم.

مشکلات رایج فر گازی

فر نیز ممکن است بعد از مدتی استفاده دچار خرابی‌هایی شود که گاهی با چند ترفند در خانه می‌توانیم آن را برطرف کنیم. اما چنانچه مشکل فر اجاق گاز جدی باشد، لازم است که برای تعمیر اجاق گاز از یک متخصص کمک بگیریم. اگر چنانچه برای اولین بار است که از فر استفاده میکنید٬ خواندن مقاله استفاده از فر برقی و گازی برای اولین بار خالی از لطف نیست. در ادامه ایرادهای رایج در فرهای گازی که اغلب مشتران ما با آن مواجه شده بودند را نام می‌بریم و سعی می‌کنیم علت و راه حل مشکل را در اختیار شما قرار ‌دهیم:

مشکل روشن نشدن فر اجاق گاز
فرها بعد از مدتی استفاده ممکن است دچار مشکلاتی شوند مانند روشن نشدن فر گاز.
برای تعمیر اجاق گاز و فر از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

چرا شعله فر روشن نمی‌شود؟

تمامی موارد مورد نیاز برای پختن کیک را آماده کرده‌اید و حال تصمیم به گرم کردن فر برای قرار دادن کیک خود در آن دارید. اما هر چقدر فندکی را فشار می‌دهید فر روشن نمی‌شود. روشن نشدن فر می‌تواند ناشی از موارد زیر باشد که لازم است هر کدام را جهت رفع ایراد به وجود آمده بررسی کنید:

  • روشن نشدن فر ناشی از مسدود بودن پیلوت

مسدود شدن پیلوت در اثر آلودگی و یا روغن موجود در غذاهای پخته شده در فر می تواند باعث مسدود شدن پیلوت شود. برای بررسی این مورد لازم است قطعات پیلوت را یک به یک جدا و تمیز کنید. در همین حین سایر اتصالات را نیز بررسی کنید که دچار مشکل نشده باشند. اگر بعد از تمیز کردن همچنان مشکل وجود داشت، بهتر است که پیلوت خود را تعویض کنید.

  • خاموش بودن پیلوت فر

یکی از دلایل روشن نشدن فر، خاموش بودن پیلوت آن است، که فقط با روشن کردن پیلوت ایراد رفع می‌شود. همچنین ممکن است مقدار گازی که در پیلوت جریان می‌یابد کمتر از استاندارد باشد که باید اقدام به تنظیم شعله پیلوت کنید.

  • تنظیم نبودن تایمر فر گاز

تایمر وظیفه ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف دستگاه را دارد، در صورتی که به درستی عمل نکند، فرمان‌ها در فر اجرا نمی‌شوند. اگر فر شما روشن نمی شود لازم است تنظیمات تایمر را به دقت بررسی کنید.

  • پرتاب جرقه الکترود

گاهی اوقات با بررسی تمامی موارد گفته شده و رفع ایراد آن‌ها، هنوز هم با مشکل روشن نشدن فر اجاق گاز روبرو می‌شوید. برای عیب یابی این موضوع، از ورودی گاز و پرتاب جرقه الکترود به برنر‌ها اطمینان حاصل کنید. اگر پرتاب جرقه الکترود انجام نمی‌گیرد، باید جرقه زن را چک کرده و از عدم وجود نشتی در طول سیم جرقه زن و بدنه الکترود اطمینان حاصل کنید.

در حالت عادی هنگامی که فر را برای پخت مواد غذایی روشن می‌کنید، جرقه زن نیز روشن شده و به رنگ نارنجی می‌سوزد. بعد از گرم شدن جرقه زن، دریچه گاز نیز باز شده و گاز را از طریق مشعل به جرقه زن می‌فرستد. جرقه زن نیز گاز را روشن کرده و فر را گرم می‌کند. در این پروسه اگر جرقه زن به اندازه کافی گاز را گرم نکند، اجاق گاز روشن نشده و به احتمال زیاد بوی گاز استشمام خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه

علت کم شدن شعله فر اجاق گاز

دلایل مختلفی باعث علت کم شدن شعله فر اجاق گاز می‌شود، که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. اما قبل از هرکاریف ابتدا جریان گاز را قطع کرده و تمامی موارد ایمنی را رعایت کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم، برای تعمیر اجاق گاز تنها از یک سرویسکار ماهر کمک بگیرید.

تمیز کردن مشعل‌ها فراموش نشود

ممکن است در حین پخت و پز، مقداری غذا یا روغن روی مشعل ریخته و آن را کثیف کند. کثیف بودن مشعل‌ها می‌تواند، باعث کم شدن شعله فر اجاق گاز شود. شما می‌توانید با تمیز کردن اجاق گاز و مشعل‌ها این مشکل را به راحتی برطرف کنید. برای این پروسه می‌توانید از مواد شوینده شیمیایی و یا مواد پاک کننده طبیعی استفاده کنید.

شیر کنترل اجاق گاز

اگر راه‌حل بالا مشکل شما را حل نکرد، باید قطعه‌ای از دستگاه به نام شیر کنترل اجاق گاز را تعویض کنید. همانطور که از اسم آن پیدا است، این قطعه وظیفه کنترل فشار گاز را برعهده داشته و نقشی مستقیم، در تنظیم قدرت شعله دارد. پس اگر می‌بینید که شعله اجاق سوسو زده و مشعل‌ها نیز تمیز هستند، باید شیر کنترل را تعویض کنید.

علت خاموش شدن گریل فر

یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از کاربران، با آن مواجه می‌شوند خاموش شدن گریل فر است. این پروسه به دو علت رخ می‌دهد، که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  • دریچه‌ای که درون اجاق گاز وجود دارد، به مرور و بعد از مدتی استفاده از دستگاه، با چربی و بخارات مواد غذایی کثیف و مسدود خواهد شد. این کثیفی روی جریان گاز تاثیر گذاشته و می‌تواند آن را قطع و وصل کند.
  • اما اگر می‌بینید که گریل فر روشن شده و سپس بعد از مدت کوتاهی، دوباره خاموش شده و مجبور هستید برای روشن نگه داشتن آن، دکمه کنترل جریان گاز را بفشارید، باید بدانید که ترموستات دستگاه دچار ایراد شده است.
مشکل پیلوت فر گاز
سعی کنید فرهای گازی را بعد از مدتی استفاده تمیز کنید تا پیلوت دچار مشکل نشود.

علت گرم نشدن فر گاز چیست؟

از عیوب فر گاز میتوان به گرم نشدن فر اشاره کرد. ممکن است مدت زمات طولانی قبل از قرار دادن مواد غذایی خود برای گرم شدن، فر را روشن گذاشته باشید. اما بعد مشاهده کنید که به اندازه کافی فر حرارت ندارد. در این مواقع مشکلاتی در مشعل‌های گاز وجود دارد، برای اطمینان از عدم مسدودی و باز بودن راه خروجی شعله‌ها یک به یک مشعل‌ها را کنترل کنید. این امکان نیز وجود دارد که مشکل در لوله‌های گاز باشد و گاز به مقدار کافی در فر جریان پیدا نکند.

پیشنهاد مطالعه

چرا فر به اندازه دمای تنظیم شده عمل نمی کند؟

یکی از ایراداتی که فر گاز ها به آن دچار میشوند٬ عدم اعمال دمای تنظیم شده فر است. گاهی فر را روی دمای خاصی تنظیم میکنیم اما چیزی که درون فر اتفاق میفتد دمای بالاتر یا کمتر از دمای تنظیم شده است. این ایراد می‌تواند ناشی از مشکلات زیر باشد:

  1. سنسور دما
  2. اشتعال گاز
  3. یا عنصر گرمایش

برای یافتن علت، سنسور دما را بررسی کنید. برای اینکار به وسیله یک اهم متر عملکرد سنسور را بررسی کنید. اگر سنسور سالم باشد با افزایش دما باید مقاومت آن افزایش یابد. در غیر اینصورت لازم است آن را تعویض کنید. مواظب باشید که موقع بررسی دستتان با دیواره داخلی فر برخورد نکند تا دچار سوختگی نشوید.

عملکرد قطعه گرم کننده و جرقه زن را نیز بررسی و در صورت مشاهده هر گونه ایراد، آن را تعویض کنید. اگر همه قطعات را بررسی و در صورت مشکل تعویض نمودید.

  • لازم است فر را دوباره درجه بندی کنید.
  • برای اینکار فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.
  • دمای داخل فر را بعد از 20 دقیقه بررسی و یادداشت کنید.
  • 20 دقیقه بعد از آن نیز دوباره این کار را تکرار کنید.
  • تا دو ساعت این کار را تکرار کنید

سپس مجموعه دماهای یادداشت شده را بر تعداد دفعات اندازه گیری تقسیم کنید تا میانگین دمایی فر را بدست آورید و سپس صفحه دمایی فر را بر این اساس تنظیم کنید.

همچنین ممکن است فر گاز شما با توجه به درجه‌ای که آن را تنظیم کرده‌اید عمل نکند. در اینصورت ممکن است ترموستات فر شما به درستی تنظیم نشده باشد و نیاز باشد که ترموستت را بررسی و تنظیم کنید.

خرابی ترموستات فر گاز
اگر دمای داخلی فر کمتر یا بیشتر از دمای تنظیم شده توسط شما است، نیاز است که سنسورها بررسی شوند.

علت بسته نشدن درب فر گاز

از دیگر مشکلات فر اجاق گاز٬ این است که چرا گاهی درب فر اجاق گاز بسته نمیشود. دلیل اصلی این اتفاق اغلب وجود نقص در لولاها گزارش می‌شود. اگر لولاها به درستی تنظیم نشده باشند و یا در طی مدت استفاده بعد از مدتی دچار فرسودگی و مشکل شده باشند، نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. فقط این مورد را در نظر داشته باشید که اگر فقط یکی از لولاها نیاز به تعویض داشت دیگری را نیز تعویض کنید. فشار ناشی از فرسودگی یک سمت باعث آسیب به سمت دیگر و بعد از مدتی هزینه‌های اضافی می‌شود.

کنترل لولاهای درب فر گاز جهت جلوگیری از نبستن درب فر گاز

  1. فرگازی خود را از برق بکشید
  2. اتصالات گاز را قطع کنید
  3. درب را به آرامی به سمت بالا و سپس به بیرون بکشید. (اگر درب دستگاه با این روش خارج نشد، برای فهمیدن چگونگی خارج کردن درب فر خود، محل قرار گیری لولا را بررسی کنید.)
  4. لولاها را به دقت برای تعمیر کنترل و یا تعویض کنید.

در مرحله بعد لازم است که از سالم بودن فنرهای درب نیز اطمینان حاصل کنید.کشوی پایین را خارج کنید تا فنرهای درب فرگازی را مشاهده کنید. هرگونه فنر شکسته را با انبر بردارید. انتهای فنر باید به دور دو پیچ، پیچیده شود. اگر مشکلی وجود داشت اقدام به تعویض کنید، انتهای فنرهای جدید را در اطراف پیچ و مهره ها، دوباره بپیچید.

در این مواقع از بست‎های اطراف درب فر نیز نباید غافل شد. خرابی و از بین رفتن واشر درب فر گاز که عموما سیلیکونی و یا پلاستیکی هستند٬ نیز از بسته شدن کامل درب جلوگیری خواهد کرد. در صورت مشاهده هر گونه ایراد در آن اقدام به تعویض کنید. اگر همچنان مشکل در بستن درب وجود داشت نیاز به تعویض سنسور دارید.

چرا در فر گاز بسته نمی ‌شود؟
ممکن است علت بسته نشدن درب فر قرار کرفتن نادرست سینی فر در آن باشد.

تعویض لامپ فر گاز

هر چند که هر ظرف غذایی که داخل فر باشد، پس از مدتی که آن را خارج می‌کنیم و بهتر می‌توانیم مشاهده‌اش کنیم، ولی به طور کلی لامپ‌های داخل فر بسیار مهم هستند و نبود آن‌ها زیاد خوشایند نیست. سوختن این لامپ‌ها مشکلی است که خودتان می‌توانید آن را برطرف کنید. یکی از راه‌های بسیار ساده برای رفع یکی از مشکلات فر٬ تعویض لامپ‌ اجاق گاز است که احتمالا سوخته است.

جهت تعویض لامپ سوخته فر گازی مراحل زیر را طی کنید:

  1. تمامی سینی‌ها و وسایل کاربردی داخل فر را خارج کنید
  2. پوشش محافظ لامپ را باز کنید
  3. لامپ را بیرون آورید (اغلب با چرخواندن یک چهارم دور به جهت عکس ساعت لامپ باز می‌شود.)
  4. مجدد لامپ را ببندید و کمی آن را بچرخانید
  5. در صورتی که لامپ روشن نشد، مطمئن می‌شویم که لامپ فر سوخته است. برای جایگزینی لامپ هالوژنی فر می‌توانید مدل آن را تهیه کرده و آن را جایگزین کنید. فقط توجه داشته باشید که رویه لامپ را محکم ببندید تا هنگامی که فر روشن می‌شود، گرما سبب باز شدن و افتادن این قسمت نشود.

در صورتی که با تعویض لامپ مشکل حل نشد لازم است ممکن است مشکل مربوط به دکمه روشن کردن چراغ است. تعویض سوییچ چراغ فر یا همان استارتر باید توسط یک کارشناس تعمیر فر گازی انجام گیرد زیرا که دانش فنی خاصی را می‌طلبد و ممکن است دچار برق گرفتگی شوید.

پیشنهاد مطالعه
خرید آنلاین لامپ و قطعات فر گازی
اگر استارتر فر شما مشکل داشت جهت جلوگیری از بروز هر حادثه‌ای با یک کارشناس تماس بگیرید.

علت خاموش نشدن فر اجاق گاز چیست؟

از مشکلاتی که ممکن است در استفاده از فر گازی با آن مواجه شوید، خاموش نشدن فر است. ریشه این اتفاق ممکن است ناشی شده از ایراد موجود در قطعات ترموستات٬ رله و یا المنت باشد که باید بررسی شوند:

تنظیم ترموستات فر گاز

این احتمال وجود دارد که ترموستات فر گاز شما خراب باشد. ترموستات وظیفه کنترل دما را برعهده دارد. هنگامی که دما پایین بیایید، اجازه تولید گرما را صادر می‌کند و در صورت بالا رفتن زیادی گرما، باعث توقف تولید حرارت در فر گازی می‌شود.

در صورتی که مشکلی در این قطعه به وجود بیاید گرما در فر کنترل نمی‌شود. عیب یابی ترموستات نیاز به بررسی کارشناس دارد. اما می‌توانید برای اطمینان بیشتر قبل از شک به خرابی ترموستات، سلامت سایر قطعات تاثیر گذار بر روی آن همچون فندک و المنت کباب پز و پخت را کنترل کنید.

معمولا تست عیب یابی ترموستات فر به این شکل است:

یک دما سنج جیوه‌ای در فر گذاشته و درجه فر را روی ۱۸۰ درجه سانتیگراد میگذارند، اگر پس از ۲۰ دقیقه٬ اگر درجه‌ ای که دماسنج نمایش میدهد با آنچه که برای دمای فر را تنظیم شده است بالای ۴۰ درجه سانتیگراد تفاوت باشد٬ حتما ترموستات خراب است و باید تعویض شود.

اگر فاصله درجه دماسنج با آن دماییکه برای فر را تنظیم مشخص کردید کم باشد دکمه کنترل را ببندید و پیچ تنظیم را به سمت زیاد یا کم بچرخانید. هر 1/4 دور که پیچ تنظیم را میچرخانید در حدود ۱۵درجه سانتی‌گراد حرارت فر تغییر می‌کند.

اگر پیچ تنظیم را در جهت زیاد ببرید٬ ۱۵درجه سانتی‌گراد حرارت فر بالا می‌رود و اگر در جهت کم ببرید٬ ۱۵درجه سانتیگراد حرارت فر پایین می‌آید. بعد از این تنظیم٬ دوباره به روشی که توضیح دادیم به وسیله دماسنج جیوه‌ای حرارت فر را تحت کنترل بگیرید.

پیشنهاد مطالعه

خرابی رله فر گاز

وظیفه رله یا همان برد رله کنترل ولتاژ در المنت است. اگر رله دچار هر گونه مشکلی شود، دریافت ولتاژ توسط المنت ادامه پیدا می‌کند و خاموش نمی‌شود. در صورت خرابی برد رله نیاز است که آن را تعویض کنید. کباب پز مورد دیگری است که لازم است در این موقعیت بررسی کنید. کباب پز در داخل فر به دلیل متصل بودن به رله‌ها می‌تواند باعث تغییر در کنترل مدار حرارت و ارسال ولتاژ شود.

تعویض المنت فر گاز

در صورت سوختگی المنت گرم کننده، در داخل فر اتصال کوتاه ایجاد می‌شود. اغلب اتصال کوتاه با بررسی چشمی مشخص می‌شود. در اتصال کوتاه بر روی المنت حفره و یا تورم ایجاد می‌شود. برای بررسی دقیق تر پیوستگی المنت را با یک مولتی متر بررسی کنید و در صورت مشاهده ایراد در آن، لازم است المنت تعویض گردد.

تعویض برد الکترونیکی فر گاز

برد الکتریک با استفاده از اطلاعات حاصل از تنظیمات ورودی و سنسورها، به کمک رله‌ها، ولتاژ را به مدارهای پخت غذا و کباب پز می‌فرستد. اگر تولید حرارت در فر پس از پایان کار همچنان ادامه داشت ممکن است مشکل در برد بوده و لازم تعویض آن باشد.

کارشناس تعمیر فر اجاق گاز در محل
در صورتی که تنظیمات ورودی به درستی به سایر قطعات منتقل نشود فر در زمان معین خاموش نخواهد شد.

سوالات متداول

چرا غذا در فر یکنواخت پخته نشده است؟

یکی از مشکلات فرها این است که وقتی غذا را از داخل فر بیرون می‌آوریم متوجه می‌شویم که قسمتی از آن پخته و قسمتی دیگر هنوز خام است و یا بخشی از آن سوخته است. برای رفع مشکلات فر که مربوط به ناهماهنگی در پخت است باید موارد زیر بررسی شوند:

  • حسگرهای دما
  • المنت‌های حرارتی
  • سینی فر

در صورتی که حسگرهای دما و المنت‌های حرارتی درست کار کردند، سپس به سراغ سینی فر بروید. قرار دادن سینی فر بسیار مهم است و باید در طبقه و جایگاه درستی قرار گیرد تا نسبت به ابعاد و میزان ماده غذایی، پخت مناسبی صورت گیرد. گاهی لازم است در هنگام پخت، ظرف غذا را بچرخانید و یا این که ماده غذایی را با یک قاشق کمی جابه جا کنید.

مشکل خاموش نشدن فر گاز چیست؟
اگر سینی فر را در جایگاه درستی قرار ندهید ممکن است بخشی از غذا پخته و بخشی نپخته بماند.

دلیل خاموش شدن گریل فر چیست؟

بخش گریل هر فر یکی از مهم‌ترین کارآیی‌ها را در آشپزی دارد. ممکن است شما یک غذا را به درستی طبخ کنید ولی اگر نتوانید به درستی از بخش گریل استفاده کنید، تمامی زحمات شما به هدر خواهد رفت.

بنابراین هنگام خرید فر حتما دقت کنید که بخش گریل فر چگونه فعال می‌شود. اگر گریل فر شما بعد از مدت کوتاهی خاموش می‌شود و یا این که به طور کلی روشن نمی‌شود، مشکل می ‌تواند ناشی از دو قطعه زیر باشد:

  • مشکل ترموکوبل فر گاز
  • ایراد در بوبین فر گاز

به احتمال زیاد برای رفع مشکلات فر که به بخش گریل مربوط است باید ترموکوبل و بوبین فر تعویض شوند.

کارشناس ماهر تعمیر فر در محل
در صورتی که مشکل فر گازی با راهکارهای ساده رفع نشد و نیاز به بررسی فنی و تخصصی داشت با یک کارشناس تعمیر فر تماس بگیرید.

در مقاله بالا سعی شد مشکلات فر اجاق گاز بررسی و عیب یابی شوند و راهکارهایی نیز برای رفع آن‌ها گفته شد. اما تعمیر لوازم خانگی به خصوص لوازم برقی و گازی آشپزخانه مانند تعمیر فر اجاق گاز یا رفع مشکلات آن نیاز به بررسی توسط یک کارشناس ماهر دارد. اینگونه هم امنیت خودتان و هم لوازمتان حفظ می‌شود و متحمل خسارت‌های مادی و یا خدای نکرده جانی نمی‌شوید.

تعمیر اجاق گاز و فر در محل با آچارباز
آچارباز، در زمینه خدمات و تعمیرات انواع گاز و فر آماده ارائه خدمت به مشتریان خود است. شما می‌توانید جهت ثبت درخواست در سامانه آچارباز از طریق این لینک اقدام کنید، تا کارشناس با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم صورت گیرد:
درخواست تعمیر اجاق گاز و فر

3.7/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫14 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید ؛ . فر من به تازگی همه غذاها رو میسوزونه نمیدونم چرا میشه راهنمایی کنید

  2. سلام اجاق گاز تاکنو خریدم به محض اینکه به برق میزنمش فنش روشن میشه و هیچ دکمه خاموشی برای فن نداره نه روی صفحه نمایش نه روی دکمه های فر میشه راهنماییم کنید چطور فنش رو خاموش کنم.

  3. با سلام
    اجاق گاز من سینجر هست
    وقتی فر رو روشن میکنم بوی گاز میاد و سنسور آشپزخونه م آلارم میده

  4. سلام خسته نباشید فرگازم هروقت کیک بزارم برا پخت زمان خیلی طولانی طول میکشه پخته بشه درجه فر خیلی اومده پایین ‌.باید رو ۲۲۰تنظیم کنم تا بعد از دوساعت کیک بپزه

  5. سلام لطفا طریقه باز کردن لامپ فر لوفرا گاز را توضیح دهید

  6. سلام، من فرتوکار Turbline دارم، ازهمون 3سال پیش گرفتم تایمرش عمل نمیکنه، و المنت زیر نداره اینکه یکدست پخت نمیشه کیک،

  7. سلام من یه اجاق گاز پیلوتPR5 خریدم تازه
    ده روزه دارم ازش استفاده میکنم
    نمیدونم چجوری فنِ فرشو روشن کنم میشه لطفاً
    راهنماییم کنید ممنون

  8. سلام هواکش فر من همیشه روشن چطور میشه خاموشش کرد شب صداش خیلی بده بلد نیستم خاموشش کنم میشه لطفا پاسخ بدین

    1. باسلام
      عرشیای عزیز، بفرمایید مدل فر شما چیست؟ اغلب فرها برای خاموش و روشن کردن فن، دارای کلید هستند، بررسی کنید که روی کدام کلید، علامت فن را مشاهده می‌کنید و آن را خاموش کنید.

  9. سلام خسته نباشید،درب فرگاز الیش گاز خوب بسته نمیشود لطفا بازکردن انرا ممکن با فیلم نشان داده شود.
    سپاسگزارم

    1. باسلام
      اسکندر عزیز، درخواست شما به واحد فنی ارجاع شد. به زودی سعی مکینم ویدیو نیز قرار دهیم. در صورت تمایل پیشنهاد میکنیم درخواست تعمیر فر خود را با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا کارشناسان ما مورد را بررسی و رفع کنند.

  10. من خیلی این مشکل یکنواخت نپختن غذا رو دارم…تازه فر من روشنش میکنی خیلی سریع هم خاموش میشه خلاصه اینکه برای روشن موندن و داغ شدن نباید دستتو از روی دکمش برداری مشکلش چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا