×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

18 ژانویه روز جهانی باتری

ما در جریان زندگی به مراتب از باتری استفاده می‌کنیم، برای ریموت کنترل‌ها، دستگاه‌های هشداردهنده، تلفن‌های همراه و دوربین‌های دیجیتال. حتی شروع به کار وسایل نقیله نیز با استفاه از باتری صورت می‌گیرد.

به این فکر کرده‌اید که بدون وجود باتری چگونه می‌توانید زندگی کنید؟

حتی شاید بهتر بود که باتری هیچ وقت کشف نشده بود.

امروزه نمی‌توان کسی را یافت که از باتری استفاده نکند. حتی کسی که از تکنولوژی بدور است هم برای ابزاری از جمله چراغ قوه، رادیو و ساعت از باتری استفاده می‌کند.

 روز 18 فوریه را به مناسب تولد الکساندرو ولتا به عنوان روز جهانی باتری نامیدند. او در قرن 18 موفق به کشف باتری شد.

باتری‌های امروز برای اهداف متعدد در دسترس هستند. در عصر مدرن ما، ابزاری با خودمان داریم که به واسطه‌ی آنها باید یک منبع برق قابل حمل داشته باشیم. که این منبع همان باتری است. برای تلفن‌های همراه و لپ تاپ به وجود باتری‌های پرقدرت نیاز داریم. ولی باید روش‌های نگهداری صحیح از این لوازم را بدانیم تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.

در ادامه شما را به مطالعه مطالبی در رابطه با باتری و روش‌های نگهداری بهتر از انواع باتری لپ تاپ و موبایل دعوت می‌کنیم.

در صورتی که مایل به بررسی مشکلات نرم افزاری باتری گوشی هستید پیشنهاد می‌کنیم که مقاله‌ مشکلات نرم افزاری باتری گوشی را مطالعه کنید.

 

مشکلات نرم افزاری باتری گوشی

 

آیا تاکنون برای شما هم پیش آمده است زمانی که شارژر لپ تاپ را به برق متصل کنید، هیچ تغییری در شارژ دستگاه ایجاد نشود؟ در بعضی مواقع این مشکل ناشی از اتصالات سیم شارژر به دستگاه و کابل شارژر است. البته گاهی هم دیده می‌شود که با وجود سالم بودن کامل سیم شارژر، لپ تاپ شارژ نمی‌شود. در ادامه چگونگی مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ را بررسی خواهیم کرد.

عیب یابی شارژ نشدن باتری لپ تاپ

برای اینکه کارایی باتری لپ تاپ خود را افزایش دهید، 10 ترفند به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

10 ترفند افزایش کارایی باتری لپ تاپ

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام کار با لپ تاپ، به طور ناگهانی شارژ آن تمام شده و لپ تاپ خاموش شود. در صورتی که تا چند لحظه پیش حدود ۳۰ درصد از شارژ آن باقی مانده بود. این مسئله ممکن است شما را متعجب کند. اما نگران نباشید با کالیبره کردن باتری، این مشکل را حل خواهید کرد.

چگونه باتری لپ تاپ خود را کالیبره کنیم؟

شاید برای شما سوال باشد که اگر گاهی باتری لپ تاپ را خارج کنیم، عمر آن افزایش می‌یابد یا خیر؟ این سوالی است که در لینک زیر به آن پاسخ داده‌ایم.

 

آیا خارج کردن باتری لپ تاپ باعث افرایش عمر آن می‌شود؟

 

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا