×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم کوچک آشپزخانه

5 علت نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

نشت آبمیوه از آبمیوه گیری

تهیه آبمیوه و آب سبزیجات طبیعی در منزل سالم، مقرون به صرفه و سرگرم کننده است. تهیه آبمیوه و آب سبزیجات در خانه، قدرت خلاقیت افراد را بالا می‎برد و به آنها فرصت امتحان، طعم‌ها و ترکیبات مختلف مواد را با هم می‌دهد. در کنار آبمیوه‌های متنوعی که می‌توانیم با آب میوه گیری تهیه کنیم، مشکلاتی نیز وجود دارد. مسائلی همچون ظروف زیاد برای شستن و یا نشت آبمیوه از آبمیوه گیری!

نشت آبمیوه از آبمیوه گیری، به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد. ما در این مقاله‌ی آچارباز، قصد داریم تا به 6 دلیل نشت آبمیوه از آبمیوه گیری بپردازیم. پس با ما همراه باشید:

دلیل اول نشت آبمیوه از آبمیوه گیری جمع شدن تفاله زیاد

اولین دلیل نشت آبمیوه از آبمیوه گیری، تجمع تفاله‌ها در دستگاه است. بهتر است پس از هربار استفاده از آبمیوه گیری، تفاله‌های میوه را خارج کنید. تجمع تفاله‌ها، فشار زیادی به دستگاه وارد می‌کند و آبمیوه گیری نمی‌تواند به خوبی آبمیوه را بگیرد.

در این مواقع درصد زیادی از آبمیوه به سمت تفاله‌ها رفته و به بیرون نشت می‌کند. برای اینکه به دستگاه فشار زیاد وارد نشود و آبمیوه به بیرون نشت نکند، پس از هربار استفاده از آبمیوه گیری تفاله‌های آن را خارج کنید.

پیشنهاد مطالعه

جمع شدن تفاله زیاد دلیل نشت آبمیوه از آبمیوه گیری
تجمع تفاله‌ها به دستگاه فشار وارد کرده و در نتیجه آبمیوه به بیرون نشت می‌کند.

دلیل دوم نشت آبمیوه: مسدود شدن سبد فیلتر

فیلتر دستگاه، قسمت آبمیوه و تفاله‌ها را از هم، جدا می‌کند. زمانیکه فیلتر کثیف یا مسدود می‌شود، آبمیوه از آب میوه گیری نشت می‌کند. در واقع نشت آبمیوه از آبمیوه گیری به دلیل مسدود یا درست قرار نگرفتن تیغه در جای خود اتفاق می‌افتد.

پیشنهاد مطالعه

برای حل نشتی آبمیوه از آبمیوه گیری باید فیلتر را به صورت درست روی دستگاه نصب کنید. در صورتیکه فیلتر خراب شده باید آن را تعویض کنید. اگر خود مهارت این کار را ندارید، تعمیر آبمیوه گیری خود را به دست افراد متخصص بسپارید. شرکت آچارباز با داشتن کارشناس‌های زبده‌ی تعمیر آبمیوه گیری می‌تواند در این امر به کمک شما بیاید.

مسدود شدن فیلتر آبمیوه گیری
اغلب اوقات مسدود شدن فیلتر با یک بررسی کلی برطرف می‌شود و نیاز به تعویض فیلتر نیست.

پیشنهاد مطالعه

دلیل سوم نشت آبمیوه گیری: بالا بودن سرعت آبمیوه گیری

بالا بودن سرعت دستگاه علت نشتی آبمیوه از آبمیوه گیری است. اغلب افراد عادت دارند تا دستگاه را در سرعت بالا استفاده کنند. این امر نه تنها به موتور دستگاه فشار وارد می‌کند، بلکه موجب نشتی آبمیوه از آبمیوه گیری می‌شود.

سرعت آبمیوه گیری
بهترین سرعت برای استفاده از آبمیوه گیری، سرعت متوسط است.

دلیل چهارم: لرزش زیاد آبمیوه گیری

گاهی دلیل نشت آبمیوه از آبمیوه گیری، لرزش زیاد دستگاه است. لرزش زیاد آبمیوه‌گیری، به دلایل مختلف رخ می‌دهد که عبارتند از:

  • به هم خوردن تعادل دستگاه به دلیل جمع شدن تفاله‌های زیاد درون مخزن
  • قرار گرفتن دستگاه در یک سطح ناهموار
  • ایراد موتور دستگاه
  • خرابی فیلتر آبمیوه گیری و یا به هم خوردن محل قرارگیری آن

در صورتیکه با بررسی‌های انجام شده، باز هم لرزش دستگاه برطرف نشد، بهتر است از یک تعمیرکار آبمیوه گیری کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعه

 دلیل پنجم: شکسته بودن درپوش آبمیوه گیری و یا قسمت زیرین دستگاه

شکسته بودن درپوش نیز یکی دیگر از دلایل نشت آبمیوه از آبمیوه گیری است. از آنجاکه، درپوش آبمیوه گیری از جنس پلاستیک بوده و قابل شکستن است، اغلب این اتفاق رخ می دهد. برای رفع این مشکل چاره‌ای جز تعویض آن ندارید. به منظور برطرف کردن این مشکل می‌توانید با بخش تعمیر آبمیوه گیری آچارباز تماس حاصل کرده و راه حل را از متخصصان فن بپرسید.

یکی دیگر از دلایل رایج نشت آبمیوه از آبمیوه گیری، شکسته بودن قسمت زیرین دستگاه است. برای حل این مشکل باید کار را به افراد کارشناس بسپارید تا با تعمیر آبمیوه گیری مسئله را حل کنند.

در این مقاله، 6 دلیل مختلف را که سبب نشت آبمیوه از آبمیوه گیری می‌شود، با یکدیگر بررسی کردیم. چنانچه این دلایل را بررسی کردید و مشکل برطرف نشد، می‌توانید از خدمات آنلاین تعمیر آبمیوه گیری آچارباز کمک بگیرید. کافی است سفارش‌تان را در اپلیکیشن و یا وب سایت آچارباز ثبت کنید، تا متخصصان ما، در کمترین زمان ممکن به کمک شما بیایند.

تعمیر آبمیوه گیری در محل با آچارباز
روشن نشدن آبمیوه گیری و خرابی و شکستن قطعات مختلف آبمیوه گیری، از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در اپلیکیشن ارائه خدمات آچارباز می‌توانید آنها را جهت بررسی و عیب یابی به تعمیرکار سیار آچارباز بسپارید.
درخواست تعمیر آبمیوه گیری

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا