×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم کوچک آشپزخانه

قهوه در تابستان؛ 7 نوع قهوه که باید در تابستان امتحان کنید!

قهوه در تابستان؛ 7 نوع قهوه که باید در تابستان امتحان کنید!

شاید اغلب افراد قهوه را به عنوان یک نوشیدنی گرم بشناسند و خیلی تمایلی به نوشیدن قهوه در تابستان نداشته باشند. اما اگر جزء کسانی هستید که به نوشیدن قهوه عادت دارید، در اینجا به شما 7 نوع قهوه که باید در تابستان امتحان کنید را خواهیم آموخت.

همه شما با نحوه درست کردن قهوه و فواید آن آشنا هستید. اما بهتر است با روش‌های جدید و مدرن درست کردن قهوه با بستنی و یخ هم آشنا شوید تا بتوانید از روزهای گرم تابستان هم با یک نوشیدنی لذیذ و خنک، از مهمانان خود پذیرایی کنید.

اگر از دستگاه قهوه ساز برای درست کردن قهوه استفاده می‌کنید باید از دستگاه به صورت اصولی استفاده کنید؛ زیرا استفاده نادرست از دستگاه ممکن است هزینه‌ی هنگفتی را برای تعمیر قهوه ساز به شما تحمیل کند.

فواید قهوه سرد

  • خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را در شما کاهش می‌دهد
  • برخلاف قهوه داغ، به معده شما آسیب وارد نمی‌کند.
  • کافئین آن با قهوه داغ برابری دارد
  • موجب افزایش طول عمر می‌شود
  • نشاط‌آور است و باعث تقویت روحیه شما خواهد شد
  • متابولیسم بدن شما را افزایش داده و اثر کالری سوزی دارد
نوشیدن قهوه در تابستان
اگر به مصرف کافئین قهوه عادت دارید، بهتر است نوشیدنی‌های کافئین‌دار خنک را در تابستان تست کنید.
تعمیر قهوه ساز در محل با آچارباز
سرویس تعمیر قهوه ساز و چای ساز آچارباز، یکی از خدمات آنلاین و سیار نصب،سرویس و تعمیر لوازم خانگی آچارباز است. سوختگی قطعات، از کار افتادن دستگاه های قهوه جوش و چای ساز یا اسپرسو ساز، ضعیف شدن دستگاه ها،گرم نماندن قهوه یا چای در این دستگاهها از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار آچارباز می‌توانید، آنها را بررسی و رفع کنید:
تعمیر قهوه ساز

روش آماده کردن قهوه سرد در تابستان

برای آماده کردن این قهوه، 2 فنجان قهوه دم شده را با کمی شکر، عسل و یا هر شیرین‌کننده دیگری مخلوط کرده و به آن 3 قاشق شیر اضافه کنید.

مخلوط را حسابی هم زده و حدود 1 ساعت داخل یخچال قرار دهید. در نهایت با چند تکه یخ، نوش جان کنید.

برای اینکه قهوه سالم بنوشید، می‌توانید از شیرین‌کننده رژیمی استفاده کنید.

طرز قهوه آفوگاتو در تابستان

شاید ترکیب قهوه گرم با بستنی سرد برایتان کمی عجیب باشد. اما شک نکنید که با اولین تست قهوه آفوگاتو، آن را در لیست علایق خود قرار خواهید داد.

پیشنهاد مطالعه

برای درست کردن قهوه آفوگاتو، ابتدا باید قهوه اسپرسو را آماده کنید. بعد از آماده کردن قهوه اسپرسو، آن را داخل فنجان ریخته و یک اسکوپ بستنی داخل آن رها کنید. پیشنهاد می‌شود بستنی را از طعم‌های شکلاتی، وانیلی و یا نسکافه انتخاب کنید تا طعمی متفاوت از قهوه را تجربه کنید.

قهوه سرد در تابستان
این نوشیدنی ایتالیایی را می‌توانید با سس شکلات و یا پودر دارچین هم تزیین کنید.

نحوه درست کردن قهوه سرد-دم

برای درست کردن قهوه سرد-دم (Cold Brew)، ابتدا باید قهوه را درشت آسیاب کنید. نسبت 1 به 8 قهوه و آب را داخل پارچ درسته ریخته، خوب هم بزنید و برای مدت 18 تا 24 ساعت داخل یخچال قرار دهید.

سپس قهوه را از یخچال خارج کرده و تا جایی که پودر قهوه داخل ظرف ته‌نشین نشود، از صافی رد کنید. مرحله رد کردن از صافی را چندین بار تکرار کنید.

قهوه شما آماده است. می‌توانید این قهوه را برای مدت حتی 2 هفته هم داخل یخچال نگهداری کنید.

نحوه درست کردن قهوه
قهوه کلد برو طعم شیرین‌تر و میزان اسید کمی دارد.

نحوه درست کردن قهوه نیترو

حتما ترکیب گاز نیتروژن با مایعات را مشاهده کرده‌اید. تشکیل شدن حجم زیادی حباب شناور در هوا بسیار زیباست. حال تصور کنید که قهوه شما همراه با این آبشار حباب سرو شود. این دقیقا قهوه نیرو است. تصور کنید که در حین نوشیدن قهوه‌ای با بافت خامه شکل، حباب‌های ریز وارد دهانتان شوند و حالتی مخملی داشته باشد.

برای درست کردن قهوه نیترو، به دستگاه نیترو کلد برو نیاز دارید. شما فقط کافیست قهوه‌ای که به روش سرد-دم، آماده کرده‌اید را داخل دستگاه نیتروژن بریزید و حسابی آن را تکان دهید و سپس داخل فنجان سرو کنید. با توجه به افزوده شدن گاز نیتروژن به قهوه، دیگر نیازی به شکر ندارید. زیرا طعمی شیرین به قهوه می‌دهد. پس برای افرادی که مشکل دیابت و یا اضافه وزن دارند، این نوشیدنی توصیه می‌شود.

میزان اسیدیته این نوع قهوه نسبت به نوع‌های دیگر کمتر است و درنتیجه به مشکلات گوارشی شما کمک خواهد کرد.

قهوه در تابستان
با توجه به قیمت بالای دستگاه نیتروژن، بهتر است در خانه از قهوه کلد برو استفاده کنید.

طرز درست کردن قهوه هورچاتا لاته

شاید نام این نوشیدنی برایتان کمی عجیب باشد، اما باید بگوییم که طرز تهیه آن خیلی عجیب‌تر است. برای درست کردن قهوه هورچاتا لاته، به برنج یا برنج قهوه‌ای، پودر قهوه اسپرسو یا فوری، چند عدد بادام، چوب دارچین، شکر، یخ و آب نیاز دارید.

شما می‌توانید به دو روش قهوه سرد در تابستان را آماده کنید.

روش اول: 1 لیوان برنج را شسته و به همراه 3 لیوان آب، بادام‌ها و دو تکه چوب دارچین داخل مخلوط کن بریزید. سپس 3 لیوان دیگر به آن اضافه کرده و حدود 3 تا 4 ساعت به آن زمان دهید. دوباره مخلوط را داخل مخلوط کن ریخته تا کامل یکدست شود. یک صافی تمیز برداشته و مخلوط را از آن رد کنید.

یک لیوان شکر و یک لیوان آب را داخل ظرف ریخته و برای مدت 10 الی 15 دقیقه روی حرارت قرار دهید تا حسابی قوام بگیرد. شربت را به عصاره برنج و دارچین اضافه کرده و داخل یخچال قرار دهید تا خنک شود.

در پایان یک فنجان قهوه فوری و یا اسپرسو به آن اضافه کرده و با تکه‌های یخ نوش جان کنید.

پیشنهاد مطالعه

روش دوم: در این روش، ابتدا دانه‌های قهوه که درشت آسیاب شده‌اند را با یک لیوان برنج شسته شده داخل ظرف ریخته و چوب دارچین، بادام و آب را به آن اضافه کنید و حدود 3 الی 4 ساعت زمان دهید تا حسابی خیس شوند.

حال مخلوط را داخل مخلوط کن ریخته و زمان دهید تا حسابی مواد یکدست شوند. در نهایت مخلوط را از صافی پارچه‌ای رد کرده و آن را بفشارید تا عصاره آن خارج شود.

طبق روش قبل، شربت را آماده کرده و به عصاره قهوه و برنج اضافه کنید. حال نوشیدنی شما آماده‌است. با چند تکه یخ آن را نوش جان کنید.

نحوه درست کردن قهوه نیترو
بادام طعم متفاوتی به قهوه می‌دهد.

نحوه درست کردن تونیک قهوه

برای درست کردن تونیک قهوه، به قهوه اسپرسو، آب گازدار و یخ نیاز دارید. به این صورت که قهوه اسپرسو را آماده کرده و به آن مقداری آب گازدار اضافه کنید.

در نهایت با چند تکه یخ، قهوه را نوش جان کنید.

تعمیر قهوه ساز در محل
می‌توانید از تکه‌های میوه برای تزیین این قهوه استفاده کنید.

درست کردن قهوه سرد نوتلا

نوتلا یکی از تنقلات پرطرفداری است که همه از خوردن آن لذت می‌برند. حال تصور کنید که به همراه قهوه، نوتلا هم داشته باشید.

برای درست کردن این نوشیدنی به قهوه اسپرسو، نوتلا، شیر، خامه و یخ نیاز دارید.

ابتدا قهوه اسپرسو را به همراه شیر، نوتلا و یخ داخل مخلوط کن ریخته تا حسابی هم زده شوند. مخلوط را داخل لیوان سرو ریخته و با خامه تزیین کنید.

بهترین نوشیدنی در تابستان
برای تزیین این قهوه، حتی می‌توانید از یخ خرد شده و چیپس شکلات هم استفاده کنید.

وجود قهوه ساز در خانه می‌تواند انگیزه درست کردن قهوه را در شما ایجاد کند. اگر در خانه دستگاه قهوه سازی دارید که به درستی کار نمی‌کند و نیاز به تعمیر دارد، پیشنهاد می‌کنم از خدمات تعمیر قهوه ساز آچارباز استفاده کنید تا دستگاه شما در زمانی کوتاه، به بهترین شکل تعمیر شود.

تعمیر قهوه ساز در محل با آچارباز
سرویس تعمیر قهوه ساز و چای ساز آچارباز، یکی از خدمات آنلاین و سیار نصب،سرویس و تعمیر لوازم خانگی آچارباز است. سوختگی قطعات، از کار افتادن دستگاه های قهوه جوش و چای ساز یا اسپرسو ساز، ضعیف شدن دستگاه ها،گرم نماندن قهوه یا چای در این دستگاهها از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار آچارباز می‌توانید، آنها را بررسی و رفع کنید:
تعمیر قهوه ساز
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا