×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

5 پست برتر وبلاگ آچارباز در سال 96

آچارباز در سال 96 با همراهی شما کاربران عزیز و پیشنهادات و انتقدات مثبت، توانست مطالبی را تهیه کند که پاسخگوی نیازهای شما باشد و برخی از مشکلات فنی شما را برطرف کند. حال با توجه به فرا رسیدن سال جدید، بر آن شدیم تا مقالاتی که در سال 96، از نظر شما برتر بوده و بازدید بیشتری داشته را در یک پست آماده کنیم تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید:

متداول ترین عیوب تلویزیون ال جی

طی چند سال گذشته شرکت ال جی (LG) یک روند صعودی در کمیت و کیفیت تولیدات خود داشته و از یک شرکت محدود تولید کننده لوازم صوتی و تصویری به تولید کننده بزرگ کلیه لوازم منزل تبدیل شده است. در این قسمت برخی از مهم‌ترین عیوب تلویزیون های ال جی را بررسی می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید:

متداول ترین عیوب تلویزیون سامسونگ

در این بخش قصد داریم برخی از عیوب تلویزیون های سامسونگ را بررسی کنیم، پر واضح است که با توجه به اینکه اکثر ایرادات جدی تلویزیون ها سخت افزاری است، پیشنهاد می شود از کارشناسان مجرب برای تعمیر تلویزیون و رفع عیوب استفاده شود.

با انواع پورت تلویزیون آشنا شوید

اگر دقت کرده باشید، پشت تلویزیون شما تعداد فراوانی پورت‌های رنگی در اندازه‌های مختلف وجود دارد که معمولا هم هیچ استفاده‌ای برای شما ندارند. هر روز هم که صنعت تلویزیون پیشرفته‌تر می‌شود و پورت‌های جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شود. حال در این مقاله قصد داریم شما را با انواع پورت‌ تلویزیون آشنا کنیم. در ادامه با آچارباز همراه باشید:

چگونه باتری لپ تاپ خود را کالیبره کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام کار با لپ تاپ، به طور ناگهانی شارژ آن تمام شده و لپ تاپ خاموش شود. در صورتی که تا چند لحظه پیش حدود ۳۰ درصد از شارژ آن باقی مانده بود. این مسئله ممکن است شما را متعجب کند. اما نگران نباشید، چرا که این مسئله راه حلی دارد با نام کالیبره کردن باتری لپ تاپ که در ادامه به آن می‌پردازیم:

تفاوت های عمده پرینتر جوهرافشان و لیزری

اکثر پرینتر های معمول جوهر افشان سه رنگ دارند که برای ساختن رنگهای مختلف از آنها استفاده می شود. و در بعضی از پرینتر ها برای ساختن رنگ سیاه هم از همین سه رنگ استفاده می شود که باعث مصرف زیاد جوهر می شود و علاوه بر آن رنگ سیاهی که به این صورت تولید می شود و ….

4.7/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا