×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی آشپزخانه

تعمیر 3 وسیله ی ضروری آشپزخانه را به هر تعمیرگاهی نسپارید!

بهترین مرکز تعمیر وسایل آشپزخانه

در هر آشپزخانه سه وسیله‌ی ضروری وجود دارد که بدون این سه وسیله، کار در آشپزخانه سخت و گاهی، غیرممکن است. خرابی هر یک از این دستگاه‌ها، می‌تواند روند زندگی روزانه را از روتین عادی، خارج کند. این دستگاه‌ها عبارت‌اند از یخچال، مایکرویو و ماشین ظرفشویی. پیدا کردن تعمیرکار مناسب و متخصص نیز برای تعمیر این وسایل، کار آسانی نیست و از سوی دیگر نمی‌توان به هر تعمیرکاری اعتماد کرد. اما نگران نباشید، استارت آپ آچارباز خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی، ماشین‌های اداری و تاسیسات را ارائه می‌دهد. اما در این مقاله ما به شما به صورت اختصاصی، خدمات تعمیر یخچال فریزر، تعمیر ماشین ظرفشویی و تعمیر مایکروویو سامانه خدمات آنلاین آچارباز را معرفی می‌کنیم.

تعمیر انواع یخچال ساید و ساده در آچارباز

یخچال یکی از ضروری ترین لوازم آشپزخانه است که خرابی آن می‌تواند علاوه بر هزینه‌ی بالا، بر روتین زندگی نیز تاثیر بگذارد. همیشه علائمی برای خرابی یخچال وجود دارد که با توجه به آنها می‌توانید از خسارت بیشتر، جلوگیری کنید. این علائم عبارت‌اند از: سرد نشدن یخچال، صدای زیاد یخچال، برفک زیاد در قسمت فریزر و پشت یخچال، اتومات نشدن آن و …

تعمیرکار یخچال آچارباز، با تضمین خدمات و گارانتی، یخچال شما را تعمیر و سرویس می‌کند.

ما در آچارباز با داشتن سابقه‌ی طولانی در تعمیر یخچال و همچنین با در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص در تمام مناطق تهران می‌توانیم در اسرع وقت برای تعمیر یخچال در منزل یا محل شما، حاضر شویم. فرقی ندارد یخچال شما ساده، دوقلو، ساید بای ساید، قدیمی باشد و یا جدید، از برندی ایرانی باشد و یا خارجی. تعمیرکار یخچال آچارباز، با تضمین خدمات و گارانتی، یخچال شما را تعمیر و سرویس می‌کند.

تعمیر انواع یخچال ساید و ساده در آچارباز
با افزایش قیمت یخچال فریزرها، سپردن تعمیر آن، به افراد متخصص، بهترین کار ممکن است.

پس فراموش نکنید که با استفاده از خدمات آچارباز می‌توانید تعمیر یخچال را در محل خود و با هزینه‌ای منصفانه انجام دهید. همچنین اگر یخچال شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، تعمیرکار یخچال آچارباز از بهترین و با کیفیت ترین قطعه موجود در بازار، برای تعویض قطعات یخچال شما استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه

مراقب ماشین ظرفشویی خود باشید تا هوای شما را داشته باشد

درست است که ماشین ظرفشویی به تازگی وارد آشپزخانه‌های ایرانی شده، ولی در همین زمان کوتاه، این دستگاه در دسته لوازم ضروری آشپزخانه، قرار گرفته است. پس اگر شما هم از ماشین ظرفشویی خود زیاد استفاده می‌کنید، باید مراقب باشید تا این دستگاه به موقع سرویس شود. اگر دستگاه شما دچار مشکل شده است، برای تعمیر ماشین ظرفشویی از نیروی متخصص استفاده کنید. تعمیرکاران ماشین ظرفشویی آچارباز می‌توانند در اسرع وقت برای تعمیر آن به محل شما مراجعه کنند. فرقی نمی‌کند ماشین ظرفشویی شما از چه برندهایی مانند ال جی، سامسونگ، بوش، اسنوا، جنرال و … باشد، تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی مبله و رومیزی در آچارباز انجام می‌شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی در آچارباز
از دلایل خرابی ماشین ظرفشویی، عدم آشنایی با روش‌های نگهداری از آن، است.
پیشنهاد مطالعه

مراقبت از ماشین ظرفشویی شامل جرمگیری دوره‌ای آن، نگذاشتن ظروف به همراه خرده غذا در ماشین ظرفشویی و استفاده از نمک و شوینده‌ی مناسب است. توجه داشته باشید که با این نشانه‌ها، می‌توانید به خرابی ماشین ظرفشویی خود پی ببرید و قبل از اینکه دیر شود، سفارش تعمیر ماشین ظرفشویی خود را در آچارباز ثبت کنید. این نشانه ها عبارت اند از:

  • تمیز نشدن ظروف پس از شستشو
  • تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی
  • طولانی شدن چرخه‌ی شستشو

تعمیر انواع مایکروویو در آچارباز

مایکروویو نیز همانند ماشین ظرفشویی، شاید جزو وسایل غیر ضروری و لوکس به نظر برسد. ولی بعد از استفاده از آن متوجه می‌شوید که این وسیله چقدر کارآمد است. مایکروویو یا مایکروفر که این روزها، جای فر گازی را در آشپزخانه را پر کرده است، روند تعمیر پیچیده‌ای دارد ولی لازم نیست پس از خرابی دستگاه، برای تعمیر مایکروویو خود به هر تعمیرگاهی مراجعه کنید. ما در آچارباز بهترین تعمیرکاران مایکروویو را در اختیار داریم.

خبر خوب برای شما این است که تمامی خدمات تعمیر مایکروویو در آچارباز نیز، دارای گارانتی یک ماهه هستند. 

آچارباز می‌تواند تمامی برندهای مایکروویو ازجمله ال جی، دوو، سامسونگ، پاناسونیک و … را تعمیر کند. از جمله خدماتی که برای تعمیرات مایکروویو در آچارباز ارائه می‌شود، عبارت‌اند از:

  • تعیر تاچ مایکروویو
  • تعمیر المنت
  • تعمیر فن دستگاه
  • تعویض المنت کانوکشن
  • و …
پیشنهاد مطالعه
تعمیر مایکروویو در آچارباز
یک اشتباه کوچک در تعمیر مایکروویو توسط افراد غیر حرفه‌ای، منجر به هزینه بالا برای شما، جهت خرید دوباره دستگاه خواهد شد.

علاوه بر موارد گفته شده می‌توانید از دیگر خدمات تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه آچارباز استفاده کنید. دیگر خدمات این سامانه عبارت اند از:

  • تعمیر ماشین لباسشویی
  • تعمیر جاروبرقی
  • تعمیر غذاساز
  • تعمیر مایکروفر
  • تعمیر بخارشو
  • ….

هموراه به یاد داشته باشید که آچارباز دوست کار درست شماست، پس بدون نگرانی، لوازم خانگی خود را به آچارباز سپرده و بدون هیچ مشکل، آن را تحویل بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل با آچارباز
آچارباز، در زمینه خدمات و تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی آماده ارائه خدمت به مشتریان خود است. شما می‌توانید جهت ثبت درخواست در سامانه آچارباز از طریق این لینک اقدام کنید، تا کارشناس با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم صورت گیرد:
درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی
لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا